Anders was je nu rijkquote:
Ach win bij de lotto wel eens extra lot, een keer vijf euro gewonnen.quote:
Ja als je gezond bent ben je rijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
ik ben al rijk, schathemeltjerijk echt waar
Die koude wind ging dwars door me heen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef jacqhassel het volgende:
Sodeknetter wat was het vandaag koud buiten
Je de gevoelstemperatuur was -12 volgens buienrader, dus koud in de snoetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef jacqhassel het volgende:
Sodeknetter wat was het vandaag koud buiten
Ja prec was vies koud bahquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die koude wind ging dwars door me heen.
Komende dagen gaat het overdag niet meer vriezen, dus denk dat de ijskoorts ook wel weer zal gaan zakken!!quote:
bestaat er ook een liedje van hahaha was toch een reklame weet niet eens meer met wat voor merk enzoquote:
Mooi, ik ben al die bejaarden met hun kruisjes op tv meer dan zat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komende dagen gaat het overdag niet meer vriezen, dus denk dat de ijskoorts ook wel weer zal gaan zakken!!
Ja een cd met dubbelzinnige liedjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bestaat er ook een liedje van hahaha was toch een reklame weet niet eens meer met wat voor merk enzo
Ja zodra dat er een graadje vorst is raken sommige oververhitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi, ik ben al die bejaarden met hun kruisjes op tv meer dan zat.
In Friesland zijn ze daar nog helemaal niet mee bezig geweest. De Elfstedenkoorts heerst vooral in de rest van het land.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef jacqhassel het volgende:
Ach een elfstedentoch zou wel weer leuk zijn.
Wat echt niet leuk is dat ze bij 1 dag vriezen al dagelijks over gaan hebben en hysterisch over gaan doen
Eerst pakken ze onze tieten al af en nu ook nog de muziekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kukelesoantje het volgende:
Ik las net op fok dat het afgelopen moet zijn met muziek filmpjes op fok, buma gaat geld vragen per vieuw voor de muziek nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |