SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Helemaal super.
Hebben ze niet; dat vakantiehuisje was het huisje waar de jongeren in seizoen 21 een weekje naartoe gingen, en waar Wiet voor het eerst met dat ouija-bord aan de gang ging, met alle dramatische gevolgen van dienquote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Kyubey het volgende:
Waarom hebben de Bouwhuisjes een vakantiehuis in Meerdijk?![]()
Maar bij het adres stond net Meerdijkquote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hebben ze niet; dat vakantiehuisje was het huisje waar de jongeren in seizoen 21 een weekje naartoe gingen, en waar Wiet voor het eerst met dat ouija-bord aan de gang ging, met alle dramatische gevolgen van dien
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar bij het adres stond net Meerdijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Sk00p het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee natuurlijk niet....quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef loezzzje het volgende:
Dat bord met 'duitsland' erop, zet er dan op zijn minst 'germany' op
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
zu = nachquote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Kyubey het volgende:
Zeg maar als er een fout in de TT staat, mijn Deutsch is belabberd
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik vind ze allebei sukkels.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef Sk00p het volgende:
Bleh de andere Tim is vele malen leuker. Ik vindt deze een beetje gedragen als een loser.
De andere Tim kwam volwassener over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:04 schreef Fluxy het volgende:
OFFICIEEL!!!!! Ik heb net de reclame gezien! En........... (als je het wil weten klik dan op spoiler)Ja, ik had het al eens bij Boulevard gezien. (Dacht tenminste dat het Boulevard was)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet wachten op Nina's reactie![]()
Volgens mij gaf hij in RTL Boulevard aan dat hij dat inderdaad jammer vondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef ejiraM het volgende:
Ik weet waarom hij er niet is, en dat het niet anders kan - maar zou de 'echte' Tim niet gigantisch balen dat hij nu de hoogtepunt van deze verhaallijn zo ongeveer mist? Lijkt mij best zuur iig
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik voorspel een paar extra uitpuilende ogen met de dag erna extra dikke wallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, ik had het al eens bij Boulevard gezien. (Dacht tenminste dat het Boulevard was)
Kan niet wachten op Nina's reactie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Blondgirl21 het volgende:
Spoilers 4 t/m 8 februari4 februari watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Dacht dat ik de enige was die dat ook wildequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik had toch graag de echte Tim in die scènes gezien.
Met die kop lijkt het Eddie wel uit Vrienden voor het leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Tim met zijn Frühstück
Omdat de schrijvers dat serieus allang zijn vergeten. En nee, hier hoeft geen Rohan-parodieplaatje bij aan te pas te komen: Ze weten dit gewoon echt niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ludo heeft toch ook eens te maken gehad met Janine die zwanger was van Ray zijn gehandicapte kind?
Waarom deelt hij zijn ervaring niet in een mooie man tot man scene met Noud?
Jawel ze jebben Janine haar ervaring met Nina laten delen pas geleden nog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat de schrijvers dat serieus allang zijn vergeten. En nee, hier hoeft geen Rohan-parodieplaatje bij aan te pas te komen: Ze weten dit gewoon echt niet meer.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ze jebben Janine haar ervaring met Nina laten delen pas geleden nog.
...Dat krijg je als ik niet meer kijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ze jebben Janine haar ervaring met Nina laten delen pas geleden nog.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef roos85 het volgende:
Spoilers 4 februari t/m 8 februari:Hij gaat ze z'n reet laten zien. Het shot van een moonende Mike wordt de cliffhanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ArnieAlberts op 23-01-2013 18:14:36 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik zit nog steeds te wachten tot een overleden personage opeens weer opduikt. Iemand wiens begrafenis uitgebreid in beeld was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat de schrijvers dat serieus allang zijn vergeten. En nee, hier hoeft geen Rohan-parodieplaatje bij aan te pas te komen: Ze weten dit gewoon echt niet meer.
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij gaat ze z'n reet laten zien. Het shot van een moonende Mike wordt de cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ludo, ge zijt een zotteke
[ Bericht 15% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 23-01-2013 18:15:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Jula123 op 23-01-2013 17:45:22 (wikipedia doet wonderen) ]
Kunnen gequote spoilers wellicht wél tussen spoilertags blijven staan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ludo, ge zijt een zotteke
ArnieAlberts had 'm al zonder spoilers geplaatstquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Kunnen gequote spoilers wellicht wél tussen spoilertags blijven staan?Ik lees de spoilers namelijk zo af en toe bewust niet
Sorry, bij mij was het een ongelukje, zoals je kan zien aan de falende spoilertag. Inmiddels gerepareerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
ArnieAlberts had 'm al zonder spoilers geplaatst
Oke, dan fix ik 'm ook maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, bij mij was het een ongelukje, zoals je kan zien aan de falende spoilertag. Inmiddels gerepareerd.
Wallenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef vencodark het volgende:
Waarom, de fuck, lopen de mannen altijd weg met Nina? Heeft ze, behalve geld, nog goede eigenschappen?
Ik kijk ook zeker niet elke aflevering meer. Maar Mike vind ik super irritant in ieder geval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik heb dus een tijdje niet gekeken, het topic gaat ook wat langs me heen... Why gaat deze driehoeksverhouding überhaupt door?Meestal staat GTST erom bekend bij het uitkomen van driehoeksverhoudingen dat één van de 2 mannen weggaat, de dame verlaat, er een scheiding is of wat dan ook... Maar why nu in godsnaam dat Mike zoveel te zeggen heeft?
Omdat er een (nog niet geboren) kind in het spel is, en Mike hierdoor hoopt dat hij weer een kans maakt bij Nina (en dus bij het Sanders-kapitaal).quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik eh, ik heb dus een tijdje niet gekeken, het topic gaat ook wat langs me heen... Why gaat deze driehoeksverhouding überhaupt door?Meestal staat GTST erom bekend bij het uitkomen van driehoeksverhoudingen dat één van de 2 mannen weggaat, de dame verlaat, er een scheiding is of wat dan ook... Maar why nu in godsnaam dat Mike zoveel te zeggen heeft?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat er een (nog niet geboren) kind in het spel is, en Mike hierdoor hoopt dat hij weer een kans maakt bij Nina (en dus bij het Sanders-kapitaal).
Maar goed, de schrijvers gaan wel vaker te lang door of kappen dingen ineens af. Voorbeeld: Mike en Sjors waren allebei smoorverliefd op elkaar, en ineens is dat over.
MaarDeze schrijvers zijn er inderdaad goed in om verhaallijnen ineens af te kappen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Mike en Sjors hebben nog wel een behoorlijke ruzie gehad. Waardoor ik wel kan begrijpen dat Sjors helemaal klaar met Mike was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bleven steken bij DVD 12 van seizoen 2 en DVD... Pff... 16 van seizoen 5, om precies te zijn de eennalaatste of volgens mij zelfs de laatste van seizoen 5. De aflevering nadat Remco Anita vertelt dat hij een ander leuk vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik kijk ook zeker niet elke aflevering meer. Maar Mike vind ik super irritant in ieder geval.
Maar een andere (interresante) vraag. Die ik wel interessant vind.
Hoever ben jij met seizoen 5? En heb je seizoen 2 nog afgekeken.
Vind die Mike ook super irritant en gemaakt spelen gggrrrrquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben bleven steken bij DVD 12 van seizoen 2 en DVD... Pff... 16 van seizoen 5, om precies te zijn de eennalaatste of volgens mij zelfs de laatste van seizoen 5. De aflevering nadat Remco Anita vertelt dat hij een ander leuk vind.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Een interview met Rohan
http://kemna.tv/nieuws/beroep-week-rohan-gottschalk
Het antwoord op de vraag wie zijn grote voorbeeld is![]()
De schrijvers staan immers aan de kant van Maximequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik had graag een sluw plan van Janine gezien om Maxime erin te luizen tijdens die therapiesessies maar ze verpest het weer eens.
erg jammer ja. Vandaag was ze nog zo vastberaden om het slim aan te pakken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik had graag een sluw plan van Janine gezien om Maxime erin te luizen tijdens die therapiesessies maar ze verpest het weer eens.
Okeej!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben bleven steken bij DVD 12 van seizoen 2 en DVD... Pff... 16 van seizoen 5, om precies te zijn de eennalaatste of volgens mij zelfs de laatste van seizoen 5. De aflevering nadat Remco Anita vertelt dat hij een ander leuk vind.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Aah nee, dat meen je niet. Dit moet een geintje zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Een interview met Rohan
http://kemna.tv/nieuws/beroep-week-rohan-gottschalk
Het antwoord op de vraag wie zijn grote voorbeeld is![]()
Dit móet gewoon een geintje zijn, dat moet gewoon. Dit is toch te bekrompen voor woorden? Dit is, in navolging op hielenlikken (Albert Verlinde klaagde over het begrip), holletjelikken voor gevorderden. Daar komt bij: Het is absoluut bullshit, gezien het GTST van nu gewoon zonde is van je tijd om naar te kijken! Iedere keer als ik een aflevering heb gezien vind ik het daarna gewoon complete zonde van m'n tijd en heb ik er spijt van. Dat gevoel had en heb ik totaal niet wanneer ik een oud seizoen terugkijk. En dat is juist het gekke, dat hoort omgedraaid te zijn; Het hoort zonde van de tijd te zijn om oude afleveringen terug te kijken, omdat de nieuwe ALTIJD beter horen te zijn dan vroeger. Altijd.quote:Wie is, beroepsmatig, je grote voorbeeld en waarom?
Mijn voorganger Kennard Bos. Onder zijn leiding is GTST naar een hoger plan getild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:36 schreef PeterKelder het volgende:
Over maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wiet komt terug
P.s. Wie kent Vicky nog ?!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vanaf maandag is Beau weer te zien in de rol van Timquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef heaven7 het volgende:
Wanneer tyft die nepTim nou eens op? Dacht dat ie er maar 1 week zou zijn?
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wietjes !quote:
Haha echt wel. Als Wiet weer komt ga ik weer eens kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wietjes !
HAahaha
die psycholoog denkt ook WTF waar ben ik terecht gekomen ?!
Wiet had toen toch net zoals Vicky ook zo'n geilenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha echt wel. Als Wiet weer komt ga ik weer eens kijken.
Ze was er net, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha echt wel. Als Wiet weer komt ga ik weer eens kijken.
Alleen Vicky dacht ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wiet had toen toch net zoals Vicky ook zo'n geilen
lingerie scene ?
Ik zou die Wiet wel eens in haar nakie willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |