Jeugd speler. Hij kwam een keer langs bij Feyenoord tv. Volgens mij is hij een middenvelder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de gozer helemaal rechts
Woudenberg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de gozer helemaal rechts
Was tof weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey man. Hoe was je fissa?
Was trouwens uiteindelijk niet de Vismarkt, dacht dat we naar de Graaf Floris gingen maar bleek de Florin te zijn
Niks aan de hand. Ik kom gewoon niet buiten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, Hebben jullie het ook zo Koud???
Jij Hebt het goed bekeken, Kerel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Ik kom gewoon niet buiten.
Ja, echt belachelijk. Ben moed aan het verzamelen om hout te gaan sjouwen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, Hebben jullie het ook zo Koud???
Voor de open haard?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk. Ben moed aan het verzamelen om hout te gaan sjouwen...
Nah, gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou eens kwam meehelpen, verrekte ambtenaar..
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je nou eens kwam meehelpen, verrekte ambtenaar..
Jawel hoor, ik kan inderdaad ook ff een arbeidertje uit m'n kelder halen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heitje voor een karweitje doen ze niet meer in België sinds Dutroux?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |