Turnen ookquote:Op zondag 20 januari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
Korfbal, schijnt ook een broeinest van doping te zijn
Jij hebt het downloaden wel te pakken hč!quote:Op zondag 20 januari 2013 01:47 schreef Coos het volgende:
Net Django gekeken, and yes then whip came down.
Koud buiten Ghert en ook bij mij kan de boog niet altijd gespannen staan, dus even chillen met een fillumpie.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt het downloaden wel te pakken hč!
Ja luie flikker. Zoek die zelf maar effe op, je weet nu hoe het werkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
Wanneer kan ik komen stampen?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
De sneeuw bij mij in de tuin is nog maagdelijk onberoerd.![]()
Alleen een smal paadje wat Pim voor me geschept heeft.
Spring maar op je fiets.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert!
Wanneer gaan we een sneeuwpop bouwen en wijn doen?
Ik heb het niet druk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
Jian (en andere Stones-liefhebbers), ik kwam deze vanavond tegen.
Godverdómme wat waren ze toen goed! Allemaal!![]()
[ afbeelding ]
de engelse Frank of de us Frank.ik geef de voorkeur aan de engelse, al is het niet slecht gedaan door de Amerikanenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:53 schreef Coos het volgende:
Hij staat nu 8 seizoenen Shameless binnen te slurpen, zie alleen nergens ondertitels.
4e x achter elkaar dat ik 'm nu kijk, mooie opname, zo wel qua beeld als geluidquote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft toch geweldig.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:43 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk vond ik de Stones beter tot de jaren 1969, vanaf dat moment vind ik ze wat minder eerlijk gezegd!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft toch geweldig.
En kiek Keith goan
Je zou de hele Bijlmermeer een week kunnen voorzien met wat Ronnie en Keith hebben weggestouwd voor ze het podium opliepen.quote:
ksssssst, kssssssst ......quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de Stones beter tot de jaren 1969, vanaf dat moment vind ik ze wat minder eerlijk gezegd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |