Nee, omdat de aegon-grensrechter 2x buitenspel mist van "hasj, coke en Pelle" springt de hele snaveltjesbank op. Nieuwe regels, protest, dus allemaal geel x 2, is hele bank roodquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja goed idee, dat betekent minimaal 3 rood voor Feyenoord (wanneer je meer dan 5 keer rood pakt verlies je regelementair met 3-0). Handig op weg naar Twente zou dat zijn joh.
.
Sowieso als je dan toch zo stoer bent om over de rug van een overleden legende een grap uit te halen moet je je face ook niet blurren.quote:
reageer gewoon niet op die kanker mongool, hmf had een ban gehad voor die aids die hij post in dit topic.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oeiiiii....dit was niet zo'n heel slimme actie van deze boys. Die gaan zeker klapjes krijgen.
Ach, vind 't wel vermakelijk. Heb 't idee dat de joden er zoals gebruikelijk weer veel drukker mee zijn dan de Feyenoorders. Of zou dat komen omdat 85% van de Ajax-supporters eigenlijk alleen in de topwedstrijden is geínteresseerd en de rest van 't jaar alleen bij overwinningen reageert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
reageer gewoon niet op die kanker mongool, hmf had een ban gehad voor die aids die hij post in dit topic.
ik heb een joden lopen altijd weg stikker op een tramhalte op het dam in amsterdam geplakt, ja je mag me aanraken.quote:
kk baasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik heb een joden lopen altijd weg stikker op een tramhalte op het dam in amsterdam geplakt, ja je mag me aanraken.
joh het overgrote deel in hun topic komt nooit in de arena, bij ons is het juist zo dat het merendeel wel in de kuip komt. Niet serieus te nemen de meeste.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, vind 't wel vermakelijk. Heb 't idee dat de joden er zoals gebruikelijk weer veel drukker mee zijn dan de Feyenoorders. Of zou dat komen omdat 85% van de Ajax-supporters eigenlijk alleen in de topwedstrijden is geínteresseerd en de rest van 't jaar alleen bij overwinningen reageert.
Ik ga echt kapot voor morgen man. Hebben jullie allemaal EL? Ik moet helaas via internet kijken, maar zit er over te denken om vroeg op te staan en dan een kijkcode alvast te kopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
joh het overgrote deel in hun topic komt nooit in de arena, bij ons is het juist zo dat het merendeel wel in de kuip komt. Niet serieus te nemen de meeste.
ik heb toen ik 15 was in Renesse een ajacied het hand in hand laten zingen en zijn ajaxshirt uit laten doen, met 10 man eromheen stoer of niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik heb een joden lopen altijd weg stikker op een tramhalte op het dam in amsterdam geplakt, ja je mag me aanraken.
Zit er een limiet op qua kijkers? Komt een maat hier om te kijken, zou wel klote zijn als ik te laat ben met zo'n code bestellenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot voor morgen man. Hebben jullie allemaal EL? Ik moet helaas via internet kijken, maar zit er over te denken om vroeg op te staan en dan een kijkcode alvast te kopen.
zit op Curaçao man, dus half 8 de wekker, uurtje naar Willemstad rijden en dan daar kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot voor morgen man. Hebben jullie allemaal EL? Ik moet helaas via internet kijken, maar zit er over te denken om vroeg op te staan en dan een kijkcode alvast te kopen.
Als je in Tilburg bent, ben je welkom om langs te komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
wow koele boyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen ik 15 was in Renesse een ajacied het hand in hand laten zingen en zijn ajaxshirt uit laten doen, met 10 man eromheen stoer of niet?
After Feyenoord Comes ajax, aaaaawh wat schattigquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso als je dan toch zo stoer bent om over de rug van een overleden legende een grap uit te halen moet je je face ook niet blurren.
Enorm stoer idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb toen ik 15 was in Renesse een ajacied het hand in hand laten zingen en zijn ajaxshirt uit laten doen, met 10 man eromheen stoer of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |