Wel als je probeert zo je gelijk te halen. Gewoon heel zielig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij post een artikel uit 2011 en past de publicatie datum aan naar 2012.
Schokkende dingen allemaal.
Maak je niet druk, je weet toch hoe hij is, grappig hoe mensen er iedere keer weer serieus op ingaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel als je probeert zo je gelijk te halen. Gewoon heel zielig.
Ik stoor me daar ook niet echt aan. Stoor me meer aan de mensen die het geloven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak je niet druk, je weet toch hoe hij is, grappig hoe mensen er iedere keer weer serieus op ingaan
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueel
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is gewoon een grote act, als je dat eenmaal accepteert is hij een prima aanvulling. Zo af en toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook niet echt aan. Stoor me meer aan de mensen die het geloven.
Ik weet. Ik wam er pas achter, toen iemand op Whatsapp dat tegen mij zei. Las ff paar posten hier terug en merkte het ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...
Lekker appen met Davy?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wam er pas achter, toen iemand op Whatsapp dat tegen mij zei. Las ff paar posten hier terug en merkte het ook.
Dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is gewoon een grote act, als je dat eenmaal accepteert is hij een prima aanvulling. Zo af en toe.
Net zoals zijn act met zijn 8000 opleidingen, slaat natuurlijk ook nergens op.
En DP. We hebben een eigen groupchat.quote:
Nieuwsberichten aanpassen om je gelijk te halen is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foei HMF!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heftig hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
[..]
En DP. We hebben een eigen groupchat.
Toch is het zielig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...
Of een geweldige troll.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moest vakantie nemen, omdat hij te veel werkte. Dus denk van niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij kiest de kant van HMF?
Schokkend.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
[..]
En DP. We hebben een eigen groupchat.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Ik zou het zelf niet zo snel doen nee, maar goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, op magische wijze is PSV niet meer afhankelijk van CL en transfers. Ook al blijven ze jarenlang zo presteren, financieel komen ze niet meer in de problemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueel
Natuurlijk. Straks wilt HMF hem vanavond niet bevredigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Ik vind 't wel grappig, al die boertjes die over 'm heenvallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Dan vraag ik je moeder toch gewoon voor een zak aardappels.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Straks wilt HMF hem vanavond niet bevredigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |