Dan formuleer ik het niet goed, hij moet vooruit keepen om zijn goal af te schermen. In elk keepersboekje zul je lezen: 'je duikt nooit achteruit'.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13
Ik formuleer het niet goed, hij moet vooruitkomen [quote][b]Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar als jij bij die 2e goal vooruit duikt had dat nog veel gekker geweest hoor.
En verlies je dan is het seizoen eigenlijk over.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef satecl het volgende:
Dit weekend van Twente winnen en we zijn weer helemaal terug en positief over onze selectie
Want?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En verlies je dan is het seizoen eigenlijk over.
Valt wel mee, de vierde plaats zou een prima prestatie zijn maar daar ben je nog niet zeker van. Alles hoger is mooi meegenomen en zeker niet uitgesloten dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En verlies je dan is het seizoen eigenlijk over.
Want dan word je sowieso geen 1ste of 2e meer en EL halen jullie toch wel.quote:
Niet zeker, maar ik geloof niet zo dat jullie dat niet halen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Valt wel mee, de vierde plaats zou een prima prestatie zijn maar daar ben je nog niet zeker van.
Foei.quote:Politiebegeleiding nodig voor daders Moulijn-beeld
Twee Ajax-fans dachten van te voren een geweldig idee te hebben. Het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn bekleden met een shirt van hun favoriete club om vervolgens een foto te maken van hen met het aangeklede beeld en die op het internet te verspreiden. Waar zij echter niet op hadden gerekend was dat hun identiteit binnen no time in Rotterdam bekend was. Een storm aan dreigementen volgde.
De broers Nick en Mike Hams zullen het de volgende keer wel uit hun hoofd halen om een dergelijke actie te ondernemen. Beide heren, woonachtig in Zwijndrecht, staan momenteel onder politiebegeleiding. In de nabije omgeving van het ouderlijk huis van de twee staat de politie strategisch opgesteld. Paps en mams moesten de afgelopen nacht bovendien doorbrengen in een hotel.
Haha ik wou al zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dan formuleer ik het niet goed, hij moet vooruit keepen om zijn goal af te schermen. In elk keepersboekje zul je lezen: 'je duikt nooit achteruit'.
Boeler ga nou die zidane move van 'm kijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
Die tackle van De Vrij op Fer vorig jaar.
Ach, als dat het enige was.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ze zetten de naam er ook nog maar eens bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeler ga nou die mislukte maar dat liep gelukkig net goed af zidane move van 'm kijken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als dat het enige was.blijft mooi hoe snel ze opgespoord warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat ik begreep is die in de rust weggehaaldquote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef Muto het volgende:
Is dat spandoek uiteindelijk verwijderd? Of zijn ze er niet achtergekomen
Hoe wil je daar achter komen? Gewoon een ludieke grap die goed uitgevoerd is.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef Muto het volgende:
Is dat spandoek uiteindelijk verwijderd? Of zijn ze er niet achtergekomen
Ik natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM to the rescue, of is het Donraja?
Is hun Facebook al bovenwater?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ze zetten de naam er ook nog maar eens bij.
Die werden vrij snel na de bekendmaking verwijderd.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is hun Facebook al bovenwater?
Ik vermoed dat daar wel leuke berichtjes zullen staan
allangquote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is hun Facebook al bovenwater?
Ik vermoed dat daar wel leuke berichtjes zullen staan
Ja zo'n actie moet je wel anoniem houden en niet stoer over gaan doen, dan kan je dit verwachten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Gert het volgende:
Hoe naïef kun je zijn zeg, om te denken dat je ongestraft lollig kunt doen met een neuzenshirt en het Moulijn-standbeeld.
Natuurlijk is het eigenlijk belachelijk dat door zo'n ludiek bedoelde aktie politiebewaking nodig is en hun ouders niet veilig thuis kunnen slapen. Maar los daarvan hebben ze het wel aan zichzelf te danken.
Zelfs op die foto moest ik 4x kijken voordat ik het kon lezen. Denk dat je in het stadion een telelens nodig had om het te lezen vanaf zuid. Wel naief van die mensen op noord aangezien je gewoon moet kijken wat iemand ophangt..helemaal bij dit soort wedstrijden zonder uitpubliek weet je dat er altijd mensen los tussen het thuispubliek gaan .quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hoe wil je daar achter komen? Gewoon een ludieke grap die goed uitgevoerd is.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt geen geintjes met Coen. Zeker niet met dat jodenshirt.
Van Coen blijf je af.
Moet zeker kunnen.quote:
Ik vind zo'n actie prima zolang het standbeeld maar onaangetast blijft, dat zou wel te ver gaan namelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:19 schreef elCholo het volgende:
[..]
Moet zeker kunnen.
Het hoort erbij, net zoals de consequenties die zo een geintje met zich mee kunnen brengen, en daar hebben deze twee pikkies zich een beetje in vergist denk ik.
Slimme jongensquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind zo'n actie prima zolang het standbeeld maar onaangetast blijft, dat zou wel te ver gaan namelijk.
Maar ze hadden die foto op hun eigen openbare facebook gezet of zo?
Waar staat JHK voor?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Luni het volgende:
Deze had ik er nog niet uitgehaald:
Jozef Heyn en Koohen (JHK) Groet godenzonen
Joden Hebben Kriebelhoest.quote:
Ja.quote:
Wij niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Twente speelt fucking slecht dus moet te doen zijn
Haha dan is het goed. Als het Joden hebben K-andere hele vervelende ziekte, was geweest was het een stuk minder grappig en beledigend, maar met kriebelhoest kan ik leven.quote:
Ze hadden het standbeeld ook volgeplakt met stickers.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vind zo'n actie prima zolang het standbeeld maar onaangetast blijft, dat zou wel te ver gaan namelijk.
Maar ze hadden die foto op hun eigen openbare facebook gezet of zo?
Teringlijerts.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ze hadden het standbeeld ook volgeplakt met stickers.
Volgens mij hebben ze het niet eens op een Facebook gezet maar op Twitter en met hun gezichten onherkenbaar, en dat heeft vervolgens pontificaal op AD.nl gestaan.
Het vervelende voor die jongens is dat ze natuurlijk dicht bij Rotterdam wonen, en zo herkend zijn.
Mathijssen, die ouwe pik, had ff opstartprobleempies.quote:
:')quote:
Precies.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Coen had er om kunnen lachen hoor.
Wat Gerard Meijer ook terecht schreef het standbeeld verdient een betere plek, nu was het nog een "ludieke actie" maar de volgende keer slopen het standbeeld, of word het door dieven gestolen voor het brons.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef Muto het volgende:
Juist met zulke acties gaat het van kwaad tot erger. Het kan zo uit de hand lopen en dat een paar idioten het beeld slopen.
Ik stel voor om hem te zetten voor de ingang van Z. Mooie plek op de binnenplaats.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat Gerard Meijer ook terecht schreef het standbeeld verdient een betere plek, nu was het nog een "ludieke actie" maar de volgende keer slopen het standbeeld, of word het door dieven gestolen voor het brons.
Ik stel voor om die twee jongens voor de ingang van Z neer te zetten a.s. zondag.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stel voor om hem te zetten voor de ingang van Z. Mooie plek op de binnenplaats.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik stel voor om die twee jongens voor de ingang van Z neer te zetten a.s. zondag.
Tegen Nac en Groningen was het ook niet echt overtuigend toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Op gisteren na spelen wij zeker niet slecht. Die Duitsers zijn al maanden uit vorm.
Nichten herkennen nichten. Je kijkt zeker al uit naar de joden open dag? Lekker met z'n allen door de grachten een week lang.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef Skol het volgende:
[..]
Wat een nichterig accent. Kan aan mij liggen.
Ja, doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik stel voor om die twee jongens voor de ingang van Z neer te zetten a.s. zondag.
Of een rondje langs het veld laten lopen, en dan onbeperkt aanstekers mogen gooienquote:Op maandag 21 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stel voor om hem te zetten voor de ingang van Z. Mooie plek op de binnenplaats.
En daarna tijdens de wedstrijd allebei elk 2 meter naast een doelpaal, Immers als opdracht meegeven om ze te proberen te raken, dan worden we zeker kampioen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Of een rondje langs het veld laten lopen, en dan onbeperkt aanstekers mogen gooien
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:10:16Met nog 8 minuten te gaan en met een 1-0 voorsprong houden wij het voor gezien. Gretige Vormer en Achabar gezien. #jongFeyenoord reageer retweet
die 2 de volgende wedstrijd gewoon opstellen, laat hun zich maar bewijzen!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:10:16Met nog 8 minuten te gaan en met een 1-0 voorsprong houden wij het voor gezien. Gretige Vormer en Achabar gezien. #jongFeyenoord reageer retweet
Was al lang bekend toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:16 schreef Piles het volgende:
Ramsteijn in de belangstelling van PEC, NAC, VVV en Willem II volgens VI. Dus dan zal het wel niet waar zijn.
Die heb ik dan gemist hierquote:Op maandag 21 januari 2013 21:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Was al lang bekend toch?
Dat wel jaquote:Wat een non-nieuws weer, net zoals zijn "nieuws" over de Vrij.
Stond dacht ik een weekje geleden op de Feyenoord-nieuws sites.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist hier
[..]
Dat wel ja
Ik lees alleen dit topic eigenlijk, dus ik mis misschien wel eens watquote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Stond dacht ik een weekje geleden op de Feyenoord-nieuws sites.
Kijk, dát is nieuwsquote:Derksen was een keer positief over Feyenoord.:O
Jankerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt geen geintjes met Coen. Zeker niet met dat jodenshirt.
Van Coen blijf je af.
Ze moeten niet janken dat ze nou bedreigd worden, dat kan je verwachten als je zoiets doet.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jankerd.
Ludieke actie, niks mis mee.
Dat Feyenoord boven verwachting presteert, en dat Matthijsen een veel te dure prutser is die.de ontwikkeling van BMI in de weg staat..quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft Derksen allemaal geroepen dan.
Dat Mathijsen een onbegrijpelijke aankoop is.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft Derksen allemaal geroepen dan.
Dat vindt iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Mathijsen een onbegrijpelijke aankoop is.
Dat ie oud is.
En dat ie er eigenlijk niet zoveel van kan.
Coen kennende voor zover je van kennen mag spreken zou hij er zelf het hardst om gelachen hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze moeten niet janken dat ze nou bedreigd worden, dat kan je verwachten als je zoiets doet.
heeft die voor de verandering een keer ook helemaal gelijk inquote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Mathijsen een onbegrijpelijke aankoop is.
Dat ie oud is.
En dat ie er eigenlijk niet zoveel van kan.
En dat BMI zijn ontwikkeling nu stagneert.
Coen kon er misschien op lachen. Who knows...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Coen kennende voor zover je van kennen mag spreken zou hij er zelf het hardst om gelachen hebben.
Triest dat je om zo'n actie mensen gaat lopen bedreigen.
Stel kneuzen zonder zelfspot ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coen kon er misschien op lachen. Who knows...
Ik weet wel wie er niet om konden lachenEn dat blijkt nu.
Niet zo gers doen hè, ouwe pik!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Devv het volgende:
Ze hadden dat beeld van Moulijn gewoon omver moeten trekken.
Dacht ik ook ja, vooral dat papiertje dat hij vasthoud ziet er raar uit...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet niet hoor maar als je naar die foto kijkt lijkt het net of die gasten zichzelf erin hebben geshopt. Ziet er raar uit
Ik dacht serieus eerst dat die foto uit 2006 kwam ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, vooral dat papiertje dat hij vasthoud ziet er raar uit...
Originele tekst op het papiertje was niet te lezen, vandaar dat ze dat stuk hebben gepaint.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, vooral dat papiertje dat hij vasthoud ziet er raar uit...
Aaah dat verklaard, als je die foto bekijkt is hij volgens mij met een camera van een blackberry genomen ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Originele tekst op het papiertje was niet te lezen, vandaar dat ze dat stuk hebben gepaint.
Het is maar een standbeeld hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je blijft er gewoon met je poten vanaf.
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En herdenkpunt.
Ik hang ook geen nazivlaggen om een jodenmonument
En al die ventjes die Coen voor de wedstrijd als klimrek gebruiken en dr mee op de foto gaan mag natuurlijk weer wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je blijft er gewoon met je poten vanaf.
Jij hebt er geen problemen mee, anderen wel. Ieder zijn mening.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En al die ventjes die Coen voor de wedstrijd als klimrek gebruiken en dr mee op de foto gaan mag natuurlijk weer wel.
Ze hebben er toch niet tegen aan staan zeiken man.
Je doet je best maar.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ok, dan plakken we wat SCF stickers op urn van picornie..
Opk*nk*r*en met je 'lange tenen'. Het onteren van ons beeld staat de doodstraf op.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:51 schreef Devv het volgende:
Je kunt ook die lange tenen eens intrekken.
Jij moet je er gewoon niet mee bemoeien.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:51 schreef Devv het volgende:
Jij kan ook optyfen hier.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:51 schreef Devv het volgende:
Welke lange tenen? Het zijn geinige acties die bij de rivaliteit horen, alleen moet je wel weten dat er consequenties aan zo een actie kunnen zitten als het verkeerd uitpakt. Heeft niks met lange tenen te maken dat is meer de situatie verkeerd en dom inschatten door die pikkies.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:51 schreef Devv het volgende:
Jullie kunnen ook die lange neuzen eens intrekkenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:51 schreef Devv het volgende:
Nou staat net weer in de krant dat de 'verdachten' die 2 gasten uit Zwijndrecht ze niet eens zeker weten of zij het wel gedaan hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef elCholo het volgende:
[..]
Welke lange tenen? Het zijn geinige acties die bij de rivaliteit horen, alleen moet je wel weten dat er consequenties aan zo een actie kunnen zitten als het verkeerd uitpakt. Heeft niks met lange tenen te maken dat is meer de situatie verkeerd en dom inschatten door die pikkies.
Hetzelfde geld voor dat spandoek in de arena gisteren, wat denk je dat er gebeurd zou zijn als die gasten gepakt zouden zijn terwijl ze het ophingen? Dat weet je van te voren dat dat kan gebeuren met zo een actie toch?
Wat verwacht jij dan? Dat iedereen zegt "haha, goede grap" en weer verder gaat met het leven? Kom onder die steen vandaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar inderdaad als je zoiets doet ludiek of respectloos moet je uitgaan dat je er een paar mafketels je gaan bedreigen.
Van die IQ-loze hooligans kun je inderdaad alles verwachten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan? Dat iedereen zegt "haha, goede grap" en weer verder gaat met het leven? Kom onder die steen vandaan.
Vond het er ookal raar uitzien, en welke knuppel gaat er met -10 nou in zn blousje staanquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Originele tekst op het papiertje was niet te lezen, vandaar dat ze dat stuk hebben gepaint.
Kom eens met wat beters dan dit loze geouwehoer.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Van die IQ-loze hooligans kun je inderdaad alles verwachten.
Was doordeweeks al gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Maraten het volgende:
[..]
Vond het er ookal raar uitzien, en welke knuppel gaat er met -10 nou in zn blousje staan
Dinsdag ja, toen was het ook al niet al te warm.quote:
Ludiek is het niet. Is meer een actie van 2 pikkies die stoer willen doen maar wel die nacht tussen papa en mama in hebben geslapen. Die weten echt wel wat dat beeld voor Feyenoord supporters betekent.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar inderdaad als je zoiets doet ludiek of respectloos moet je uitgaan dat je er een paar mafketels je gaan bedreigen.
Je bent een IQ-loze hooligan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ludiek is het niet. Is meer een actie van 2 pikkies die stoer willen doen maar wel die nacht tussen papa en mama in hebben geslapen. Die weten echt wel wat dat beeld voor Feyenoord supporters betekent.
Ze wonen zowat in Rotterdam.
En echt niet allen maar mafketels hoor die die pikkes wel een draai om de oren willen geven. Ik zou ze ook wel een kraanvogel trap willen geven, en ik ben toch echt een wereldvent!
Triest dat je je zo druk kan maken om 2 van die schijtlollige kutventjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ludiek is het niet. Is meer een actie van 2 pikkies die stoer willen doen maar wel die nacht tussen papa en mama in hebben geslapen. Die weten echt wel wat dat beeld voor Feyenoord supporters betekent.
Ze wonen zowat in Rotterdam.
En echt niet allen maar mafketels hoor die die pikkes wel een draai om de oren willen geven. Ik zou ze ook wel een kraanvogel trap willen geven, en ik ben toch echt een wereldvent!
We weten het nu wel. Jij staat erboven. Chapeau!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Triest dat je je zo druk kan maken om 2 van die schijtlollige kutventjes.
Nee joh. Maak me totaal niet druk. Heb al eerder gezegd dat ik dit soort acties wel geinig vind want die horen bij de rivaliteit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Triest dat je je zo druk kan maken om 2 van die schijtlollige kutventjes.
quote:Van Geel hoopt De Vrij langer aan Feyenoord te binden
21/01/2013 21:33
Martin van Geel heeft onlangs de onderhandelingen geopend met Stefan de Vrij. De technisch manager van Feyenoord wil het contract van de centrale verdediger, dat afloopt in de zomer van 2014, graag openbreken, verlengen en verbeteren.
De international van Oranje staat niet onwelwillend tegenover een langer verblijf, al wil hij wachten met tekenen. 'Het idee komt van de club, dus ik ga horen wat Feyenoord van plan is', vertelde de verdediger vorige week al in Voetbal International.
'Natuurlijk sta ik open voor een langer verblijf, anders heeft het niet eens zin te gaan praten. Ik hoef niet transfervrij weg, ik wil dat de club aan mij verdient, maar het moet niet ten koste gaan van mijzelf. Ik ben aanvoerder en international, een andere situatie dan toen we vorige keer onderhandelden.' Martijn Krabbendam
Best wel tegenstrijdig ene kant vind je het geen probleem zelfs geinig andere kant respectloos en zelfs dramatisch.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nee joh. Maak me totaal niet druk. Heb al eerder gezegd dat ik dit soort acties wel geinig vind want die horen bij de rivaliteit.
Maar als het je niks doet dat twee van die pikkies onrespectvol met een ajax shirt voor dat beeld van Coen poseren, heeft het geen zin om daar verder over te discuseren want dan hebben we een totaal andere beleving bij Feyenoord.
Dat dus. Ik kan er ook niet echt tegen dat er nu een klopjacht aan het ontstaan is op 2 dieptrieste ventjes die niets van doen hebben (voor zover ik weet, correct me if I'm wrong) met een of andere zachte/harde kern van die kutclub. Als het 2 gasten waren die in 1 of andere harde/zachte kern zaten van die kutclub, ja, pakken maar. Nu; laat gaan joh, 2 trieste ventjes denken even de grap van hun leven uit te halen. Maak ze even lekker bang, maar laat verder zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef PIETR het volgende:
Die gasten hebben hun lesje wel geleerd. Laat gaan joh
I stand corrected.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
Ze hadden beide zeker wat met hunnie van doen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Dekatria het volgende:
De neuzen zijn allang weer weg hier en nog gaat het over Ajax.
Met Tifo van de club zelf. Ik gok dat er klappers liggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord - Twente, heb er zin in. Mooie wedstrijden laatste jaren. Pikant sfeertje met de terugkeer van wat ouwe vrienden. Ouderwets Kuipsfeertje, revanche voor afgelopen zondag en het verlies daar, kom maar op
Hoorde dat ze maar max 850 afnamen omdat ze dan nog met Buscombi konden. Meer kaarten afnemen was verplichte treincombi.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe dat nieuwe uitvak eruit ziet. Begreep dat die moffen slechts 800 van de 1200 kaarten afnamen. Triest.
Ja, dus? Je wilt toch zoveel mogelijk mensen meenemen? Sowieso is trein relaxter dan bus imo.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoorde dat ze maar max 850 afnamen omdat ze dan nog met Buscombi konden. Meer kaarten afnemen was verplichte treincombi.
Wacht er zat ook nog een gedeelte auto-combi bij nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dus? Je wilt toch zoveel mogelijk mensen meenemen? Sowieso is trein relaxter dan bus imo.
Zal wel niet, is ze andere jaren ook nooit gelukt, zelfs niet bij ie halve finale bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wacht er zat ook nog een gedeelte auto-combi bij nu.
http://www.fctwente.net/f(...)357004&postcount=110
Maargoed ik zou ook liever meer fans meenemen, al weet ik niet of ze die potentie hebben om dat te vullen.
Klopt, zonde dat de andere 'topploegen' het elk jaar af laten weten qua meereizende fans.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel niet, is ze andere jaren ook nooit gelukt, zelfs niet bij ie halve finale bijvoorbeeld
Ja. Het is net als die pot tegen PSV twee jaar geleden. Deze kunnen we niet verliezen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, zonde dat de ander 'topploegen' het elk jaar af laten weten qua meereizende fans.
Beetje vertrouwen in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik heb die derde goal helemaal niet gezien joh. Was te bizar, gewoon 5 minuten op rij mensen die over elkaar heen vielen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar was wel een bazenwedstrijd. Na de tweede goal van Guidetti flikkerde heel Z over elkaar heen, was je bijna omhoog gekomen schiet die gozer z'n derde er alweer in, lag ik weer op men smoel.
En dan die bazentackle van De Vrij in de laatste seconde op Lerra
Nee ik dus ook niet, omdat ik nog half op de grond lag, wat een ontlading was dat. Die tweede helft was wel slecht voor je hart, gaf je het nog bijna weg.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die derde goal helemaal niet gezien joh. Was te bizar, gewoon 5 minuten op rij mensen die over elkaar heen vielen.
Is hij verhuurd of verkocht?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
Is het al bekend wat Schenkeveld heeft trouwens?
Zeker... zeker zeker!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:22 schreef tammepiet het volgende:
Jezus christus wat is die Castagnios een vervelend ventje. Op (Uh uh) Afellay na het lelijkste accent in de voetballerij. Pakkie uitdelen dus.
Ik zag laatst Cabral in de stad rondlopen. Wat een irritant ventje is dat en klein haha.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:38 schreef Bombvis het volgende:
Twente moet je gewoon winnen, ik wil die grafbekken van ferraier, cabralkwijt en kastanjegeldboom niet met een lach die bus in zien stappen
hahahahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Cabral in de stad rondlopen. Wat een irritant ventje is dat en klein haha.
Sydneyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je sig & ondertitel
Njah. Maar Vink is zo iemand die er op geilt om tijdens zulke wedstrijden belangrijke beslissingen te nemen. Zo van 'kijk mij eens tegen de druk aankunnen'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar worden ze op geselecteerd in NL (en Belgie).
Politieagentje he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Maar Vink is zo iemand die er op geilt om tijdens zulke wedstrijden belangrijke beslissingen te nemen. Zo van 'kijk mij eens tegen de druk aankunnen'
Vaak pakt dat helemaal verkeerd uit bij hem. Kan ook zomaar in ons voordeel uitpakken natuurlijk maar ik vind het een verkeerde eigenschap van een scheidsrechter.
Hmmmmmmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
Mijn usericon waarschijnlijk: Megan Fox.
Ik zou terugswitchen naar mijn oude icon na een hattrick van Pelle of 3 punten afgelopen zondag.quote:
Fluit die negert in Belgie nog?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar worden ze op geselecteerd in NL (en Belgie).
Die kleine vrolijkert? Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fluit die negert in Belgie nog?
Ik zat drie weken geleden (op nieuwjaarsdag) naast hem in een suhsi-restaurant. Inderdaad een klein mannetje. Straalt niks van een topsporter uit, zeker als je dan ook nog in zo'n grote jas met bontkraag loopt waardoor je nog ieliger lijkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Cabral in de stad rondlopen. Wat een irritant ventje is dat en klein haha.
Als hij geen profvoetballer was geworden, was hij nu iemands bitch in de gevangenis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zat drie weken geleden (op nieuwjaarsdag) naast hem in een suhsi-restaurant. Inderdaad een klein mannetje. Straalt niks van een topsporter uit, zeker als je dan ook nog in zo'n grote jas met bontkraag loopt waardoor je nog ieliger lijkt.
Die toen ook die bekerfinale van Lokeren floot. Zie je eigenlijk ook amper he, fluitende negers? In Engeland heb je er op 't hoogste niveau volgens mij ook maar 1. In Afrika schijn je ze daarenentegen wat vaker tegen te komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kleine vrolijkert? Ja volgens mij wel.
Het is een franstalige, had nog de 1e wedstrijd van Been gestaakt geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die toen ook die bekerfinale van Lokeren floot. Zie je eigenlijk ook amper he, fluitende negers? In Engeland heb je er op 't hoogste niveau volgens mij ook maar 1. In Afrika schijn je ze daarenentegen wat vaker tegen te komen.
Ik liep achter hem en herkende hem gelijk aan zn haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zat drie weken geleden (op nieuwjaarsdag) naast hem in een suhsi-restaurant. Inderdaad een klein mannetje. Straalt niks van een topsporter uit, zeker als je dan ook nog in zo'n grote jas met bontkraag loopt waardoor je nog ieliger lijkt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij geen profvoetballer was geworden, was hij nu iemands bitch in de gevangenis.
Dat zijn de ergste he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een franstalige, had nog de 1e wedstrijd van Been gestaakt geloof ik.
Van hem en Castaignos verwacht ik ook dat die bloednerveus zullen zijn voor zondag, denk niet dat die de druk aankunnen. Fer lijkt me wat meer onverstoorbaar, en heeft zijn vuurdoop ook al gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik liep achter hem en herkende hem gelijk aan zn haar.
Beetje stoer lopen doen met zn matties![]()
Maar goed je mist er niet veel aan bij Feyenoord.
Dat denk ik ook. Fer lijkt me iets wijzer en volwassener op de 1 of andere manier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van hem en Castaignos verwacht ik ook dat die bloednerveus zullen zijn voor zondag, denk niet dat die de druk aankunnen. Fer lijkt me wat meer onverstoorbaar, en heeft zijn vuurdoop ook al gehad natuurlijk.
Hard aanpakken die lui
Fer vind ik echt een prima voetballer en dat is de enige waarvan ik het ook echt jammer vind dat hij Feyenoord destijds heeft verlaten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van hem en Castaignos verwacht ik ook dat die bloednerveus zullen zijn voor zondag, denk niet dat die de druk aankunnen. Fer lijkt me wat meer onverstoorbaar, en heeft zijn vuurdoop ook al gehad natuurlijk.
Hard aanpakken die lui
Clasie/Vilhena/Fer had echt een bazenmiddenveld geweest!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fer vind ik echt een prima voetballer en dat is de enige waarvan ik het ook echt jammer vind dat hij Feyenoord destijds heeft verlaten.
quote:Feyenoord bindt talentvolle Sven van Beek
Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Sven van Beek over een contract dat hem voor de komende anderhalf jaar aan de club verbindt, met een optie voor nog een jaar. Voor de uit de eigen jeugdopleiding afkomstige 18-jarige centrale verdediger, die eerder deze maand met de eerste selectie meereisde op trainingskamp naar Marbella, betekent het zijn eerste profcontract. Van Beek toonde zich verheugd met de verbintenis, die binnenkort officieel ondertekend zal worden. ‘Ik speel al acht jaar voor Feyenoord, dus ik ben heel blij met mijn eerste contract.’
Van Beek speelt sinds D2 voor Feyenoord. Dit seizoen begon de talentvolle verdediger onder trainer Damien Hertog in A1. In de eerste week van januari trainde hij voor het eerst mee met de selectie van trainer Ronald Koeman, die hem al speelminuten gunde tijdens de oefenduels met AGOVV in De Kuip en Club Brugge in Marbella.
‘Het trainingskamp in Marbella was voor mij heel positief’, blikt Van Beek terug. ‘De eerste dagen moest ik wat wennen, maar daarna had ik het gevoel dat ik helemaal in de groep was opgenomen. In Marbella wist ik al dat er een gesprek met de club zat aan te komen, maar het nieuws van mijn contract kwam uiteindelijk toch als een verrassing.’
De centrale verdediger, die ook als rechtsback uit de voeten kan, maakte naar eigen zeggen vooral afgelopen jaar een stormachtige ontwikkeling door. ‘In de jaren ervoor heb ik moeten opboksen tegen de twijfels. Zo heb ik bijvoorbeeld twee jaar in de B2 moeten spelen. Maar ik heb nooit aan mezelf getwijfeld en heb me teruggeknokt naar mijn eigen lichting, met als resultaat mijn eerste contract bij Feyenoord.’
Vergeet deze niet:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Fer lijkt me iets wijzer en volwassener op de 1 of andere manier.
Ik hoop het! Ga de wedstrijd zeker kijken. Tegen Ajax niet kunnen zien. Gelukkig maar achteraf
quote:Fer koopt en verkoopt paard op één avond
HOOFDDORP - Leroy Fer was maandagavond verantwoordelijk voor een opmerkelijke 'transfer' in de paardenwereld.
© ProShots
De middenvelder van FC Twente, samen met ploeggenoten Denny Landzaat en Edson Braafheid aanwezig bij de paardenveiling Expo Talent Sale in Enschede, besloot voor 28.000 euro de eigenaar te worden van springpaard Django.
"Mijn vriendin is helemaal gek van paarden", verklaarde de international zijn impulsaankoop tegen Hippischtwente.nl. "Django is een erg mooi beest, dus dit moest ik gewoon doen."
Vlak nadat hij met het hoogste bod de eigenaar was geworden van het paard, besefte Fer dat de aankoop toch niet zo'n slimme zet was. "Ik woon in een appartement, dus ik heb eigenlijk helemaal geen plaats voor hem. Maar ik was wel serieus, hoor."
Na overleg met springruiter Jeroen Dubbeldam besloot Fer het paard direct weer door te verkopen aan de persoon van wie hij de bieding eerder op de avond had gewonnen.
Dubbeldam beloofde de oud-Feyenoorder op zoek te gaan naar een ander geschikt paard voor zijn vriendin. "En daarvoor hebben we bij mij op stal nog wel een plekje over", verzekerde de olympisch kampioen van 2000.
Door: NUsport
quote:Geen interesse voor overbodige Mokotjo
Een verhuur van Guyon Fernandez en Kamohelo Mokotjo zit er deze winter niet in. Het duo van Feyenoord mag alleen verkocht worden, zegt technisch directeur Martin van Geel.
In gesprek met Feyenoord-clubwatcher Edward van Cuilenborg legt hij de situatie uit: "Er is sluimende interesse voor Guyon Fernandez, maar niet voor Kamohelo Mokotjo en Anass Achahbar. Mokotjo en Ferandez mogen niet verhuurd worden, maar moeten in de winterstop verkocht worden en anders blijven ze bij Feyenoord", zegt de technisch directeur van de Rotterdammers tegenover ELF Voetbal.
Of Mokotjo na het vertrek van Omar Elabdellaoui toch tweede rechtsback of reserve middenvelder wordt, heeft ook te maken met het moment van vertrekken van Kelvin Leerdam naar Vitesse. Wanneer hij komende week al naar Arnhem gaat en er geen serieuze interesse voor Mokotjo is, is er een grote kans dat Mokotjo bij Feyenoord blijft. Immers, meer speelminten komen daardoor dichter bij.
Achahbar en Ramsteijn
Achahbar, die eerder aangaf graag te willen vertrekken uit Rotterdam, blijft toch. "Anass heeft zelf eerder aangegeven te willen vertrekken bij Feyenoord om elders aan spelen toe te komen, maar is daar op terug gekomen. Bovendien heeft niemand zich voor hem gemeld", vervolgt Van Geel, die ziet dat de concurrentie voor de jongeling moordend is door de presentie van Graziano Pelle en Lex Immers.
Het tegenovergestelde is het geval bij Kaj Ramsteijn, die deze winter wel verhuurd mag worden. "En voor hem is ruim interesse", besluit de bestuurder de transferupdate. Van Geel bevestigde verder dat Willem II, NAC Breda, NEC en PEC Zwolle gaan strijden om de diensten van Ramsteijn.
Mokotjo moeten we niet weg doen, dan hebben we niemand meer voor de rb na janmaat toch?quote:
Leerdam en ik las dat die van Beek ook daar kon, al vraag ik me af of dat wat is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Mokotjo moeten we niet weg doen, dan hebben we niemand meer voor de rb na janmaat toch?
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in die van Beek. Volgens mij was ie vroeger bij Sparta weggestuurd. Zijn motoriek is ook niet helemaal top.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Leerdam en ik las dat die van Beek ook daar kon, al vraag ik me af of dat wat is.
Speelt al 8 jaar bij Feyenoord, lijkt mij sterk dat hij in de E's of F's is weggestuurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in die van Beek. Volgens mij was ie vroeger bij Sparta weggestuurd. Zijn motoriek is ook niet helemaal top.
Waarom ook niet hequote:Favoriete Feyenoordspeler aller tijden: Romeo Castelen
Vrouwen hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Grifte het volgende:
http://365feyenoordvrouwen.nl/feyenoordvrouwen/nummer-22-iris/
[..]
Waarom ook niet he
Wies gijs?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van Gijs. Daar zou ik maar niet teveel kwaads over zeggen.
Als er eentje Michael Mols heeft ga ik trouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Grifte het volgende:
http://365feyenoordvrouwen.nl/feyenoordvrouwen/nummer-22-iris/
[..]
Waarom ook niet he
Aah, vriendelijke meneer dus.quote:
Is zij zo veranderd, of hebtie weer ander?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van Gijs. Daar zou ik maar niet teveel kwaads over zeggen.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is zij zo veranderd, of hebtie weer ander?
Ik wilde bij deze zeggen: eng hoofd, maar toen zag ik de andere plaatjes in dit topic...quote:
Daarvoor moet je maar naar De Kuip komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Danielle83 het volgende:
Waar blijven de mooie mannen pics dan
Alsof ik daar nog nooit geweest benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarvoor moet je maar naar De Kuip komen.
mn fobo spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Alsof ik daar nog nooit geweest ben
Er zullen weinig Pelle overtreffen haha.
Als je t los van elkaar ziet dan lukt t nog wel.. Een foto zonder shirt heb ik vast welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik mis alleen de foto van een doelpunt waar het shirt uit wordt gedaan
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je t los van elkaar ziet dan lukt t nog wel.. Een foto zonder shirt heb ik vast wel
Misschien ook nog wel een waarop ik lig te scoren![]()
[..]
Als je t los van elkaar ziet dan lukt t nog wel.. Een foto zonder shirt heb ik vast wel
[..]
[..]
hoiquote:
Liever Duarte of Djuricicquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Overtoom op weg naar AZ, had ik een mooie transfervrije aanwinst gevonden voor ons.
Duarte is reaLISTISCH EN djuricic als je kampioen wordt denk ik haalbaar.quote:
Maakt niet uit, die tacktiek heeft ons een paar jaar terug grote successen opgeleverd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Xavi, maar die kan je gezien zijn leeftijd niet meer met winst doorverkopen
Er is hier een user die zijn zoon zo heeft genoemd. Ik zeg halenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Xavi, maar die kan je gezien zijn leeftijd niet meer met winst doorverkopen
Wel een bekert gepaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die tacktiek heeft ons een paar jaar terug grote successen opgeleverd.
Ben je niet in de war met Vlaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is hier een user die zijn zoon zo heeft genoemd. Ik zeg halen
Die keuze doet zijn username wel eer aan. Hoezo een Barca naam verkiezen boven legendarische ex-Feyenoordnamen als Gill en Fedorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Onlogisch heeft zijn kleine ook zo genoemd.
Mwua, niet echt. Al moet er sowieso een goede 10 bijkomen. Immers kan echt niet. Komt zwaar tekort.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Overtoom op weg naar AZ, had ik een mooie transfervrije aanwinst gevonden voor ons.
van der wiel?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Ben ik op zich niet erg rouwig om, is toch potentieel een speler die je kwijt bent voor de Africa Cup.quote:
Goed voor die knul.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Ik kan mij een interview met hem herinneren in de VI een hele tijd terug, waarin hij bleef janken over zijn faalangst opgelopen in De Kuip, de depressies die eruit voortkwamen en hoe hij Oud en Nieuw alleen moest vieren.quote:
Wat een monstersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
Nog singles hier die op zoek zijn?
http://365feyenoordvrouwen.nl/
Heb nu een keiharde stijvequote:
dat zullen we zondag dan nog maar es zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat een monsters![]()
Die vrouwelijke twente supporters blijven het mooiste
[..]
Heb nu een keiharde stijve
zijn ze allang mee gestoptquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Kinderen willen
V Geel en Brard in Ghana..... hopelijk om dit geldverspillende project waar nooit 1 talent uit voortgekomen is te beëindigen
anders lees je het artikel gewoon eventjes?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Doen ze daar dan?
Er staat vanwege een werkbezoek....
"Wij hebben destijds afgesproken dat wij ook na ons vertrek daar ondersteuning zouden blijven bieden. Het is niet zo dat wij op zoek gaan naar talentvolle spelers. Onze prioriteit ligt bij onze eigen jeugd. Nederlandse spelers en Scandinavië", aldus Van Geel in gesprek met het Algemeen Dagblad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
anders lees je het artikel gewoon eventjes?
quote:'Immers beslist niet over strafschoppen'
Lex Immers heeft voorlopig zijn laatste stafschop genomen voor Feyenoord. De middenvelder miste afgelopen zondag tegen Ajax vanaf elf meter en verzuimde daarmee de Rotterdammers terug in de wedstrijd te brengen. Het is de derde keer dat Immers dit seizoen een penalty ziet worden gestopt. Eerder deed hij dat tegen Roda JC en voor de beker in het duel met SC Heerenveen.
Immers zelf stelde zondag al voor dat voortaan een andere speler de stafschoppen bij Feyenoord moet nemen. ’Maar daarover gaat hij niet,’ zegt trainer Ronald Koeman. ‘We zullen deze kwestie deze week intern verder bespreken, want dit is het een moment voor zo’n beslissing.’ Opvallend is dat Immers vóór zijn transfer naar Feyenoord nooit een stafschop miste. Als speler van ADO Den Haag nam én benutte hij elf penalty’s.
Oh ja, nu wil Koeman een speler die geen strafschoppen wil nemen hem gaan dwingen ze toch te nemenquote:
Eriksenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:08 schreef satecl het volgende:
De naam van mijn zoon gaat worden:
[ afbeelding ]
CHRISTIAN
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die is ook vernoemd naar Gyan idd
Dat gaat Koeman dus mooi niet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:32 schreef Caland het volgende:
'Hé Lexie, kom jij maar efkes op het bankje zitten jongen.'
Hij werkt zo hard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef PIETR het volgende:
Waarschijnlijk niet neeSnap niet wat Koeman in hem ziet. Kan gewoon niet voetballen. Geen inzicht, geen steekpass, geen vernuft, dramatische afronding, altijd te laat. Echt een miskoop.
Vormer moet een snelcursus 'spelen op 10' doen en dan moet hij erin in plaats van Immers. Kan hij ook mooi de strafschoppen nemen.quote:
Wel Mathijsen en geen Douglas, dat snapt niemand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:21 schreef Muto het volgende:
Zes Feyenoorders bij Oranje. Waaronder Schaken
Douglas is beter dan Mathijsen hoor, kom op man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:28 schreef PIETR het volgende:
Ik wel. Douglas is geen Nederlander. En daarbij een matige verdediger.
niet echt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Douglas is beter dan Mathijsen hoor, kom op man.
Douglas spreekt amper Nederlands manquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Douglas is beter dan Mathijsen hoor, kom op man.
Dat is een hele andere discussie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Douglas spreekt amper Nederlands man
Heeft een Nederlandse vriendin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Douglas spreekt amper Nederlands man
picsquote:
Hij is wel Nederlander.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
quote:
Ja op valse voorwendselen Nederlander geworden. Behalve dat hij er één neukt heb ik er niks mee.quote:
uitzetten die hapquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op valse voorwendselen Nederlander geworden. Behalve dat hij er één neukt heb ik er niks mee.
RIP Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:21 schreef Muto het volgende:
Zes Feyenoorders bij Oranje. Waaronder Schaken
scheer u weg heidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |