Ik heb er wel goede verhalen over gehoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm, apart.
Ik zit erover te denken the Vampire Diaries te kopen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Minder, daar herinneren kalenders me aan
Als je wilt zijn de kaarten altijd lief voor jequote:
Mja oke, zit wat inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wilt zijn de kaarten altijd lief voor je![]()
Het is maar hoe je ze interpreteert![]()
Ik vind ze gewoon mooi
Zou je ze niet nog een keer voor mij gaan leggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wilt zijn de kaarten altijd lief voor je![]()
Het is maar hoe je ze interpreteert![]()
Ik vind ze gewoon mooi
Ik vind de tv-serie erg leuk, met name omdat Ian Somerhalder (quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er wel goede verhalen over gehoord.
En anders kan je altijd nog Dark Slayer gaan lezen.
Ik ken de tv-serie niet, mijn vader kijkt hem wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de tv-serie erg leuk, met name omdat Ian Somerhalder () zo'n toffe rol heeft als Damon. Ik vind Nina Dobrev en Paul Wesley vooral irritant nu
.
Dat je een doolhof op je buik hebt.quote:
Het heeft ergens wat weg van Twilight, maar dan toffer, duisterder en bloederiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken de tv-serie niet, mijn vader kijkt hem wel.
Mjah maar ik ben huiverig om de kaarten voor een ander te leggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou je ze niet nog een keer voor mij gaan leggen?
Dat zei ik zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat je een doolhof op je buik hebt.
Twilight trekt mij ook helemaal niet, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het heeft ergens wat weg van Twilight, maar dan toffer, duisterder en bloederiger.
Hoezo, bang hoe je ze interpreteert en hoe ze ermee omgaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar ik ben huiverig om de kaarten voor een ander te leggen![]()
En dit deck heb ik pas sinds donderdag, moet het eerst nog goed eigen maken
Ik vind Twilight ook niet leuk. The Vampire Diaries wel, het is op een of andere manier geloofwaardiger ( uhuhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Twilight trekt mij ook helemaal niet, eerlijk gezegd.
Dat zijn wel de leukere boeken ja. Kijk naar Harry Potter en LotR.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Twilight ook niet leuk. The Vampire Diaries wel, het is op een of andere manier geloofwaardiger ( uhuh).
Niet bang, huiverigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo, bang hoe je ze interpreteert en hoe ze ermee omgaan?
Preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukere boeken ja. Kijk naar Harry Potter en LotR.
Niet zoals met die spin dus?quote:
Vampiers zoals ze horen te zijn dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. In the Vampire Diaries zijn de vampiers gewoon monsters en veranderen de weerwolven alleen bij Volle Maan. En kan je de vampiers wel met een houten staak doodmaken, kunnen ze niet tegen zonlicht e.d.
.
Jupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vampiers zoals ze horen te zijn dus.
Van dat ding schrok ik mn eigen gewoon de tering!!quote:
Ik stond naast je op de bank weet je nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van dat ding schrok ik mn eigen gewoon de tering!!
Zo groot had ik ze nog niet gezien![]()
Maar wil je grote arcana? Of hele deck? Want de kleine arcana kan ik echt nog niet "lezen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |