GTST-pief???quote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef maily het volgende:
heej, is dit die GTST-pief weer??
http://www.telegraaf.nl/b(...)_een_koningin__.html
waar jullie zovaak een foto van zetten... kweetniet hoe die heet...quote:
Oh, je bedoelt Rohan Gottschalkquote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
waar jullie zovaak een foto van zetten... kweetniet hoe die heet...
hij staat ook links in de header van de OP (of is het TT)
ik vind van welquote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Rohan Gottschalk
[ afbeelding ]
Lijkt er totaal niet op
nouja, zo op het eerste gezicht... zo'n blij hoofd en zo'n bril... pfffffffffquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat meen je serieus?
[ afbeelding ]![]()
Nou ja, ieder z'n ding natuurlijk
Ik moest lachen om deze postquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat meen je serieus?
[ afbeelding ]![]()
Nou ja, ieder z'n ding natuurlijk
Aah balen!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
rtl.nl/xl of gtst.nl
EDIT: het is eraf gehaald, nu moet je betalen.. sorry
maar die is morgen toch wel bij RTL-XL uitzending gemist te zien?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godver, k'had 'm moeten downloaden.
jamaar hij is nog niet uitgezonden he...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef ChilllayD het volgende:
Als we dan niet evengoed nog moeten betalen.........
Ik kan 'm soms een uurtje of anderhalf na de uitzending al (gratis!!!!) terug kijken en nu niet.... zucht.
Die stockmuziejes kan ik me nog goed herinneren!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Trouwens, al die nieuwe stockmuziekjes in seizoen 7 zijn ook![]()
![]()
Normaal vallen ze me niet eens op, nu wel![]()
Maar dan nog, gaan we morgen dan die van vandaag om 20u zien en dan voortaan 1 dag er achteraan lopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
jamaar hij is nog niet uitgezonden he...
quote:Helaas, lieve GTST-fans, vanavond geen GTST.
Vanwege de toespraak die Koningin Beatrix gaat houden, is er een extra lange uitzending van RTL Nieuws waardoor de aflevering van GTST wordt uitgesteld naar morgen. Later deze week wordt een dubbele aflevering uitgezonden.
In seizoen 19 waren de stockshots voor het laatst te zien volgens mij. Ik weet nog wel dat De Koning en Teluma er opeens heel anders uitzagen vanaf de buitenkantquote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die stockmuziejes kan ik me nog goed herinneren!![]()
Sinds wanneer zijn ze eigenlijk gestopt met die stockshots?en waarom..
Ja, maar volgens mij worden er ook geen stockshots meer gebruikt. Ze gaan gewoon van scène naar scène.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 19 waren de stockshots voor het laatst te zien volgens mij. Ik weet nog wel dat De Koning en Teluma er opeens heel anders uitzagen vanaf de buitenkant
Maar waarom? Geen flauw idee
okeej! seizoen 19 zou kunnen kloppen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In seizoen 19 waren de stockshots voor het laatst te zien volgens mij. Ik weet nog wel dat De Koning en Teluma er opeens heel anders uitzagen vanaf de buitenkant
Maar waarom? Geen flauw idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |