Je snapt er niets van.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt er eentje dat ik er niets van snap als ik zeg dat PSV niets aan Van Bommel heeft...
nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
Dus die foto van de hand van Pieters is helemaal niet echt?
Maar goed hij heeft zichzelf wel goed geraakt,quote:
twitter:PSV twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:37:27UPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. (1/2) reageer retweet
En dat ie gewond is is het belangrijkstequote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed hij heeft zichzelf wel goed geraakt,twitter:PSV twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:37:27UPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. (1/2) reageer retweet
Wat een stumper.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar goed hij heeft zichzelf wel goed geraakt,twitter:PSV twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 10:37:27UPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. (1/2) reageer retweet
Heb alleen de tweede helft een stuk gezien maar er klopte sowieso vrij weinig van bij PSV. Marcelo en Zanka in één team kan echt niet. Plus een opa op het middenveld die het allemaal niet meer aankan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:52 schreef Saind het volgende:
Die vent is trouwens serieus een lul. Ken hem een beetje, kleine dorpjes hier. M'n buurjongen is goed bevriend met 'm, laatst een keer heel even met hem gepraat op een feestje en hij vindt zichzelf ontzéttend tof. Hij zou als hij weer terug was ook wel even laten zien dat hij de beste was enzo
nee joh. Immers speelt gewoon.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
waarschijnlijk start vormer morgen bij feyenoord.
Zanka is de nieuwe Alex man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft een stuk gezien maar er klopte sowieso vrij weinig van bij PSV. Marcelo en Zanka in één team kan echt niet. Plus een opa op het middenveld die het allemaal niet meer aankan.
Ik riep laatst nog dat die Zanka zo mogelijk nog matiger was dan Marcelo, toen werd ik uitgelachen
De Cuil moet zijn muil houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de Cuil is beginnen met Immers een gokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |