Ik zie er 22 over m'n tv-scherm lopen, die zijn net zo gekquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
zie net eentje met blote benen het park in joggen, echt die is gek
Hier zie ik niemand buiten lopenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
zie net eentje met blote benen het park in joggen, echt die is gek
Voor die bedragen wil ik ook wel in evakostuum over het veld rennenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef Toverheks het volgende:
Ja Pb maar die worden er voor betaald, wil ook wel in kort broekje over een veld rennen in zo een mooi rood/wit shirtje
ik wil wel de kuitjes masserenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor die bedragen wil ik ook wel in evakostuum over het veld rennen
quote:
Dat is hij nooitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HDNGMW is niet erg tevreden over Eriksen
Zwarte bladzijde, maar ik neem het ze niet kwalijk, bijna elke band heeft op het één of andere moment wel zo'n experimenteel missertje .....quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Gert het volgende:
In het kader van de Stones-middag mag ook het psychedelische uitstapje Their Satanic Majesties Request niet ontbreken!
Al verfoeien veel Stones-fans het album, puur muzikaal gezien staan er een aantal prima nummers op die de band van een andere kant laten zien. OK, er staan ook enkele baggernummers op, tot lachwekkend aan toe.
Bekendste song van de plaat: "She's A Rainbow"
"The Lantern" is een mooi klein liedje, heel ver van R&B af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |