Grote arcana is uhm eigenlijk dat gedeelte van een deck wat je altijd in films ziet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik stond naast je op de bank weet je nog.
Ik wel. Toen ik alleen thuis was. En mijn hond wou ermee spelen. En toen vluchtte het beest onder de bank waar ik op zat. Ik ben er 2 uur lang blijven zitten.
Geen idee eigenlijk, zo goed ken ik het nou ook weer niet.
Ja jij daar!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grote arcana is uhm eigenlijk dat gedeelte van een deck wat je altijd in films ziet.
Kleine arcana is eigenlijk een gewoon kaartdeck. Aas tot koning van 4 verschillende uhm dingussen.
Dan moet je voor Rock Band gaan, al werken de drums ook op de game die ik nu gekocht hebquote:
Grote arcana maar dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grote arcana is uhm eigenlijk dat gedeelte van een deck wat je altijd in films ziet.
Kleine arcana is eigenlijk een gewoon kaartdeck. Aas tot koning van 4 verschillende uhm dingussen.
Ik heb nog geen XBOX (wel zo goed als geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je voor Rock Band gaan, al werken de drums ook op de game die ik nu gekocht heb
Ik luister nu goede muziek.quote:
Noem 3 getallen tussen de 1 en 22!quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaAls Samzz mijn Pm heeft bevestigd
Zoals?quote:
13, 19, 2quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem 3 getallen tussen de 1 en 22!
Hoeft niet oplopend oid.
13, 7, 18quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem 3 getallen tussen de 1 en 22!
Hoeft niet oplopend oid.
Bingoquote:
Jij bent niet DWquote:
Ssshhht!quote:
Leonard Cohen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals?
Ik luister nu Dream Theater
Hallo Snarfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |