Dit is tijdverspilling en niet eens de moeite waard. Fijne dag Jian.quote:
Jij ook een kutdagquote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is tijdverspilling en niet eens de moeite waard. Fijne dag Jian.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Jian het volgende:
[..]
attenoje, wat scherp, ....simpele ziel
Fijne wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Toverheks het volgende:
ja de Arena zit bommetje vol......we gaan beginnen
Gewéldigquote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind deze qua tekst zo tof, lekker schamper![]()
And the preacher said: You know you always have the lord by your side
And I was so pleased to be informed of this
That I ran twenty red lights in his honour,
Thank you Jesus, thank you lord
en die van Mick, die moet af en toe bijna lachen, humor welquote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewéldig![]()
Dolly Parton eat your heart out.
Die kop van Charlie ook
Waarom kan dat niet meer dan ?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
020 - 010 is niet meer wat het geweest is. Vroeger kon je op FOK! middels caps een mooi wedstrijdverslag leveren...
Ik vind het nog een leuk liedje ook en het blijft hangen. Zelfs country kunnen ze perfect spelen en zingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
en die van Mick, die moet af en toe bijna lachen, humor wel
Whehehehe ik kijk niet maar dit zegt genoegquote:
Dat is een pedal steel, die heeft ie wel in meer nummers gebruiktquote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het nog een leuk liedje ook en het blijft hangen. Zelfs country kunnen ze perfect spelen en zingen.
Wat voor instrument bespeelt Ronnie Woods daar?
Het nummer is ook door Marianne Faithful gezongen, maar het nummer is van de Stones ( geschreven door Jagger/Richards).quote:Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ook een lekker nummer Lavenderr!!
( speel dit nunmmer zelf ook op de gitaar Het is eigenlijk een nummer van Marianne Faithfull)
( het sneeuwt hier)
lekker laten janken, ze janken na de wedstrijd nog harderquote:Op zondag 20 januari 2013 14:43 schreef pullup het volgende:
Gejank van Rotterdammers op mijn facebook
hij heb gelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens een niet nader te noemen kenner had het nu al 2-0 moeten zijn. Maar Eriksen was hier de zwakke schakel.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:48 schreef Gert het volgende:
O ja da's waar ook, hier kun je even niet zijn als er reden is voor 020 gebral. Tot straks.
Er kan maar 1 nummer 1 zijn, iig een weekje danquote:Op zondag 20 januari 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker laten janken, ze janken na de wedstrijd nog harder
Gewoon de voetbal negeren en in de Stones-geschiedenis duiken.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:48 schreef Gert het volgende:
O ja da's waar ook, hier kun je even niet zijn als er reden is voor 020 gebral. Tot straks.
Hier is het gewoon mehquote:
Grijs en miezersneeuw in 020quote:
hahahahaquote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook elders heerst een euforische stemming
[ afbeelding ]
Ik hoef vandaag niet naar buiten, 't zal me jeukenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het horizontaal. Het gaat allemaal in Zandvoort terecht komen, denk ik.
Foutje van mij kant dan, heb altijd gedacht dat het van haar wasquote:Op zondag 20 januari 2013 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het nummer is ook door Marianne Faithful gezongen, maar het nummer is van de Stones ( geschreven door Jagger/Richards).
Ja mooi nummer!!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de voetbal negeren en in de Stones-geschiedenis duiken.
Nog zo'n mooie
Nog zeuren met 2 -0 voor?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt wel op dat arbiter Van Boekel elke keer een gele kaart trekt voor een Ajaxspeler.
Ajax mot en zal een oor aangenaaid worden, aldus een niet nader te noemen bron.
Hij zit met sjaal om en pet op voor de buisquote:
Maakt mij niet uit hoor als feyenoord verliest, eet mijn biefstukje toch welquote:
heb je gelijk in, maar als je cluppie wint smaakt het biefstukje toch iets lekkerderquote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor als feyenoord verliest, eet mijn biefstukje toch wel
Als je deze niet echt kent, volume omhoog en oogjes dicht. Dit is ook één van de reden waarom ik een Bigger Bang één van de betere albums vind.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de voetbal negeren en in de Stones-geschiedenis duiken.
Nog zo'n mooie
Nu het vandaag beter gaat met mijn hondje ook hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je gelijk in, maar als je cluppie wint smaakt het biefstukje toch iets lekkerder
IJzel, das minder bahhhhhquote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef Gert het volgende:
Het pak sneeuw op de tuintafel begint al weer aardig richting boven de 10 cm te groeien.
And it ain't over yet!![]()
[ afbeelding ]
Diegene woont zeker vlak bij de kuipquote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ergens in Rotterdam waar ook gestreamd wordt, wordt de rust commercieel benut om de Nederlandse Gasunie te promoten..
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Diegene woont zeker vlak bij de kuip
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu het vandaag beter gaat met mijn hondje ook hoor
Ik zie ze op een kwartier fietsen hier vandaan weleens met dit weer de zee in rennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
zie net eentje met blote benen het park in joggen, echt die is gek
Ik zie er 22 over m'n tv-scherm lopen, die zijn net zo gekquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Hier zie ik niemand buiten lopenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Voor die bedragen wil ik ook wel in evakostuum over het veld rennenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef Toverheks het volgende:
Ja Pb maar die worden er voor betaald, wil ook wel in kort broekje over een veld rennen in zo een mooi rood/wit shirtje
ik wil wel de kuitjes masserenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor die bedragen wil ik ook wel in evakostuum over het veld rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |