Ha ha ha oké jij wint, ik laat je in die waanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, mannen worden steeds knapper naarmate de jaren verstrijken.
Ze is nog steeds hilarischquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze is wel grappiger dan Linda de Mol. Maar ja, wie niet?
Sinds wanneer heb jij een vaginaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"My vagina is so dry, camels follow me home!"
Bemerk de aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vagina![]()
Wordt al gekker en gekker![]()
Doe voor de fun of ik die niet gezien hebquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe voor de fun of ik die niet gezien heb
quote:
Ik heb hem toch jaren wel gevolgd natuurlijk dus dit wilde ik ook wel zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Het werd in de VS heel slecht bekeken. Het eerste deel slechts 4 miljoen kijkers. Rare en beperkte man, die Lance.
Het empathisch vermogen van een bos wortelen, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem toch jaren wel gevolgd natuurlijk dus dit wilde ik ook wel zien.
Eng is hij altijd geweest in ieder geval.
De samenvatting is wel dat hij het in ieder geval ruim het beste gebruikte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Zou hij de enige zijn die het gebruikte, of de andere die niet gewonnen hebben ook.
En houden die angstvallig hun mond dicht?
Ze gebruikten (bijna) allemaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Dotteke het volgende:
Zou hij de enige zijn die het gebruikte, of de andere die niet gewonnen hebben ook.
En houden die angstvallig hun mond dicht?
Nou ja, hij is wel degene die het hardst riep dat hij niet gebruikte en heeft iedereen die anders beweerde belasterd, uitgescholden, geïntimideerd en voor de rechter gesleept. Hij is de hoogste boom en vangt dus de meeste wind.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Dotteke het volgende:
Dat is toch hypocriet dat hij zo in de pictures staat nu?
Het is sowieso niet makkelijk om de beste te zijn of om wereldberoemd te zijn zonder daar een tik van mee te krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Klopt wel, misschien was het wel provicatie om de boel de wakker te schudden.
Je kan me niet wijsmaken dat je als je op dat niveau preseert en blijft gebruiken het je geest niet tast, waanbeelden, afschuiven naar andere!
ik keur het trouwens niet goed hoor
Sommige verhalen over dit soort mensen zijn best mooi maar dit is er niet een van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is sowieso niet makkelijk om de beste te zijn of om wereldberoemd te zijn zonder daar een tik van mee te krijgen.
Inderdaad. Ik ben benieuwd naar de toekomst van het wielrennen. Gaan ze verder met doen alsof hun neus bloedt? Gaan ze bepaalde middelen legaliseren? Gaan we minder spektakel en kortere ritten en rondes zien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommige verhalen over dit soort mensen zijn best mooi maar dit is er niet een van.
Hmm, die lul is slimmer dan je denkt, na jaren de boel belazerd te hebben ( katsjinggg) gaat meneer Emo spelen bij Oprah.. ( katsjingg-2) en Operah doet lekker mee ( katsjingg-3) kom op nou zeg...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is sowieso niet makkelijk om de beste te zijn of om wereldberoemd te zijn zonder daar een tik van mee te krijgen.
Dan is het gewoon een gek met veel geld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, die lul is slimmer dan je denkt, na jaren de boel belazerd te hebben ( katsjinggg) gaat meneer Emo spelen bij Oprah.. ( katsjingg-2) en Operah doet lekker mee ( katsjingg-3) kom op nou zeg...
Ik zeg toch niet dat hij niet slim is?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, die lul is slimmer dan je denkt, na jaren de boel belazerd te hebben ( katsjinggg) gaat meneer Emo spelen bij Oprah.. ( katsjingg-2) en Operah doet lekker mee ( katsjingg-3) kom op nou zeg...
Dit speelt al zo lang ....... niemand betaalt hiervoor aan de Buma (zij zeggen van wel,maar noemen geen namen, hah ..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
Ik las net op fok dat het afgelopen moet zijn met muziek filmpjes op fok, buma gaat geld vragen per vieuw voor de muziek nummers
Klopt...ik zei van welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij niet slim is?
Precies en Lance was de allerbeste van al die gebruikers en dus wat mij betreft een groot wielrenner, die nu gestraft wordt voor zijn arrogante houding en grote bek tegen de bobo's die het allemaal eerder hebben laten gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gebruikten (bijna) allemaal.
Een groot wielrenner en een grote leugenaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en Lance was de allerbeste van al die gebruikers en dus wat mij betreft een groot wielrenner, die nu gestraft wordt voor zijn arrogante houding en grote bek tegen de bobo's die het allemaal eerder hebben laten gebeuren.
Emo doet het altijd goed bij die huichelachtige Americo's ... je mag daar ook 'tig keer na faillissement gewoon doorgaan met de boel belazeren, dat is "stoer" daar...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
Oprah`s HBO dacht aan zoveel landen te verkopen, is haar gelukt, maar in Amerika keken er toch niet zoveel mensen als ze verwacht had. maar de Kassa is weer gevuld.
Ze hebben er allemaal over gelogen Scrut, de sponsors, de ploegleiders, de renners, allemaal, maar worden ze allemaal gestraft? Pak dan iedereen die gebruikt heeft al zijn zeges af, begin maar met Boogert..... en daarna Kneteman, postuum, etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een groot wielrenner en een grote leugenaar.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben er allemaal over gelogen Scrut, de sponsors, de ploegleiders, de renners, allemaal, maar worden ze allemaal gestraft? Pak dan iedereen die gebruikt heeft al zijn zeges af, begin maar met Boogert..... en daarna Kneteman, postuum, etc.
En het wordt nog gesponserd ook door banken en bedrijven!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben er allemaal over gelogen Scrut, de sponsors, de ploegleiders, de renners, allemaal, maar worden ze allemaal gestraft? Pak dan iedereen die gebruikt heeft al zijn zeges af, begin maar met Boogert..... en daarna Kneteman, postuum, etc.
werd gezegd kamer er naast zat helemaal vol met advocaten, ja L heeft zich voor alles ingedekt, en hoorde net Nellisen heeft ook dus doping gebruikt, gister L van je dit en van je dat terwijl er vandaag uitgelekt is hij heeft ook epo gebruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Emo doet het altijd goed bij die huichelachtige Americo's ... je mag daar ook 'tig keer na faillissement gewoon doorgaan met de boel belazeren, dat is "stoer" daar...
Hij is zeker niet de enige de gestraft wordt, maar zoals ik al eerder zei: hij is de hoogste boom.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:53 schreef Dotteke het volgende:
Luitjes, slaap lekker voor straks en tot morguh!!!!
Nog één keer dan....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup,en die met de beste chemicus wint weer...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
ze zeggen L is arrogant en als je niet meewerkte dan was het bal, ach belangen, geld, mensen worden er hebberig van en willen allemaal een graantje meepikken,.Jammer want er zijn ook beroeps wielrenners die echt alleen voor hun sport leven, ben benieuwt dit jaar als de Tour weer begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |