Ludiek is het niet. Is meer een actie van 2 pikkies die stoer willen doen maar wel die nacht tussen papa en mama in hebben geslapen. Die weten echt wel wat dat beeld voor Feyenoord supporters betekent.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar inderdaad als je zoiets doet ludiek of respectloos moet je uitgaan dat je er een paar mafketels je gaan bedreigen.
Je bent een IQ-loze hooligan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ludiek is het niet. Is meer een actie van 2 pikkies die stoer willen doen maar wel die nacht tussen papa en mama in hebben geslapen. Die weten echt wel wat dat beeld voor Feyenoord supporters betekent.
Ze wonen zowat in Rotterdam.
En echt niet allen maar mafketels hoor die die pikkes wel een draai om de oren willen geven. Ik zou ze ook wel een kraanvogel trap willen geven, en ik ben toch echt een wereldvent!
Triest dat je je zo druk kan maken om 2 van die schijtlollige kutventjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ludiek is het niet. Is meer een actie van 2 pikkies die stoer willen doen maar wel die nacht tussen papa en mama in hebben geslapen. Die weten echt wel wat dat beeld voor Feyenoord supporters betekent.
Ze wonen zowat in Rotterdam.
En echt niet allen maar mafketels hoor die die pikkes wel een draai om de oren willen geven. Ik zou ze ook wel een kraanvogel trap willen geven, en ik ben toch echt een wereldvent!
We weten het nu wel. Jij staat erboven. Chapeau!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Triest dat je je zo druk kan maken om 2 van die schijtlollige kutventjes.
Nee joh. Maak me totaal niet druk. Heb al eerder gezegd dat ik dit soort acties wel geinig vind want die horen bij de rivaliteit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Triest dat je je zo druk kan maken om 2 van die schijtlollige kutventjes.
quote:Van Geel hoopt De Vrij langer aan Feyenoord te binden
21/01/2013 21:33
Martin van Geel heeft onlangs de onderhandelingen geopend met Stefan de Vrij. De technisch manager van Feyenoord wil het contract van de centrale verdediger, dat afloopt in de zomer van 2014, graag openbreken, verlengen en verbeteren.
De international van Oranje staat niet onwelwillend tegenover een langer verblijf, al wil hij wachten met tekenen. 'Het idee komt van de club, dus ik ga horen wat Feyenoord van plan is', vertelde de verdediger vorige week al in Voetbal International.
'Natuurlijk sta ik open voor een langer verblijf, anders heeft het niet eens zin te gaan praten. Ik hoef niet transfervrij weg, ik wil dat de club aan mij verdient, maar het moet niet ten koste gaan van mijzelf. Ik ben aanvoerder en international, een andere situatie dan toen we vorige keer onderhandelden.' Martijn Krabbendam
Best wel tegenstrijdig ene kant vind je het geen probleem zelfs geinig andere kant respectloos en zelfs dramatisch.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nee joh. Maak me totaal niet druk. Heb al eerder gezegd dat ik dit soort acties wel geinig vind want die horen bij de rivaliteit.
Maar als het je niks doet dat twee van die pikkies onrespectvol met een ajax shirt voor dat beeld van Coen poseren, heeft het geen zin om daar verder over te discuseren want dan hebben we een totaal andere beleving bij Feyenoord.
Dat dus. Ik kan er ook niet echt tegen dat er nu een klopjacht aan het ontstaan is op 2 dieptrieste ventjes die niets van doen hebben (voor zover ik weet, correct me if I'm wrong) met een of andere zachte/harde kern van die kutclub. Als het 2 gasten waren die in 1 of andere harde/zachte kern zaten van die kutclub, ja, pakken maar. Nu; laat gaan joh, 2 trieste ventjes denken even de grap van hun leven uit te halen. Maak ze even lekker bang, maar laat verder zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef PIETR het volgende:
Die gasten hebben hun lesje wel geleerd. Laat gaan joh
I stand corrected.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
Ze hadden beide zeker wat met hunnie van doen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef Dekatria het volgende:
De neuzen zijn allang weer weg hier en nog gaat het over Ajax.
Met Tifo van de club zelf. Ik gok dat er klappers liggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord - Twente, heb er zin in. Mooie wedstrijden laatste jaren. Pikant sfeertje met de terugkeer van wat ouwe vrienden. Ouderwets Kuipsfeertje, revanche voor afgelopen zondag en het verlies daar, kom maar op
Hoorde dat ze maar max 850 afnamen omdat ze dan nog met Buscombi konden. Meer kaarten afnemen was verplichte treincombi.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe dat nieuwe uitvak eruit ziet. Begreep dat die moffen slechts 800 van de 1200 kaarten afnamen. Triest.
Ja, dus? Je wilt toch zoveel mogelijk mensen meenemen? Sowieso is trein relaxter dan bus imo.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoorde dat ze maar max 850 afnamen omdat ze dan nog met Buscombi konden. Meer kaarten afnemen was verplichte treincombi.
Wacht er zat ook nog een gedeelte auto-combi bij nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dus? Je wilt toch zoveel mogelijk mensen meenemen? Sowieso is trein relaxter dan bus imo.
Zal wel niet, is ze andere jaren ook nooit gelukt, zelfs niet bij ie halve finale bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wacht er zat ook nog een gedeelte auto-combi bij nu.
http://www.fctwente.net/f(...)357004&postcount=110
Maargoed ik zou ook liever meer fans meenemen, al weet ik niet of ze die potentie hebben om dat te vullen.
Klopt, zonde dat de andere 'topploegen' het elk jaar af laten weten qua meereizende fans.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel niet, is ze andere jaren ook nooit gelukt, zelfs niet bij ie halve finale bijvoorbeeld
Ja. Het is net als die pot tegen PSV twee jaar geleden. Deze kunnen we niet verliezen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, zonde dat de ander 'topploegen' het elk jaar af laten weten qua meereizende fans.
Beetje vertrouwen in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |