Niet ineens, elke speler van AZ mag weg voor het juiste bedrag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:44 schreef DonRaja het volgende:
Nu mag Maher ineens wel weg, wedden dat PSV alsnog 9 miljoen gaat betalen
Dat jullie nu alsnog de hoofdprijs gaan betalen? En het stomme is dat ze nog steeds niet door lijken te hebben dat de verdediging het zwakste deel is. Pieters, Marcelo en Zanka... wat een prutsersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, maar dat van mahers is al bekend
Die verdediger wil ook weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet ineens, elke speler van AZ mag weg voor het juiste bedrag.
Ik roep al weken om vol voor Maher te gaan. Maar zo zwak is onze verdediging niet, dit is hopelijk een incidentjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat jullie nu alsnog de hoofdprijs gaan betalen? En het stomme is dat ze nog steeds niet door lijken te hebben dat de verdediging het zwakste deel is. Pieters, Marcelo en Zanka... wat een prutsers
Niet om te trollen hoor, maar jullie verdediging is écht slecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik roep al weken om vol voor Maher te gaan. Maar zo zwak is onze verdediging niet, dit is hopelijk een incidentje
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik roep al weken om vol voor Maher te gaan. Maar zo zwak is onze verdediging niet, dit is hopelijk een incidentje
Wat een debiel ben je ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
j0rd, heb gisteren al een gifje online gegooid. Tempo schort er nog wat aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie verdediging is wel zwak. Maar ook Van Bommel kan het allemaal niet meer belopen. Als Van Bommel niet meedoet, gaat het bij jullie over het algemeen beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:9. In 1945, Arsenal played Moscow under thick fog. A Russian player was supposedly sent off and snuck back into the field because nobody could see him getting in. Arsenal complain that at one time, Dynamo Moscow had 15 players on the pitch. It was also claimed that a spectator came onto the pitch and played the entire match.
Ik denk dat heel Zwolle wel een week dronken is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
PEC gewonnen... Monopoly is een week dronken denk ik
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
j0rd, heb gisteren al een gifje online gegooid. Tempo schort er nog wat aanWat een drama man, je hebt de timing niet aangepast en je beeld loopt op het eind vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
500 frames, 19 mb. Is toch veel te veel man.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een drama man, je hebt de timing niet aangepast en je beeld loopt op het eind vast.
500 frames, 19 mb. Is toch veel te veel man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door DonRaja op 19-01-2013 11:26:35 ]
Nou da's jammer dan.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:18 schreef Saind het volgende:
Dan maar zo:ff gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Matige grap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
een infrarood scheet als reactie op je post.
Hij komt ook echt niet uit z'n woorden door de pepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |