Geen vuurwerk !!EINZ!EINZ!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:38 schreef Grifte het volgende:
Zo nog mensen naar laatste training?
Ga toch nog maar, ploeg kan het wel gebruiken.
ben aan t werkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:38 schreef Grifte het volgende:
Zo nog mensen naar laatste training?
Ga toch nog maar, ploeg kan het wel gebruiken.
quote:Vuurwerkverbod grotendeels genegeerd op laatste training
Geschreven op 2013-01-19 om 10:48:17 | Bekeken: 894 | Reacties: 10 | Foto: VI-Images |
Ronald Koeman stuurde zijn manschappen zaterdagochtend het veld van De Kuip op voor de laatste oefensessie voor het belangrijke duel van morgen tegen aartsrivaal Ajax. De oefenmeester van Feyenoord wilde een 'normale' training afwerken en door de traditioneel grote opkomst met veel vuurwerk werd de training naar De Kuip verplaatst. De Rotterdamse club liet donderdag bovendien weten dat vuurwerk dit keer niet toegestaan zou worden en Feyenoord fouilleerde haar eigen aanhang daarom bij de toegangspoorten.
Supporters hadden echter maling aan die vooraf aangekondigde impopulaire maatregelen en wisten toch tientallen fakkels het stadion binnen te 'smokkelen'. Een duidelijk statement, aangezien het Legioen er niet van gediend is als men aan zijn eigen opgezette tradities komt, zo bleek donderdag al na vele woeste reacties op het bericht waarin Feyenoord de opzet van de training verduidelijkte.
Mooi man, zoals het hoortquote:
Voice-overquote:
Dat is het geval.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef Divje het volgende:
Immers verlaat vroegtijdig de training? Hopelijk alleen uit voorzorg..
Heeft geen ban.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef CasselerRIP het volgende:
Naar aanleiding van welk topic is HMF eigenlijk weer geband?
Hij postte gisteren toch nog. DM hem ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik hier te lezen. Om een andere reden weg?
Was prima training, heerlijk sfeertje. Massaal vuurwerk, ze kunnen de tyfus krijgen bij het bestuur.quote:
Waar zit je dan jo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
Eerste jood al een poeier op zijn grote neus gegeven. Liep bijdehand te doen dat hij naar de aRENa gaat voor het eerst in anderhalf jaar, tenzij het gaat sneeuwen.
Begon tegen mij te ouwekankerhoeren dat ik geen "ekte" was omdat ik waarsch. niet kan naar PSV uit (ik reis niet met combi's, weiger ik).
No spang.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef TC03 het volgende:
De komende twee wedstrijden zijn zo cruciaal, het is bijna niet te bevatten.Ik hoop zo op twee keer drie punten.
Die homo's komen net uit Rio, direct janken over 't weer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
Het dak is morgen dicht tegen de kouwat een stel homofielen zijn het ook, niet tegen een beetje kou kunnen
Pellè geeft gewoon meteen aan dat hij ook in de kou in zijn element isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die homo's komen net uit Rio, direct janken over 't weer.
held.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè geeft gewoon meteen aan dat hij ook in de kou in zijn element is
gvd toch.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
Eerste jood al een poeier op zijn grote neus gegeven. Liep bijdehand te doen dat hij naar de aRENa gaat voor het eerst in anderhalf jaar, tenzij het gaat sneeuwen.
Begon tegen mij te ouwekankerhoeren dat ik geen "ekte" was omdat ik waarsch. niet kan naar PSV uit (ik reis niet met combi's, weiger ik).
Het is altijd koud daarboven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè geeft gewoon meteen aan dat hij ook in de kou in zijn element is
Saaaaang, zelfs Happel begint Sranan te sprekenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
No spang.
Koeman heeft het wel in de tang.
Sommige mensen worden nu eenmaal pas op late leeftijd verstandig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Saaaaang, zelfs Happel begint Sranan te spreken
. . .quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Jean Paul brengt zoveel wind voort als hij weer eens die back voorbij blaast dat het ook met dak dicht koud wordt in die sporthal.
SEEEEEEEHHHHHHHH G, DAT MEEN JE?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
'En toen zei Frank de Boer dat Ajax ook een volksclub is'
Wat een allejezus lelijke bedrukking op die hoodies. Net iets wat je ma op je shirt strijkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck de Boer. Ajax is een koude club, Feyenoord is familie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een mooi interview in de VI. Ajax liet Kostas gewoon in de steek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:22 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Fuck de Boer. Ajax is een koude club, Feyenoord is familie.
Ajax = kil, Feyenoord = familie
nog een paar uurtjes, dan slapen en t is al weer zo verquote:
quote:Traditie = traditie
Vanochtend hebben duizenden Feyenoord-supporters de spelers en technische staf een extra steuntje in de rug gegeven in aanloop naar de uitwedstrijd tegen Ajax met het zingen van Feyenoord-liederen en (volgens traditie!) het afsteken van het nodige vuurwerk.
De Rotterdamse club liet donderdag nog weten dat vuurwerk dit keer niet toegestaan zou worden en Feyenoord fouilleerde haar eigen aanhang daarom bij de toegangspoorten op het niveau gelijkwaardig met een categorie C wedstrijd.
Feyenoord-supporters hadden echter maling aan die vooraf aangekondigde impopulaire maatregeel en wisten toch fakkels het stadion binnen te ‘smokkelen’. Een duidelijk statement, aangezien de Feyenoord-supporters er niet van gediend zijn als men aan zijn eigen opgezette tradities komt, zo bleek donderdag ook al na vele woeste reacties in de sociale media op het bericht waarin Feyenoord de impopulaire maatregel had genomen.
Grote jongenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
3/4 vak X stond vol, enkel rechterkant vrij. S/T goed gevuld, verder wel iets rustiger ja dan voor het thuisduel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:08 schreef Caland het volgende:
Die gozer die daar zit heeft een onwijze kater?
Ziet er wel een stuk minder druk uit dan voor de thuiswedstrijd.
http://www.volkskrant.nl/(...)-voor-de-titel.dhtmlquote:'Is Feyenoord favoriet voor de titel?'
De strijd om het kampioenschap gaat tussen vijf ploegen. Maar kan het zo zijn dat de ranglijst liegt?, schrijft Simon Gleave van voetbalblog De Zestien. En dat Feyenoord kampioen wordt? Dit is de eerste bijdrage van het nieuwe voetbalblog 'De Zestien'.
Afgaand op de huidige stand op de ranglijst gaat de strijd om het kampioenschap tussen vijf ploegen. PSV en FC Twente staan op kop, drie punten voor Ajax en Feyenoord, die deze zondag de Klassieker spelen, en vijf punten voor Vitesse. Van deze ploegen gelden alleen PSV, Twente en Ajax als serieuze titelkandidaten.
Maar kan het zo zijn dat de ranglijst liegt? Zou het niet zo kunnen zijn dat Feyenoord de indrukwekkendste eerste seizoenshelft heeft gehad van allemaal? En dat Feyenoord kampioen wordt als ze in hun laatste 16 wedstrijden even goed presteren als vorig jaar?
Niet te vertrouwen
Er zijn allerlei soorten redenen waarom we de ranglijst niet zouden moeten vertrouwen. Met name in de eerste twintig wedstrijden kan de ranglijst de krachtsverhoudingen slecht weergeven. Dat komt omdat de speelschema's van clubs vaak sterk van elkaar afwijken: sommige clubs stuiten vroeg in het seizoen op PSV, Twente of Ajax, andere pas later. Vandaar dat het de moeite is om andere methodes te hanteren om te kijken hoe goed een club het doet.
Een van de simpelste, maar toch weinig gebruikte manieren is om de resultaten van dit seizoen te vergelijken met de resultaten in dezelfde wedstrijden van vorig seizoen. Ik noem dat hier de ISG Coefficient - voor Infostrada Sports Group (maar toevallig zijn het ook mijn initialen). Als je zo naar de prestaties kijkt, zie je soms opmerkelijke dingen. Neem Chelsea, op het moment dat trainer Roberto di Matteo werd ontslagen. Chelsea had toen, half november, 10 (tien) punten meer behaald dan in het seizoen daarvoor tegen dezelfde tegenstanders.
Niets aan de hand, zou je zeggen. Maar Chelsea's eigenaar Roman Abramovich liet zich verblinden door de relatief lage plek op de ranglijst van zijn ploeg, en zag in het ontslaan van de trainer maar weer eens de beste remedie.
Rekenprobleem
Nu naar Nederland. Als je de resultaten van dit seizoen met die van vorig seizoen vergelijkt, stuit je op een rekenprobleem: hoe verreken je de resultaten tegen gepromoveerde clubs, die vorig jaar in de Eerste Divisie speelden? Ik doe dat door de beste promovendus gelijk te stellen aan de beste degradant. Dus: wedstrijden tegen FC Zwolle van dit seizoen worden vergeleken met die tegen De Graafschap van het seizoen ervoor, die van Willem II met die van Excelsior.
Wat zien we als we zo kijken naar dit seizoen? Feyenoord heeft het grootste deel van dit seizoen vierde of vijf gestaan. Maar de 37 punten uit hun 18 wedstrijden tot nu toe zijn een stuk beter dan wat ze vorig jaar deden in dezelfde wedstrijden: 28 punten. Dat geeft Feyenoord dus een ISG van +9 oplevert (zie onderstaande grafiek) - de hoogste score van de eredivisie, samen met ADO Den Haag.
Ajax doet het vergelijkenderwijs stukken minder. De Amsterdammers hebben twee punten minder (ISG -2 dus) dan in dezelfde wedstrijden van vorig seizoen. Dit geeft een beter beeld dan simpelweg het puntenaantal na 18 wedstrijden te vergelijken met vorig seizoen. Kun je met de ISG Coefficient ook voorspellen? Eens kijken. Ervan uitgaande dat Feyenoord in zijn resterende zestien wedstrijden hetzelfde presteert als vorig seizoen, eindigen ze op 79 punten.
Dat is veel. Sterker: als elke eredivisieclub de rest van het seizoen identiek presteert als vorig seizoen, wordt Feyenoord met vijf punten voorsprong op Ajax en PSV kampioen. Anders gezegd: PSV, Twente of Ajax moeten het in hun resterende wedstrijden veel beter doen dan vorig seizoen om Feyenoord dan te overtreffen - en PSV maakte gisteren tegen Zwolle een beroerde start.
Feyenoord wedstrijden tot het eind van het seizoen:
Nu is dat wat je zegt een goed voorbeeld van 'makkelijker gezegd dan gedaan'. Feyenoord haalde vorig seizoen in die zestien wedstrijden 42 punten (van de 48 haalbare). Anders gezegd, ze kunnen het in maar drie wedstrijden beter doen, bijvoorbeeld in die van zondag tegen Ajax. En toch: gezien de onvoorspelbaarheid van de huidige competitie hoeft Feyenoord niet eens 79 punten te halen - vaak zijn 72 punten al genoeg.
Dat ziet er al haalbaarder uit. Van de huidige top-5 moeten er nog drie naar De Kuip komen; Feyenoord moet zelf alleen nog uit naar Ajax. Als Feyenoord zondag wint, zou het zomaar weer gelden als serieuze titelkandidaat. Dat is dit seizoen nog niet het geval geweest, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Vitesse - dat nu twee punten achterligt op Feyenoord.
Waarom werd Feyenoord dan onderschat? Antwoord: omdat ze de hele tijd vierde of vijfde stonden. Maar als wat beter kijkt naar hun resultaten tot nu toe, zie je dat al het hele seizoen titelkandidaten zijn - alleen kon je dat zien aan de stand op de ranglijst. Dus ja, die liegt soms.
No way?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je alles wint, word je kampioen
Dan nog afhankelijk van twentequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je alles wint, word je kampioen
Ga er anders ff serieus op inquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:09 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dan nog afhankelijk van twente
Als de Volkskrant het zegt, moet het wel waar zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef Grifte het volgende:
Een methode die terloops al eens is voorbijgekomen:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-voor-de-titel.dhtml
Okquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ga er anders ff serieus op in
Aardig stukje, maar het zal moeilijk worden om de prestaties van afgelopen seizoen te evenaren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef Grifte het volgende:
Een methode die terloops al eens is voorbijgekomen:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-voor-de-titel.dhtml
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)-maar-ben-geen-messi
Interviews met Schaken
Ja goed idee, dat betekent minimaal 3 rood voor Feyenoord (wanneer je meer dan 5 keer rood pakt verlies je regelementair met 3-0). Handig op weg naar Twente zou dat zijn johquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef arjan1212 het volgende:
ik hoop op een wedstrijd met 9 rooie kaarten
Klopt, dan moet je met allemaal jeugd spelen die zulk een indruk maken dat Joop ze direct inlijft, dat motten we niet hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja goed idee, dat betekent minimaal 3 rood voor Feyenoord (wanneer je meer dan 5 keer rood pakt verlies je regelementair met 3-0). Handig op weg naar Twente zou dat zijn joh.
.
Nee Joop koopt alleen matige voetballers tegen de hoofdprijs of regelt spelers die Feijenoord al niet meer wil omdat ze er geen pepernoot van bakkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, dan moet je met allemaal jeugd spelen die zulk een indruk maken dat Joop ze direct inlijft, dat motten we niet hebben.
Misschien dat Joop na de kutwedstrijd van vanavond nog wat ziet in Mokotjo en Fernandezquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee Joop koopt alleen matige voetballers tegen de hoofdprijs of regelt spelers die Feijenoord al niet meer wil omdat ze er geen pepernoot van bakken
Ik zei het toch.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Typisch het volgende:
Holy shit wat een weekend kan dit worden
Morgen winnen, volgende week winnen.. Dit kunnen geweldige weken wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Typisch het volgende:
Holy shit wat een weekend kan dit worden
Nee, omdat de aegon-grensrechter 2x buitenspel mist van "hasj, coke en Pelle" springt de hele snaveltjesbank op. Nieuwe regels, protest, dus allemaal geel x 2, is hele bank roodquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja goed idee, dat betekent minimaal 3 rood voor Feyenoord (wanneer je meer dan 5 keer rood pakt verlies je regelementair met 3-0). Handig op weg naar Twente zou dat zijn joh.
.
Sowieso als je dan toch zo stoer bent om over de rug van een overleden legende een grap uit te halen moet je je face ook niet blurren.quote:
reageer gewoon niet op die kanker mongool, hmf had een ban gehad voor die aids die hij post in dit topic.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oeiiiii....dit was niet zo'n heel slimme actie van deze boys. Die gaan zeker klapjes krijgen.
Ach, vind 't wel vermakelijk. Heb 't idee dat de joden er zoals gebruikelijk weer veel drukker mee zijn dan de Feyenoorders. Of zou dat komen omdat 85% van de Ajax-supporters eigenlijk alleen in de topwedstrijden is geínteresseerd en de rest van 't jaar alleen bij overwinningen reageert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
reageer gewoon niet op die kanker mongool, hmf had een ban gehad voor die aids die hij post in dit topic.
ik heb een joden lopen altijd weg stikker op een tramhalte op het dam in amsterdam geplakt, ja je mag me aanraken.quote:
kk baasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik heb een joden lopen altijd weg stikker op een tramhalte op het dam in amsterdam geplakt, ja je mag me aanraken.
joh het overgrote deel in hun topic komt nooit in de arena, bij ons is het juist zo dat het merendeel wel in de kuip komt. Niet serieus te nemen de meeste.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, vind 't wel vermakelijk. Heb 't idee dat de joden er zoals gebruikelijk weer veel drukker mee zijn dan de Feyenoorders. Of zou dat komen omdat 85% van de Ajax-supporters eigenlijk alleen in de topwedstrijden is geínteresseerd en de rest van 't jaar alleen bij overwinningen reageert.
Ik ga echt kapot voor morgen man. Hebben jullie allemaal EL? Ik moet helaas via internet kijken, maar zit er over te denken om vroeg op te staan en dan een kijkcode alvast te kopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
joh het overgrote deel in hun topic komt nooit in de arena, bij ons is het juist zo dat het merendeel wel in de kuip komt. Niet serieus te nemen de meeste.
ik heb toen ik 15 was in Renesse een ajacied het hand in hand laten zingen en zijn ajaxshirt uit laten doen, met 10 man eromheen stoer of niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik heb een joden lopen altijd weg stikker op een tramhalte op het dam in amsterdam geplakt, ja je mag me aanraken.
Zit er een limiet op qua kijkers? Komt een maat hier om te kijken, zou wel klote zijn als ik te laat ben met zo'n code bestellenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot voor morgen man. Hebben jullie allemaal EL? Ik moet helaas via internet kijken, maar zit er over te denken om vroeg op te staan en dan een kijkcode alvast te kopen.
zit op Curaçao man, dus half 8 de wekker, uurtje naar Willemstad rijden en dan daar kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot voor morgen man. Hebben jullie allemaal EL? Ik moet helaas via internet kijken, maar zit er over te denken om vroeg op te staan en dan een kijkcode alvast te kopen.
Als je in Tilburg bent, ben je welkom om langs te komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wow koele boyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen ik 15 was in Renesse een ajacied het hand in hand laten zingen en zijn ajaxshirt uit laten doen, met 10 man eromheen stoer of niet?
After Feyenoord Comes ajax, aaaaawh wat schattigquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso als je dan toch zo stoer bent om over de rug van een overleden legende een grap uit te halen moet je je face ook niet blurren.
Enorm stoer idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen ik 15 was in Renesse een ajacied het hand in hand laten zingen en zijn ajaxshirt uit laten doen, met 10 man eromheen stoer of niet?
Ja, heb wel eens meegemaakt dat bij Sport1 een wedstrijd was uitverkocht. Volgens mij kan dat bij EL ook...vorig jaar bij de klassieker ook 't geval geloof ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit er een limiet op qua kijkers? Komt een maat hier om te kijken, zou wel klote zijn als ik te laat ben met zo'n code bestellen
Thanks man, zou 't normaal doen maar moet ook nog studeren voor m'n laatste tentamen dus ga 't zo snel mogelijk ertussendoor doen die wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je in Tilburg bent, ben je welkom om langs te komen.
Als het morgen een slecht resultaat is dan ben ik bang dat ik mijn tentamens verneuk komende weekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Thanks man, zou 't normaal doen maar moet ook nog studeren voor m'n laatste tentamen dus ga 't zo snel mogelijk ertussendoor doen die wedstrijd.
Bij een goed resultaat helaas ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het morgen een slecht resultaat is dan ben ik bang dat ik mijn tentamens verneuk komende week
Klopt, heb al net een drukke week achter de rug, en dinsdag/donderdag tentamens. Vandaag laatste training, morgen Klassieker, studeertijd komt er niet van. Gelukkig ga ik er wel goed in voor 50%quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, na winst op Ajax gelijk weer de studieboeken induiken lijkt me lastig
Dan kan ik de stof nog in mij opnemen en ben ik niet gefrustreerdquote:
Ja, het met een andere club bezig zijn is echt iets wat alleen van Ajax afkomt ja, Feyenoord heeft daar geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:48 schreef rdwilbrink het volgende:
Die kleuters van afca kan je niet serieus nemen zijn altijd maar drukker met ons bezig dan met hun eigen club
als je de details er niet van weet houd dan je mond gewoonquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het met een andere club bezig zijn is echt iets wat alleen van Ajax afkomt ja, Feyenoord heeft daar geen last van gelukkig.
Zo bestormen hooligans het trainingsveld bijvoorbeeld niet om te zorgen dat hun team verliest, zodat Ajax geen kampioen wordt.
zielig mannetje ben je ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het met een andere club bezig zijn is echt iets wat alleen van Ajax afkomt ja, Feyenoord heeft daar geen last van gelukkig.
Zo bestormen hooligans het trainingsveld bijvoorbeeld niet om te zorgen dat hun team verliest, zodat Ajax geen kampioen wordt.
Nou, spelers van de tegenstander slaan vind jij dus wel normaal?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat het over en weer gebeurt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, spelers van de tegenstander slaan vind jij dus wel normaal?
Over welke club gaat het eigenlijk?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat het over en weer gebeurt.
Lees het nog een keer goed na allemaal als je het niet goed volgt.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over welke club gaat het eigenlijk?
Dat Feyenoorders met die club uit amsterdam meer bezig zijn dan met Feyenoord?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees het nog een keer goed na allemaal als je het niet goed volgt.
Oke.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat Feyenoorders met die club uit amsterdam meer bezig zijn dan met Feyenoord?
Is natuurlijk niet waar.
Andersom wel natuurlijk.quote:
Bij mij bestaat mijn halve studiegroep uit joden, dus dat kan ook leuk worden in de colleges maandagquote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Siyara het volgende:
Ik ga morgen met 3 020 supporters kijken bij iemand thuis. Beter winnen we, anders heb ik echt een kutdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef De_Pel het volgende:
Damn wat een maand
Een paar wedstrijden knallen en we kunnen van complete underdog naar een van de favourieten opbloeienThuis winnen we alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik heb het idee dat de ondergrens flínk omhoog is gegaan, met name qua resultaat, maar ik heb toch het gevoel dat onze top een stuk minder hoog ligt, met name door een flinke verzwakking van het middenveld en de matige vorm van de buitenspelers.quote:
Ik heb 3 gasten in mijn klas die op 410 zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij bestaat mijn halve studiegroep uit joden, dus dat kan ook leuk worden in de colleges maandag
Zo fanatiek heb ik ze niet. Ik ben de enige in mijn klas die een seizoenskaart heeft zelfs.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb 3 gasten in mijn klas die op 410 zitten
Dat zijn wel serieuze joden jaquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo fanatiek heb ik ze niet. Ik ben de enige in mijn klas die een seizoenskaart heeft zelfs.
Een van die joden heeft er trouwens 1 bij Sparta, die zou dus eigenlijk morgen gewoon op Het Kasteel zitten voor Sparta - Den Bosch
Ach, verder is het wel een relaxte gast en 1 van de weinige mensen waarmee ik echt serieus over voetbal kan praten dus vooruit dan maarquote:
Niets mis met Sparta. Mooie club is het. Hoop ieder jaar dat ze weereens promoveren.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo fanatiek heb ik ze niet. Ik ben de enige in mijn klas die een seizoenskaart heeft zelfs.
Een van die joden heeft er trouwens 1 bij Sparta, die zou dus eigenlijk morgen gewoon op Het Kasteel zitten voor Sparta - Den Bosch
Hier hetzelfde, veel joden op de studie, maar niemand gaat er ooit heen. Paar Feijenoorders en die hebben allemaal een seizoenskaartquote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, verder is het wel een relaxte gast en 1 van de weinige mensen waarmee ik echt serieus over voetbal kan praten dus vooruit dan maar
Mijn beste maat is voor Ajax en we zitten morgen ook samen in de Arenaquote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, verder is het wel een relaxte gast en 1 van de weinige mensen waarmee ik echt serieus over voetbal kan praten dus vooruit dan maar
Durf je dan nog wel te juichen voor Feijenoord dan? Of zijn het business seats/skybox?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn beste maat is voor Ajax en we zitten morgen ook samen in de Arena
Gewoon vak en ik houd mijn smoel heel erg dicht.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Durf je dan nog wel te juichen voor Feijenoord dan? Of zijn het business seats/skybox?
Dat is zeker waar. Maar als Ajax je échte cluppie is dan ga je toch niet precies tijdens De Klassieker naar Sparta - Den Bosch toe?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niets mis met Sparta. Mooie club is het. Hoop ieder jaar dat ze weereens promoveren.
Maar bij lange na niet zo mooi als Feijenoord natuurlijk
Hij gaat waarschijnlijk in Het Kasteel (waar je nooit bereik hebt) De Klassieker op Teletekst volgen joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar als Ajax je échte cluppie is dan ga je toch niet precies tijdens De Klassieker naar Sparta - Den Bosch toe?
Ik kijk dan nog liever thuis met een paar maten denk ik... Zou er echt niets aan vinden als ik geforceerd mijn emoties moet gaan proberen uit te schakelen. En van binnen gek worden lukt me ook niet echt zonder het aan de buitenkant te laten zien. Dan liever thuis met wat mensen helemaal gek doenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon vak en ik houd mijn smoel heel erg dicht.
Wel posten als je terug bent gekomen, dan weten we dat je nog leeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon vak en ik houd mijn smoel heel erg dicht.
Ik moet ook zeggen dat ik weinig Feyenoorders in mijn vriendengroep heb, merendeel zijn Ajacieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn beste maat is voor Ajax en we zitten morgen ook samen in de Arena
Sparta is afgelastquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk in Het Kasteel (waar je nooit bereik hebt) De Klassieker op Teletekst volgen joh.
Ik heb in mijn vriendengroep maar twee gasten die van voetbal houden en de een is voor de joden, de ander voor PSVquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik weinig Feyenoorders in mijn vriendengroep heb, merendeel zijn Ajacieden.
Maar dan geldt toch weer dat die Feyenoorders stuk voor stuk bloedfanatiek zijn en die Ajacieden alleen de uitslag checken op teletekst en met geluk een keer Studio Sport meepakken
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vriendengroep maar twee gasten die van voetbal houden en de een is voor de joden, de ander voor PSV
Tijdens discussies tussen ons drie is het net een topic op Fok! qua niveau![]()
Ik heb dat weleens meegemaakt. In de Marokkaanse competitie heb je een derby (Raja Casablanca vs. Wydad Casablanca, staat ook in de top 50 ranglijst van de grootste derbies/klassiekers ter wereld) en wilde er heen gaan. De haat tussen die twee ploegen is echt erg extreem. Absurd gewoon. Ik had via zo'n gast buiten de stadion kaartjes kunnen regelen, echter was dat voor het vak van Wydad, terwijl ik en mijn maten Rajasupporters waren met bijbehorend shirtquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik kijk dan nog liever thuis met een paar maten denk ik... Zou er echt niets aan vinden als ik geforceerd mijn emoties moet gaan proberen uit te schakelen. En van binnen gek worden lukt me ook niet echt zonder het aan de buitenkant te laten zien. Dan liever thuis met wat mensen helemaal gek doen.
Hij is niet banned as far as I knowquote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef De_Pel het volgende:
HMF nu al weer weg?![]()
Ik dacht dat hij zich in ging houden for the sake of morgen?
Zou toch prachtig zijn als we morgen ook eens 3 punten pakken terwijl PSV, Vitesse en Twente hebben gefaaldquote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef heiden6 het volgende:
Gisteren al schaterlachend naar PSV - Zwolle zitten kijken met een vriend van me, zit ik net onderweg terug naar huis te kijken wat Vitesse en Twente hebben gedaan en ik zat gewoon bijna met een stijve lul in de trein.De een 4-1 verliezen en de ander 0-0 tegen RKC
![]()
![]()
Nou morgen zelf nog eventjes winnen...
Alleen als iedereen faalt, verkloten wij het meestal zelf ookquote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zou toch prachtig zijn als we morgen ook eens 3 punten pakken terwijl PSV, Vitesse en Twente hebben gefaald
Zamalek tegen dinges in Egypte schijnt ook erg te zijn. En in Iran heb je ook een beroemde derby met Esteghial ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens meegemaakt. In de Marokkaanse competitie heb je een derby (Raja Casablanca vs. Wydad Casablanca, staat ook in de top 50 ranglijst van de grootste derbies/klassiekers ter wereld) en wilde er heen gaan. De haat tussen die twee ploegen is echt erg extreem. Absurd gewoon. Ik had via zo'n gast buiten de stadion kaartjes kunnen regelen, echter was dat voor het vak van Wydad, terwijl ik en mijn maten Rajasupporters waren met bijbehorend shirtIk heb nog kunnen ruilen met mensen die ik toevallig tegenkwam met hetzelfde probleem als ik, want ik kan mijn emoties echt niet binnen houden en ga niet mijzelf stil houden terwijl ik los kan gaan.
Voor interesse in detail:
Dan snap je mijn punt wel. Daar tussen ga je je echt niet stil houden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zou toch prachtig zijn als we morgen ook eens 3 punten pakken terwijl PSV, Vitesse en Twente hebben gefaald
Ah. Dat dacht ik even te begrijpen uit een post in het PSV topicquote:
Ik heb altijd vriendschap formulieren bij me, de eerste vraag is de clubvoorkeur, tevens de laatste vraagquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Je vrienden niet uitkiezen op gronde van clubvoorkeur
1 van de twee gaat echt een werelds weekend hebben, voor de andere wordt het een heel stuk dragelijker gemaakt door het puntverlies van de concurrenten.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bad karmaquote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben wel 50 euro kwijt door mn double vitesse+feyenoord![]()
Heb nu al mijn resterende unibet tegoed (37 euro) alsnog op Feyenoord gezet
Raja vs. Wydad is samen met de Egyptische klassieker Zamalek vs. Al Ahly en Zuid-Afrikaanse Orlando Pirates vs. Kaizer Chiefs de meest beladen derbies van Afrikaquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zamalek tegen dinges in Egypte schijnt ook erg te zijn. En in Iran heb je ook een beroemde derby met Esteghial ofzo?
Dit is voor mij ook de laatste keer dat ik geld inzet op voetbal als we niet winnen. Had echt op PEC moeten inzettenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bad karma
Ik heb wel eens op Feyenoord gezet maar toen verloren ze altijd, ik doe het dus nooit meer
wanneer was dat met die rellen dan in egypte, toen ze met messen het veld op gingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Raja vs. Wydad is samen met de Egyptische klassieker Zamalek vs. Al Ahly en Zuid-Afrikaanse Orlando Pirates vs. Kaizer Chiefs de meest beladen derbies van Afrika
En Pirouzi vs. Esteghlal is ook een beladen derby ja.
http://www.theoffside.com(...)reatest-derbies.html
Heb ik wel eens gedaan maar geld inzetten op Ajax kan ik echt niet over mijn hart krijgenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet altijd fors op de tegenstander zetten
verzacht de pijn weer een beetje.
ik ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan maar geld inzetten op Ajax kan ik echt niet over mijn hart krijgen
Was van een subtopper meen ik mij te herinneren. Ik volg de topcompetities in Afrika en had die club nauwelijks gehoord. Ook niet in de Afrikaanse CL of de Afrikaanse equilivant van de EL.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer was dat met die rellen dan in egypte, toen ze met messen het veld op gingen.
Ik kan op een of anderem manier echt geen sympathie voor De Guzman hebben. Hij is gelukkig geen Fer of Wijnaldum, maar toch. Doesn't feel right.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef heiden6 het volgende:
http://www.footytube.com/(...)152821?ref=wv_relbox
Twee lekkere goals van De Guzman vandaag voor Swansea (2-0 en 3-0). Die zal toch wel een keer in Oranje gaan komen op deze manier.
Say wut?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hij is gelukkig geen Fer of Wijnaldum, maar toch.
Ik snap wat je bedoelt. Wel jammer, groot talent, zes jaar lang opleiding, toen deed hij het aardig, vervolgens twee keer een jaar geblesseerden dan zo transfervrij de deur uit lopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik kan op een of anderem manier echt geen sympathie voor De Guzman hebben. Hij is gelukkig geen Fer of Wijnaldum, maar toch. Doesn't feel right.
Ik kan me nog herinneren dat hij ook nog liep te stoken in een interview.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:35 schreef De_Pel het volgende:
Guzman heeft jaren op ons geteerd met gescheurde banden en nooit terugbet
meh...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heb helemaal geen haat jegens Fer, Wijnaldum of de Guzman.
Ze delen helemaal geen sneren uit naar onze club.
Als je een hekel aan die drie hebt dan moet je ook een hekel hebben aan van Persie en Kalou.
bullshit natuurlijk dat van Persie Feijenoord ontgroeid was. Hij had prima nog 2 jaar bij Feijenoord kunnen spelen om daarna uiteindelijk ook bij Manchester United te eindigen. Misschien zelfs snellerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
meh...
Van Persie en Kalou waren ons écht ontgroeid.
Heb verder ook weinig met ze overigens.
Met name Kalou's flirt met PSV vind ik nog wel kwalijk.
In zware tijden snel wegvluchten, nogwel naar de concurrent ipv buitenland.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heb helemaal geen haat jegens Fer, Wijnaldum of de Guzman.
Ze delen helemaal geen sneren uit naar onze club.
Als je een hekel aan die drie hebt dan moet je ook een hekel hebben aan van Persie en Kalou.
Okay, anders gesteld dan, hij was de rol die hij bij Feyenoord kreeg bedeeld ontgroeid.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
bullshit natuurlijk dat van Persie Feijenoord ontgroeid was. Hij had prima nog 2 jaar bij Feijenoord kunnen spelen om daarna uiteindelijk ook bij Manchester United te eindigen. Misschien zelfs sneller
Maar toch ook heel menselijk? Voetballers zijn opportunisten pur sang. De clubliefde die zij voelen zal nooit hetzelfde zijn als die van een supporter. Een supporter ziet dingen van buiten af terwijl een speler er midden in zit. Als er zich dan gebeurtenissen voordoen die hun niet bevallen zullen ze een ander beeld krijgen van de club en dus hun heil ergens anders gaan zoeken.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Okay, anders gesteld dan, hij was de rol die hij bij Feyenoord kreeg bedeeld ontgroeid.
Lulring
In ieder geval blijft, hier was sprake van een wederzijdse probleemsituatie, en zodoende heeft Feyenoord hem maar verkocht.
Die jongens van nu hebben ons gewoon in tijden van nood in de steek gelaten, dat vind ik veel triester.
Ik vind niet dat ze ons in de steek hebben gelaten. Je zag duidelijk dat het niet werkte met hun, Fer werd niet beter en Wijnaldum stond ook stil. Dan moet je denken wil ik de club nog helpen door een goede transfer (maakt niet uit naar wie) of blijf ik nog een jaar en zit je nogsteeds diep in de problemen met Feyenoord (financieën met een naderend faillissement).quote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Okay, anders gesteld dan, hij was de rol die hij bij Feyenoord kreeg bedeeld ontgroeid.
Lulring
In ieder geval blijft, hier was sprake van een wederzijdse probleemsituatie, en zodoende heeft Feyenoord hem maar verkocht.
Die jongens van nu hebben ons gewoon in tijden van nood in de steek gelaten, dat vind ik veel triester.
en zo hoort hetquote:Op zondag 20 januari 2013 02:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik koester geen enkele wrok richting Wijnaldum of Fer. Ik vind het prachtig wanneer hun club slecht gaat maar ik gun ze het allerbeste.
Jesusquote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar zit je dan met je grote stinkbek? Maak je even bekend dan, kk kakkerlak.
Doe eens normaal jongen.quote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag sneeuwen hè, durf je dan nog wel naar die stinkbak?quote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef De_Pel het volgende:
HMF nu al weer weg?![]()
Ik dacht dat hij zich in ging houden for the sake of morgen?
Ik heb de kaart van ene Carlo P. Gekregen? Stoeltje schijnt in topconditie te zijn, successupporter heeft zich al jaren niet laten zien begreep ikquote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Copyright onlogisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb de kaart van ene Carlo P. Gekregen? Stoeltje schijnt in topconditie te zijn, successupporter heeft zich al jaren niet laten zien begreep ik
Ze laten altijd het dak open zodat hij mee kan kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb de kaart van ene Carlo P. Gekregen? Stoeltje schijnt in topconditie te zijn, successupporter heeft zich al jaren niet laten zien begreep ik
quote:Op zondag 20 januari 2013 09:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze laten altijd het dak open zodat hij mee kan kijken.
quote:Ronald Koeman @Koeman1963
Steun voelt altijd goed bij laatste training #Feyenoord ! Gaan er alles aan doen om de Supporters blij te maken @Feyenoord
Wij gaan winnen!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:24 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag?
Mulderquote:Op zondag 20 januari 2013 09:42 schreef arjan1212 het volgende:
Ronald Koeman meld op twitter dat ie het liefste zichzelf opstelt
Schaken?nice!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat Koeman Van Gastel Van Bronckhorst
Clasie Immers Vilhena
Schaken Pellè Boëtius
Tussen de tweet en de daad zat behoorlijk wat tijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vijf minuten na die tweet stond er een groep daar, niks te bekennen. Niet lullen dus.
Alleen, met hoeveel?quote:
Ah, ze stonden er maandagavond om 20:00. Typisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tussen de tweet en de daad zat behoorlijk wat tijd.
Je bent echt een - en ik weet dat ik met dit woord een ban riskeer, maar so be it - grote kneus als je clubiconen van een ander team op deze manier onteert. Weer typisch een streek voor Ajacieden zonder enig eerbesef, gedrag wat je bij het legioen niet terug zou zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tussen de tweet en de daad zat behoorlijk wat tijd.
Daar zat ik vanochtend ook over na te denken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent echt een - en ik weet dat ik met dit woord een ban riskeer, maar so be it - kneus als je clubiconen van een ander team op deze manier onteert. Weer typisch een streek voor Ajacieden zonder enig eerbesef, gedrag wat je bij het legioen niet terug zou zien.
Vind het echt te triest voor woorden. Het is niet grappig, het is niet "O SNAP HEBBEN WE JULLIE EVEN LEKKER GEDISST / TE PAKKEN", het is niet beledigend naar Feijenoorders toe, het is niet pijnlijk voor ons, helemaal niets.
Wat het wel is? Zeer onrespectvol naar de nabestaanden en de overleden voetballer Moulijn. Wees dáár maar trots op.
Hij heeft een nieuw account aangemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF. Hoe heb je die nickchange gedaan?
O zodoende.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw account aangemaakt.
gewoon een kloon. Zolang je geen ban heb mag je een kloontje hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF. Hoe heb je die nickchange gedaan?
ditdusquote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw account aangemaakt.
HMF en de Zuurkoolrijke admins.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:07 schreef Grifte het volgende:
Zou HMF dan toch nog sneuvelen in het zicht van de haven luttele uren voor de klassieker? We zien het in de volgende aflevering...
Het gaat idd helemaal nergens over grote vriend van me. Droevig, zulke acties.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O zodoende.
Maar even serieus, het grappige is dat die jochies van 15 met hun tweetje denken helemaal het mannetje te zijn.. Lekker boeiend ook.
Ik heb het woord ook weggeedit grgrquote:Op zondag 20 januari 2013 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
Heb het toch maar even wegge-edit. Wil mijn afspraken met Opa (de admin) niet schenden, daar hij me een gunst verleend heeft.
Dus Opa, sorryEn een goed nieuwjaar.
Fernandez lijkt me wel heel sterkquote:Op zondag 20 januari 2013 10:15 schreef Grifte het volgende:
Op FR12 berichten over geen Immers/Schaken en wel Fernandez/Vormer??
Kan er niets over vinden
Ik denk eigenlijk al de hele tijd dat Fernandez wel gaat spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:19 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Fernandez lijkt me wel heel sterk
neuhquote:Op zondag 20 januari 2013 10:22 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk al de hele tijd dat Fernandez wel gaat spelen
Mwoh, deze wedstrijd maakt an sich niet heel veel uit wat dat betreft - het gaat om die kleine wedstrijden. Als je vandaag wint wordt enkel de druk groter. Dat gezegd hebbende, volgende week is belangrijker - de Tukkers zullen na gister getergd zijn, en wi zullen een bekerpot in de benen hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we vanmiddag winnen worden we kampioen
We gaan ook gewoon winnen, no problemquote:Op zondag 20 januari 2013 10:24 schreef Siyara het volgende:
Ben overigens wel goed nerveus, kan echt niet hebben dat we verliezen vandaag.
beide winnen. Dan staan we 1equote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, deze wedstrijd maakt an sich niet heel veel uit wat dat betreft - het gaat om die kleine wedstrijden. Als je vandaag wint wordt enkel de druk groter. Dat gezegd hebbende, volgende week is belangrijker - de Tukkers zullen na gister getergd zijn, en wi zullen een bekerpot in de benen hebben.
Overigens, Fernandezalsjeblieft niet zeg.
En als je alles wint dan wordt je kampioenquote:
Staat Lex ook op scherp?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En als je alles wint dan wordt je kampioen
Ik zie de Pel danwel Lex voor volgende week wel geschorst zijn.
Ja, helaas welquote:
Vooraf teken ik alleen voor winstquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef jakees het volgende:
Ook al verliezen we is een deel al weer recht te zetten volgende week, dan kun je weer binnen 3 punten van de koploper staan. Andersom zou natuurlijk wel super zijn. Gelijkspel zou ik echt voor tekenen.
stel ik zou mogen kiezen wedstrijd spelen of gelijk spel zou ik zelf kiezen voor gelijkspel. Vindt Ajax de laatste tijd erg sterk, maar ja je kunt niet kiezen. Koeman heeft vast wel een briljant plan bedacht.quote:
Volgens mij verloor hij nog nooit één van zijn 9... vanavond 10 klassiekers?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:37 schreef jakees het volgende:
[..]
stel ik zou mogen kiezen wedstrijd spelen of gelijk spel zou ik zelf kiezen voor gelijkspel. Vindt Ajax de laatste tijd erg sterk, maar ja je kunt niet kiezen. Koeman heeft vast wel een briljant plan bedacht.
Vandaag uiteraard de 10/equote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij verloor hij nog nooit één van zijn 9... vanavond 10 klassiekers?
Bekerduel is pas na Feyenoord - Twentequote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, deze wedstrijd maakt an sich niet heel veel uit wat dat betreft - het gaat om die kleine wedstrijden. Als je vandaag wint wordt enkel de druk groter. Dat gezegd hebbende, volgende week is belangrijker - de Tukkers zullen na gister getergd zijn, en wi zullen een bekerpot in de benen hebben.
Overigens, Fernandezalsjeblieft niet zeg.
I stand corrected.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bekerduel is pas na Feyenoord - Twente
Dat riep een PSV'er vorig jaar ook...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we vanmiddag winnen worden we kampioen
Lol of 2 mensen worden hard genaait hier, of iemand heeft een goede daad verricht voor ons..quote:
Mwoah...quote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef 1908. het volgende:
[..]
Lol of 2 mensen worden hard genaait hier, of iemand heeft een goede daad verricht voor ons..
Dillema
Bezoekje zwijndrecht doen i.p.v. de aRENa vandaag dan Hap? Dit soort gastjes gaan toch nooit naar de wedstrijd van hun clubquote:
Zelfde verhaal als bijv. Delft waar 80% jood is omdat ze zichzelf klein-Amsterdam voelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
Toch wel grappig dat ze uit jullie eigen contreien komen
Zullen vroeger wel gepest zijn door Feyenoordsupporters.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
Toch wel grappig dat ze uit jullie eigen contreien komen
Nah, geen tijd vandaag. En heb zo een vermoeden dat het redelijk snel afgehandeld zal worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bezoekje zwijndrecht doen i.p.v. de aRENa vandaag dan Hap? Dit soort gastjes gaan toch nooit naar de wedstrijd van hun club.
Kan me zo voorstellen dat een gouden gast (verantwoordelijk voor het spandoek ten tijde van Coenherdenking) as we speak onderweg is, of op het minst een van zijn goede vrienden...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:05 schreef Happel het volgende:
Nah, geen tijd vandaag. En heb zo een vermoeden dat het redelijk snel afgehandeld zal worden.
Bah, goor volkquote:Op zondag 20 januari 2013 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah...
https://www.facebook.com/nick.hams.1
https://www.facebook.com/mike.hams.3
Nou die staan er lekker op dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah...
https://www.facebook.com/nick.hams.1
https://www.facebook.com/mike.hams.3
Is toch mooi, reizen ze na een nederlaag terug naar huis, komen ze daar aan, staat er een twee-etages hoog "kampvuur" op ze te wachten om ze op te warmen...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:12 schreef 1908. het volgende:
Die gasten zullen waarsch zelf vandaag in de pisbak zitten, weinig kans dat je ze vandaag tegenkomt dus.. Even wachten tot morgen
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 januari 2013 10:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan hebben we toch geen bekerduel in de benen voor Feyenoord - Twente?
Toont maar weer aan dat je digitaal niet te bijdehand moet doenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, die gaan vandaag sowieso niet lekker thuis zitten
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is toch mooi, reizen ze na een nederlaag terug naar huis, komen ze daar aan, staat er een twee-etages hoog "kampvuur" op ze te wachten om ze op te warmen....
Klopt, ze zijn wel snel gevonden trouwensquote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toont maar weer aan dat je digitaal niet te bijdehand moet doen
hoe zeker is het dat het ze zijn dan (niet dat ik voor represailles ben hoor).quote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn wel snel gevonden trouwens
Faalhazenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toont maar weer aan dat je digitaal niet te bijdehand moet doen
Zal Happel beter weten, en als je sowieso de eerste fb-pagina bekijkt lijkt het me vrij zeker...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:21 schreef jakees het volgende:
[..]
hoe zeker is het dat het ze zijn dan (niet dat ik voor represailles ben hoor).
Ludieke grappen, daar zouden juist Rotterdammers tegen moeten kunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou die staan er lekker op dan.
Ik ben zelf geen voorstander van het gebruik van geweld, maar het zou wel heel naïef van ze zijn als ze vanavond na de wedstrijd naar huis toe gaan. Je kunt er natuurlijk vanuit gaan dat er mensen die twee op staan te wachten bij hun huis.
Maarja, wel een beetje eigen schuld.
Tuurlijk is het grappig. Dat zouden Feyenoord supporters andersom ook leuk vinden. Maar die twee weten nu ze herkend zijn wel dat flink aangepakt zullen worden. Helaas....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ludieke grappen, daar zouden juist Rotterdammers tegen moeten kunnen.
Is goed joh, is het bekladden van de grafsteen van Sjakie Wolfs ook ludiek? Er is nog een bepaalde grens qua respect.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als een paar gasten uit laten we zeggen Hoofddorp het andersom hadden gedaan kan je ook verwachten dat ze visite krijgenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ludieke grap is niets mis mee. Onteren van clubhelden en het tot schande brengen van hun familie,quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor om ze tikken te verkopen. Verzin iets leuks om ze terug te pakken, pak hun hele huis in met Feyenoord-wc-papier ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk is het grappig. Dat zouden Feyenoord supporters andersom ook leuk vinden. Maar die twee weten nu ze herkend zijn wel dat flink aangepakt zullen worden. Helaas....
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed joh, is het bekladden van de grafsteen van Sjakie Wolfs ook ludiek? Er is nog een bepaalde grens qua respect.
Is er meer gebeurd dan wat er op de foto staat dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ludieke grap is niets mis mee. Onteren van clubhelden en het tot schande brengen van hun familie,.
Gewoon brandmerkenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor om ze tikken te verkopen. Verzin iets leuks om ze terug te pakken, pak hun hele huis in met Feyenoord-wc-papier ofzo.
[..]
Nee.
Even wat corrigeren bij dit soort knaapjes is juist goed. Leren ze nog op tijd wat het betekent om jezelf normaal te gedragen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben er niet voor om ze tikken te verkopen. Verzin iets leuks om ze terug te pakken, pak hun hele huis in met Feyenoord-wc-papier ofzo.
Klopjacht met HMF en Happel vooropquote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even wat corrigeren bij dit soort knaapjes is juist goed. Leren ze nog op tijd wat het betekent om jezelf normaal te gedragen.
Idd, ze hebben hun eigen graf gegraven met die foto.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Dekatria het volgende:
Wat een poeha weer om een Ajax shirtdie 2 hebben zichzelf al gestraft door het online te zetten, en successievelijk de lul te zijn. Laat ze lekker.
Vind het vooral mooi dat dat geblur nutteloos was...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Dekatria het volgende:
Wat een poeha weer om een Ajax shirtdie 2 hebben zichzelf al gestraft door het online te zetten, en successievelijk de lul te zijn. Laat ze lekker.
Voor iemand die het zo weinig zou doen ben je er wel flink mee bezig vriend.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even wat corrigeren bij dit soort knaapjes is juist goed. Leren ze nog op tijd wat het betekent om jezelf normaal te gedragen.
Een Ajaxshirt om de schouders van de man die de 'handen uit de mouwen' mentaliteit van Rotterdam representeert, is naar mijn mening hetzelfde als zijn graf onderpissenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is er meer gebeurd dan wat er op de foto staat dan?
Had je anders verwacht dan, ik blijf er ook weg totdat ik TR's ziequote:Op zondag 20 januari 2013 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een nerds in dat klassieker topic
Tosti tijdZin in de wedstrijd! Ik zeg 2-3!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |