Komende dagen gaat het overdag niet meer vriezen, dus denk dat de ijskoorts ook wel weer zal gaan zakken!!quote:
bestaat er ook een liedje van hahaha was toch een reklame weet niet eens meer met wat voor merk enzoquote:
Mooi, ik ben al die bejaarden met hun kruisjes op tv meer dan zat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komende dagen gaat het overdag niet meer vriezen, dus denk dat de ijskoorts ook wel weer zal gaan zakken!!
Ja een cd met dubbelzinnige liedjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bestaat er ook een liedje van hahaha was toch een reklame weet niet eens meer met wat voor merk enzo
Ja zodra dat er een graadje vorst is raken sommige oververhitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi, ik ben al die bejaarden met hun kruisjes op tv meer dan zat.
In Friesland zijn ze daar nog helemaal niet mee bezig geweest. De Elfstedenkoorts heerst vooral in de rest van het land.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef jacqhassel het volgende:
Ach een elfstedentoch zou wel weer leuk zijn.
Wat echt niet leuk is dat ze bij 1 dag vriezen al dagelijks over gaan hebben en hysterisch over gaan doen
Eerst pakken ze onze tieten al af en nu ook nog de muziekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
Ik las net op fok dat het afgelopen moet zijn met muziek filmpjes op fok, buma gaat geld vragen per vieuw voor de muziek nummers
Ja heb het ook gelezen bij de topic van Rinus!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
Ik las net op fok dat het afgelopen moet zijn met muziek filmpjes op fok, buma gaat geld vragen per vieuw voor de muziek nummers
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
Prima voorbeeld ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het ook gelezen bij de topic van Rinus!!!
ja beetje vreemd want Rinus dankt zijn bekendheid door youtube filmpjes, daar haalt die jongen zijn optredens uit.quote:
Alleen nog als je een euro per filmpje naar Danny stuurt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef kukelesoantje het volgende:
Vraag me dus af een linkje naar youtube, mag dat dan nog wel ??
bronquote:De nieuwe file locker van het team achter MegaUpload is zondag lokale tijd online gegaan. Mega.co.nz biedt gebruikers gratis 50GB aan opslagruimte en slaat gegevens versleuteld op; het bedrijf claimt de encryptiesleutels van gebruikers zelf niet in handen te hebben.
Waarom toch?quote:Oh Oh Jokertje krijgt eigen televisieshow
Robert Minderhoud, beter bekend als Jokertje uit Oh Oh Cherso, krijgt een eigen tv-programma op RTL 5. Eind april is de eerste aflevering van Jokertje’s Jawoord. Dat meldt het AD zaterdag. De Hagenees wil in Las Vegas trouwen met zijn ‘eigen barbiepoppetje’ Shana Dolphen, maar eerst wil hij nog een wilde vrijgezellenweek beleven in de stad met zijn Oh Oh Cherso-maten Joey Spaan, bekend als Matsoe Matsoe, en Tony Wyczynski, beter bekend als Sterretje.
RTL belooft de kijker ‘extreme situaties’ in de real life soap uit Las Vegas. Vlak voor de geplande bruiloft komt Dolphen naar Amerika ‘in de hoop’ dat Jokertje nog steeds met haar wil trouwen.
Eerder hadden Oh Oh Barbie en Oh Oh Sterretje al een eigen tv-show op RTL 5.
Teh horror.quote:
Voor het leedvermaak misschien, mensen lachen hier toch om.quote:
Vooral mensen met een iQ nauwelijks hoger dan die lui zelf, denk ik. Ik heb ook eens naar Barbies Baby gekeken, 20 minuten dom gelul over een stofzuiger, versneden met quootjes van alle hoofdrolspelers over die stofzuiger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het leedvermaak misschien, mensen lachen hier toch om.
Dat je het nog 20 minuten vol heb gehouden dan Scrutzquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral mensen met een iQ nauwelijks hoger dan die lui zelf, denk ik. Ik heb ook eens naar Barbies Baby gekeken, 20 minuten dom gelul over een stofzuiger, versneden met quootjes van alle hoofdrolspelers over die stofzuiger.
Ik kon de afstandsbediening niet vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat je het nog 20 minuten vol heb gehouden dan Scrutz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |