Dacht eerst dat jackie een wielrenner wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tita al die nare bijverschijnselen van onze Jackie, komt door haar medicijnen.
Dochter heeft het opgezocht op google, en de symtonen kloppen precies.
Raar dat de dierenarts het niet verteld heeft.
Daar ga ik ook nog steeds vanuit, Jackie zit aan de Epo en heeft daar bijverschijnselen vanquote:Op zondag 20 januari 2013 00:06 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Dacht eerst dat jackie een wielrenner was
Tja als je een dierenarts in de arm neem; kan je van alles verwachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog steeds vanuit, Jackie zit aan de Epo en heeft daar bijverschijnselen van
oh meen je niet, vreemd, zal maandag toch eens contakt met die dierenarts opnemen. aai voor Jackiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tita al die nare bijverschijnselen van onze Jackie, komt door haar medicijnen.
Dochter heeft het opgezocht op google, en de symtonen kloppen precies.
Raar dat de dierenarts het niet verteld heeft.
Idd. Denk dat ze allemaal wat epo gebruikt hebben. Gewoon van arts ingespoten gekregenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Dit is pas het topje van de ijsberg, want ik denk dat er de komende maanden steeds meer uit het opentrokken blik epo tevoorschijn komt.
Maar dit komt toch niet echt als een verrassing? Bij mij tenminste niet, ik heb vaak al het vermoeden gehad dat het niet helemaal aan de haak was in de wielersport en waarschijnlijk ook in andere sporten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Denk dat ze allemaal wat epo gebruikt hebben. Gewoon van arts ingespoten gekregen
Einde wielrenner sport ...ik geloof er niet meer in.
Tour de france keek het graag, maar nu zeker met andere ogen.
Dat zal gaan blijken komende maanden.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dit komt toch niet echt als een verrassing? Bij mij tenminste niet, ik heb vaak al het vermoeden gehad dat het niet helemaal aan de haak was in de wielersport en waarschijnlijk ook in andere sporten.
Turnen ookquote:Op zondag 20 januari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
Korfbal, schijnt ook een broeinest van doping te zijn
Jij hebt het downloaden wel te pakken hč!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Coos het volgende:
Net Django gekeken, and yes then whip came down.
Koud buiten Ghert en ook bij mij kan de boog niet altijd gespannen staan, dus even chillen met een fillumpie.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt het downloaden wel te pakken hč!
Ja luie flikker. Zoek die zelf maar effe op, je weet nu hoe het werkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
Wanneer kan ik komen stampen?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.![]()
Alleen een smal paadje wat Pim voor me geschept heeft.
Spring maar op je fiets.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
Jian (en andere Stones-liefhebbers), ik kwam deze vanavond tegen.
Godverdómme wat waren ze toen goed! Allemaal!![]()
[ afbeelding ]
de engelse Frank of de us Frank.ik geef de voorkeur aan de engelse, al is het niet slecht gedaan door de Amerikanenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
4e x achter elkaar dat ik 'm nu kijk, mooie opname, zo wel qua beeld als geluidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch geweldig.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |