quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je t los van elkaar ziet dan lukt t nog wel.. Een foto zonder shirt heb ik vast wel
Misschien ook nog wel een waarop ik lig te scoren![]()
[..]
Als je t los van elkaar ziet dan lukt t nog wel.. Een foto zonder shirt heb ik vast wel
[..]
[..]
hoiquote:
Liever Duarte of Djuricicquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Overtoom op weg naar AZ, had ik een mooie transfervrije aanwinst gevonden voor ons.
Duarte is reaLISTISCH EN djuricic als je kampioen wordt denk ik haalbaar.quote:
Maakt niet uit, die tacktiek heeft ons een paar jaar terug grote successen opgeleverd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Xavi, maar die kan je gezien zijn leeftijd niet meer met winst doorverkopen
Er is hier een user die zijn zoon zo heeft genoemd. Ik zeg halenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Xavi, maar die kan je gezien zijn leeftijd niet meer met winst doorverkopen
Wel een bekert gepaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die tacktiek heeft ons een paar jaar terug grote successen opgeleverd.
Ben je niet in de war met Vlaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is hier een user die zijn zoon zo heeft genoemd. Ik zeg halen
Die keuze doet zijn username wel eer aan. Hoezo een Barca naam verkiezen boven legendarische ex-Feyenoordnamen als Gill en Fedorquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Onlogisch heeft zijn kleine ook zo genoemd.
Mwua, niet echt. Al moet er sowieso een goede 10 bijkomen. Immers kan echt niet. Komt zwaar tekort.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Grifte het volgende:
Overtoom op weg naar AZ, had ik een mooie transfervrije aanwinst gevonden voor ons.
van der wiel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |