Zal er wel weer op uitdraaien dat er consensus wordt gezocht om de drempelwaarden wat op te schroeven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrijgeven of minder spektakel, daar zal het op neerkomen.
Nou ja, in absoluten wordt het minder spectaculair. Kortere ritten en zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, wordt het minder spektakel, dat is de vraag. De Nederlandse voetbalcompetitie is retespannend en leuk om naar te kijken, terwijl daar veel minder geld in omgaat als in Spanje of Italië
Ik bedoel wanneer iedereen aan elkaar gewaagd is maakt het dan werkelijk uit of ze gemiddeld 40 of 50 het uur rijden.
De belangen (de poen) daarin zijn veel kleiner dan bij prof wielrennen ....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:16 schreef Toverheks het volgende:
maar wat denken jullie, zal er in de schaatssport doping worden gebruikt??? je hoort het eigenlijk nooit, en die gaan ook hard met verzuuurde benen.
Natuurlijk daarin heb je gelijk, maar de competitie blijft gelijk en wordt wellicht zelfs alleen maar groter doordat je met minder geld mee kan doen om de prijzen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, in absoluten wordt het minder spectaculair. Kortere ritten en zo.
Als ze in de Formule 1 allemaal in een VW Polo gaan rijden wordt het ook competitiever dan nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Natuurlijk daarin heb je gelijk, maar de competitie blijft gelijk en wordt wellicht zelfs alleen maar groter doordat je met minder geld mee kan doen om de prijzen.
Bij de gemiddelde F1 uitzending op zondagmiddag flikker ik dan ook geheid in slaap, heerlijk dat zachte gebrom van die motoren terwijl die auto's keurig in de juiste volgorde hun rondjes rijden. De kans dat je iemand passeert in de file tijdens de avondspits op de A9 is groter dan bij de F1.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze in de Formule 1 allemaal in een VW Polo gaan rijden wordt het ook competitiever dan nu.![]()
Je hebt wel gelijk maar ik moet het allemaal nog zien gebeuren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde F1 uitzending op zondagmiddag flikker ik dan ook geheid in slaap, heerlijk dat zachte gebrom van die motoren terwijl die auto's keurig in de juiste volgorde hun rondjes rijden. De kans dat je iemand passeert in de file tijdens de avondspits op de A9 is groter dan bij de F1.
Dat heb ik juist bij de Tour de France. Ik slaap nergens beter op in dan met het geroezemoes van de Tour op de achtergrond, die franse speaker die je continu door het verslag heen hoort, die hysterische meertonige claxons van de volgauto's.... Heerlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde F1 uitzending op zondagmiddag flikker ik dan ook geheid in slaap, heerlijk dat zachte gebrom van die motoren terwijl die auto's keurig in de juiste volgorde hun rondjes rijden. De kans dat je iemand passeert in de file tijdens de avondspits op de A9 is groter dan bij de F1.
Ah, dat heb ik ook wel en dan dat heerlijke nietszeggende geneuzel van Ducrot en Dijkstra erbij, zzzzzzquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik juist bij de Tour de France. Ik slaap nergens beter op in dan met het geroezemoes van de Tour op de achtergrond, die franse speaker die je continu door het verslag heen hoort, die hysterische meertonige claxons van de volgauto's.... Heerlijk.
Rustiger dan ooit tevoren? was mij niet opgevallen, maar slaap lekker opaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:41 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga iig naar bed, met de wetenschap dat het hier eindelijk rustiger is dan ooit tevoren....
Thx...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustiger dan ooit tevoren? was mij niet opgevallen, maar slaap lekker opa
Dacht eerst dat jackie een wielrenner wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tita al die nare bijverschijnselen van onze Jackie, komt door haar medicijnen.
Dochter heeft het opgezocht op google, en de symtonen kloppen precies.
Raar dat de dierenarts het niet verteld heeft.
Daar ga ik ook nog steeds vanuit, Jackie zit aan de Epo en heeft daar bijverschijnselen vanquote:Op zondag 20 januari 2013 00:06 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Dacht eerst dat jackie een wielrenner was
Tja als je een dierenarts in de arm neem; kan je van alles verwachten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog steeds vanuit, Jackie zit aan de Epo en heeft daar bijverschijnselen van
oh meen je niet, vreemd, zal maandag toch eens contakt met die dierenarts opnemen. aai voor Jackiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tita al die nare bijverschijnselen van onze Jackie, komt door haar medicijnen.
Dochter heeft het opgezocht op google, en de symtonen kloppen precies.
Raar dat de dierenarts het niet verteld heeft.
Idd. Denk dat ze allemaal wat epo gebruikt hebben. Gewoon van arts ingespoten gekregenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:12 schreef Deisyy het volgende:
Dit is pas het topje van de ijsberg, want ik denk dat er de komende maanden steeds meer uit het opentrokken blik epo tevoorschijn komt.
Maar dit komt toch niet echt als een verrassing? Bij mij tenminste niet, ik heb vaak al het vermoeden gehad dat het niet helemaal aan de haak was in de wielersport en waarschijnlijk ook in andere sporten.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Denk dat ze allemaal wat epo gebruikt hebben. Gewoon van arts ingespoten gekregen
Einde wielrenner sport ...ik geloof er niet meer in.
Tour de france keek het graag, maar nu zeker met andere ogen.
Dat zal gaan blijken komende maanden.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dit komt toch niet echt als een verrassing? Bij mij tenminste niet, ik heb vaak al het vermoeden gehad dat het niet helemaal aan de haak was in de wielersport en waarschijnlijk ook in andere sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |