Dan formuleer ik het niet goed, hij moet vooruit keepen om zijn goal af te schermen. In elk keepersboekje zul je lezen: 'je duikt nooit achteruit'.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13
Ik formuleer het niet goed, hij moet vooruitkomen [quote][b]Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar als jij bij die 2e goal vooruit duikt had dat nog veel gekker geweest hoor.
En verlies je dan is het seizoen eigenlijk over.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef satecl het volgende:
Dit weekend van Twente winnen en we zijn weer helemaal terug en positief over onze selectie
Want?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En verlies je dan is het seizoen eigenlijk over.
Valt wel mee, de vierde plaats zou een prima prestatie zijn maar daar ben je nog niet zeker van. Alles hoger is mooi meegenomen en zeker niet uitgesloten dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En verlies je dan is het seizoen eigenlijk over.
Want dan word je sowieso geen 1ste of 2e meer en EL halen jullie toch wel.quote:
Niet zeker, maar ik geloof niet zo dat jullie dat niet halen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef Caland het volgende:
Valt wel mee, de vierde plaats zou een prima prestatie zijn maar daar ben je nog niet zeker van.
Foei.quote:Politiebegeleiding nodig voor daders Moulijn-beeld
Twee Ajax-fans dachten van te voren een geweldig idee te hebben. Het beeld van Feyenoord-legende Coen Moulijn bekleden met een shirt van hun favoriete club om vervolgens een foto te maken van hen met het aangeklede beeld en die op het internet te verspreiden. Waar zij echter niet op hadden gerekend was dat hun identiteit binnen no time in Rotterdam bekend was. Een storm aan dreigementen volgde.
De broers Nick en Mike Hams zullen het de volgende keer wel uit hun hoofd halen om een dergelijke actie te ondernemen. Beide heren, woonachtig in Zwijndrecht, staan momenteel onder politiebegeleiding. In de nabije omgeving van het ouderlijk huis van de twee staat de politie strategisch opgesteld. Paps en mams moesten de afgelopen nacht bovendien doorbrengen in een hotel.
Haha ik wou al zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dan formuleer ik het niet goed, hij moet vooruit keepen om zijn goal af te schermen. In elk keepersboekje zul je lezen: 'je duikt nooit achteruit'.
Boeler ga nou die zidane move van 'm kijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
Die tackle van De Vrij op Fer vorig jaar.
Ach, als dat het enige was.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ze zetten de naam er ook nog maar eens bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boeler ga nou die mislukte maar dat liep gelukkig net goed af zidane move van 'm kijken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, als dat het enige was.blijft mooi hoe snel ze opgespoord warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat ik begreep is die in de rust weggehaaldquote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef Muto het volgende:
Is dat spandoek uiteindelijk verwijderd? Of zijn ze er niet achtergekomen
Hoe wil je daar achter komen? Gewoon een ludieke grap die goed uitgevoerd is.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:38 schreef Muto het volgende:
Is dat spandoek uiteindelijk verwijderd? Of zijn ze er niet achtergekomen
Ik natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM to the rescue, of is het Donraja?
Is hun Facebook al bovenwater?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, ze zetten de naam er ook nog maar eens bij.
Die werden vrij snel na de bekendmaking verwijderd.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is hun Facebook al bovenwater?
Ik vermoed dat daar wel leuke berichtjes zullen staan
allangquote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is hun Facebook al bovenwater?
Ik vermoed dat daar wel leuke berichtjes zullen staan
Ja zo'n actie moet je wel anoniem houden en niet stoer over gaan doen, dan kan je dit verwachten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Gert het volgende:
Hoe naïef kun je zijn zeg, om te denken dat je ongestraft lollig kunt doen met een neuzenshirt en het Moulijn-standbeeld.
Natuurlijk is het eigenlijk belachelijk dat door zo'n ludiek bedoelde aktie politiebewaking nodig is en hun ouders niet veilig thuis kunnen slapen. Maar los daarvan hebben ze het wel aan zichzelf te danken.
Zelfs op die foto moest ik 4x kijken voordat ik het kon lezen. Denk dat je in het stadion een telelens nodig had om het te lezen vanaf zuid. Wel naief van die mensen op noord aangezien je gewoon moet kijken wat iemand ophangt..helemaal bij dit soort wedstrijden zonder uitpubliek weet je dat er altijd mensen los tussen het thuispubliek gaan .quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hoe wil je daar achter komen? Gewoon een ludieke grap die goed uitgevoerd is.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt geen geintjes met Coen. Zeker niet met dat jodenshirt.
Van Coen blijf je af.
Moet zeker kunnen.quote:
Ik vind zo'n actie prima zolang het standbeeld maar onaangetast blijft, dat zou wel te ver gaan namelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:19 schreef elCholo het volgende:
[..]
Moet zeker kunnen.
Het hoort erbij, net zoals de consequenties die zo een geintje met zich mee kunnen brengen, en daar hebben deze twee pikkies zich een beetje in vergist denk ik.
Slimme jongensquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind zo'n actie prima zolang het standbeeld maar onaangetast blijft, dat zou wel te ver gaan namelijk.
Maar ze hadden die foto op hun eigen openbare facebook gezet of zo?
Waar staat JHK voor?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Luni het volgende:
Deze had ik er nog niet uitgehaald:
Jozef Heyn en Koohen (JHK) Groet godenzonen
Joden Hebben Kriebelhoest.quote:
Ja.quote:
Wij niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Twente speelt fucking slecht dus moet te doen zijn
Haha dan is het goed. Als het Joden hebben K-andere hele vervelende ziekte, was geweest was het een stuk minder grappig en beledigend, maar met kriebelhoest kan ik leven.quote:
Ze hadden het standbeeld ook volgeplakt met stickers.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vind zo'n actie prima zolang het standbeeld maar onaangetast blijft, dat zou wel te ver gaan namelijk.
Maar ze hadden die foto op hun eigen openbare facebook gezet of zo?
Teringlijerts.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ze hadden het standbeeld ook volgeplakt met stickers.
Volgens mij hebben ze het niet eens op een Facebook gezet maar op Twitter en met hun gezichten onherkenbaar, en dat heeft vervolgens pontificaal op AD.nl gestaan.
Het vervelende voor die jongens is dat ze natuurlijk dicht bij Rotterdam wonen, en zo herkend zijn.
Mathijssen, die ouwe pik, had ff opstartprobleempies.quote:
:')quote:
Precies.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Coen had er om kunnen lachen hoor.
Wat Gerard Meijer ook terecht schreef het standbeeld verdient een betere plek, nu was het nog een "ludieke actie" maar de volgende keer slopen het standbeeld, of word het door dieven gestolen voor het brons.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef Muto het volgende:
Juist met zulke acties gaat het van kwaad tot erger. Het kan zo uit de hand lopen en dat een paar idioten het beeld slopen.
Ik stel voor om hem te zetten voor de ingang van Z. Mooie plek op de binnenplaats.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat Gerard Meijer ook terecht schreef het standbeeld verdient een betere plek, nu was het nog een "ludieke actie" maar de volgende keer slopen het standbeeld, of word het door dieven gestolen voor het brons.
Ik stel voor om die twee jongens voor de ingang van Z neer te zetten a.s. zondag.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stel voor om hem te zetten voor de ingang van Z. Mooie plek op de binnenplaats.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik stel voor om die twee jongens voor de ingang van Z neer te zetten a.s. zondag.
Tegen Nac en Groningen was het ook niet echt overtuigend toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Op gisteren na spelen wij zeker niet slecht. Die Duitsers zijn al maanden uit vorm.
Nichten herkennen nichten. Je kijkt zeker al uit naar de joden open dag? Lekker met z'n allen door de grachten een week lang.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef Skol het volgende:
[..]
Wat een nichterig accent. Kan aan mij liggen.
Ja, doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik stel voor om die twee jongens voor de ingang van Z neer te zetten a.s. zondag.
Of een rondje langs het veld laten lopen, en dan onbeperkt aanstekers mogen gooienquote:Op maandag 21 januari 2013 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stel voor om hem te zetten voor de ingang van Z. Mooie plek op de binnenplaats.
En daarna tijdens de wedstrijd allebei elk 2 meter naast een doelpaal, Immers als opdracht meegeven om ze te proberen te raken, dan worden we zeker kampioen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Of een rondje langs het veld laten lopen, en dan onbeperkt aanstekers mogen gooien
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:10:16Met nog 8 minuten te gaan en met een 1-0 voorsprong houden wij het voor gezien. Gretige Vormer en Achabar gezien. #jongFeyenoord reageer retweet
die 2 de volgende wedstrijd gewoon opstellen, laat hun zich maar bewijzen!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:10:16Met nog 8 minuten te gaan en met een 1-0 voorsprong houden wij het voor gezien. Gretige Vormer en Achabar gezien. #jongFeyenoord reageer retweet
Was al lang bekend toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:16 schreef Piles het volgende:
Ramsteijn in de belangstelling van PEC, NAC, VVV en Willem II volgens VI. Dus dan zal het wel niet waar zijn.
Die heb ik dan gemist hierquote:Op maandag 21 januari 2013 21:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Was al lang bekend toch?
Dat wel jaquote:Wat een non-nieuws weer, net zoals zijn "nieuws" over de Vrij.
Stond dacht ik een weekje geleden op de Feyenoord-nieuws sites.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist hier
[..]
Dat wel ja
Ik lees alleen dit topic eigenlijk, dus ik mis misschien wel eens watquote:Op maandag 21 januari 2013 21:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Stond dacht ik een weekje geleden op de Feyenoord-nieuws sites.
Kijk, dát is nieuwsquote:Derksen was een keer positief over Feyenoord.:O
Jankerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je maakt geen geintjes met Coen. Zeker niet met dat jodenshirt.
Van Coen blijf je af.
Ze moeten niet janken dat ze nou bedreigd worden, dat kan je verwachten als je zoiets doet.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jankerd.
Ludieke actie, niks mis mee.
Dat Feyenoord boven verwachting presteert, en dat Matthijsen een veel te dure prutser is die.de ontwikkeling van BMI in de weg staat..quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft Derksen allemaal geroepen dan.
Dat Mathijsen een onbegrijpelijke aankoop is.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft Derksen allemaal geroepen dan.
Dat vindt iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Mathijsen een onbegrijpelijke aankoop is.
Dat ie oud is.
En dat ie er eigenlijk niet zoveel van kan.
Coen kennende voor zover je van kennen mag spreken zou hij er zelf het hardst om gelachen hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze moeten niet janken dat ze nou bedreigd worden, dat kan je verwachten als je zoiets doet.
heeft die voor de verandering een keer ook helemaal gelijk inquote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Mathijsen een onbegrijpelijke aankoop is.
Dat ie oud is.
En dat ie er eigenlijk niet zoveel van kan.
En dat BMI zijn ontwikkeling nu stagneert.
Coen kon er misschien op lachen. Who knows...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Coen kennende voor zover je van kennen mag spreken zou hij er zelf het hardst om gelachen hebben.
Triest dat je om zo'n actie mensen gaat lopen bedreigen.
Stel kneuzen zonder zelfspot ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Coen kon er misschien op lachen. Who knows...
Ik weet wel wie er niet om konden lachenEn dat blijkt nu.
Niet zo gers doen hè, ouwe pik!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef Devv het volgende:
Ze hadden dat beeld van Moulijn gewoon omver moeten trekken.
Dacht ik ook ja, vooral dat papiertje dat hij vasthoud ziet er raar uit...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet niet hoor maar als je naar die foto kijkt lijkt het net of die gasten zichzelf erin hebben geshopt. Ziet er raar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |