je weet wat ik altijd zeg he, het is maar een spelletje, maar ja geboren met een AJAX hart en uit gestrooid worden op het AJAX veldje.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet je heksie zij krijgen er dik voor betaald, wij niet![]()
Sommige supporters alleen een hartverzakking, is het mij ook weer niet waard
Ja dat weet ik mag toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet wat ik altijd zeg he, het is maar een spelletje, maar ja geboren met een AJAX hart en uit gestrooid worden op het AJAX veldje.
Zwaai ff terug van uit schiedam , dicht tegen Rotterdam aan!quote:
quote:
Ik vind het dus geen zwarte bladzijde, daarvoor is er toch wat te veel moois te horen op die plaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwarte bladzijde, maar ik neem het ze niet kwalijk, bijna elke band heeft op het één of andere moment wel zo'n experimenteel missertje .....
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
Backstreet girl vind ik een mooi 'klein' liedje.
Kan het alleen niet vinden
Dus op dat moment zaten er 77 mensen naar hem te kijken terwijl er tijdens die hele sessie nog maar 23 mensen de stream hadden aangeslingerd?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook elders heerst een euforische stemming
[ afbeelding ]
En dat met 27 graden!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij zit met sjaal om en pet op voor de buis
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:44 schreef Toverheks het volgende:
Schrik in ArenA: gat in dak
Het was even schrikken in de Amsterdam ArenA. Vlak voor tijd viel er plotseling een grote hoeveelheid sneeuw op het veld. Er bleek een gat in het dak te zitten. Trainer Frank de Boer stond zo met sneeuw op zijn hoofd even raar te kijken langs de lijn.
Voor je cluppie moet je wat overhebben.quote:
Nu het buiten zo koud is heeft hij de temperatuur wat opgeschroefd tot 28 graden. Dat doet-ie ook voor z'n neger-bovenbuurman.quote:
Denk dat Ustream een beetje de weg kwijt is. Het zou nu 47 om 82 zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus op dat moment zaten er 77 mensen naar hem te kijken terwijl er tijdens die hele sessie nog maar 23 mensen de stream hadden aangeslingerd?
zondag toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er al een poll over wat hij gaat eten vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |