Bij mij bestaat mijn halve studiegroep uit joden, dus dat kan ook leuk worden in de colleges maandagquote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef Siyara het volgende:
Ik ga morgen met 3 020 supporters kijken bij iemand thuis. Beter winnen we, anders heb ik echt een kutdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef De_Pel het volgende:
Damn wat een maand
Een paar wedstrijden knallen en we kunnen van complete underdog naar een van de favourieten opbloeienThuis winnen we alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik heb het idee dat de ondergrens flínk omhoog is gegaan, met name qua resultaat, maar ik heb toch het gevoel dat onze top een stuk minder hoog ligt, met name door een flinke verzwakking van het middenveld en de matige vorm van de buitenspelers.quote:
Ik heb 3 gasten in mijn klas die op 410 zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij bestaat mijn halve studiegroep uit joden, dus dat kan ook leuk worden in de colleges maandag
Zo fanatiek heb ik ze niet. Ik ben de enige in mijn klas die een seizoenskaart heeft zelfs.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb 3 gasten in mijn klas die op 410 zitten
Dat zijn wel serieuze joden jaquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo fanatiek heb ik ze niet. Ik ben de enige in mijn klas die een seizoenskaart heeft zelfs.
Een van die joden heeft er trouwens 1 bij Sparta, die zou dus eigenlijk morgen gewoon op Het Kasteel zitten voor Sparta - Den Bosch
Ach, verder is het wel een relaxte gast en 1 van de weinige mensen waarmee ik echt serieus over voetbal kan praten dus vooruit dan maarquote:
Niets mis met Sparta. Mooie club is het. Hoop ieder jaar dat ze weereens promoveren.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo fanatiek heb ik ze niet. Ik ben de enige in mijn klas die een seizoenskaart heeft zelfs.
Een van die joden heeft er trouwens 1 bij Sparta, die zou dus eigenlijk morgen gewoon op Het Kasteel zitten voor Sparta - Den Bosch
Hier hetzelfde, veel joden op de studie, maar niemand gaat er ooit heen. Paar Feijenoorders en die hebben allemaal een seizoenskaartquote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, verder is het wel een relaxte gast en 1 van de weinige mensen waarmee ik echt serieus over voetbal kan praten dus vooruit dan maar
Mijn beste maat is voor Ajax en we zitten morgen ook samen in de Arenaquote:Op zondag 20 januari 2013 00:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, verder is het wel een relaxte gast en 1 van de weinige mensen waarmee ik echt serieus over voetbal kan praten dus vooruit dan maar
Durf je dan nog wel te juichen voor Feijenoord dan? Of zijn het business seats/skybox?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn beste maat is voor Ajax en we zitten morgen ook samen in de Arena
Gewoon vak en ik houd mijn smoel heel erg dicht.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Durf je dan nog wel te juichen voor Feijenoord dan? Of zijn het business seats/skybox?
Dat is zeker waar. Maar als Ajax je échte cluppie is dan ga je toch niet precies tijdens De Klassieker naar Sparta - Den Bosch toe?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niets mis met Sparta. Mooie club is het. Hoop ieder jaar dat ze weereens promoveren.
Maar bij lange na niet zo mooi als Feijenoord natuurlijk
Hij gaat waarschijnlijk in Het Kasteel (waar je nooit bereik hebt) De Klassieker op Teletekst volgen joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar als Ajax je échte cluppie is dan ga je toch niet precies tijdens De Klassieker naar Sparta - Den Bosch toe?
Ik kijk dan nog liever thuis met een paar maten denk ik... Zou er echt niets aan vinden als ik geforceerd mijn emoties moet gaan proberen uit te schakelen. En van binnen gek worden lukt me ook niet echt zonder het aan de buitenkant te laten zien. Dan liever thuis met wat mensen helemaal gek doenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon vak en ik houd mijn smoel heel erg dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |