Speelt al 8 jaar bij Feyenoord, lijkt mij sterk dat hij in de E's of F's is weggestuurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in die van Beek. Volgens mij was ie vroeger bij Sparta weggestuurd. Zijn motoriek is ook niet helemaal top.
Waarom ook niet hequote:Favoriete Feyenoordspeler aller tijden: Romeo Castelen
Vrouwen hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Grifte het volgende:
http://365feyenoordvrouwen.nl/feyenoordvrouwen/nummer-22-iris/
[..]
Waarom ook niet he
Wies gijs?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van Gijs. Daar zou ik maar niet teveel kwaads over zeggen.
Als er eentje Michael Mols heeft ga ik trouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Grifte het volgende:
http://365feyenoordvrouwen.nl/feyenoordvrouwen/nummer-22-iris/
[..]
Waarom ook niet he
Aah, vriendelijke meneer dus.quote:
Is zij zo veranderd, of hebtie weer ander?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de vriendin van Gijs. Daar zou ik maar niet teveel kwaads over zeggen.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is zij zo veranderd, of hebtie weer ander?
Ik wilde bij deze zeggen: eng hoofd, maar toen zag ik de andere plaatjes in dit topic...quote:
Daarvoor moet je maar naar De Kuip komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Danielle83 het volgende:
Waar blijven de mooie mannen pics dan
Alsof ik daar nog nooit geweest benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarvoor moet je maar naar De Kuip komen.
mn fobo spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Alsof ik daar nog nooit geweest ben
Er zullen weinig Pelle overtreffen haha.
Als je t los van elkaar ziet dan lukt t nog wel.. Een foto zonder shirt heb ik vast welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik mis alleen de foto van een doelpunt waar het shirt uit wordt gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |