Serieusquote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Helaas lieve fans, vanavond geen #GTST. Vanwege de toespraak die Koningin Beatrix gaat houden, wordt de aflevering uitgesteld naar morgen."
Dus géén terugspoelen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wacht:
Bij de onderste versie (seizoen 10) starten ze pas op het moment dat Kim naar onder is gedoken, te zien in de bovenste leader
Komt niet Gulquote:
Nope, GTST is per direct gestopt na het nieuws van Beatrixquote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Gulmez het volgende:
KOMT GTST NIET OFZO MEER WANNEER KOMT HET
Ooh daar ging het me helemaal niet om, maar ik was er gewoon niet meer zeker van of ik het goed zagquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, ik geef toe dat ik in deze een vergissing heb gemaakt
Ik ben speciaal eerder uit de douche gestaptquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
vervelend ben speciaal voor gtst naar me huis gereden
ja toch wie gaat nou op maandag zoiets doen word maxima nou koniging of willem koningquote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ben speciaal eerder uit de douche gestaptFuck dit.
Wat dat betreft had ze beter op een zaterdag deze toespraak kunnen houden
Ik had eigenlijk een heel fout sponsormomentje verwacht op dat moment: dat Lorena van de angst heftig begint te zweten en dan maar wat deo onder d'r oksels spuitquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef Gulmez het volgende:
komt gtst wel op uit zending gemist of ook niet
...Ik vond het een komisch moment, maar de timing fout? Why dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Een kind van 3 zal begrijpen dat de timing van deze grap zo verschrikkelijk fout is
Ik bedoel zo'n eerste ontmoeting met 1 van de slachtoffers of nabestaanden hoort superspannend te zijn. Dat ga je toch niet verpesten met zo'n grap.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ik vond het een komisch moment, maar de timing fout? Why dat?
Het bedenken van die grap was anders een heul spannend moment voor de schrijversquote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n eerste ontmoeting met 1 van de slachtoffers of nabestaanden hoort superspannend te zijn. Dat ga je toch niet verpesten met zo'n grap.Al was ie wel baas.
Ach ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n eerste ontmoeting met 1 van de slachtoffers of nabestaanden hoort superspannend te zijn. Dat ga je toch niet verpesten met zo'n grap.Al was ie wel baas.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het bedenken van die grap was anders een heul spannend moment voor de schrijvers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |