SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie leader, veel beter qua volgordes ook, al vraag ik me af wat de link tussen Wiet en Nuran zou moeten zijn...
[ Bericht 17% gewijzigd door LetsGame op 26-01-2013 02:35:17 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:22 schreef LetsGame het volgende:
Maandag nieuwe leader!!!
Volgorde:
De Koning: Laura (nieuw shot!! in de nieuwe Rozenboom) - Lorena (zelfde shot) - Jef (zelfde shot) - Rik (zelfde shot) - Rikki (nieuwe shot, maar in dezelfde setting)
Huize Bouwhuis: Tim (zelfde shot) - Sjoerd (zelfde shot) - Anton (nieuw shot, zelfde setting) - Bianca (nieuw shot (leuker ook), maar ook zelfde setting)
Toko: Mike (nieuw shot, zelfde setting) - Sjors (nieuw shot!! ergens buiten) - Bing (zelfde shot) - Aysen (nieuw shot, zelfde setting)
Toko (waar eerst Sjors, Bing en Danny waren): Nuran (zelfde shot, al valt het shot heel lelijk op deze plek) - Wiet (nieuw shot, ook buiten) - Noud (nieuw shot!! in toko)
Huize Sanders: Nina (?????????? geen eindshot meer, nieuw shot (dat suuuuuuuuuuperlelijk is overigens) ) - Maxime (zelfde shot) - Ludo (zelfde shot)
Huize Sanders 2.0: Janine (nieuw shot!!, ergens buiten) - Lucas (zelfde shot, eindshot)
Aldus, de tweede mannelijke eindshot sinds 1999. ( Lucas)
Foto's voor de mensen die het niet geloven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het mocht eens tijd worden dat Laura, Sjors en Janine een nieuw shot kregen! Die vorige kwamen haast uit het stenen tijdperkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie leader, veel beter qua volgordes ook, al vraag ik me af wat de link tussen Wiet en Nuran zou moeten zijn...
En Lucas als eindshot...Het bewijst maar weer hoe populair hij voor de makers is
WIJ WILLEN LUDO ALS EINDSHOT!!!!!![]()
Ik zweer je, ik had heel even hoop dat Ludo het was, maar nee, Lucasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het mocht eens tijd worden dat Laura, Sjors en Janine een nieuw shot kregen! Die vorige kwamen haast uit het stenen tijdperk
En Lucas als eindshot...Het bewijst maar weer hoe populair hij voor de makers is
WIJ WILLEN LUDO ALS EINDSHOT!!!!!
?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mike gaat Wiet hosselen__!!!!!!
WAT DE FOK! IS DEZEN ??!!!!
Het valt me op dat heel veel personages zich omdraaien in hun shotsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zweer je, ik had heel even hoop dat Ludo het was, maar nee, Lucas
was wel te verwachten dat hij ooit eindshot zal worden, maar ik dacht pas wanneer zijn zus vertrokken was.
in deze leader heeft werkelijk elk personage een nieuwe plek in de intro
Wie wilt dat Wietje nou niet te grazen nemen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mike gaat Wiet hosselen__!!!!!!
WAT DE FOK! IS DEZEN ??!!!!
Damn, dat waren nog eens Goede tijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wiet komt terug
P.s. Wie kent Vicky nog ?!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Inderdaad, dat foute Amerikaanse soapcliché.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het valt me op dat heel veel personages zich omdraaien in hun shots
Omdat Maxime haar zin dan heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ludo
Ik snap niet dat Janine nog bij Ludo blijft
Het "omdraaien in je leadershot" is een onderdeel van het succesvol verlopen plan van Kennard Bos om GTST naar een hoger plan te brengenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad, dat foute Amerikaanse soapcliché.
Wat een verschrikking dat hij juist deze afleveringen vervangen moest worden door zo'n knul die niet kan acteren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef heaven7 het volgende:
Wanneer tyft die nepTim nou eens op? Dacht dat ie er maar 1 week zou zijn?
My thoughts exactly! Krijg eczeem van die scheve bekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een verschrikking dat hij juist deze afleveringen vervangen moest worden door zo'n knul die niet kan acteren.
Je kiest dan ook wel een heel lelijk shot uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
My thoughts exactly! Krijg eczeem van die scheve bek
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het valt me op dat heel veel personages zich omdraaien in hun shots
Nog even en ze hebben shots waar de personages in de stoelen van The Voice of Holland zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Laura draait zich om en later draait ze zich weer om. Lorena, Rik, Lucas, Tim, Sjors, Nuran, Nina, Maxime en Ludo draaien zich ook om.![]()
Janine weer het een-na-laatste shot zoals in 1993-1995 en 2008-2009.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog even en ze hebben shots waar de personages in de stoelen van The Voice of Holland zitten![]()
Nieuwe verhaallijn in seizoen 24: Rikki besluit mee te doen met The Voice of Holland. Alle weken dat The Voice dan op tv is, zien we Rikki daar, tot aan de finale (de GTST sweepweek). De grote mid-season cliff is dan ook: zal Rikki de finale winnen, of niet...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Over "product placement" gesproken![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijn in seizoen 24: Rikki besluit mee te doen met The Voice of Holland. Alle weken dat The Voice dan op tv is, zien we Rikki daar, tot aan de finale (de GTST sweepweek). De grote mid-season cliff is dan ook: zal Rikki de finale winnen, of niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
CLIFFHANGER 2014 BEKEND GEMAAKT:Vervolg van de midseason-cliff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vervolg van de midseason-cliff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |