Die kan nog een hoop leren van Aadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Betwijfel het of Brands dat talent had kunnen zien hoor..
Ieder mens kan een hoop leren van Aad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan nog een hoop leren van Aad
Misschien kan hij Pietertje naar anger management sturen en 5 wedstrijden op de tribune parkeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan nog een hoop leren van Aad
Dan Leonardo, dat was pas een ontdekking.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen inderdaad net alsof ze hem ergens van een trapveldje uit de favelas hebben geplukt, beetje kansloos.
Idd, weten wat je niet moet doen is ook waardevol om te weten wat je wel moet doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder mens kan een hoop leren van Aad.
Haha, nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan Leonardo, dat was pas een ontdekking.Grootste talent aller tijden bij Feyenoord.
Zag die gister ook ja. Wat ben je dan voor oetlul als jequote:
Wel man. Maargoed, jij hebt inmiddels wel al bewezen alleen te kunnen fappen op gearriveerde spelers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel man. Maargoed, jij hebt inmiddels wel al bewezen alleen te kunnen fappen op gearriveerde spelers.Jij arriveert op spelers als Schaken. 'nuff said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Je kunt veel zeggen en ik was misschien wat overdreven, maar ik heb hier toch ruim van tevoren aangekondigd dat Schaken wel potentie had en kijk: hij haalde zelfs 't NL efltal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij arriveert op spelers als Schaken. 'nuff said.
Romano Denneboom ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen en ik was misschien wat overdreven, maar ik heb hier toch ruim van tevoren aangekondigd dat Schaken wel potentie had en kijk: hij haalde zelfs 't NL efltal.
12 euro had je toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Godver, sta bij de kassa, geen fucking saldo
Moest je je boodschappen weer terugleggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:50 schreef Saind het volgende:
Godver, sta bij de kassa, geen fucking saldo
Gister opgemaakt maar ik zou er nog 60 van iemand krijgen, net ff gebeld was ie het vergeten. Lulhannesquote:
Hah nee ging wel soepel. Geloof niet dat de kassagozer kon zien wat de reden wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest je je boodschappen weer terugleggen?
Dat kunnen ze wel. Hij spaarde je, dat is wel vriendelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah nee ging wel soepel. Geloof niet dat de kassagozer kon zien wat de reden was
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel. Hij spaarde je, dat is wel vriendelijk.
Een ouderwetse lynchpartijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)anslag.html#comments
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |