Turnen ookquote:Op zondag 20 januari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
Korfbal, schijnt ook een broeinest van doping te zijn
Jij hebt het downloaden wel te pakken hè!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Coos het volgende:
Net Django gekeken, and yes then whip came down.
Koud buiten Ghert en ook bij mij kan de boog niet altijd gespannen staan, dus even chillen met een fillumpie.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt het downloaden wel te pakken hè!
Ja luie flikker. Zoek die zelf maar effe op, je weet nu hoe het werkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
Wanneer kan ik komen stampen?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.![]()
Alleen een smal paadje wat Pim voor me geschept heeft.
Spring maar op je fiets.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
Jian (en andere Stones-liefhebbers), ik kwam deze vanavond tegen.
Godverdómme wat waren ze toen goed! Allemaal!![]()
[ afbeelding ]
de engelse Frank of de us Frank.ik geef de voorkeur aan de engelse, al is het niet slecht gedaan door de Amerikanenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
4e x achter elkaar dat ik 'm nu kijk, mooie opname, zo wel qua beeld als geluidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch geweldig.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vond ik de Stones beter tot de jaren 1969, vanaf dat moment vind ik ze wat minder eerlijk gezegd!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft toch geweldig.
En kiek Keith goan
Je zou de hele Bijlmermeer een week kunnen voorzien met wat Ronnie en Keith hebben weggestouwd voor ze het podium opliepen.quote:
ksssssst, kssssssst ......quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de Stones beter tot de jaren 1969, vanaf dat moment vind ik ze wat minder eerlijk gezegd!
Ben benieuwd wat hier dan van waar is!!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Jian het volgende:
Ik hoor net op de Radio 3 tot 5 cm sneeuw, waar het gisteren nog 5 tot 8 cm was. Kennis van mij kwam net even binnen, komt net vanuit Breda gereden. Niks aan de hand op de weg, lekker doorgereden, ik bedoel, "slecht weer" verkoopt, maar wordt het niet eens tijd dat er paal en perk wordt gesteld aan die "Wild West Shows" van het KNMI en de ANWB op de radio.
Incidenten hou je, maar ik heb het toch echt over een tendens hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afgelopen maandag waren er amper waarschuwingen en toen stond er opeens 1000km file, blijft lastig natuurlijk.
Nou ja, tot veel problemen op de weg heeft het nog niet geleid, dat is wat er voorlopig staat, ik geeft toe, wat niet is kan nog komen, maar de berichtgeving gisteren was er weer zo één van hamsteren, ramen en deuren dicht, sneeuwkettingen onder de auto en hou je vast. Ik moet het nog zienquote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hier dan van waar is!!!!
KNMI waarschuwt voor 'extreem weer' Limburg RIJSWIJK - Het KNMI heeft zondagochtend een waarschuwing ('Code oranje') uitgedaan voor 'extreem weer' in Limburg wegens ijzel. Dat meldde het instituut.
In de provincie sneeuwt het al enige uren. Tot veel problemen op de weg heeft dat nog niet geleid.
http://www.telegraaf.nl/f(...)weer__Limburg__.html
Brian Jones was het instrumentale wonder van de stones, net zoals Syd Barred van Pinkfloyd.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ksssssst, kssssssst ......
[ afbeelding ]
Ja ik neem die waarschuwen ook niet meer serieus hoor, en denk heel veel niet, tot het echt een keer zo is, dan gelooft niemand het.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, tot veel problemen op de weg heeft het nog niet geleid, dat is wat er voorlopig staat, ik geeft toe, wat niet is kan nog komen, maar de berichtgeving gisteren was er weer zo één van hamsteren, ramen en deuren dicht, sneeuwkettingen onder de auto en hou je vast. Ik moet het nog zien
Niet mee eens. In de tijd van Mick Taylor waren de Stones echt gewéldig. Hun waren m.i. hun beste jaren, zowel studio als live (Get Yer Ya Ya's Outquote:Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brian Jones was het instrumentale wonder van de stones, net zoals Syd Barred van Pinkfloyd.
Neh, Brian Jones was een geweldige muzikant, dat is zeker, maar Oldham (manager) zag het meer zitten in Jagger en Richards en OLdham kwam al in 63 al bij de Stones en vanaf die periode werden zij de echte leiders van de Stones terwijl de muzikale inbreng van Jones in 66/67 al begon te tanen mede omdat ie toen al zwaar en zwaar verslaafd was.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brian Jones was het instrumentale wonder van de stones, net zoals Syd Barred van Pinkfloyd.
Klopt. Het publiek en Jones zelf hadden het nog een tijdje niet door, ook omdat Jones met z'n lekkere bekkie toen nog de publiekslieveling was, maar Jagger en Richards hadden toen al láng de touwtjes in handen. Ze hebben hem niet zelf het zwembad in hoeven duwen omdat ze al wel wisten dat hij zichzelf naar de klote ging helpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, Brian Jones was een geweldige muzikant, dat is zeker, maar Oldham (manager) zag het meer zitten in Jagger en Richards en OLdham kwam al in 63 al bij de Stones en vanaf die periode werden zij de echte leiders van de Stones terwijl de muzikale inbreng van Jones in 66/67 al begon te tanen mede omdat ie toen al zwaar en zwaar verslaafd was.
Dan zou je wel wat hoger staan in de poule met je glazen bolletjequote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Toverheks het volgende:
half 3 hedenmiddag vanuit de Arena
AJAX - Feyenoord (2-2) voor de gokkers onder onszag het dus echt in mijn glazen bolletje
hebben we van de week gezien...leuke filmquote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
ksssssst, kssssssst ......
[ afbeelding ]
O dat mag Gert, gelukkig heeft iedereen een eigen smaak, daar is ook niets mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens. In de tijd van Mick Taylor waren de Stones echt gewéldig. Hun waren m.i. hun beste jaren, zowel studio als live (Get Yer Ya Ya's Out).
Met Ron Wood is de band anders gaan spelen, "organischer", en op zijn beste momenten, zoals in dat filmpje, is ook dat weer ongeëvenaard goed en een unieke sound.
Pink Floyd is echt een heel ander verhaal. Die hebben i.t.t.de Stones namelijk een dusdanige muzikale ontwikkeling / koerswijziging doorgemaakt dat de band compleet anders is gaan klinken. De anderhalve plaat met Barrett voordat die zich met LSD naar de klote hielp, als je dat naast Dark Side Of The Moon legt dan lijken het twee verschillende bands. En ook daarna is de muziek weer veranderd, toen de (destijds) misantroop Waters begon aan zijn trilogie Animals, The Wall en The Final Cut.
Geen flauw idee, jazz fusion?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat mag Gert, gelukkig heeft iedereen een eigen smaak, daar is ook niets mis mee.
Weet jij wat de oorspronkelijke muziekstijl van de Stones was, de insteek waar ze ooit mee begonnen zijn?
Bijna goedquote:
Komt in de richting, de oorsprong was blues, later zijn ze over gegaan naar rhythm and blues (jaren 61/62)quote:
bronquote:Hij was het meer dan zat. En dus gaf hij zijn zoon (13) de opdracht om nu maar eens terug te slaan. Om de kinderen die zijn kind eerder te grazen namen, een lesje te leren. Nu heeft hij een strafblad.
Wat doe je om je kinderen weerbaar te maken? Hoe ga je om met pesten? Vertel je ze dat ze zich desnoods met geweld mogen verdedigen als ze worden aangevallen? Allemaal vragen die vrijdag langskwamen in een volgens het Openbaar Ministerie unieke rechtszaak op de rechtbank van Groningen.
Het begon allemaal toen Henk K. (48) zijn jongste zoon Rick thuis op de bank zag zitten. Met een blik in zijn ogen 'waarvan je als ouder weet dat het mis is'. Het hoge woord kwam er uit. Rick was net buiten op straat geslagen. En dat deed iets met Henk. Met de vader die ooit te horen kreeg dat zijn oudste zoon op een vreselijke wijze werd gepest. Een zoon die al die tijd zweeg. Tot hij de brandwonden van in zijn nek gedoofde sigarettenpeuken niet meer kon verbergen.
'Sla hem op zijn neus'
Met die zware bagage in zijn achterhoofd stapt Henk met zijn zoon naar buiten. Op weg naar de jongens die in zijn beleving nu ook het leven van zijn jongste zoon zouden kunnen gaan verpesten. Hij vond ze en maakte toen volgens het Openbaar Ministerie (OM) een kardinale fout. Henk 'hitste' zijn zoon op om de jongens te slaan. 'Sla hem op zijn neus. Niet op zijn hoofd. Sla hem maar dood.'
Kopstoot
De zoon van Henk deed uiteindelijk wat zijn vader zei en deelde wat tikken uit. Henk zelf stond er bij. De handen op de rug. Tot hij zelf werd uitgescholden. Toen gaf hij een van de jongens, nauwelijks kleiner dan hij zelf is, een kopstoot. Na zijn arrestatie zat hij 2 dagen in de cel.
Henk kreeg tijdens zijn rechtszaak een ongenadig hard verbaal pak slaag van hoofdofficier van justitie Jan Eland. Die verweet Henk te hebben gefaald als mens en als opvoeder door zijn eigen zoon zo 'aan te hitsen'.
Het OM hield Henk tevens voor dat een gevangenisstraf niet eens een rare reactie zou zijn op dit gedrag. Maar omdat de man voor het eerst voor de rechter staat en hij volgens Eland beslist niet beter zal worden van de cel, ging het OM voor een werkstraf van 100 uur. Plus een schadevergoeding van 300 euro voor het slachtoffer.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
Liedje uit de beginjaren. Nog met Brian.
Dacht eerst dat ze stand by me gingen zingen .
en daar zijn nooit mee gestopt .........quote:
Sinds wanneer zijn de Stones sec voor 40+, behalve dan wellicht in het hoofd van a-muzikale bass bangers ...... Antwoord is niet gewenstquote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sinds wanneer is dit veranderd in de slowchat van 40+? Antwoord is niet nodig.
Pure blues .quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
en daar zijn nooit mee gestopt .........
van A Bigger Bang, tot nog toe hun laatste en voor mij één van hun betere![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |