Wel posten als je terug bent gekomen, dan weten we dat je nog leeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon vak en ik houd mijn smoel heel erg dicht.

Ik moet ook zeggen dat ik weinig Feyenoorders in mijn vriendengroep heb, merendeel zijn Ajacieden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn beste maat is voor Ajax en we zitten morgen ook samen in de Arena

Sparta is afgelastquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk in Het Kasteel (waar je nooit bereik hebt) De Klassieker op Teletekst volgen joh.

Ik heb in mijn vriendengroep maar twee gasten die van voetbal houden en de een is voor de joden, de ander voor PSVquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik weinig Feyenoorders in mijn vriendengroep heb, merendeel zijn Ajacieden.
Maar dan geldt toch weer dat die Feyenoorders stuk voor stuk bloedfanatiek zijn en die Ajacieden alleen de uitslag checken op teletekst en met geluk een keer Studio Sport meepakken

Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op zondag 20 januari 2013 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vriendengroep maar twee gasten die van voetbal houden en de een is voor de joden, de ander voor PSV
Tijdens discussies tussen ons drie is het net een topic op Fok! qua niveau![]()

Ik heb dat weleens meegemaakt. In de Marokkaanse competitie heb je een derby (Raja Casablanca vs. Wydad Casablanca, staat ook in de top 50 ranglijst van de grootste derbies/klassiekers ter wereld) en wilde er heen gaan. De haat tussen die twee ploegen is echt erg extreem. Absurd gewoon. Ik had via zo'n gast buiten de stadion kaartjes kunnen regelen, echter was dat voor het vak van Wydad, terwijl ik en mijn maten Rajasupporters waren met bijbehorend shirtquote:Op zondag 20 januari 2013 01:04 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik kijk dan nog liever thuis met een paar maten denk ik... Zou er echt niets aan vinden als ik geforceerd mijn emoties moet gaan proberen uit te schakelen. En van binnen gek worden lukt me ook niet echt zonder het aan de buitenkant te laten zien. Dan liever thuis met wat mensen helemaal gek doen.

Hij is niet banned as far as I knowquote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef De_Pel het volgende:
HMF nu al weer weg?![]()
Ik dacht dat hij zich in ging houden for the sake of morgen?

Zou toch prachtig zijn als we morgen ook eens 3 punten pakken terwijl PSV, Vitesse en Twente hebben gefaaldquote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef heiden6 het volgende:
Gisteren al schaterlachend naar PSV - Zwolle zitten kijken met een vriend van me, zit ik net onderweg terug naar huis te kijken wat Vitesse en Twente hebben gedaan en ik zat gewoon bijna met een stijve lul in de trein.De een 4-1 verliezen en de ander 0-0 tegen RKC
![]()
![]()
Nou morgen zelf nog eventjes winnen...

Alleen als iedereen faalt, verkloten wij het meestal zelf ookquote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zou toch prachtig zijn als we morgen ook eens 3 punten pakken terwijl PSV, Vitesse en Twente hebben gefaald

Zamalek tegen dinges in Egypte schijnt ook erg te zijn. En in Iran heb je ook een beroemde derby met Esteghial ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens meegemaakt. In de Marokkaanse competitie heb je een derby (Raja Casablanca vs. Wydad Casablanca, staat ook in de top 50 ranglijst van de grootste derbies/klassiekers ter wereld) en wilde er heen gaan. De haat tussen die twee ploegen is echt erg extreem. Absurd gewoon. Ik had via zo'n gast buiten de stadion kaartjes kunnen regelen, echter was dat voor het vak van Wydad, terwijl ik en mijn maten Rajasupporters waren met bijbehorend shirtIk heb nog kunnen ruilen met mensen die ik toevallig tegenkwam met hetzelfde probleem als ik, want ik kan mijn emoties echt niet binnen houden en ga niet mijzelf stil houden terwijl ik los kan gaan.
Voor interesse in detail:
Dan snap je mijn punt wel. Daar tussen ga je je echt niet stil houden.

quote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zou toch prachtig zijn als we morgen ook eens 3 punten pakken terwijl PSV, Vitesse en Twente hebben gefaald

Ah. Dat dacht ik even te begrijpen uit een post in het PSV topicquote:

Ik heb altijd vriendschap formulieren bij me, de eerste vraag is de clubvoorkeur, tevens de laatste vraagquote:Op zondag 20 januari 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Je vrienden niet uitkiezen op gronde van clubvoorkeur

1 van de twee gaat echt een werelds weekend hebben, voor de andere wordt het een heel stuk dragelijker gemaakt door het puntverlies van de concurrenten.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]

Bad karmaquote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben wel 50 euro kwijt door mn double vitesse+feyenoord![]()
Heb nu al mijn resterende unibet tegoed (37 euro) alsnog op Feyenoord gezet

Raja vs. Wydad is samen met de Egyptische klassieker Zamalek vs. Al Ahly en Zuid-Afrikaanse Orlando Pirates vs. Kaizer Chiefs de meest beladen derbies van Afrikaquote:Op zondag 20 januari 2013 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zamalek tegen dinges in Egypte schijnt ook erg te zijn. En in Iran heb je ook een beroemde derby met Esteghial ofzo?

Dit is voor mij ook de laatste keer dat ik geld inzet op voetbal als we niet winnen. Had echt op PEC moeten inzettenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bad karma
Ik heb wel eens op Feyenoord gezet maar toen verloren ze altijd, ik doe het dus nooit meer

wanneer was dat met die rellen dan in egypte, toen ze met messen het veld op gingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Raja vs. Wydad is samen met de Egyptische klassieker Zamalek vs. Al Ahly en Zuid-Afrikaanse Orlando Pirates vs. Kaizer Chiefs de meest beladen derbies van Afrika
En Pirouzi vs. Esteghlal is ook een beladen derby ja.
http://www.theoffside.com(...)reatest-derbies.html

Heb ik wel eens gedaan maar geld inzetten op Ajax kan ik echt niet over mijn hart krijgenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet altijd fors op de tegenstander zetten
verzacht de pijn weer een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |