Niet ineens, elke speler van AZ mag weg voor het juiste bedrag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Nu mag Maher ineens wel weg, wedden dat PSV alsnog 9 miljoen gaat betalen
Dat jullie nu alsnog de hoofdprijs gaan betalen? En het stomme is dat ze nog steeds niet door lijken te hebben dat de verdediging het zwakste deel is. Pieters, Marcelo en Zanka... wat een prutsersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, maar dat van mahers is al bekend
Die verdediger wil ook weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet ineens, elke speler van AZ mag weg voor het juiste bedrag.
Ik roep al weken om vol voor Maher te gaan. Maar zo zwak is onze verdediging niet, dit is hopelijk een incidentjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat jullie nu alsnog de hoofdprijs gaan betalen? En het stomme is dat ze nog steeds niet door lijken te hebben dat de verdediging het zwakste deel is. Pieters, Marcelo en Zanka... wat een prutsers
Niet om te trollen hoor, maar jullie verdediging is écht slecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik roep al weken om vol voor Maher te gaan. Maar zo zwak is onze verdediging niet, dit is hopelijk een incidentje
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik roep al weken om vol voor Maher te gaan. Maar zo zwak is onze verdediging niet, dit is hopelijk een incidentje
Wat een debiel ben je ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
j0rd, heb gisteren al een gifje online gegooid. Tempo schort er nog wat aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie verdediging is wel zwak. Maar ook Van Bommel kan het allemaal niet meer belopen. Als Van Bommel niet meedoet, gaat het bij jullie over het algemeen beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:9. In 1945, Arsenal played Moscow under thick fog. A Russian player was supposedly sent off and snuck back into the field because nobody could see him getting in. Arsenal complain that at one time, Dynamo Moscow had 15 players on the pitch. It was also claimed that a spectator came onto the pitch and played the entire match.
Ik denk dat heel Zwolle wel een week dronken is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
PEC gewonnen... Monopoly is een week dronken denk ik
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
j0rd, heb gisteren al een gifje online gegooid. Tempo schort er nog wat aanWat een drama man, je hebt de timing niet aangepast en je beeld loopt op het eind vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
500 frames, 19 mb. Is toch veel te veel man.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een drama man, je hebt de timing niet aangepast en je beeld loopt op het eind vast.
500 frames, 19 mb. Is toch veel te veel man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door DonRaja op 19-01-2013 11:26:35 ]
Nou da's jammer dan.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:18 schreef Saind het volgende:
Dan maar zo:ff gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Matige grap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
een infrarood scheet als reactie op je post.
Hij komt ook echt niet uit z'n woorden door de pepquote:
Je snapt er niets van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt er eentje dat ik er niets van snap als ik zeg dat PSV niets aan Van Bommel heeft...
nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
Dus die foto van de hand van Pieters is helemaal niet echt?
Maar goed hij heeft zichzelf wel goed geraakt,quote:
twitter:PSV twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:37:27UPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. (1/2) reageer retweet
En dat ie gewond is is het belangrijkstequote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed hij heeft zichzelf wel goed geraakt,twitter:PSV twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:37:27UPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. (1/2) reageer retweet
Wat een stumper.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed hij heeft zichzelf wel goed geraakt,twitter:PSV twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:37:27UPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. (1/2) reageer retweet
Heb alleen de tweede helft een stuk gezien maar er klopte sowieso vrij weinig van bij PSV. Marcelo en Zanka in één team kan echt niet. Plus een opa op het middenveld die het allemaal niet meer aankan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:52 schreef Saind het volgende:
Die vent is trouwens serieus een lul. Ken hem een beetje, kleine dorpjes hier. M'n buurjongen is goed bevriend met 'm, laatst een keer heel even met hem gepraat op een feestje en hij vindt zichzelf ontzéttend tof. Hij zou als hij weer terug was ook wel even laten zien dat hij de beste was enzo
nee joh. Immers speelt gewoon.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
waarschijnlijk start vormer morgen bij feyenoord.
Zanka is de nieuwe Alex man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft een stuk gezien maar er klopte sowieso vrij weinig van bij PSV. Marcelo en Zanka in één team kan echt niet. Plus een opa op het middenveld die het allemaal niet meer aankan.
Ik riep laatst nog dat die Zanka zo mogelijk nog matiger was dan Marcelo, toen werd ik uitgelachen
De Cuil moet zijn muil houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de Cuil is beginnen met Immers een gokje.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:08 schreef Saind het volgende:
Cream zoeken op tpb levert geen muziek op
Hey man. Hoe was je fissa?quote:
Dat pak kostte waarschijnlijk paar duizend euro. Logisch dat hij het houdt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Arme sloebers zijn het ook, Dickie moet gewoon z'n oude kloffie aan...
[ afbeelding ]
welke belgquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten ze uit of thuis? RKC speelt zonder die Belg dus ik vrees van niet
Twente heeft het thuis vaak genoeg lastig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Driepunter voor Twente vanavond
Die gaan echt wel winnen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente heeft het thuis vaak genoeg lastig.
quote:
Jeugd speler. Hij kwam een keer langs bij Feyenoord tv. Volgens mij is hij een middenvelder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de gozer helemaal rechts
Woudenberg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de gozer helemaal rechts
Was tof weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey man. Hoe was je fissa?
Was trouwens uiteindelijk niet de Vismarkt, dacht dat we naar de Graaf Floris gingen maar bleek de Florin te zijn
Niks aan de hand. Ik kom gewoon niet buiten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, Hebben jullie het ook zo Koud???
Jij Hebt het goed bekeken, Kerel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Ik kom gewoon niet buiten.
Ja, echt belachelijk. Ben moed aan het verzamelen om hout te gaan sjouwen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, Hebben jullie het ook zo Koud???
Voor de open haard?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk. Ben moed aan het verzamelen om hout te gaan sjouwen...
Nah, gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou eens kwam meehelpen, verrekte ambtenaar..
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou eens kwam meehelpen, verrekte ambtenaar..
Jawel hoor, ik kan inderdaad ook ff een arbeidertje uit m'n kelder halen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?
Lekker hout wel om te fikkenquote:
Jawel, van de regen in de drup...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helpen die jochies niet mee raja?
Ahjoh huil niet 2 kuub is zo gebeurdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel, van de regen in de drup...
Het is hier -103 gradenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh huil niet 2 kuub is zo gebeurd
Appelhout knettert toch enorm?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker hout wel om te fikken
We branden hier in de Betuwe gerooide boomgaarden, allemaal appel en perenhout
Heb ik ook altijd last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef mrstylo het volgende:
Mijn reacties komen best verbitterd over.
Ligt voor de garagedeur, vrouw liep al te klagen dat ze door de sneeuw moest lopen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het niet in de weg ligt kan je het in fases doen, beginnen en zien waar het schip strandt
Kost dat nou nog?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ligt voor de garagedeur, vrouw liep al te klagen dat ze door de sneeuw moest lopen...
Hmmja toch wel stevig, eikenhout is wel goed stoken maar appelbomen zijn hier gratisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 75 per kuub betaald met gratis bezorging.
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmja toch wel stevig, eikenhout is wel goed stoken maar appelbomen zijn hier gratis
How come en moet je nu nuchter de klassieker doorkomen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik drink een maand geen alcohol.
Al zit er nu wel bierazijn door mijn sla. Telt dat mee?
Weet je zeker dat je geen gashaard hebt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...
Ik ga gewoon eens in mijn leven een keer verstandig doen. En wil gewoon eens zien wat voor een effect het heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
How come en moet je nu nuchter de klassieker doorkomen?
Gewoon beetje opletten als ze bij jou in de buurt aan het rooien zijn en dan die rangerover volgooien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen gashaard hebt?
Geen gasbom zoals een ekte Surinamer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.
Ze kwamen hier een tijd terug langs met een veekar vol met hout, of we niet alsjeblieft een paar kuub wildenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon beetje opletten als ze bij jou in de buurt aan het rooien zijn en dan die rangerover volgooien.
Mazout is toch gewoon Frans voor diesel?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.
Nee, dat is cola met bier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mazout is toch gewoon Frans voor diesel?
Ok, succes danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eens in mijn leven een keer verstandig doen. En wil gewoon eens zien wat voor een effect het heeft.
Wist ik van de Helaasheid der dingenquote:
Ik heb een horloge van Mazout.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Wist ik van de Helaasheid der dingen![]()
Maar de kat van m'n tante heette ook Mazout en die zei dat het diesel betekende. Kutkat.
Ben ook nog wat potentiële klanten in Maleisië aan het stalken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja had nu al voor een kwart klaar kunnen zijn of ben je mobiel aan het fokken?
Is het daar nu niet 's avonds laat ofzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ook nog wat potentiële klanten in Maleisië aan het stalken.
Geen idee, die crap waarmee ze bij mij de tank volgooien ziet er aardig zwart uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij is mazout officieel trouwens rode diesel toch Don? Althans bij vrienden van me op de boerderij hadden ze altijd mazout en dat was rode diesel iig.
Yep, maar ze reageren nogquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het daar nu niet 's avonds laat ofzo?
quote:Stookolie wordt als brandstof gebruikt in dieselmotoren en verwarmingsinstallaties. Voor verwarmingsdoeleinden is stookolie in Nederland grotendeels verdrongen door aardgas. In België, waar zij nog vaak met de aan het Russisch ontleende naam mazout (Russisch: "мазут"; mazoet) wordt aangeduid, wordt stookolie meer gebruikt.
Dat bestellen ze hier ook af en toe jaquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:43 schreef Saind het volgende:
Volgens google translate betekent het "brandstof"
quote:Mazout (drank)
Mazout is een biercocktail van cola en bier. De drank is vooral in België populair.
Mazout is in andere landen bekend onder verschillende namen. In Duitsland noemt men het Diesel, in Engelstalige gebieden een Broadway en in Nederland een Snorretje.
In België is mazout enkel verkrijgbaar als mix tussen cola uit fles en bier van het vat. In Duitsland is Diesel wel op fles verkrijgbaar.
Dat zeg je je vrouw natuurlijk, "schatje werk gaat voor" dan maar hopen dat het snel donker wordtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ook nog wat potentiële klanten in Maleisië aan het stalken.
Bijna letterlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg je je vrouw natuurlijk, "schatje werk gaat voor" dan maar hopen dat het snel donker wordt
Ouchquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef mrstylo het volgende:
HMF.
VBL / Het grote PSV topic #669: #letssmashittogether
Klink op mijn link en lees het.quote:
Hij post een artikel uit 2011 en past de publicatie datum aan naar 2012.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zie 1 berichtje van HMF en 1 iemand die erop reageert dat het niet klopt?
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij post een artikel uit 2011 en past de publicatie datum aan naar 2012.
Schokkende dingen allemaal.
Wel als je probeert zo je gelijk te halen. Gewoon heel zielig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maak je niet druk, je weet toch hoe hij is, grappig hoe mensen er iedere keer weer serieus op ingaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel als je probeert zo je gelijk te halen. Gewoon heel zielig.
Ik stoor me daar ook niet echt aan. Stoor me meer aan de mensen die het geloven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak je niet druk, je weet toch hoe hij is, grappig hoe mensen er iedere keer weer serieus op ingaan
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueel
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is gewoon een grote act, als je dat eenmaal accepteert is hij een prima aanvulling. Zo af en toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook niet echt aan. Stoor me meer aan de mensen die het geloven.
Ik weet. Ik wam er pas achter, toen iemand op Whatsapp dat tegen mij zei. Las ff paar posten hier terug en merkte het ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...
Lekker appen met Davy?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wam er pas achter, toen iemand op Whatsapp dat tegen mij zei. Las ff paar posten hier terug en merkte het ook.
Dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is gewoon een grote act, als je dat eenmaal accepteert is hij een prima aanvulling. Zo af en toe.
Net zoals zijn act met zijn 8000 opleidingen, slaat natuurlijk ook nergens op.
En DP. We hebben een eigen groupchat.quote:
Nieuwsberichten aanpassen om je gelijk te halen is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foei HMF!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heftig hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
[..]
En DP. We hebben een eigen groupchat.
Toch is het zielig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...
Of een geweldige troll.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moest vakantie nemen, omdat hij te veel werkte. Dus denk van niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij kiest de kant van HMF?
Schokkend.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
[..]
En DP. We hebben een eigen groupchat.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Ik zou het zelf niet zo snel doen nee, maar goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, op magische wijze is PSV niet meer afhankelijk van CL en transfers. Ook al blijven ze jarenlang zo presteren, financieel komen ze niet meer in de problemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueel
Natuurlijk. Straks wilt HMF hem vanavond niet bevredigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Ik vind 't wel grappig, al die boertjes die over 'm heenvallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Dan vraag ik je moeder toch gewoon voor een zak aardappels.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Straks wilt HMF hem vanavond niet bevredigen.
Dat moet veel meer voor gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Straks wilt HMF hem vanavond niet bevredigen.
af en toe is hij wel geniaal jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig, al die boertjes die over 'm heenvallen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan vraag ik je moeder toch gewoon voor een zak aardappels.
Dat Fulham heeft interesse in werkelijk elke spelerquote:Jansen: "bezig met vertrek Stekelenburg"
Gepubliceerd op zaterdag 19 januari 2013 om 11:56
Maarten Stekelenburg lijkt op weg naar de Premier League. De 30-jarige doelman is bij AS Roma op een zijspoor beland en het Fulham van Martin Jol zou hem nog deze maand willen overnemen.
Tegenover Goal.com bevestigt zaakwaarnemer Rob Jansen de interesse van de Engelse club. Fulham zou echter niet de enige gegadigde zijn voor diens cliënt, die voor zo'n vijf miljoen euro is over te nemen. "We zijn bezig met een vertrek", aldus Jansen. "Martin Jol kent hem goed, maar we zijn met meerdere partijen in gesprek. We houden alle opties open. In januari kan alles al rond zijn, maar anders gaan we voor een transfer in de zomer."
Jansen verklaart verder dat Stekelenburg zijn reserveplek meer dan zat is. Volgens de zaakwaarnemer is vooral de vertroebelde relatie met Roma-trainer Zdenek Zeman daar debet aan.
Ik vind Caland bij Twente topic nog leuker.quote:
Ook ja, beter nog zelfs. Caland blijft veel dichter bij de waarheid die vaak al pijnlijk genoeg is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind Caland bij Twente topic nog leuker.
Al komt dat ook door mijn clubvoorkeur.
En hij zegt jou in plaats van jouw.quote:
Ja, daardoor komt hij wat dommig over in deze reactie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hij zegt jou in plaats van jouw.
Darten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we 't over iets rullevants hebben?
Je moeder?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we 't over iets rullevants hebben?
WK begint binnenkort weer. Nu is het met duo's, dan beginnen ze niet met 501 maar met 701.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daardoor komt hij wat dommig over in deze reactie.
[..]
Darten?
Ze zegt dat ze dat liever niet heeft.quote:
Wauw, dan duren wedstrijden dus nog langer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
WK begint binnenkort weer. Nu is het met duo's, dan beginnen ze niet met 501 maar met 701.
Niet geladen hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)anslag.html#comments
De tering.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
He nee wacht ze hebben een hele andere opzet volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze dat liever niet heeft.
[..]
Wauw, dan duren wedstrijden dus nog langer?
Als Nijhuis had gefloten hadden ze rood gekregen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:23 schreef mrstylo het volgende:
Maar worden die natrappers ook allemaal opgepakt?
en terecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Nijhuis had gefloten hadden ze rood gekregen.
Best ziek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
wowquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
twitter:DemydeZeeuw twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:31:08Frank Arnesen: 'Ronaldo is de mooiste transfer tot nu toe in mijn carrière' #Voetbal #Interview http://t.co/pZ8hxxE9 reageer retweet
Fight Fight Fight Fight Fighttwitter:aad300 twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 14:26:55Arnesen had #Ronaldo nog nooit gezien na mijn scoutingtrips is hij gehaald.#leugens. reageer retweet
Aadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
twitter:DemydeZeeuw twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:31:08Frank Arnesen: 'Ronaldo is de mooiste transfer tot nu toe in mijn carrière' #Voetbal #Interview http://t.co/pZ8hxxE9 reageer retweet
Fight Fight Fight Fight Fighttwitter:aad300 twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 14:26:55Arnesen had #Ronaldo nog nooit gezien na mijn scoutingtrips is hij gehaald.#leugens. reageer retweet
Aad baas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
Aadjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
Frank Arnesen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aad vs. Sierd, wie zou er winnen?
Maar ze zijn al jarenlang aan het vechten wie hem ontdekt heeft enzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
Als een speler bij Cruzeiro uitblinkt kan je het ook niet echt scouting meer noemen
Lekker boeiend wie als eerste met hem kwam. Iedereen weet dat HMF 'm verwekt heeft en daar gaat 't om.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze zijn al jarenlang aan het vechten wie hem ontdekt heeft enzo.
Ene keer is het Aad, andere keer weer Arnesen of was het toch Piet Visser.
Dit gaat jarenlang door hoor.
Is wel grappig, hij maakte daar 44 goals in 46 wedstrijden of zo, dat kan zelfs de lokale Philips directeur zijn opgevallenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze zijn al jarenlang aan het vechten wie hem ontdekt heeft enzo.
Ene keer is het Aad, andere keer weer Arnesen of was het toch Piet Visser.
Dit gaat jarenlang door hoor.
Betwijfel het of Brands dat talent had kunnen zien hoor..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel grappig, hij maakte daar 44 goals in 46 wedstrijden of zo, dat kan zelfs de lokale Philips directeur zijn opgevallen
Ze doen inderdaad net alsof ze hem ergens van een trapveldje uit de favelas hebben geplukt, beetje kansloos.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel grappig, hij maakte daar 44 goals in 46 wedstrijden of zo, dat kan zelfs de lokale Philips directeur zijn opgevallen
En was al op het WK geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan nog een hoop leren van Aadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Betwijfel het of Brands dat talent had kunnen zien hoor..
Ieder mens kan een hoop leren van Aad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan nog een hoop leren van Aad
Misschien kan hij Pietertje naar anger management sturen en 5 wedstrijden op de tribune parkeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan nog een hoop leren van Aad
Dan Leonardo, dat was pas een ontdekking.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen inderdaad net alsof ze hem ergens van een trapveldje uit de favelas hebben geplukt, beetje kansloos.
Idd, weten wat je niet moet doen is ook waardevol om te weten wat je wel moet doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder mens kan een hoop leren van Aad.
Haha, nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan Leonardo, dat was pas een ontdekking.Grootste talent aller tijden bij Feyenoord.
Zag die gister ook ja. Wat ben je dan voor oetlul als jequote:
Wel man. Maargoed, jij hebt inmiddels wel al bewezen alleen te kunnen fappen op gearriveerde spelers.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel man. Maargoed, jij hebt inmiddels wel al bewezen alleen te kunnen fappen op gearriveerde spelers.Jij arriveert op spelers als Schaken. 'nuff said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Je kunt veel zeggen en ik was misschien wat overdreven, maar ik heb hier toch ruim van tevoren aangekondigd dat Schaken wel potentie had en kijk: hij haalde zelfs 't NL efltal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij arriveert op spelers als Schaken. 'nuff said.
Romano Denneboom ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen en ik was misschien wat overdreven, maar ik heb hier toch ruim van tevoren aangekondigd dat Schaken wel potentie had en kijk: hij haalde zelfs 't NL efltal.
12 euro had je toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Godver, sta bij de kassa, geen fucking saldo
Moest je je boodschappen weer terugleggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Godver, sta bij de kassa, geen fucking saldo
Gister opgemaakt maar ik zou er nog 60 van iemand krijgen, net ff gebeld was ie het vergeten. Lulhannesquote:
Hah nee ging wel soepel. Geloof niet dat de kassagozer kon zien wat de reden wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest je je boodschappen weer terugleggen?
Dat kunnen ze wel. Hij spaarde je, dat is wel vriendelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah nee ging wel soepel. Geloof niet dat de kassagozer kon zien wat de reden was
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Hij spaarde je, dat is wel vriendelijk.
Een ouderwetse lynchpartijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
Waar slaat deze vergelijking op? Als Louis van Gaal, de beste van Nederland en Duitsland Schaken uitkiest zegt dat wel iets. Of wil je soms twijfelen aan Louis z'n verstand?quote:
Maakte je dat vaak mee bij de Burger King?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Hij spaarde je, dat is wel vriendelijk.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar slaat deze vergelijking op?
Nooit, maar ik was ook heer en meester in de keuken dus dan heb je weinig klantcontact.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maakte je dat vaak mee bij de Burger King?
Renigger heeft bij de BK gewerkt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maakte je dat vaak mee bij de Burger King?
Niet vergeten te schudden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb zin in een milkshake.
Milkshake ofzo.
Hou me tegen, hou me tegen!quote:
Aan HMF heb je toch niks in een gevecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
kom vechten dan.
En zonder HMF mee te nemen aub.
Ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Renigger heeft bij de BK gewerkt?
Staat hij toe te kijken ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aan HMF heb je toch niks in een gevecht.
Mijn god mijn beeld over jou is tot onder het nulpunt gedaald.quote:
2 maanden maar, daarna kwam ik nooit meer opdagen en kreeg ik constant boze telefoontjes van m'n manager Achmed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn god mijn beeld over jou is tot onder het nulpunt gedaald.
Als die dikke bovenop je gaat zitten misschienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aan HMF heb je toch niks in een gevecht.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6521582/86132af0/bitchfight_.htmlquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou me tegen, hou me tegen!
*trekt zijn jas uit en gooit deze op de grond
Jammer dat ik Hans van Baalen niet zag meedoen. Als die man een paar uur later aan een hersenbloeding overlijdt ben ik benieuwd of alle schoppers opgepakt worden.quote:
Ik moest lachen. Vraag me altijd af waarom mensen een bepaald beeld bij HMF hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Als die dikke bovenop je gaat zitten misschien
Het is wel lastig niet racistisch te reageren op dit filmpje, wat een apen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6521582/86132af0/bitchfight_.html
En dan het meest bizarre nog wel dat zo een neger zijn telefoon pakt en het gaat filmen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel lastig niet racistisch te reageren op dit filmpje, wat een apen.
Toen de "cameraman" de camera/telefoon omdraaide om al schreeuwend duidelijk te maken dat hij de "cameraman" was heb ik het weggeklikt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel lastig niet racistisch te reageren op dit filmpje, wat een apen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |