Ik ga na mijn tentamens maar weer eens een accountje aanmaken daarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldinho, Daley Blind, Heitinga, De Vrij, van der Wiel,. Jozefzoon, Taison, Sulejmani.
Zomaar wat namen uit het forum aankoopbeleid van PSV Netwerk.
Op Ajax Netwerk werd ik al aangesproken op mijn gedrag toen ik zei:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga na mijn tentamens maar weer eens een accountje aanmaken daar
Ik heb vorig jaar 2x een permban gehad op PSV netwerk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Ajax Netwerk werd ik al aangesproken op mijn gedrag toen ik zei:
''Weg met Toby''.
Lomp volk op die Netwerken. Toch leuk.
Waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 2x een permban gehad op PSV netwerk.
Zullen we ook op Feyenoord netwerk gaan kijken of ajax?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:22 schreef vandermar het volgende:
Prachtig, wat een vertier op dat forum met al die menstruerende simpele zielen.
Ajax Netwerk is het beste.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we ook op Feyenoord netwerk gaan kijken of ajax?
geen van allen. Je post zelf elke keer dat PSV netwerk niet serieus te nemen is, maar toch basseer je je meningen daarop. Nu ook weer, best triest of niet dan?quote:
Okéquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al de sectie aankoopbeleid van PSV lach je je de téring in
Lens, Mertens en Wijnaldum gaan ze hooguit een marginale winst op behalen. Niemand die daar miljoenen voor gaat betalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
MAaar pain, je geeft wel lens de schuld, mertens is ook niets
Mertens welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lens, Mertens en Wijnaldum gaan ze hooguit een marginale winst op behalen. Niemand die daar miljoenen voor gaat betalen.
Denk niet dat je er naast zit, gewoon te weinig rendementquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Zou kunnen dat ik er naast zit, dat moet de toekomst uitwijzen.
En hoequote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Nu net weer in het land der levenden... PSV verloren?
7 goals en 14 assists ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat je er naast zit, gewoon te weinig rendement
Boeiendquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Nu mag Maher ineens wel weg, wedden dat PSV alsnog 9 miljoen gaat betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |