Nee, het mag lekker heet zijn maar je moet het niet overdrijven. Dan proef je niets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker, je hebt toch geen Jolokia gebruikt hè ......
Er zit hier vlakbij een ook een hele goede afhaal maar die simpele maaltijden met noedels, groenten en vlees, maak je net zo snel zelf klaar voor een kwart van de prijs.quote:Als je overigens van echt goed en echt Thais eten houdt, mag ik je dan qua eten en qua sfeer aanraden om eens bij Bangkok aan Zee in IJmuiden (bij de jachthaven) te gaan eten
Ik kreeg het in ieder geval wel behoorlijk warmquote:
Zet um zo aan ja, maar gaat goed int oosten he, Hera, PEC, Twentequote:
Ja best wel de provicies gaat ook meedoen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zet um zo aan ja, maar gaat goed int oosten he, Hera, PEC, Twente
avond Jacq!!!quote:
Zou tijd worden ja, iig zeker 5 die er meedoen bovenaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja best wel de provicies gaat ook meedoen!
Mooi toch!![]()
Wordt de competie toch spannender van !quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou tijd worden ja, iig zeker 5 die er meedoen bovenaan.
Heb winst voorspelt voor Ajaxquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:46 schreef Toverheks het volgende:
morgen 2-2 f- AJAXja ja ik weet het, maar voor wie gokken wil bij de bookmakers..........
Dan hoop ik dat je gelijk krijgtquote:
Anders was je nu rijkquote:
Ach win bij de lotto wel eens extra lot, een keer vijf euro gewonnen.quote:
Ja als je gezond bent ben je rijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
ik ben al rijk, schathemeltjerijk echt waar
Die koude wind ging dwars door me heen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef jacqhassel het volgende:
Sodeknetter wat was het vandaag koud buiten
Je de gevoelstemperatuur was -12 volgens buienrader, dus koud in de snoetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef jacqhassel het volgende:
Sodeknetter wat was het vandaag koud buiten
Ja prec was vies koud bahquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die koude wind ging dwars door me heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |