Jeugd speler. Hij kwam een keer langs bij Feyenoord tv. Volgens mij is hij een middenvelder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de gozer helemaal rechts
Woudenberg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de gozer helemaal rechts
Was tof weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey man. Hoe was je fissa?
Was trouwens uiteindelijk niet de Vismarkt, dacht dat we naar de Graaf Floris gingen maar bleek de Florin te zijn
Niks aan de hand. Ik kom gewoon niet buiten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, Hebben jullie het ook zo Koud???
Jij Hebt het goed bekeken, Kerel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Ik kom gewoon niet buiten.
Ja, echt belachelijk. Ben moed aan het verzamelen om hout te gaan sjouwen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, Hebben jullie het ook zo Koud???
Voor de open haard?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk. Ben moed aan het verzamelen om hout te gaan sjouwen...
Nah, gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou eens kwam meehelpen, verrekte ambtenaar..
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou eens kwam meehelpen, verrekte ambtenaar..
Jawel hoor, ik kan inderdaad ook ff een arbeidertje uit m'n kelder halen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?
Lekker hout wel om te fikkenquote:
Jawel, van de regen in de drup...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helpen die jochies niet mee raja?
Ahjoh huil niet 2 kuub is zo gebeurdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel, van de regen in de drup...
Het is hier -103 gradenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh huil niet 2 kuub is zo gebeurd
Appelhout knettert toch enorm?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker hout wel om te fikken
We branden hier in de Betuwe gerooide boomgaarden, allemaal appel en perenhout
Heb ik ook altijd last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef mrstylo het volgende:
Mijn reacties komen best verbitterd over.
Ligt voor de garagedeur, vrouw liep al te klagen dat ze door de sneeuw moest lopen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het niet in de weg ligt kan je het in fases doen, beginnen en zien waar het schip strandt
Kost dat nou nog?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ligt voor de garagedeur, vrouw liep al te klagen dat ze door de sneeuw moest lopen...
Hmmja toch wel stevig, eikenhout is wel goed stoken maar appelbomen zijn hier gratisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 75 per kuub betaald met gratis bezorging.
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmja toch wel stevig, eikenhout is wel goed stoken maar appelbomen zijn hier gratis
How come en moet je nu nuchter de klassieker doorkomen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik drink een maand geen alcohol.
Al zit er nu wel bierazijn door mijn sla. Telt dat mee?
Weet je zeker dat je geen gashaard hebt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...
Ik ga gewoon eens in mijn leven een keer verstandig doen. En wil gewoon eens zien wat voor een effect het heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
How come en moet je nu nuchter de klassieker doorkomen?
Gewoon beetje opletten als ze bij jou in de buurt aan het rooien zijn en dan die rangerover volgooien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen gashaard hebt?
Geen gasbom zoals een ekte Surinamer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.
Ze kwamen hier een tijd terug langs met een veekar vol met hout, of we niet alsjeblieft een paar kuub wildenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon beetje opletten als ze bij jou in de buurt aan het rooien zijn en dan die rangerover volgooien.
Mazout is toch gewoon Frans voor diesel?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.
Nee, dat is cola met bier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Mazout is toch gewoon Frans voor diesel?
Ok, succes danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eens in mijn leven een keer verstandig doen. En wil gewoon eens zien wat voor een effect het heeft.
Wist ik van de Helaasheid der dingenquote:
Ik heb een horloge van Mazout.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Wist ik van de Helaasheid der dingen![]()
Maar de kat van m'n tante heette ook Mazout en die zei dat het diesel betekende. Kutkat.
Ben ook nog wat potentiële klanten in Maleisië aan het stalken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja had nu al voor een kwart klaar kunnen zijn of ben je mobiel aan het fokken?
Is het daar nu niet 's avonds laat ofzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ook nog wat potentiële klanten in Maleisië aan het stalken.
Geen idee, die crap waarmee ze bij mij de tank volgooien ziet er aardig zwart uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens mij is mazout officieel trouwens rode diesel toch Don? Althans bij vrienden van me op de boerderij hadden ze altijd mazout en dat was rode diesel iig.
Yep, maar ze reageren nogquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het daar nu niet 's avonds laat ofzo?
quote:Stookolie wordt als brandstof gebruikt in dieselmotoren en verwarmingsinstallaties. Voor verwarmingsdoeleinden is stookolie in Nederland grotendeels verdrongen door aardgas. In België, waar zij nog vaak met de aan het Russisch ontleende naam mazout (Russisch: "мазут"; mazoet) wordt aangeduid, wordt stookolie meer gebruikt.
Dat bestellen ze hier ook af en toe jaquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:43 schreef Saind het volgende:
Volgens google translate betekent het "brandstof"
quote:Mazout (drank)
Mazout is een biercocktail van cola en bier. De drank is vooral in België populair.
Mazout is in andere landen bekend onder verschillende namen. In Duitsland noemt men het Diesel, in Engelstalige gebieden een Broadway en in Nederland een Snorretje.
In België is mazout enkel verkrijgbaar als mix tussen cola uit fles en bier van het vat. In Duitsland is Diesel wel op fles verkrijgbaar.
Dat zeg je je vrouw natuurlijk, "schatje werk gaat voor" dan maar hopen dat het snel donker wordtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben ook nog wat potentiële klanten in Maleisië aan het stalken.
Bijna letterlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg je je vrouw natuurlijk, "schatje werk gaat voor" dan maar hopen dat het snel donker wordt
Ouchquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef mrstylo het volgende:
HMF.
VBL / Het grote PSV topic #669: #letssmashittogether
Klink op mijn link en lees het.quote:
Hij post een artikel uit 2011 en past de publicatie datum aan naar 2012.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik zie 1 berichtje van HMF en 1 iemand die erop reageert dat het niet klopt?
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij post een artikel uit 2011 en past de publicatie datum aan naar 2012.
Schokkende dingen allemaal.
Wel als je probeert zo je gelijk te halen. Gewoon heel zielig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maak je niet druk, je weet toch hoe hij is, grappig hoe mensen er iedere keer weer serieus op ingaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel als je probeert zo je gelijk te halen. Gewoon heel zielig.
Ik stoor me daar ook niet echt aan. Stoor me meer aan de mensen die het geloven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak je niet druk, je weet toch hoe hij is, grappig hoe mensen er iedere keer weer serieus op ingaan
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueel
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is gewoon een grote act, als je dat eenmaal accepteert is hij een prima aanvulling. Zo af en toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik stoor me daar ook niet echt aan. Stoor me meer aan de mensen die het geloven.
Ik weet. Ik wam er pas achter, toen iemand op Whatsapp dat tegen mij zei. Las ff paar posten hier terug en merkte het ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...
Lekker appen met Davy?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wam er pas achter, toen iemand op Whatsapp dat tegen mij zei. Las ff paar posten hier terug en merkte het ook.
Dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is gewoon een grote act, als je dat eenmaal accepteert is hij een prima aanvulling. Zo af en toe.
Net zoals zijn act met zijn 8000 opleidingen, slaat natuurlijk ook nergens op.
En DP. We hebben een eigen groupchat.quote:
Nieuwsberichten aanpassen om je gelijk te halen is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Foei HMF!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heftig hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
[..]
En DP. We hebben een eigen groupchat.
Toch is het zielig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je klinkt weer erg verbitterd Stylo...
Of een geweldige troll.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moest vakantie nemen, omdat hij te veel werkte. Dus denk van niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij kiest de kant van HMF?
Schokkend.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
[..]
En DP. We hebben een eigen groupchat.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Ik zou het zelf niet zo snel doen nee, maar goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, op magische wijze is PSV niet meer afhankelijk van CL en transfers. Ook al blijven ze jarenlang zo presteren, financieel komen ze niet meer in de problemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is het in 2014 wel weer actueel
Natuurlijk. Straks wilt HMF hem vanavond niet bevredigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Ik vind 't wel grappig, al die boertjes die over 'm heenvallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schokkend.
Dan vraag ik je moeder toch gewoon voor een zak aardappels.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Straks wilt HMF hem vanavond niet bevredigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |