SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Helemaal super.
Hebben ze niet; dat vakantiehuisje was het huisje waar de jongeren in seizoen 21 een weekje naartoe gingen, en waar Wiet voor het eerst met dat ouija-bord aan de gang ging, met alle dramatische gevolgen van dienquote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Kyubey het volgende:
Waarom hebben de Bouwhuisjes een vakantiehuis in Meerdijk?![]()
Maar bij het adres stond net Meerdijkquote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hebben ze niet; dat vakantiehuisje was het huisje waar de jongeren in seizoen 21 een weekje naartoe gingen, en waar Wiet voor het eerst met dat ouija-bord aan de gang ging, met alle dramatische gevolgen van dien
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar bij het adres stond net Meerdijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Sk00p het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee natuurlijk niet....quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef loezzzje het volgende:
Dat bord met 'duitsland' erop, zet er dan op zijn minst 'germany' op
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
zu = nachquote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Kyubey het volgende:
Zeg maar als er een fout in de TT staat, mijn Deutsch is belabberd
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik vind ze allebei sukkels.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef Sk00p het volgende:
Bleh de andere Tim is vele malen leuker. Ik vindt deze een beetje gedragen als een loser.
De andere Tim kwam volwassener over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:04 schreef Fluxy het volgende:
OFFICIEEL!!!!! Ik heb net de reclame gezien! En........... (als je het wil weten klik dan op spoiler)Ja, ik had het al eens bij Boulevard gezien. (Dacht tenminste dat het Boulevard was)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet wachten op Nina's reactie![]()
Volgens mij gaf hij in RTL Boulevard aan dat hij dat inderdaad jammer vondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef ejiraM het volgende:
Ik weet waarom hij er niet is, en dat het niet anders kan - maar zou de 'echte' Tim niet gigantisch balen dat hij nu de hoogtepunt van deze verhaallijn zo ongeveer mist? Lijkt mij best zuur iig
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik voorspel een paar extra uitpuilende ogen met de dag erna extra dikke wallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, ik had het al eens bij Boulevard gezien. (Dacht tenminste dat het Boulevard was)
Kan niet wachten op Nina's reactie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 4 t/m 8 februari4 februari watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Dacht dat ik de enige was die dat ook wildequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik had toch graag de echte Tim in die scènes gezien.
Met die kop lijkt het Eddie wel uit Vrienden voor het leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Tim met zijn Frühstück
Omdat de schrijvers dat serieus allang zijn vergeten. En nee, hier hoeft geen Rohan-parodieplaatje bij aan te pas te komen: Ze weten dit gewoon echt niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo heeft toch ook eens te maken gehad met Janine die zwanger was van Ray zijn gehandicapte kind?
Waarom deelt hij zijn ervaring niet in een mooie man tot man scene met Noud?
Jawel ze jebben Janine haar ervaring met Nina laten delen pas geleden nog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat de schrijvers dat serieus allang zijn vergeten. En nee, hier hoeft geen Rohan-parodieplaatje bij aan te pas te komen: Ze weten dit gewoon echt niet meer.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ze jebben Janine haar ervaring met Nina laten delen pas geleden nog.
...Dat krijg je als ik niet meer kijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ze jebben Janine haar ervaring met Nina laten delen pas geleden nog.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef roos85 het volgende:
Spoilers 4 februari t/m 8 februari:Hij gaat ze z'n reet laten zien. Het shot van een moonende Mike wordt de cliffhanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ArnieAlberts op 23-01-2013 18:14:36 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik zit nog steeds te wachten tot een overleden personage opeens weer opduikt. Iemand wiens begrafenis uitgebreid in beeld was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat de schrijvers dat serieus allang zijn vergeten. En nee, hier hoeft geen Rohan-parodieplaatje bij aan te pas te komen: Ze weten dit gewoon echt niet meer.
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij gaat ze z'n reet laten zien. Het shot van een moonende Mike wordt de cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo, ge zijt een zotteke
[ Bericht 15% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 23-01-2013 18:15:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Jula123 op 23-01-2013 17:45:22 (wikipedia doet wonderen) ]
Kunnen gequote spoilers wellicht wél tussen spoilertags blijven staan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ludo, ge zijt een zotteke
ArnieAlberts had 'm al zonder spoilers geplaatstquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Kunnen gequote spoilers wellicht wél tussen spoilertags blijven staan?Ik lees de spoilers namelijk zo af en toe bewust niet
Sorry, bij mij was het een ongelukje, zoals je kan zien aan de falende spoilertag. Inmiddels gerepareerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
ArnieAlberts had 'm al zonder spoilers geplaatst
Oke, dan fix ik 'm ook maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, bij mij was het een ongelukje, zoals je kan zien aan de falende spoilertag. Inmiddels gerepareerd.
Wallenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef vencodark het volgende:
Waarom, de fuck, lopen de mannen altijd weg met Nina? Heeft ze, behalve geld, nog goede eigenschappen?
Ik kijk ook zeker niet elke aflevering meer. Maar Mike vind ik super irritant in ieder geval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik heb dus een tijdje niet gekeken, het topic gaat ook wat langs me heen... Why gaat deze driehoeksverhouding überhaupt door?Meestal staat GTST erom bekend bij het uitkomen van driehoeksverhoudingen dat één van de 2 mannen weggaat, de dame verlaat, er een scheiding is of wat dan ook... Maar why nu in godsnaam dat Mike zoveel te zeggen heeft?
Omdat er een (nog niet geboren) kind in het spel is, en Mike hierdoor hoopt dat hij weer een kans maakt bij Nina (en dus bij het Sanders-kapitaal).quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik heb dus een tijdje niet gekeken, het topic gaat ook wat langs me heen... Why gaat deze driehoeksverhouding überhaupt door?Meestal staat GTST erom bekend bij het uitkomen van driehoeksverhoudingen dat één van de 2 mannen weggaat, de dame verlaat, er een scheiding is of wat dan ook... Maar why nu in godsnaam dat Mike zoveel te zeggen heeft?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat er een (nog niet geboren) kind in het spel is, en Mike hierdoor hoopt dat hij weer een kans maakt bij Nina (en dus bij het Sanders-kapitaal).
Maar goed, de schrijvers gaan wel vaker te lang door of kappen dingen ineens af. Voorbeeld: Mike en Sjors waren allebei smoorverliefd op elkaar, en ineens is dat over.
MaarDeze schrijvers zijn er inderdaad goed in om verhaallijnen ineens af te kappen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Mike en Sjors hebben nog wel een behoorlijke ruzie gehad. Waardoor ik wel kan begrijpen dat Sjors helemaal klaar met Mike was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bleven steken bij DVD 12 van seizoen 2 en DVD... Pff... 16 van seizoen 5, om precies te zijn de eennalaatste of volgens mij zelfs de laatste van seizoen 5. De aflevering nadat Remco Anita vertelt dat hij een ander leuk vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik kijk ook zeker niet elke aflevering meer. Maar Mike vind ik super irritant in ieder geval.
Maar een andere (interresante) vraag. Die ik wel interessant vind.
Hoever ben jij met seizoen 5? En heb je seizoen 2 nog afgekeken.
Vind die Mike ook super irritant en gemaakt spelen gggrrrrquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben bleven steken bij DVD 12 van seizoen 2 en DVD... Pff... 16 van seizoen 5, om precies te zijn de eennalaatste of volgens mij zelfs de laatste van seizoen 5. De aflevering nadat Remco Anita vertelt dat hij een ander leuk vind.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Een interview met Rohan
http://kemna.tv/nieuws/beroep-week-rohan-gottschalk
Het antwoord op de vraag wie zijn grote voorbeeld is![]()
De schrijvers staan immers aan de kant van Maximequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik had graag een sluw plan van Janine gezien om Maxime erin te luizen tijdens die therapiesessies maar ze verpest het weer eens.
erg jammer ja. Vandaag was ze nog zo vastberaden om het slim aan te pakken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik had graag een sluw plan van Janine gezien om Maxime erin te luizen tijdens die therapiesessies maar ze verpest het weer eens.
Okeej!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben bleven steken bij DVD 12 van seizoen 2 en DVD... Pff... 16 van seizoen 5, om precies te zijn de eennalaatste of volgens mij zelfs de laatste van seizoen 5. De aflevering nadat Remco Anita vertelt dat hij een ander leuk vind.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Aah nee, dat meen je niet. Dit moet een geintje zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Een interview met Rohan
http://kemna.tv/nieuws/beroep-week-rohan-gottschalk
Het antwoord op de vraag wie zijn grote voorbeeld is![]()
Dit móet gewoon een geintje zijn, dat moet gewoon. Dit is toch te bekrompen voor woorden? Dit is, in navolging op hielenlikken (Albert Verlinde klaagde over het begrip), holletjelikken voor gevorderden. Daar komt bij: Het is absoluut bullshit, gezien het GTST van nu gewoon zonde is van je tijd om naar te kijken! Iedere keer als ik een aflevering heb gezien vind ik het daarna gewoon complete zonde van m'n tijd en heb ik er spijt van. Dat gevoel had en heb ik totaal niet wanneer ik een oud seizoen terugkijk. En dat is juist het gekke, dat hoort omgedraaid te zijn; Het hoort zonde van de tijd te zijn om oude afleveringen terug te kijken, omdat de nieuwe ALTIJD beter horen te zijn dan vroeger. Altijd.quote:Wie is, beroepsmatig, je grote voorbeeld en waarom?
Mijn voorganger Kennard Bos. Onder zijn leiding is GTST naar een hoger plan getild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:36 schreef PeterKelder het volgende:
Over maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wiet komt terug
P.s. Wie kent Vicky nog ?!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vanaf maandag is Beau weer te zien in de rol van Timquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef heaven7 het volgende:
Wanneer tyft die nepTim nou eens op? Dacht dat ie er maar 1 week zou zijn?
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wietjes !quote:
Haha echt wel. Als Wiet weer komt ga ik weer eens kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wietjes !
HAahaha
die psycholoog denkt ook WTF waar ben ik terecht gekomen ?!
Wiet had toen toch net zoals Vicky ook zo'n geilenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha echt wel. Als Wiet weer komt ga ik weer eens kijken.
Ze was er net, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha echt wel. Als Wiet weer komt ga ik weer eens kijken.
Alleen Vicky dacht ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wiet had toen toch net zoals Vicky ook zo'n geilen
lingerie scene ?
Ik zou die Wiet wel eens in haar nakie willen zien
Hey komen Marcus en zijn dochter nou echt terug?quote:
Ja het is echt van het niveau theetijd geworden. Voor mij iigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Frey het volgende:
Ik zie zelfs nog liever Charlie of Barbara terug op het moment dan dat het geneuzel met Maxime doorgaat. Zo erg is het al.
Inderdaad toch je zou toch die vent verlaten en hem met zijn gekke zus laten trouwen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ludo
Ik snap niet dat Janine nog bij Ludo blijft
Dit is Ludo niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ludo
ja als mijn vent niet achter mij zou staan in deze situatie, dan is het snel afgelopen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad toch je zou toch die vent verlaten en hem met zijn gekke zus laten trouwen?
zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voorspelbaar heeft Maxime dit wijf ook weer omgekocht?
Nooit, want over een paar jaar hebben we een hoofdschrijver die Rohan Gottschalk als grote voorbeeld heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef vencodark het volgende:
Ludo neemt afstand van Janine?
Wanneer komt naar voren dat Ludo alles speelt en juist precies weet wat er aan de hand is?
Dit is wel een realistische zet van de schrijvers, nu Janine dezelfde praktijken van Maxime meemaakt als Nick, voor hij de inrichting in ging.quote:
Die is er al:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nooit, want over een paar jaar hebben we een hoofdschrijver die Rohan Gottschalk als grote voorbeeld heeft.
Guess so.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voorspelbaar heeft Maxime dit wijf ook weer omgekocht?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanaf maandag is Beau weer te zien in de rol van Tim
Ze wordt dit jaar 20!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef Beeertjee het volgende:
Wiet in haar ondergoed/lingerie... Geen idee hoe oud ze is maar ze lijkt altijd 12. Ook die zogenaamde sexy scènes waarin ze dan aan t kussen is, vond ik altijd zo sneu.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook in shock nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie leader, veel beter qua volgordes ook, al vraag ik me af wat de link tussen Wiet en Nuran zou moeten zijn...
[ Bericht 17% gewijzigd door LetsGame op 26-01-2013 02:35:17 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:22 schreef LetsGame het volgende:
Maandag nieuwe leader!!!
Volgorde:
De Koning: Laura (nieuw shot!! in de nieuwe Rozenboom) - Lorena (zelfde shot) - Jef (zelfde shot) - Rik (zelfde shot) - Rikki (nieuwe shot, maar in dezelfde setting)
Huize Bouwhuis: Tim (zelfde shot) - Sjoerd (zelfde shot) - Anton (nieuw shot, zelfde setting) - Bianca (nieuw shot (leuker ook), maar ook zelfde setting)
Toko: Mike (nieuw shot, zelfde setting) - Sjors (nieuw shot!! ergens buiten) - Bing (zelfde shot) - Aysen (nieuw shot, zelfde setting)
Toko (waar eerst Sjors, Bing en Danny waren): Nuran (zelfde shot, al valt het shot heel lelijk op deze plek) - Wiet (nieuw shot, ook buiten) - Noud (nieuw shot!! in toko)
Huize Sanders: Nina (?????????? geen eindshot meer, nieuw shot (dat suuuuuuuuuuperlelijk is overigens) ) - Maxime (zelfde shot) - Ludo (zelfde shot)
Huize Sanders 2.0: Janine (nieuw shot!!, ergens buiten) - Lucas (zelfde shot, eindshot)
Aldus, de tweede mannelijke eindshot sinds 1999. ( Lucas)
Foto's voor de mensen die het niet geloven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het mocht eens tijd worden dat Laura, Sjors en Janine een nieuw shot kregen! Die vorige kwamen haast uit het stenen tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie leader, veel beter qua volgordes ook, al vraag ik me af wat de link tussen Wiet en Nuran zou moeten zijn...
En Lucas als eindshot...Het bewijst maar weer hoe populair hij voor de makers is
WIJ WILLEN LUDO ALS EINDSHOT!!!!!![]()
Ik zweer je, ik had heel even hoop dat Ludo het was, maar nee, Lucasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het mocht eens tijd worden dat Laura, Sjors en Janine een nieuw shot kregen! Die vorige kwamen haast uit het stenen tijdperk
En Lucas als eindshot...Het bewijst maar weer hoe populair hij voor de makers is
WIJ WILLEN LUDO ALS EINDSHOT!!!!!
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mike gaat Wiet hosselen__!!!!!!
WAT DE FOK! IS DEZEN ??!!!!
Het valt me op dat heel veel personages zich omdraaien in hun shotsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zweer je, ik had heel even hoop dat Ludo het was, maar nee, Lucas
was wel te verwachten dat hij ooit eindshot zal worden, maar ik dacht pas wanneer zijn zus vertrokken was.
in deze leader heeft werkelijk elk personage een nieuwe plek in de intro
Wie wilt dat Wietje nou niet te grazen nemen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mike gaat Wiet hosselen__!!!!!!
WAT DE FOK! IS DEZEN ??!!!!
Damn, dat waren nog eens Goede tijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wiet komt terug
P.s. Wie kent Vicky nog ?!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Inderdaad, dat foute Amerikaanse soapcliché.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het valt me op dat heel veel personages zich omdraaien in hun shots
Omdat Maxime haar zin dan heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ludo
Het "omdraaien in je leadershot" is een onderdeel van het succesvol verlopen plan van Kennard Bos om GTST naar een hoger plan te brengenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad, dat foute Amerikaanse soapcliché.
Wat een verschrikking dat hij juist deze afleveringen vervangen moest worden door zo'n knul die niet kan acteren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef heaven7 het volgende:
Wanneer tyft die nepTim nou eens op? Dacht dat ie er maar 1 week zou zijn?
My thoughts exactly! Krijg eczeem van die scheve bekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een verschrikking dat hij juist deze afleveringen vervangen moest worden door zo'n knul die niet kan acteren.
Je kiest dan ook wel een heel lelijk shot uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
My thoughts exactly! Krijg eczeem van die scheve bek
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het valt me op dat heel veel personages zich omdraaien in hun shots
Nog even en ze hebben shots waar de personages in de stoelen van The Voice of Holland zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Laura draait zich om en later draait ze zich weer om. Lorena, Rik, Lucas, Tim, Sjors, Nuran, Nina, Maxime en Ludo draaien zich ook om.![]()
Janine weer het een-na-laatste shot zoals in 1993-1995 en 2008-2009.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog even en ze hebben shots waar de personages in de stoelen van The Voice of Holland zitten![]()
Nieuwe verhaallijn in seizoen 24: Rikki besluit mee te doen met The Voice of Holland. Alle weken dat The Voice dan op tv is, zien we Rikki daar, tot aan de finale (de GTST sweepweek). De grote mid-season cliff is dan ook: zal Rikki de finale winnen, of niet...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Over "product placement" gesproken![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijn in seizoen 24: Rikki besluit mee te doen met The Voice of Holland. Alle weken dat The Voice dan op tv is, zien we Rikki daar, tot aan de finale (de GTST sweepweek). De grote mid-season cliff is dan ook: zal Rikki de finale winnen, of niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
CLIFFHANGER 2014 BEKEND GEMAAKT:Vervolg van de midseason-cliff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vervolg van de midseason-cliff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
Ik let eigenlijk al jaren niet meer echt op de leader.quote:
Er zijn praktisch geen normale shotsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je kiest dan ook wel een heel lelijk shot uit
Rosaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef heaven7 het volgende:
Wat heeft Lorena ook alweer tegen Wiet?
Weer zo'n kutbeslissing van de schrijvers. Er moest iemand doodgaan, dus dan maar Rosa.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ohja crap!! Dat ik dat kon vergeten
Ik roep Rosa nog regelmatig als het eten op is en de afwas gedaan moet worden maar nu komt ze natuurlijk al helemaal nooit meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Weer zo'n kutbeslissing van de schrijvers. Er moest iemand doodgaan, dus dan maar Rosa.
belachelijk was dat ja. Helemaal omdat Elly de Graaf, zelf graag was doorgegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Weer zo'n kutbeslissing van de schrijvers. Er moest iemand doodgaan, dus dan maar Rosa.
Ze werd lastig voor de schrijvers omdat ze weleens een verhaallijn wilde hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
belachelijk was dat ja. Helemaal omdat Elly de Graaf, zelf graag was doorgegaan.
Inderdaad ja!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze werd lastig voor de schrijvers omdat ze weleens een verhaallijn wilde hebben
Heel erg jammer inderdaad!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk al jaren niet meer echt op de leader.
En deze veranderingen waren me waarschijnlijk amper opgevallen.
Ook ik vind het heel jammer, dat ze het oude fotoboek niet meer gebruiken!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog even en ze hebben shots waar de personages in de stoelen van The Voice of Holland zitten![]()
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:25 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah nee, dat meen je niet. Dit moet een geintje zijn.
[..]
Dit móet gewoon een geintje zijn, dat moet gewoon. Dit is toch te bekrompen voor woorden? Dit is, in navolging op hielenlikken (Albert Verlinde klaagde over het begrip), holletjelikken voor gevorderden. Daar komt bij: Het is absoluut bullshit, gezien het GTST van nu gewoon zonde is van je tijd om naar te kijken! Iedere keer als ik een aflevering heb gezien vind ik het daarna gewoon complete zonde van m'n tijd en heb ik er spijt van. Dat gevoel had en heb ik totaal niet wanneer ik een oud seizoen terugkijk. En dat is juist het gekke, dat hoort omgedraaid te zijn; Het hoort zonde van de tijd te zijn om oude afleveringen terug te kijken, omdat de nieuwe ALTIJD beter horen te zijn dan vroeger. Altijd.
Maar dat lukt niet wanneer je kutpersonages altijd hun zin geeft, kutverhaallijnen eeuwig laat doordraven omdat je je zenderdirecteur die GEEN HOL van programma's snapt en daarom overal maar z'n verloofde in laat op draven te vriend wil houden, dat lukt niet wanneer je met belachelijk debiele plotwendingen als 'Mike prikt gaatjes in een condoom en laat Nina met hem vreemdgaan waarna ze zwanger van 'm wordt' aan komt zetten, dat lukt niet wanneer je de hoerige tyfus Top 40 20.000 keer laat langskomen op de meest foute plaatsen en dat lukt niet wanneer je de man die al 20 jaar de puntjes op de I weet te zetten en wanneer een scène niet helemaal lekker liep hem met muzikale begeleiding toch weer episch liet worden, aan de KANT SCHUIFT!
Ik ben het godverdomme zat om hier met lede ogen aan te moeten zien hoe alle parodieplaatjes op Rohan Gottschalk, Kennard Bos en die andere Jantrien dinges LEUKER zijn geworden dan de HELE, FUCKING, SOAPSERIE ZELF. Ludo is een pussy, Jef is barman, Laura is werkneemster bij Lorena die de fucking Rozenboom in handen heeft (Whut?), Charlie rot eindelijk op maar de schrijvers geven dan nog wel een trap na door een BEST OF CHARLIE-AFLEVERING TE MAKEN (WHUUUT?), de 30 minuten-reclame voor Wicked, Rosa is de énige dode na de epische zomercliffhanger van 2 jaar terug (Ja, zelfs DÁT hebben ze dus verknald door juist de leukste actrice als enige eruit te sodemieteren), Lucas de nicht (want de zoon van Janine en Stefano moest volgens dit achterlijke schrijversteam ineens homo worden) en zijn wallenprinses Nina (Want Nina moest ineens een verwaande tut zijn) als zusje rulen the serie...
De afgelopen zomercliff was pure oog en oorziekte, de spanningsbogen zijn nu wel versleten en over, en dat schrijversteam werd vroeger regelmatig ververst; VERVERS DIT TEAM MAAR EENS, VOLLEDIG. Dit team is RUIM over de datum. For the love of god, people blamed Johan Nijenhuis voor het feit dat hij 'het begin van het eind' heeft ingezet, bullshit, kijk objectief naar deze afgelopen seizoenen en zeg me dan nog eens dat Johan Nijenhuis destijds de boel erger verneukt heeft dan dat deze droeftoeters nu doen. Johan Nijenhuis heeft, net zoals de schrijvers nu, geprobeerd de serie een jonger publiek aan te reiken, en dat lukte hem gedeeltelijk maar bezorgde hem, ook nu nog, veel kritiek. Punt is alleen dat nú die storm van kritiek uitblijft en iedereen hartstikke blij is! Met ONM 2.0! Spangas goes Meerdijk!
Het énige wat ik een mooie zet vond, was hoe ze de viruslijn in gang zette. Maar daar moest alles zo dramatisch nodig om het kotsmisselijkmakende LUDWIN gaan. En ho ho, homo-emancipeerders, ik werd niet misselijk van de homoseksualiteit; Dat was wel mijn laatste zorg. Het was het feit dat ALLES OM DIE TWEE GASTEN GING. NET ZOALS NU NOG STEEDS HET GEVAL MET SJORS EN BING OF MIKE EN NINA. ACH-TER-LIJKE STELLETJESZOOI. Zelfs na de dood van Edwin moest hij zo nodig door de schrijvers ge-Arnie'd worden en moest er steeds aan hem herdacht worden; Was het niet via een jankende Lucas, dan was het wel via een Wicked-reclame die zich verschuild had in een GTST-aflevering.
Oh over die stelletjeszooi gesproken, serieus: Erland Galjaard, hartelijk bedankt met je zeer opgebouwde kritiek, nadat je godverdomme amper ÉÉN UITZENDING HEBT UITGEZETEN OMDAT JIJ OP JE LUIE REET ZITTEND GODVERDOMME ANDERS NOOIT KIJKT NAAR DE SOAP! Ik wil mijn ZAKENWERELDJE terug! Ik wil de EPISCHE Ludo terug, voor huisvader Ludo zet ik wel de eerste de beste Nederlandse SITCOM aan!
CANCEL GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN MAAR. Ik vind niet dat dit gezelschap onder leiding van 'Rohan God-schalk', die zichzelf nu ook echt wel Godschalk achter Goede Tijden noemt, mag denken dat ze ook maar énig iets goed doen. Ja, ze krijgen miljoenen kijkers. Vingerende tienermeisjes van 8 tot 12, die helemaal nat worden van die mooiboys als Mike (De nieuwe Danny), Lucas (Het homovriendje) en Bing (De badboy). Ze maken de soapserie die GTST ooit was kapotter dan kapot. Heer van Bartelhoven zei ooit "Ik beschouwde eind jaren '90 ooit als het begin van het einde, en rond 2006 het einde van het einde", maar daar mag bij deze nog iets achter komen.
Het einde van het einde van het einde. Als ze nog verder gaan met hoe ze nu bezig zijn, dan mag het genre 'soap' veranderd worden in 'comedy'.
Zo. Dat is even van me afgeschreven.Zal vast wat onzin in staan maar ik wilde dit echt even kwijt hoor.
Tot zover.
Op vele punten ben ik het echt wel met je eens maar wat kan jij je kwaad maken om zo'n klote soapje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo. Dat is even van me afgeschreven.Zal vast wat onzin in staan maar ik wilde dit echt even kwijt hoor.
Tot zover.
Ik kijk echt al jááááááren niet meer, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk om te zien hoe mijn 'klote soapje' zo de nek om wordt gedraaid als ik de reacties híer moet geloven. Het feit dat ik de soap nu volg vía deze topicreeks zegt daarin genoeg; Draaide men vroeger de hand niet om voor miljoenen kijkers, nu is 2 miljoen het ontkurken van een champagnefles waard. Afschuwelijk en belachelijk vind ik het, oftewel ze zouden beter direct dat schrijversteam INCLUSIEF ROHAN GOTTSCHALK vervangen. En dan niet dat we dat roepen onder het mom van "Ja, we vinden de vroegere schrijversteams beter, klaar", god no. Mensen als PeterKelder hebben gesolliciteerd bij die schrijvers en die vonden hem dan weer te actief bezig. WHAT THE FUCK. Dat HOORT bij een soap, maar GTST moet volgens die pleurislijers die al veel te lang de kroon dragen zo nodig een telenovelle worden. GTST is geen telenovelle die gedragen wordt op relatieshit; Het is een soap. ALLES moet erin passen.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op vele punten ben ik het echt wel met je eens maar wat kan jij je kwaad maken om zo'n klote soapje.Want dat is het natuurlijk gewoon. In hoeverre volg je het nog en is het dan niet 'tijd' om er mee te kappen?
Mijn vader heeft ook ongeveer vanaf het begin altijd gekeken, als men niet kon kijken werd het opgenomen en als hij dat vergeten was (of ik bijvoorbeeld) werd hij boos. Maar die is 2 jaar terug ofzo ook gestopt want hij vond er niets meer aan.
Misschien wat voor jou, hoef je niet met lede ogen aan te zien wat er allemaal mis is en kan je lekker genieten van oude seizoenen. Gewoon, zoals het hoort.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kijk echt al jááááááren niet meer, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk om te zien hoe mijn 'klote soapje' zo de nek om wordt gedraaid als ik de reacties híer moet geloven. Het feit dat ik de soap nu volg vía deze topicreeks zegt daarin genoeg; Draaide men vroeger de hand niet om voor miljoenen kijkers, nu is 2 miljoen het ontkurken van een champagnefles waard. Afschuwelijk en belachelijk vind ik het, oftewel ze zouden beter direct dat schrijversteam INCLUSIEF ROHAN GOTTSCHALK vervangen. En dan niet dat we dat roepen onder het mom van "Ja, we vinden de vroegere schrijversteams beter, klaar", god no. Mensen als PeterKelder hebben gesolliciteerd bij die schrijvers en die vonden hem dan weer te actief bezig. WHAT THE FUCK. Dat HOORT bij een soap, maar GTST moet volgens die pleurislijers die al veel te lang de kroon dragen zo nodig een telenovelle worden. GTST is geen telenovelle die gedragen wordt op relatieshit; Het is een soap. ALLES moet erin passen.
Ik zou beter gewoon helemaal distantiëren van die klotesoap die het nu geworden is, maar de ergernis rondom de soap blijft, terwijl de schrijvers gewoon denken dat ze helemaal niks verkeerd doen. Afschuwelijk.
Ach, dat ontkurken van een champagnefles... Ze hadden nog een koffiepauze en een fles champagne van Oudjaarsavond klaarstaanquote:Op zondag 27 januari 2013 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kijk echt al jááááááren niet meer, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk om te zien hoe mijn 'klote soapje' zo de nek om wordt gedraaid als ik de reacties híer moet geloven. Het feit dat ik de soap nu volg vía deze topicreeks zegt daarin genoeg; Draaide men vroeger de hand niet om voor miljoenen kijkers, nu is 2 miljoen het ontkurken van een champagnefles waard.
Gesolliciteerd is wellicht een groot woordquote:Afschuwelijk en belachelijk vind ik het, oftewel ze zouden beter direct dat schrijversteam INCLUSIEF ROHAN GOTTSCHALK vervangen. En dan niet dat we dat roepen onder het mom van "Ja, we vinden de vroegere schrijversteams beter, klaar", god no. Mensen als PeterKelder hebben gesolliciteerd bij die schrijvers en die vonden hem dan weer te actief bezig.
Niet ALLESquote:WHAT THE FUCK. Dat HOORT bij een soap, maar GTST moet volgens die pleurislijers die al veel te lang de kroon dragen zo nodig een telenovelle worden. GTST is geen telenovelle die gedragen wordt op relatieshit; Het is een soap. ALLES moet erin passen.
Dit is een gevalletje hoogmoed geweest. Zo van "och, de kijkers pikken toch alles". Want nog geen drie jaar later kwamen dit soort verhalen en was het bijna exit voor GTST. Want het werd een te-ver-van-mijn-bed-show. En dat terwijl Olga Madsen altijd heeft gezegd dat de Nederlandse soap precies tussen het Engelse realisme en de Amerikaanse onzin moest zitten. Dat is 15 jaar lang zo gehouden, totdat er een paar prutsers besloten om de Amerikaanse onzin meer door te laten voeren in GTST. Oftewel: verschrikkelijke verhaallijnen, een zooitje jong ongeregeld wat door moest gaan voor acteurs en de oude garde werd verbannen tot het geven van nutteloze adviezen.quote:"Als de reactie maar geloofwaardig is kan ik iemand door aliens laten ontvoeren zonder dat het de kijker stoort.''
Je kunt ook zeggen: ik blijf kijken, en dan heb ik 23 minuten per dag m'n stukje leedvermaak. Dat doe ik namelijk ookquote:Ik zou beter gewoon helemaal distantiëren van die klotesoap die het nu geworden is, maar de ergernis rondom de soap blijft, terwijl de schrijvers gewoon denken dat ze helemaal niks verkeerd doen. Afschuwelijk.
ALLES was een te grote uitspraak waarbij ik alles over één kam scheerde. Met 'alles' bedoel ik spanning, intrige, maar ook spanning in zoiets als de zakenwereld en de horeca verkrijgen. Zoiets als Hedwig die in 1999 een beer de Koning binnen liet brengen en dat dát de eindcliff was, dat was eigenlijk ook al te bizar. Dat bedoel ik dan ook zéker niet met 'Alles'.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet ALLESDat hebben we gezien in seizoen 16, met de babywisseling en die amuletverhaallijn. Hadden de schrijvers eigenlijk kunnen zien aankomen dat dat nóóit geaccepteerd zou worden door de kijkers: in Amerika (hét land van de soaps) is menig soapserie naar de knoppen gegaan door dat soort verhalen. En die waren even belachelijk als wat wij te zien kregen
Ook soap heeft zijn grenzen. In Ryan's Hope (het Amerikaanse origineel van Onderweg naar Morgen) kreeg een hoofdpersonage een innige band met een gorilla, gebaseerd op King Kong. De kijkers vonden het belachelijk en haakten af. ATWT is ook naar de knoppen gegaan door de zoveelste criminele dubbelganger, omgebouwde huurmoordenaar of gemuteerde badguy.
Een quote van Kennard Bos uit een interview uit 2003:
[..]
Dit is een gevalletje hoogmoed geweest. Zo van "och, de kijkers pikken toch alles". Want nog geen drie jaar later kwamen dit soort verhalen en was het bijna exit voor GTST. Want het werd een te-ver-van-mijn-bed-show. En dat terwijl Olga Madsen altijd heeft gezegd dat de Nederlandse soap precies tussen het Engelse realisme en de Amerikaanse onzin moest zitten. Dat is 15 jaar lang zo gehouden, totdat er een paar prutsers besloten om de Amerikaanse onzin meer door te laten voeren in GTST. Oftewel: verschrikkelijke verhaallijnen, een zooitje jong ongeregeld wat door moest gaan voor acteurs en de oude garde werd verbannen tot het geven van nutteloze adviezen.
Samenvattend voor dit stuk (ik kan hier nog alinea's lang over doorgaan, maar dat gaat vervelen): niet alles kan in een Nederlandse soap. Het moet een mix van huis-tuin-keuken én onrealistische zooi zijn. Daar zijn de schrijvers hier tot 2 keer toe in doorgeslagen: eerst in de onrealistische zooi en nu zitten ze in de fase huis-tuin-keuken.
[..]
Je kunt ook zeggen: ik blijf kijken, en dan heb ik 23 minuten per dag m'n stukje leedvermaak. Dat doe ik namelijk ook
In dat geval is het óf zeuren, klagen en zeiken bij de schrijvers totdat ze er iets aan doen, óf net zolang wachten totdat de kijkers de huidige koers zat beginnen te worden en er meer spanning in wordt gebracht, óf hopen op een dag dat het schrijversteam wordt veranderd waarna het nieuwe team meer spanning in de serie brengtquote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
ALLES was een te grote uitspraak waarbij ik alles over één kam scheerde. Met 'alles' bedoel ik spanning, intrige, maar ook spanning in zoiets als de zakenwereld en de horeca verkrijgen. Zoiets als Hedwig die in 1999 een beer de Koning binnen liet brengen en dat dát de eindcliff was, dat was eigenlijk ook al te bizar. Dat bedoel ik dan ook zéker niet met 'Alles'.
En aan een succesvolle formule wordt niet of nauwelijks aan gesleuteld. Dus is het gewoon afwachten totdat de schrijvers op hun bek gaan, de kijkcijfers dramatisch kelderen en het complete schrijversteam de laan uit wordt gestuurdquote:Verder zou ik het graag als leedvermaak willen zien, maar de makers winnen er een kijker mee en de makers denken gewoon volledig dat ze het goed doen. Niemand die ze kritiek levert WANT ze hebben al 2,5 miljoen kijkers (Lees: 8-12 jarigen) die voor de buis zitten. Dit is geen leedvermaak, dit is pure succesvolle TV.
En dat is dan ook meteen het handige van dit centrale topic. Zo kan ik eens heel random uit de hoek komen en roepen:quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu is optie 1 niet te doen wegens de "geweldige visie'' van de schrijvers, optie 2 duurt te lang en optie 3 ook. Het enige wat ik je in dat geval kan aanraden is om alle oude seizoenen van GTST én Goudkust (waarvan seizoen 4 echt fantastisch was) tot in den treure te kijken.
o dus geen gtst vanavond? mooi aangezien ik net op youtube gekeken heb, hoef ik morgen ook niet te kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef Frey het volgende:
Nu krijg je dus een hele avond gelul over niks.![]()
Misschien dat de schrijvers er weer iets van opsteken.
Ik heb hem gedownloadquote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Balen dat GTST niet doorgaat.
Laura voor het eerst in 23 jaar het eerste shotquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Kyubey het volgende:
Nieuwe intro wat is deze
Waarom staat Janine niet meer naast LudoZe is echt in een verdomhoekje gegooid met relnicht Lucas.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 19:40:30 ]
Majesteitsschennis, ban.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Gulmez het volgende:
komt goedetijden wel ofzo met die kk beatrix die de hele tijd de aandacht vraag op tv
Ge-slowmo't én achteruit gespoeldquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over intro's gesproken...
Zie hier hoe mooi ze Kim hebben weggewerkt uit het introshot van Jef; Ze hebben de boel gewoon ge slowmo't.
Achteruit? Ik dacht dat Kim juist omhoog kwam op het moment dat de linkerkant nét uit beeld was.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ge-slowmo't én achteruit gespoeld
Wacht:quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Achteruit? Ik dacht dat Kim juist omhoog kwam op het moment dat de linkerkant nét uit beeld was.
Serieusquote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Helaas lieve fans, vanavond geen #GTST. Vanwege de toespraak die Koningin Beatrix gaat houden, wordt de aflevering uitgesteld naar morgen."
Dus géén terugspoelen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wacht:
Bij de onderste versie (seizoen 10) starten ze pas op het moment dat Kim naar onder is gedoken, te zien in de bovenste leader
Komt niet Gulquote:
Nope, GTST is per direct gestopt na het nieuws van Beatrixquote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Gulmez het volgende:
KOMT GTST NIET OFZO MEER WANNEER KOMT HET
Ooh daar ging het me helemaal niet om, maar ik was er gewoon niet meer zeker van of ik het goed zagquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, ik geef toe dat ik in deze een vergissing heb gemaakt
Ik ben speciaal eerder uit de douche gestaptquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
vervelend ben speciaal voor gtst naar me huis gereden
ja toch wie gaat nou op maandag zoiets doen word maxima nou koniging of willem koningquote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ben speciaal eerder uit de douche gestaptFuck dit.
Wat dat betreft had ze beter op een zaterdag deze toespraak kunnen houden
Ik had eigenlijk een heel fout sponsormomentje verwacht op dat moment: dat Lorena van de angst heftig begint te zweten en dan maar wat deo onder d'r oksels spuitquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef Gulmez het volgende:
komt gtst wel op uit zending gemist of ook niet
...Ik vond het een komisch moment, maar de timing fout? Why dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Een kind van 3 zal begrijpen dat de timing van deze grap zo verschrikkelijk fout is
Ik bedoel zo'n eerste ontmoeting met 1 van de slachtoffers of nabestaanden hoort superspannend te zijn. Dat ga je toch niet verpesten met zo'n grap.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ik vond het een komisch moment, maar de timing fout? Why dat?
Het bedenken van die grap was anders een heul spannend moment voor de schrijversquote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n eerste ontmoeting met 1 van de slachtoffers of nabestaanden hoort superspannend te zijn. Dat ga je toch niet verpesten met zo'n grap.Al was ie wel baas.
Ach ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n eerste ontmoeting met 1 van de slachtoffers of nabestaanden hoort superspannend te zijn. Dat ga je toch niet verpesten met zo'n grap.Al was ie wel baas.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het bedenken van die grap was anders een heul spannend moment voor de schrijvers
quote:
Nina > Lucas > Maxime > Janine > Ludoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura voor het eerst in 23 jaar het eerste shot![]()
![]()
Lucas als eindshotBeter was dat het bazenshot van Ludo geweest!
![]()
Doet het niet meerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij staat al sinds zaterdag op YouTube
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Het shot is even snel als in seizoen 7, het begint alleen pas wanneer Kim weg is. Je ziet Jef bijvoorbeeld ook eerder uit beeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over intro's gesproken...
Zie hier hoe mooi ze Kim hebben weggewerkt uit het introshot van Jef; Ze hebben de boel gewoon ge slowmo't.
Ah super, zie het gewoon via de GTST site. Op gemist staat die nog nietquote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig is-ie nu kostenloos beschikbaar op RTLXL
rtl.nl/xl of gtst.nlquote:
Oohquote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frons ServiesZo noemen Frey en ik componist Fons Merkies altijd
Hij weet me weer te verrassen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frons ServiesZo noemen Frey en ik componist Fons Merkies altijd
Trouwens, al die nieuwe stockmuziekjes in seizoen 7 zijn ookquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niet
Maar hij doet de laatste week weer eens zijn best. Nieuwe muziekjes
Verdomd, dat is me nooit opgevallenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef LetsGame het volgende:
Wel leuk om te zien dat er een versie van de seizoen 14, versie 1 leader bestaat met kartelrandjes. Nooit gebruikt helaas..
GTST-pief???quote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef maily het volgende:
heej, is dit die GTST-pief weer??
http://www.telegraaf.nl/b(...)_een_koningin__.html
waar jullie zovaak een foto van zetten... kweetniet hoe die heet...quote:
Oh, je bedoelt Rohan Gottschalkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
waar jullie zovaak een foto van zetten... kweetniet hoe die heet...
hij staat ook links in de header van de OP (of is het TT)
ik vind van welquote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Rohan Gottschalk
[ afbeelding ]
Lijkt er totaal niet op
nouja, zo op het eerste gezicht... zo'n blij hoofd en zo'n bril... pfffffffffquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat meen je serieus?
[ afbeelding ]![]()
Nou ja, ieder z'n ding natuurlijk
Ik moest lachen om deze postquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat meen je serieus?
[ afbeelding ]![]()
Nou ja, ieder z'n ding natuurlijk
Aah balen!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
rtl.nl/xl of gtst.nl
EDIT: het is eraf gehaald, nu moet je betalen.. sorry
maar die is morgen toch wel bij RTL-XL uitzending gemist te zien?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godver, k'had 'm moeten downloaden.
jamaar hij is nog niet uitgezonden he...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef ChilllayD het volgende:
Als we dan niet evengoed nog moeten betalen.........
Ik kan 'm soms een uurtje of anderhalf na de uitzending al (gratis!!!!) terug kijken en nu niet.... zucht.
Die stockmuziejes kan ik me nog goed herinneren!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Trouwens, al die nieuwe stockmuziekjes in seizoen 7 zijn ook![]()
![]()
Normaal vallen ze me niet eens op, nu wel![]()
Maar dan nog, gaan we morgen dan die van vandaag om 20u zien en dan voortaan 1 dag er achteraan lopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
jamaar hij is nog niet uitgezonden he...
quote:Helaas, lieve GTST-fans, vanavond geen GTST.
Vanwege de toespraak die Koningin Beatrix gaat houden, is er een extra lange uitzending van RTL Nieuws waardoor de aflevering van GTST wordt uitgesteld naar morgen. Later deze week wordt een dubbele aflevering uitgezonden.
In seizoen 19 waren de stockshots voor het laatst te zien volgens mij. Ik weet nog wel dat De Koning en Teluma er opeens heel anders uitzagen vanaf de buitenkantquote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die stockmuziejes kan ik me nog goed herinneren!![]()
Sinds wanneer zijn ze eigenlijk gestopt met die stockshots?en waarom..
Ja, maar volgens mij worden er ook geen stockshots meer gebruikt. Ze gaan gewoon van scène naar scène.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 19 waren de stockshots voor het laatst te zien volgens mij. Ik weet nog wel dat De Koning en Teluma er opeens heel anders uitzagen vanaf de buitenkant
Maar waarom? Geen flauw idee
okeej! seizoen 19 zou kunnen kloppen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 19 waren de stockshots voor het laatst te zien volgens mij. Ik weet nog wel dat De Koning en Teluma er opeens heel anders uitzagen vanaf de buitenkant
Maar waarom? Geen flauw idee
Heb de aflevering, nog niet gezien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:57 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, hoe Lucas sinds maandag doet. Lijkt net mvr. Helmink. Iedereen wijze raad geven en eindshot zijn.
kijk er dan niet naar, simpele zielquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben dat gedoe tussen Ludo en Janine echt zo zat he, dit is al de 98273598723x dat ze uit elkaar gaan.
En over een tijdje komen ze toch weer bij elkaar terug. Wellicht ook weer trouwen..
Hoe origineel.
Heb ik je beledigd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk er dan niet naar, simpele ziel
Ik heb gehoord dat Bing terugkeert als een spook. Geweldige twist weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk er dan niet naar, simpele ziel
ik vind het nu al een spookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Bing terugkeert als een spook. Geweldige twist weer.
Yepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komen er nu twee afleveringen achter elkaar vanavond ?
quote:Dinsdag: Dubbel GTST
Na het vervallen van GTST op maandagavond, wordt er vanavond een dubbele aflevering van 'Goede Tijden slechte Tijden' uitgezonden. Vanaf 20:00 uur kijk je dus twee keer zo lang naar je favoriete soap op RTL 4.
Ook op woensdagochtend om 11:00 uur kijk je naar een dubbele herhaling op RTL 4. Dit houdt in dat de ochtendherhaling van vandaag tevens komt te vervallen. Hiervoor in de plaats komt een dubbele aflevering van 'The Bold & The Beautiful'.
Dat klopt; in seizoen 19 waren de stockshots voor het laatst te zien. Sindsdien zijn ze er niet meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij worden er ook geen stockshots meer gebruikt. Ze gaan gewoon van scène naar scène.
Het matcht ook voor geen meter met het decorquote:Ik weet ook pas sinds kort geleden hoe het huis van Lorena eruit ziet vanuit de buitenkant. Ik kan je vertellen dat het huis erg veranderd is dan toen Janine er woonde. Zowel buiten als binnen.
Ben jaren geleden eens een tijdje gestopt met kijken omdat ik dat gezeik tussen Jef en Barbara helemaal zat was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben dat gedoe tussen Ludo en Janine echt zo zat he, dit is al de 98273598723x dat ze uit elkaar gaan.
En over een tijdje komen ze toch weer bij elkaar terug. Wellicht ook weer trouwen..
Hoe origineel.
Inderdaad, en mensen komen ook vaak via de achterdeur binnen. Lijkt me meer een nieuwbouwwoning waar de Bouwhuizen in wonen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:38 schreef alors het volgende:
Een grachtenpand waar je de brommer op het dakterras zet? Met een aparte voordeur op de bovenverdieping met planten op de achtergrond?Apart.
En dat huis van Lorena heeft van buiten idd ook een grondige metamorfose gehad, onherkenbaar.
Ik vond er niks aan hoe kan je nou aan een stuk door over beatrix praten maar ja ik vond ook dat het wel wat emotioneler van haar kant uit kon van de koniging of dat ze zou zeggen, mijn volk blijven jullie en ik ben trots op jullie of iets, het was wel erg formeel ofzo maar ben blij dat het vandaag weer is gtstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Om 20.00 uur begint het gewoon dacht ik. Ik vond het niet erg dat het gisteren niet doorging, ik vond het nieuws over de koningin stukken interessanter dan de spannendste GTST aflevering de afgelopen 2 jaar.
Uhm... Welke aflevering was dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Om 20.00 uur begint het gewoon dacht ik. Ik vond het niet erg dat het gisteren niet doorging, ik vond het nieuws over de koningin stukken interessanter dan de spannendste GTST aflevering de afgelopen 2 jaar.
De aflevering dat Charlie eruit ging natuurlijk, er bestond een kleine kans dat ze toch zou blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... Welke aflevering was dat?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De aflevering dat Charlie eruit ging natuurlijk, er bestond een kleine kans dat ze toch zou blijven.Spannend tot op het laatst dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef Frey het volgende:
Reclame even gebruikt voor de shortie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |