Als hij geen profvoetballer was geworden, was hij nu iemands bitch in de gevangenis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zat drie weken geleden (op nieuwjaarsdag) naast hem in een suhsi-restaurant. Inderdaad een klein mannetje. Straalt niks van een topsporter uit, zeker als je dan ook nog in zo'n grote jas met bontkraag loopt waardoor je nog ieliger lijkt.
Die toen ook die bekerfinale van Lokeren floot. Zie je eigenlijk ook amper he, fluitende negers? In Engeland heb je er op 't hoogste niveau volgens mij ook maar 1. In Afrika schijn je ze daarenentegen wat vaker tegen te komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die kleine vrolijkert? Ja volgens mij wel.
Het is een franstalige, had nog de 1e wedstrijd van Been gestaakt geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die toen ook die bekerfinale van Lokeren floot. Zie je eigenlijk ook amper he, fluitende negers? In Engeland heb je er op 't hoogste niveau volgens mij ook maar 1. In Afrika schijn je ze daarenentegen wat vaker tegen te komen.
Ik liep achter hem en herkende hem gelijk aan zn haar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zat drie weken geleden (op nieuwjaarsdag) naast hem in een suhsi-restaurant. Inderdaad een klein mannetje. Straalt niks van een topsporter uit, zeker als je dan ook nog in zo'n grote jas met bontkraag loopt waardoor je nog ieliger lijkt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij geen profvoetballer was geworden, was hij nu iemands bitch in de gevangenis.
Dat zijn de ergste he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een franstalige, had nog de 1e wedstrijd van Been gestaakt geloof ik.
Van hem en Castaignos verwacht ik ook dat die bloednerveus zullen zijn voor zondag, denk niet dat die de druk aankunnen. Fer lijkt me wat meer onverstoorbaar, en heeft zijn vuurdoop ook al gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik liep achter hem en herkende hem gelijk aan zn haar.
Beetje stoer lopen doen met zn matties![]()
Maar goed je mist er niet veel aan bij Feyenoord.
Dat denk ik ook. Fer lijkt me iets wijzer en volwassener op de 1 of andere manier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van hem en Castaignos verwacht ik ook dat die bloednerveus zullen zijn voor zondag, denk niet dat die de druk aankunnen. Fer lijkt me wat meer onverstoorbaar, en heeft zijn vuurdoop ook al gehad natuurlijk.
Hard aanpakken die lui
Fer vind ik echt een prima voetballer en dat is de enige waarvan ik het ook echt jammer vind dat hij Feyenoord destijds heeft verlaten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van hem en Castaignos verwacht ik ook dat die bloednerveus zullen zijn voor zondag, denk niet dat die de druk aankunnen. Fer lijkt me wat meer onverstoorbaar, en heeft zijn vuurdoop ook al gehad natuurlijk.
Hard aanpakken die lui
Clasie/Vilhena/Fer had echt een bazenmiddenveld geweest!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fer vind ik echt een prima voetballer en dat is de enige waarvan ik het ook echt jammer vind dat hij Feyenoord destijds heeft verlaten.
quote:Feyenoord bindt talentvolle Sven van Beek
Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Sven van Beek over een contract dat hem voor de komende anderhalf jaar aan de club verbindt, met een optie voor nog een jaar. Voor de uit de eigen jeugdopleiding afkomstige 18-jarige centrale verdediger, die eerder deze maand met de eerste selectie meereisde op trainingskamp naar Marbella, betekent het zijn eerste profcontract. Van Beek toonde zich verheugd met de verbintenis, die binnenkort officieel ondertekend zal worden. ‘Ik speel al acht jaar voor Feyenoord, dus ik ben heel blij met mijn eerste contract.’
Van Beek speelt sinds D2 voor Feyenoord. Dit seizoen begon de talentvolle verdediger onder trainer Damien Hertog in A1. In de eerste week van januari trainde hij voor het eerst mee met de selectie van trainer Ronald Koeman, die hem al speelminuten gunde tijdens de oefenduels met AGOVV in De Kuip en Club Brugge in Marbella.
‘Het trainingskamp in Marbella was voor mij heel positief’, blikt Van Beek terug. ‘De eerste dagen moest ik wat wennen, maar daarna had ik het gevoel dat ik helemaal in de groep was opgenomen. In Marbella wist ik al dat er een gesprek met de club zat aan te komen, maar het nieuws van mijn contract kwam uiteindelijk toch als een verrassing.’
De centrale verdediger, die ook als rechtsback uit de voeten kan, maakte naar eigen zeggen vooral afgelopen jaar een stormachtige ontwikkeling door. ‘In de jaren ervoor heb ik moeten opboksen tegen de twijfels. Zo heb ik bijvoorbeeld twee jaar in de B2 moeten spelen. Maar ik heb nooit aan mezelf getwijfeld en heb me teruggeknokt naar mijn eigen lichting, met als resultaat mijn eerste contract bij Feyenoord.’
Vergeet deze niet:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Fer lijkt me iets wijzer en volwassener op de 1 of andere manier.
Ik hoop het! Ga de wedstrijd zeker kijken. Tegen Ajax niet kunnen zien. Gelukkig maar achteraf
quote:Fer koopt en verkoopt paard op één avond
HOOFDDORP - Leroy Fer was maandagavond verantwoordelijk voor een opmerkelijke 'transfer' in de paardenwereld.
Š ProShots
De middenvelder van FC Twente, samen met ploeggenoten Denny Landzaat en Edson Braafheid aanwezig bij de paardenveiling Expo Talent Sale in Enschede, besloot voor 28.000 euro de eigenaar te worden van springpaard Django.
"Mijn vriendin is helemaal gek van paarden", verklaarde de international zijn impulsaankoop tegen Hippischtwente.nl. "Django is een erg mooi beest, dus dit moest ik gewoon doen."
Vlak nadat hij met het hoogste bod de eigenaar was geworden van het paard, besefte Fer dat de aankoop toch niet zo'n slimme zet was. "Ik woon in een appartement, dus ik heb eigenlijk helemaal geen plaats voor hem. Maar ik was wel serieus, hoor."
Na overleg met springruiter Jeroen Dubbeldam besloot Fer het paard direct weer door te verkopen aan de persoon van wie hij de bieding eerder op de avond had gewonnen.
Dubbeldam beloofde de oud-Feyenoorder op zoek te gaan naar een ander geschikt paard voor zijn vriendin. "En daarvoor hebben we bij mij op stal nog wel een plekje over", verzekerde de olympisch kampioen van 2000.
Door: NUsport
quote:Geen interesse voor overbodige Mokotjo
Een verhuur van Guyon Fernandez en Kamohelo Mokotjo zit er deze winter niet in. Het duo van Feyenoord mag alleen verkocht worden, zegt technisch directeur Martin van Geel.
In gesprek met Feyenoord-clubwatcher Edward van Cuilenborg legt hij de situatie uit: "Er is sluimende interesse voor Guyon Fernandez, maar niet voor Kamohelo Mokotjo en Anass Achahbar. Mokotjo en Ferandez mogen niet verhuurd worden, maar moeten in de winterstop verkocht worden en anders blijven ze bij Feyenoord", zegt de technisch directeur van de Rotterdammers tegenover ELF Voetbal.
Of Mokotjo na het vertrek van Omar Elabdellaoui toch tweede rechtsback of reserve middenvelder wordt, heeft ook te maken met het moment van vertrekken van Kelvin Leerdam naar Vitesse. Wanneer hij komende week al naar Arnhem gaat en er geen serieuze interesse voor Mokotjo is, is er een grote kans dat Mokotjo bij Feyenoord blijft. Immers, meer speelminten komen daardoor dichter bij.
Achahbar en Ramsteijn
Achahbar, die eerder aangaf graag te willen vertrekken uit Rotterdam, blijft toch. "Anass heeft zelf eerder aangegeven te willen vertrekken bij Feyenoord om elders aan spelen toe te komen, maar is daar op terug gekomen. Bovendien heeft niemand zich voor hem gemeld", vervolgt Van Geel, die ziet dat de concurrentie voor de jongeling moordend is door de presentie van Graziano Pelle en Lex Immers.
Het tegenovergestelde is het geval bij Kaj Ramsteijn, die deze winter wel verhuurd mag worden. "En voor hem is ruim interesse", besluit de bestuurder de transferupdate. Van Geel bevestigde verder dat Willem II, NAC Breda, NEC en PEC Zwolle gaan strijden om de diensten van Ramsteijn.
Mokotjo moeten we niet weg doen, dan hebben we niemand meer voor de rb na janmaat toch?quote:
Leerdam en ik las dat die van Beek ook daar kon, al vraag ik me af of dat wat is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Mokotjo moeten we niet weg doen, dan hebben we niemand meer voor de rb na janmaat toch?
Ik heb ook totaal geen vertrouwen in die van Beek. Volgens mij was ie vroeger bij Sparta weggestuurd. Zijn motoriek is ook niet helemaal top.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Leerdam en ik las dat die van Beek ook daar kon, al vraag ik me af of dat wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |