Ha ha ha oké jij wint, ik laat je in die waanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, mannen worden steeds knapper naarmate de jaren verstrijken.
Ze is nog steeds hilarischquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze is wel grappiger dan Linda de Mol. Maar ja, wie niet?
Sinds wanneer heb jij een vaginaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"My vagina is so dry, camels follow me home!"
Bemerk de aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vagina![]()
Wordt al gekker en gekker![]()
Doe voor de fun of ik die niet gezien hebquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe voor de fun of ik die niet gezien heb
quote:
Ik heb hem toch jaren wel gevolgd natuurlijk dus dit wilde ik ook wel zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het werd in de VS heel slecht bekeken. Het eerste deel slechts 4 miljoen kijkers. Rare en beperkte man, die Lance.
Het empathisch vermogen van een bos wortelen, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem toch jaren wel gevolgd natuurlijk dus dit wilde ik ook wel zien.
Eng is hij altijd geweest in ieder geval.
De samenvatting is wel dat hij het in ieder geval ruim het beste gebruikte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Zou hij de enige zijn die het gebruikte, of de andere die niet gewonnen hebben ook.
En houden die angstvallig hun mond dicht?
Ze gebruikten (bijna) allemaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Zou hij de enige zijn die het gebruikte, of de andere die niet gewonnen hebben ook.
En houden die angstvallig hun mond dicht?
Nou ja, hij is wel degene die het hardst riep dat hij niet gebruikte en heeft iedereen die anders beweerde belasterd, uitgescholden, geïntimideerd en voor de rechter gesleept. Hij is de hoogste boom en vangt dus de meeste wind.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Dotteke het volgende:
Dat is toch hypocriet dat hij zo in de pictures staat nu?
Het is sowieso niet makkelijk om de beste te zijn of om wereldberoemd te zijn zonder daar een tik van mee te krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Klopt wel, misschien was het wel provicatie om de boel de wakker te schudden.
Je kan me niet wijsmaken dat je als je op dat niveau preseert en blijft gebruiken het je geest niet tast, waanbeelden, afschuiven naar andere!
ik keur het trouwens niet goed hoor
Sommige verhalen over dit soort mensen zijn best mooi maar dit is er niet een van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is sowieso niet makkelijk om de beste te zijn of om wereldberoemd te zijn zonder daar een tik van mee te krijgen.
Inderdaad. Ik ben benieuwd naar de toekomst van het wielrennen. Gaan ze verder met doen alsof hun neus bloedt? Gaan ze bepaalde middelen legaliseren? Gaan we minder spektakel en kortere ritten en rondes zien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommige verhalen over dit soort mensen zijn best mooi maar dit is er niet een van.
Hmm, die lul is slimmer dan je denkt, na jaren de boel belazerd te hebben ( katsjinggg) gaat meneer Emo spelen bij Oprah.. ( katsjingg-2) en Operah doet lekker mee ( katsjingg-3) kom op nou zeg...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is sowieso niet makkelijk om de beste te zijn of om wereldberoemd te zijn zonder daar een tik van mee te krijgen.
Dan is het gewoon een gek met veel geld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, die lul is slimmer dan je denkt, na jaren de boel belazerd te hebben ( katsjinggg) gaat meneer Emo spelen bij Oprah.. ( katsjingg-2) en Operah doet lekker mee ( katsjingg-3) kom op nou zeg...
Ik zeg toch niet dat hij niet slim is?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, die lul is slimmer dan je denkt, na jaren de boel belazerd te hebben ( katsjinggg) gaat meneer Emo spelen bij Oprah.. ( katsjingg-2) en Operah doet lekker mee ( katsjingg-3) kom op nou zeg...
Dit speelt al zo lang ....... niemand betaalt hiervoor aan de Buma (zij zeggen van wel,maar noemen geen namen, hah ..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
Ik las net op fok dat het afgelopen moet zijn met muziek filmpjes op fok, buma gaat geld vragen per vieuw voor de muziek nummers
Klopt...ik zei van welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij niet slim is?
Precies en Lance was de allerbeste van al die gebruikers en dus wat mij betreft een groot wielrenner, die nu gestraft wordt voor zijn arrogante houding en grote bek tegen de bobo's die het allemaal eerder hebben laten gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gebruikten (bijna) allemaal.
Een groot wielrenner en een grote leugenaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en Lance was de allerbeste van al die gebruikers en dus wat mij betreft een groot wielrenner, die nu gestraft wordt voor zijn arrogante houding en grote bek tegen de bobo's die het allemaal eerder hebben laten gebeuren.
Emo doet het altijd goed bij die huichelachtige Americo's ... je mag daar ook 'tig keer na faillissement gewoon doorgaan met de boel belazeren, dat is "stoer" daar...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
Oprah`s HBO dacht aan zoveel landen te verkopen, is haar gelukt, maar in Amerika keken er toch niet zoveel mensen als ze verwacht had. maar de Kassa is weer gevuld.
Ze hebben er allemaal over gelogen Scrut, de sponsors, de ploegleiders, de renners, allemaal, maar worden ze allemaal gestraft? Pak dan iedereen die gebruikt heeft al zijn zeges af, begin maar met Boogert..... en daarna Kneteman, postuum, etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een groot wielrenner en een grote leugenaar.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben er allemaal over gelogen Scrut, de sponsors, de ploegleiders, de renners, allemaal, maar worden ze allemaal gestraft? Pak dan iedereen die gebruikt heeft al zijn zeges af, begin maar met Boogert..... en daarna Kneteman, postuum, etc.
En het wordt nog gesponserd ook door banken en bedrijven!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben er allemaal over gelogen Scrut, de sponsors, de ploegleiders, de renners, allemaal, maar worden ze allemaal gestraft? Pak dan iedereen die gebruikt heeft al zijn zeges af, begin maar met Boogert..... en daarna Kneteman, postuum, etc.
werd gezegd kamer er naast zat helemaal vol met advocaten, ja L heeft zich voor alles ingedekt, en hoorde net Nellisen heeft ook dus doping gebruikt, gister L van je dit en van je dat terwijl er vandaag uitgelekt is hij heeft ook epo gebruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Emo doet het altijd goed bij die huichelachtige Americo's ... je mag daar ook 'tig keer na faillissement gewoon doorgaan met de boel belazeren, dat is "stoer" daar...
Hij is zeker niet de enige de gestraft wordt, maar zoals ik al eerder zei: hij is de hoogste boom.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:53 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes, slaap lekker voor straks en tot morguh!!!!
Nog één keer dan....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup,en die met de beste chemicus wint weer...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
ze zeggen L is arrogant en als je niet meewerkte dan was het bal, ach belangen, geld, mensen worden er hebberig van en willen allemaal een graantje meepikken,.Jammer want er zijn ook beroeps wielrenners die echt alleen voor hun sport leven, ben benieuwt dit jaar als de Tour weer begint.
weet het niet, denk dat het nu anders gaat worden de Tour, heb alleen Mart nog niet gezien op tv met zijn *kijk* erop, ach Mart wist het alquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup,en die met de beste chemicus wint weer...
Noem er eens een paarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
ze zeggen L is arrogant en als je niet meewerkte dan was het bal, ach belangen, geld, mensen worden er hebberig van en willen allemaal een graantje meepikken,.Jammer want er zijn ook beroeps wielrenners die echt alleen voor hun sport leven, ben benieuwt dit jaar als de Tour weer begint.
marianne vos, ze ken fietsen die meid. ik denk echt dat het in het vrouwen wielrennen niet voor komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Noem er eens een paaren waarvan je zeker weet dat ze clean zijn.
Bij de rennertjes die de dikkebanden race rijden,die zullen nog geen doping gebruiken.
Beroeps die niet genomen hebben ....... ik waag het daaraan te twijfelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
nee Jian, ik denk echt dat er beroeps zijn die er niet aan beginnen, die echt voor hun sport leven en niet aan doping doen/hebben gedaan..maar ja die blijven knechten en mogen meefietsen achter in het treintjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Beroeps die niet genomen hebben ....... ik waag het daaraan te twijfelen
Ja, het vrouwenwielrennen, daar zijn de belangen tot op heden gewoon veel minder groot. Dat is eigenlijk net zo als bij het schaatsenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
marianne vos, ze ken fietsen die meid. ik denk echt dat het in het vrouwen wielrennen niet voor komt.
leotien van Morsel, ja die had anorexia dat is wat anders, danielle oerlemans
Geen magnetische pijlen en verhoogde alcohol in de sinas? Sure???quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Al die schandalen in die topsporten.. Gelukkig hebben we nog darten, da's gewoon een eerlijke en cleane sport
Die moet je met een lampje zoeken, denk ik. Het schema dat ze in zo'n jaar moeten afwerken laat het nauwelijks toe om niet wat hulp te zoeken voor het herstellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Beroeps die niet genomen hebben ....... ik waag het daaraan te twijfelen
clean zal ik niet weten, ze gooien wel pijltjes met hun trekarm hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Al die schandalen in die topsporten.. Gelukkig hebben we nog darten, da's gewoon een eerlijke en cleane sport
Links of rechtshangend?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
clean zal ik niet weten, ze gooien wel pijltjes met hun trekarm he
JIj denkt dat knechten clean achter de topmannen aan de Alpen over gingen, terwijl die topmannen volop pakten .... Dan hadden ze over het algemeen, gemiddeld 3 uur na het peloton aangekomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee Jian, ik denk echt dat er beroeps zijn die er niet aan beginnen, die echt voor hun sport leven en niet aan doping doen/hebben gedaan..maar ja die blijven knechten en mogen meefietsen achter in het treintje
precies, het kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die moet je met een lampje zoeken, denk ik. Het schema dat ze in zo'n jaar moeten afwerken laat het nauwelijks toe om niet wat hulp te zoeken voor het herstellen.
Ach, een biertje of een bacootje is in die sport eerder krachtvoer dan dopingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen magnetische pijlen en verhoogde alcohol in de sinas? Sure???
Eensch, Blaasvoetbal en Darten zijn cleanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Da's het verschil tussen een sport en een spelletje, hè?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Eensch, Blaasvoetbal en Darten zijn clean
Nou ja, wordt het minder spektakel, dat is de vraag. De Nederlandse voetbalcompetitie is retespannend en leuk om naar te kijken, terwijl daar veel minder geld in omgaat als in Spanje of Italiëquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrijgeven of minder spektakel, daar zal het op neerkomen.
En de vraag stellen... enz....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef Toverheks het volgende:
maar wat denken jullie, zal er in de schaatssport doping worden gebruikt??? je hoort het eigenlijk nooit, en die gaan ook hard met verzuuurde benen.
Zal er wel weer op uitdraaien dat er consensus wordt gezocht om de drempelwaarden wat op te schroeven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrijgeven of minder spektakel, daar zal het op neerkomen.
Nou ja, in absoluten wordt het minder spectaculair. Kortere ritten en zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, wordt het minder spektakel, dat is de vraag. De Nederlandse voetbalcompetitie is retespannend en leuk om naar te kijken, terwijl daar veel minder geld in omgaat als in Spanje of Italië
Ik bedoel wanneer iedereen aan elkaar gewaagd is maakt het dan werkelijk uit of ze gemiddeld 40 of 50 het uur rijden.
De belangen (de poen) daarin zijn veel kleiner dan bij prof wielrennen ....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef Toverheks het volgende:
maar wat denken jullie, zal er in de schaatssport doping worden gebruikt??? je hoort het eigenlijk nooit, en die gaan ook hard met verzuuurde benen.
Natuurlijk daarin heb je gelijk, maar de competitie blijft gelijk en wordt wellicht zelfs alleen maar groter doordat je met minder geld mee kan doen om de prijzen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, in absoluten wordt het minder spectaculair. Kortere ritten en zo.
Als ze in de Formule 1 allemaal in een VW Polo gaan rijden wordt het ook competitiever dan nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Natuurlijk daarin heb je gelijk, maar de competitie blijft gelijk en wordt wellicht zelfs alleen maar groter doordat je met minder geld mee kan doen om de prijzen.
Bij de gemiddelde F1 uitzending op zondagmiddag flikker ik dan ook geheid in slaap, heerlijk dat zachte gebrom van die motoren terwijl die auto's keurig in de juiste volgorde hun rondjes rijden. De kans dat je iemand passeert in de file tijdens de avondspits op de A9 is groter dan bij de F1.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze in de Formule 1 allemaal in een VW Polo gaan rijden wordt het ook competitiever dan nu.![]()
Je hebt wel gelijk maar ik moet het allemaal nog zien gebeuren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde F1 uitzending op zondagmiddag flikker ik dan ook geheid in slaap, heerlijk dat zachte gebrom van die motoren terwijl die auto's keurig in de juiste volgorde hun rondjes rijden. De kans dat je iemand passeert in de file tijdens de avondspits op de A9 is groter dan bij de F1.
Dat heb ik juist bij de Tour de France. Ik slaap nergens beter op in dan met het geroezemoes van de Tour op de achtergrond, die franse speaker die je continu door het verslag heen hoort, die hysterische meertonige claxons van de volgauto's.... Heerlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde F1 uitzending op zondagmiddag flikker ik dan ook geheid in slaap, heerlijk dat zachte gebrom van die motoren terwijl die auto's keurig in de juiste volgorde hun rondjes rijden. De kans dat je iemand passeert in de file tijdens de avondspits op de A9 is groter dan bij de F1.
Ah, dat heb ik ook wel en dan dat heerlijke nietszeggende geneuzel van Ducrot en Dijkstra erbij, zzzzzzquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik juist bij de Tour de France. Ik slaap nergens beter op in dan met het geroezemoes van de Tour op de achtergrond, die franse speaker die je continu door het verslag heen hoort, die hysterische meertonige claxons van de volgauto's.... Heerlijk.
Rustiger dan ooit tevoren? was mij niet opgevallen, maar slaap lekker opaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga iig naar bed, met de wetenschap dat het hier eindelijk rustiger is dan ooit tevoren....
Thx...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustiger dan ooit tevoren? was mij niet opgevallen, maar slaap lekker opa
Dacht eerst dat jackie een wielrenner wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tita al die nare bijverschijnselen van onze Jackie, komt door haar medicijnen.
Dochter heeft het opgezocht op google, en de symtonen kloppen precies.
Raar dat de dierenarts het niet verteld heeft.
Daar ga ik ook nog steeds vanuit, Jackie zit aan de Epo en heeft daar bijverschijnselen vanquote:Op zondag 20 januari 2013 00:06 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Dacht eerst dat jackie een wielrenner was
Tja als je een dierenarts in de arm neem; kan je van alles verwachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog steeds vanuit, Jackie zit aan de Epo en heeft daar bijverschijnselen van
oh meen je niet, vreemd, zal maandag toch eens contakt met die dierenarts opnemen. aai voor Jackiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tita al die nare bijverschijnselen van onze Jackie, komt door haar medicijnen.
Dochter heeft het opgezocht op google, en de symtonen kloppen precies.
Raar dat de dierenarts het niet verteld heeft.
Idd. Denk dat ze allemaal wat epo gebruikt hebben. Gewoon van arts ingespoten gekregenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Dit is pas het topje van de ijsberg, want ik denk dat er de komende maanden steeds meer uit het opentrokken blik epo tevoorschijn komt.
Maar dit komt toch niet echt als een verrassing? Bij mij tenminste niet, ik heb vaak al het vermoeden gehad dat het niet helemaal aan de haak was in de wielersport en waarschijnlijk ook in andere sporten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Denk dat ze allemaal wat epo gebruikt hebben. Gewoon van arts ingespoten gekregen
Einde wielrenner sport ...ik geloof er niet meer in.
Tour de france keek het graag, maar nu zeker met andere ogen.
Dat zal gaan blijken komende maanden.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dit komt toch niet echt als een verrassing? Bij mij tenminste niet, ik heb vaak al het vermoeden gehad dat het niet helemaal aan de haak was in de wielersport en waarschijnlijk ook in andere sporten.
Turnen ookquote:Op zondag 20 januari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
Korfbal, schijnt ook een broeinest van doping te zijn
Jij hebt het downloaden wel te pakken hè!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Coos het volgende:
Net Django gekeken, and yes then whip came down.
Koud buiten Ghert en ook bij mij kan de boog niet altijd gespannen staan, dus even chillen met een fillumpie.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt het downloaden wel te pakken hè!
Ja luie flikker. Zoek die zelf maar effe op, je weet nu hoe het werkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
Wanneer kan ik komen stampen?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.![]()
Alleen een smal paadje wat Pim voor me geschept heeft.
Spring maar op je fiets.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
Jian (en andere Stones-liefhebbers), ik kwam deze vanavond tegen.
Godverdómme wat waren ze toen goed! Allemaal!![]()
[ afbeelding ]
de engelse Frank of de us Frank.ik geef de voorkeur aan de engelse, al is het niet slecht gedaan door de Amerikanenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
4e x achter elkaar dat ik 'm nu kijk, mooie opname, zo wel qua beeld als geluidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch geweldig.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vond ik de Stones beter tot de jaren 1969, vanaf dat moment vind ik ze wat minder eerlijk gezegd!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft toch geweldig.
En kiek Keith goan
Je zou de hele Bijlmermeer een week kunnen voorzien met wat Ronnie en Keith hebben weggestouwd voor ze het podium opliepen.quote:
ksssssst, kssssssst ......quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de Stones beter tot de jaren 1969, vanaf dat moment vind ik ze wat minder eerlijk gezegd!
Ben benieuwd wat hier dan van waar is!!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Jian het volgende:
Ik hoor net op de Radio 3 tot 5 cm sneeuw, waar het gisteren nog 5 tot 8 cm was. Kennis van mij kwam net even binnen, komt net vanuit Breda gereden. Niks aan de hand op de weg, lekker doorgereden, ik bedoel, "slecht weer" verkoopt, maar wordt het niet eens tijd dat er paal en perk wordt gesteld aan die "Wild West Shows" van het KNMI en de ANWB op de radio.
Incidenten hou je, maar ik heb het toch echt over een tendens hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afgelopen maandag waren er amper waarschuwingen en toen stond er opeens 1000km file, blijft lastig natuurlijk.
Nou ja, tot veel problemen op de weg heeft het nog niet geleid, dat is wat er voorlopig staat, ik geeft toe, wat niet is kan nog komen, maar de berichtgeving gisteren was er weer zo één van hamsteren, ramen en deuren dicht, sneeuwkettingen onder de auto en hou je vast. Ik moet het nog zienquote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hier dan van waar is!!!!
KNMI waarschuwt voor 'extreem weer' Limburg RIJSWIJK - Het KNMI heeft zondagochtend een waarschuwing ('Code oranje') uitgedaan voor 'extreem weer' in Limburg wegens ijzel. Dat meldde het instituut.
In de provincie sneeuwt het al enige uren. Tot veel problemen op de weg heeft dat nog niet geleid.
http://www.telegraaf.nl/f(...)weer__Limburg__.html
Brian Jones was het instrumentale wonder van de stones, net zoals Syd Barred van Pinkfloyd.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ksssssst, kssssssst ......
[ afbeelding ]
Ja ik neem die waarschuwen ook niet meer serieus hoor, en denk heel veel niet, tot het echt een keer zo is, dan gelooft niemand het.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, tot veel problemen op de weg heeft het nog niet geleid, dat is wat er voorlopig staat, ik geeft toe, wat niet is kan nog komen, maar de berichtgeving gisteren was er weer zo één van hamsteren, ramen en deuren dicht, sneeuwkettingen onder de auto en hou je vast. Ik moet het nog zien
Niet mee eens. In de tijd van Mick Taylor waren de Stones echt gewéldig. Hun waren m.i. hun beste jaren, zowel studio als live (Get Yer Ya Ya's Outquote:Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brian Jones was het instrumentale wonder van de stones, net zoals Syd Barred van Pinkfloyd.
Neh, Brian Jones was een geweldige muzikant, dat is zeker, maar Oldham (manager) zag het meer zitten in Jagger en Richards en OLdham kwam al in 63 al bij de Stones en vanaf die periode werden zij de echte leiders van de Stones terwijl de muzikale inbreng van Jones in 66/67 al begon te tanen mede omdat ie toen al zwaar en zwaar verslaafd was.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brian Jones was het instrumentale wonder van de stones, net zoals Syd Barred van Pinkfloyd.
Klopt. Het publiek en Jones zelf hadden het nog een tijdje niet door, ook omdat Jones met z'n lekkere bekkie toen nog de publiekslieveling was, maar Jagger en Richards hadden toen al láng de touwtjes in handen. Ze hebben hem niet zelf het zwembad in hoeven duwen omdat ze al wel wisten dat hij zichzelf naar de klote ging helpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, Brian Jones was een geweldige muzikant, dat is zeker, maar Oldham (manager) zag het meer zitten in Jagger en Richards en OLdham kwam al in 63 al bij de Stones en vanaf die periode werden zij de echte leiders van de Stones terwijl de muzikale inbreng van Jones in 66/67 al begon te tanen mede omdat ie toen al zwaar en zwaar verslaafd was.
Dan zou je wel wat hoger staan in de poule met je glazen bolletjequote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Toverheks het volgende:
half 3 hedenmiddag vanuit de Arena
AJAX - Feyenoord (2-2) voor de gokkers onder onszag het dus echt in mijn glazen bolletje
hebben we van de week gezien...leuke filmquote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ksssssst, kssssssst ......
[ afbeelding ]
O dat mag Gert, gelukkig heeft iedereen een eigen smaak, daar is ook niets mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens. In de tijd van Mick Taylor waren de Stones echt gewéldig. Hun waren m.i. hun beste jaren, zowel studio als live (Get Yer Ya Ya's Out).
Met Ron Wood is de band anders gaan spelen, "organischer", en op zijn beste momenten, zoals in dat filmpje, is ook dat weer ongeëvenaard goed en een unieke sound.
Pink Floyd is echt een heel ander verhaal. Die hebben i.t.t.de Stones namelijk een dusdanige muzikale ontwikkeling / koerswijziging doorgemaakt dat de band compleet anders is gaan klinken. De anderhalve plaat met Barrett voordat die zich met LSD naar de klote hielp, als je dat naast Dark Side Of The Moon legt dan lijken het twee verschillende bands. En ook daarna is de muziek weer veranderd, toen de (destijds) misantroop Waters begon aan zijn trilogie Animals, The Wall en The Final Cut.
Geen flauw idee, jazz fusion?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat mag Gert, gelukkig heeft iedereen een eigen smaak, daar is ook niets mis mee.
Weet jij wat de oorspronkelijke muziekstijl van de Stones was, de insteek waar ze ooit mee begonnen zijn?
Bijna goedquote:
Komt in de richting, de oorsprong was blues, later zijn ze over gegaan naar rhythm and blues (jaren 61/62)quote:
bronquote:Hij was het meer dan zat. En dus gaf hij zijn zoon (13) de opdracht om nu maar eens terug te slaan. Om de kinderen die zijn kind eerder te grazen namen, een lesje te leren. Nu heeft hij een strafblad.
Wat doe je om je kinderen weerbaar te maken? Hoe ga je om met pesten? Vertel je ze dat ze zich desnoods met geweld mogen verdedigen als ze worden aangevallen? Allemaal vragen die vrijdag langskwamen in een volgens het Openbaar Ministerie unieke rechtszaak op de rechtbank van Groningen.
Het begon allemaal toen Henk K. (48) zijn jongste zoon Rick thuis op de bank zag zitten. Met een blik in zijn ogen 'waarvan je als ouder weet dat het mis is'. Het hoge woord kwam er uit. Rick was net buiten op straat geslagen. En dat deed iets met Henk. Met de vader die ooit te horen kreeg dat zijn oudste zoon op een vreselijke wijze werd gepest. Een zoon die al die tijd zweeg. Tot hij de brandwonden van in zijn nek gedoofde sigarettenpeuken niet meer kon verbergen.
'Sla hem op zijn neus'
Met die zware bagage in zijn achterhoofd stapt Henk met zijn zoon naar buiten. Op weg naar de jongens die in zijn beleving nu ook het leven van zijn jongste zoon zouden kunnen gaan verpesten. Hij vond ze en maakte toen volgens het Openbaar Ministerie (OM) een kardinale fout. Henk 'hitste' zijn zoon op om de jongens te slaan. 'Sla hem op zijn neus. Niet op zijn hoofd. Sla hem maar dood.'
Kopstoot
De zoon van Henk deed uiteindelijk wat zijn vader zei en deelde wat tikken uit. Henk zelf stond er bij. De handen op de rug. Tot hij zelf werd uitgescholden. Toen gaf hij een van de jongens, nauwelijks kleiner dan hij zelf is, een kopstoot. Na zijn arrestatie zat hij 2 dagen in de cel.
Henk kreeg tijdens zijn rechtszaak een ongenadig hard verbaal pak slaag van hoofdofficier van justitie Jan Eland. Die verweet Henk te hebben gefaald als mens en als opvoeder door zijn eigen zoon zo 'aan te hitsen'.
Het OM hield Henk tevens voor dat een gevangenisstraf niet eens een rare reactie zou zijn op dit gedrag. Maar omdat de man voor het eerst voor de rechter staat en hij volgens Eland beslist niet beter zal worden van de cel, ging het OM voor een werkstraf van 100 uur. Plus een schadevergoeding van 300 euro voor het slachtoffer.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
Liedje uit de beginjaren. Nog met Brian.
Dacht eerst dat ze stand by me gingen zingen .
en daar zijn nooit mee gestopt .........quote:
Sinds wanneer zijn de Stones sec voor 40+, behalve dan wellicht in het hoofd van a-muzikale bass bangers ...... Antwoord is niet gewenstquote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sinds wanneer is dit veranderd in de slowchat van 40+? Antwoord is niet nodig.
Pure blues .quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
en daar zijn nooit mee gestopt .........
van A Bigger Bang, tot nog toe hun laatste en voor mij één van hun betere![]()
attenoje, wat scherp, ....simpele zielquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Na al die tijd fok je nog steeds met je mond open? Hap, hap, hap.
Reactie is overbodig.
Ik vind deze qua tekst zo tof, lekker schamperquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[
[..]
Pure blues .
Zit nu al die oudjes van ze te luisteren.
It's the singer not the song vind ik ook geweldig
Dit is tijdverspilling en niet eens de moeite waard. Fijne dag Jian.quote:
Jij ook een kutdagquote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is tijdverspilling en niet eens de moeite waard. Fijne dag Jian.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
attenoje, wat scherp, ....simpele ziel
Fijne wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Toverheks het volgende:
ja de Arena zit bommetje vol......we gaan beginnen
Gewéldigquote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind deze qua tekst zo tof, lekker schamper![]()
And the preacher said: You know you always have the lord by your side
And I was so pleased to be informed of this
That I ran twenty red lights in his honour,
Thank you Jesus, thank you lord
en die van Mick, die moet af en toe bijna lachen, humor welquote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewéldig![]()
Dolly Parton eat your heart out.
Die kop van Charlie ook
Waarom kan dat niet meer dan ?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
020 - 010 is niet meer wat het geweest is. Vroeger kon je op FOK! middels caps een mooi wedstrijdverslag leveren...
Ik vind het nog een leuk liedje ook en het blijft hangen. Zelfs country kunnen ze perfect spelen en zingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
en die van Mick, die moet af en toe bijna lachen, humor wel
Whehehehe ik kijk niet maar dit zegt genoegquote:
Dat is een pedal steel, die heeft ie wel in meer nummers gebruiktquote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het nog een leuk liedje ook en het blijft hangen. Zelfs country kunnen ze perfect spelen en zingen.
Wat voor instrument bespeelt Ronnie Woods daar?
Het nummer is ook door Marianne Faithful gezongen, maar het nummer is van de Stones ( geschreven door Jagger/Richards).quote:Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ook een lekker nummer Lavenderr!!
( speel dit nunmmer zelf ook op de gitaar Het is eigenlijk een nummer van Marianne Faithfull)
( het sneeuwt hier)
lekker laten janken, ze janken na de wedstrijd nog harderquote:Op zondag 20 januari 2013 14:43 schreef pullup het volgende:
Gejank van Rotterdammers op mijn facebook
hij heb gelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens een niet nader te noemen kenner had het nu al 2-0 moeten zijn. Maar Eriksen was hier de zwakke schakel.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:48 schreef Gert het volgende:
O ja da's waar ook, hier kun je even niet zijn als er reden is voor 020 gebral. Tot straks.
Er kan maar 1 nummer 1 zijn, iig een weekje danquote:Op zondag 20 januari 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker laten janken, ze janken na de wedstrijd nog harder
Gewoon de voetbal negeren en in de Stones-geschiedenis duiken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:48 schreef Gert het volgende:
O ja da's waar ook, hier kun je even niet zijn als er reden is voor 020 gebral. Tot straks.
Hier is het gewoon mehquote:
Grijs en miezersneeuw in 020quote:
hahahahaquote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook elders heerst een euforische stemming
[ afbeelding ]
Ik hoef vandaag niet naar buiten, 't zal me jeukenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het horizontaal. Het gaat allemaal in Zandvoort terecht komen, denk ik.
Foutje van mij kant dan, heb altijd gedacht dat het van haar wasquote:Op zondag 20 januari 2013 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het nummer is ook door Marianne Faithful gezongen, maar het nummer is van de Stones ( geschreven door Jagger/Richards).
Ja mooi nummer!!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de voetbal negeren en in de Stones-geschiedenis duiken.
Nog zo'n mooie
Nog zeuren met 2 -0 voor?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt wel op dat arbiter Van Boekel elke keer een gele kaart trekt voor een Ajaxspeler.
Ajax mot en zal een oor aangenaaid worden, aldus een niet nader te noemen bron.
Hij zit met sjaal om en pet op voor de buisquote:
Maakt mij niet uit hoor als feyenoord verliest, eet mijn biefstukje toch welquote:
heb je gelijk in, maar als je cluppie wint smaakt het biefstukje toch iets lekkerderquote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor als feyenoord verliest, eet mijn biefstukje toch wel
Als je deze niet echt kent, volume omhoog en oogjes dicht. Dit is ook één van de reden waarom ik een Bigger Bang één van de betere albums vind.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de voetbal negeren en in de Stones-geschiedenis duiken.
Nog zo'n mooie
Nu het vandaag beter gaat met mijn hondje ook hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar als je cluppie wint smaakt het biefstukje toch iets lekkerder
IJzel, das minder bahhhhhquote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef Gert het volgende:
Het pak sneeuw op de tuintafel begint al weer aardig richting boven de 10 cm te groeien.
And it ain't over yet!![]()
[ afbeelding ]
Diegene woont zeker vlak bij de kuipquote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens in Rotterdam waar ook gestreamd wordt, wordt de rust commercieel benut om de Nederlandse Gasunie te promoten..
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Diegene woont zeker vlak bij de kuip
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu het vandaag beter gaat met mijn hondje ook hoor
Ik zie ze op een kwartier fietsen hier vandaan weleens met dit weer de zee in rennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
zie net eentje met blote benen het park in joggen, echt die is gek
Ik zie er 22 over m'n tv-scherm lopen, die zijn net zo gekquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Hier zie ik niemand buiten lopenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Voor die bedragen wil ik ook wel in evakostuum over het veld rennenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef Toverheks het volgende:
Ja Pb maar die worden er voor betaald, wil ook wel in kort broekje over een veld rennen in zo een mooi rood/wit shirtje
ik wil wel de kuitjes masserenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor die bedragen wil ik ook wel in evakostuum over het veld rennen
quote:
Dat is hij nooitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HDNGMW is niet erg tevreden over Eriksen
Zwarte bladzijde, maar ik neem het ze niet kwalijk, bijna elke band heeft op het één of andere moment wel zo'n experimenteel missertje .....quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Gert het volgende:
In het kader van de Stones-middag mag ook het psychedelische uitstapje Their Satanic Majesties Request niet ontbreken!
Al verfoeien veel Stones-fans het album, puur muzikaal gezien staan er een aantal prima nummers op die de band van een andere kant laten zien. OK, er staan ook enkele baggernummers op, tot lachwekkend aan toe.
Bekendste song van de plaat: "She's A Rainbow"
"The Lantern" is een mooi klein liedje, heel ver van R&B af.
Ik kijk naar een bepaalde stream waar ik die indruk ook al kreegquote:Op zondag 20 januari 2013 15:53 schreef pullup het volgende:
Ik hoor nu aan het cafeetje onder me dat die er niet in zat
waarom Duitsland?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
3-0 nog steeds, Rotterdam kan maar beter gelijk de bus instappen en richting Duitsland rijden en daar een paar nachten een hotelletje pakken, in Rotterdam zijn ze nu niet blij
mag ook wel verder, Siberie of zoiets, maar om nu in Rotterdam met de spelersbus binnen te rijden...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
waarom Duitsland?
Ik kijk niet volg alles bij Wim
Ben je gek zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag ook wel verder, Siberie of zoiets, maar om nu in Rotterdam met de spelersbus binnen te rijden...
oh gelukkig, nou kusje erop voor al die Rotterdammersquote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben je gek zo erg is het nu ook weer niet
Weet je heksie zij krijgen er dik voor betaald, wij nietquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gelukkig, nou kusje erop voor al die Rotterdammers
je weet wat ik altijd zeg he, het is maar een spelletje, maar ja geboren met een AJAX hart en uit gestrooid worden op het AJAX veldje.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet je heksie zij krijgen er dik voor betaald, wij niet![]()
Sommige supporters alleen een hartverzakking, is het mij ook weer niet waard
Ja dat weet ik mag toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet wat ik altijd zeg he, het is maar een spelletje, maar ja geboren met een AJAX hart en uit gestrooid worden op het AJAX veldje.
Zwaai ff terug van uit schiedam , dicht tegen Rotterdam aan!quote:
quote:
Ik vind het dus geen zwarte bladzijde, daarvoor is er toch wat te veel moois te horen op die plaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwarte bladzijde, maar ik neem het ze niet kwalijk, bijna elke band heeft op het één of andere moment wel zo'n experimenteel missertje .....
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
Backstreet girl vind ik een mooi 'klein' liedje.
Kan het alleen niet vinden
Dus op dat moment zaten er 77 mensen naar hem te kijken terwijl er tijdens die hele sessie nog maar 23 mensen de stream hadden aangeslingerd?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook elders heerst een euforische stemming
[ afbeelding ]
En dat met 27 graden!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij zit met sjaal om en pet op voor de buis
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Toverheks het volgende:
Schrik in ArenA: gat in dak
Het was even schrikken in de Amsterdam ArenA. Vlak voor tijd viel er plotseling een grote hoeveelheid sneeuw op het veld. Er bleek een gat in het dak te zitten. Trainer Frank de Boer stond zo met sneeuw op zijn hoofd even raar te kijken langs de lijn.
Voor je cluppie moet je wat overhebben.quote:
Nu het buiten zo koud is heeft hij de temperatuur wat opgeschroefd tot 28 graden. Dat doet-ie ook voor z'n neger-bovenbuurman.quote:
Denk dat Ustream een beetje de weg kwijt is. Het zou nu 47 om 82 zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus op dat moment zaten er 77 mensen naar hem te kijken terwijl er tijdens die hele sessie nog maar 23 mensen de stream hadden aangeslingerd?
zondag toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er al een poll over wat hij gaat eten vanavond?
He zitten we weer in het opa topicquote:
Zwak, daar is helemaal nog geen uitspraak over...quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar we mogen weer van Gert en Pietje, zo lijkt het.
Ze waren hier vanmiddag allebei nog toen PB over hem begon. Een goed verstaander heeft maar een half oor nodig dienaangaande.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zwak, daar is helemaal nog geen uitspraak over...
Ik heb het niet over hem gehad hoor. Hooguit over HDNGMW en over een niet nader te noemen bron in de hofstadquote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze waren hier vanmiddag allebei nog toen PB over hem begon. Een goed verstaander heeft maar een half oor nodig dienaangaande.
Het is meer dat er af en toe even behoefte lijkt te zijn om stout te doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar we mogen weer van Gert en Pietje, zo lijkt het.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er niet spastisch gereageerd wordt loopt 't binnen no-time weer de spuigaten uit. Als 't tegendeel waar zou zijn zouden we nu niet in deze situatie zitten.
Dotteke is de Mol, die begon... gelijk aanpakken!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is meer dat er af en toe even behoefte lijkt te zijn om stout te doen.
Het is nog steeds niet gewenst dat dit een opaatjetopic wordt en graag er weer mee stoppen ook.
Coos, had je nog poen gezet op 020 - 010?
Ik wel, heb een mooi troostprijsje.
Het wachtwoord mag hier evenmin genoemd worden ..quote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
Aha, elders wordt er dapper meegewerkt aan het "voorschrijdende probleem" prima oplossing..![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk wel uit....quote:Op zondag 20 januari 2013 17:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het wachtwoord mag hier evenmin genoemd worden ..
Goh is je humeur onder vriespunt of zoquote:
huh waar is dit nou weer???? die ene en die andere hebben gewoon inlogscherm.........is er weer een sjat bijgekomenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
Aha, elders wordt er dapper meegewerkt aan het "voorschrijdende probleem" prima oplossing..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wát nou? ik heb een prima humeur!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:43 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Goh is je humeur onder vriespunt of zo
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit bereiken we vanzelf 300 postsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |