Jawel, van de regen in de drup...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helpen die jochies niet mee raja?

Ahjoh huil niet 2 kuub is zo gebeurdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel, van de regen in de drup...

Het is hier -103 gradenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahjoh huil niet 2 kuub is zo gebeurd

Appelhout knettert toch enorm?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker hout wel om te fikken
We branden hier in de Betuwe gerooide boomgaarden, allemaal appel en perenhout

Heb ik ook altijd last van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:29 schreef mrstylo het volgende:
Mijn reacties komen best verbitterd over.

Ligt voor de garagedeur, vrouw liep al te klagen dat ze door de sneeuw moest lopen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het niet in de weg ligt kan je het in fases doen, beginnen en zien waar het schip strandt

Kost dat nou nog?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ligt voor de garagedeur, vrouw liep al te klagen dat ze door de sneeuw moest lopen...

Hmmja toch wel stevig, eikenhout is wel goed stoken maar appelbomen zijn hier gratisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 75 per kuub betaald met gratis bezorging.

Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmja toch wel stevig, eikenhout is wel goed stoken maar appelbomen zijn hier gratis

How come en moet je nu nuchter de klassieker doorkomen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik drink een maand geen alcohol.
Al zit er nu wel bierazijn door mijn sla. Telt dat mee?

Weet je zeker dat je geen gashaard hebt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...

Ik ga gewoon eens in mijn leven een keer verstandig doen. En wil gewoon eens zien wat voor een effect het heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
How come en moet je nu nuchter de klassieker doorkomen?

Gewoon beetje opletten als ze bij jou in de buurt aan het rooien zijn en dan die rangerover volgooien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er 0,0 verstand van, straks ff het boekje van de open haarden lezen...

Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen gashaard hebt?

Geen gasbom zoals een ekte Surinamer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.

Ze kwamen hier een tijd terug langs met een veekar vol met hout, of we niet alsjeblieft een paar kuub wildenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon beetje opletten als ze bij jou in de buurt aan het rooien zijn en dan die rangerover volgooien.

Mazout is toch gewoon Frans voor diesel?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik heb namelijk geen gas. Ik stook op mazout.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |