SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nina > Lucas > Maxime > Janine > Ludoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laura voor het eerst in 23 jaar het eerste shot![]()
![]()
Lucas als eindshotBeter was dat het bazenshot van Ludo geweest!
![]()

Doet het niet meerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij staat al sinds zaterdag op YouTube

quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.

Het shot is even snel als in seizoen 7, het begint alleen pas wanneer Kim weg is. Je ziet Jef bijvoorbeeld ook eerder uit beeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Over intro's gesproken...
Zie hier hoe mooi ze Kim hebben weggewerkt uit het introshot van Jef; Ze hebben de boel gewoon ge slowmo't.

Ah super, zie het gewoon via de GTST site. Op gemist staat die nog nietquote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig is-ie nu kostenloos beschikbaar op RTLXL

rtl.nl/xl of gtst.nlquote:

Oohquote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frons ServiesZo noemen Frey en ik componist Fons Merkies altijd

Hij weet me weer te verrassen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Frons ServiesZo noemen Frey en ik componist Fons Merkies altijd

Trouwens, al die nieuwe stockmuziekjes in seizoen 7 zijn ookquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niet
Maar hij doet de laatste week weer eens zijn best. Nieuwe muziekjes

Verdomd, dat is me nooit opgevallenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef LetsGame het volgende:
Wel leuk om te zien dat er een versie van de seizoen 14, versie 1 leader bestaat met kartelrandjes. Nooit gebruikt helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |