Ja het is echt van het niveau theetijd geworden. Voor mij iigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Frey het volgende:
Ik zie zelfs nog liever Charlie of Barbara terug op het moment dan dat het geneuzel met Maxime doorgaat. Zo erg is het al.
Inderdaad toch je zou toch die vent verlaten en hem met zijn gekke zus laten trouwen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ludo
Ik snap niet dat Janine nog bij Ludo blijft
Dit is Ludo niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ludo
Ik snap niet dat Janine nog bij Ludo blijft
ja als mijn vent niet achter mij zou staan in deze situatie, dan is het snel afgelopen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad toch je zou toch die vent verlaten en hem met zijn gekke zus laten trouwen?
zat ik ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voorspelbaar heeft Maxime dit wijf ook weer omgekocht?
Nooit, want over een paar jaar hebben we een hoofdschrijver die Rohan Gottschalk als grote voorbeeld heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:38 schreef vencodark het volgende:
Ludo neemt afstand van Janine?
Wanneer komt naar voren dat Ludo alles speelt en juist precies weet wat er aan de hand is?
Dit is wel een realistische zet van de schrijvers, nu Janine dezelfde praktijken van Maxime meemaakt als Nick, voor hij de inrichting in ging.quote:
Die is er al:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nooit, want over een paar jaar hebben we een hoofdschrijver die Rohan Gottschalk als grote voorbeeld heeft.
Guess so.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voorspelbaar heeft Maxime dit wijf ook weer omgekocht?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vanaf maandag is Beau weer te zien in de rol van Tim
Ze wordt dit jaar 20!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:25 schreef Beeertjee het volgende:
Wiet in haar ondergoed/lingerie... Geen idee hoe oud ze is maar ze lijkt altijd 12. Ook die zogenaamde sexy scènes waarin ze dan aan t kussen is, vond ik altijd zo sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |