ik ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan maar geld inzetten op Ajax kan ik echt niet over mijn hart krijgen
Was van een subtopper meen ik mij te herinneren. Ik volg de topcompetities in Afrika en had die club nauwelijks gehoord. Ook niet in de Afrikaanse CL of de Afrikaanse equilivant van de EL.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer was dat met die rellen dan in egypte, toen ze met messen het veld op gingen.
Ik kan op een of anderem manier echt geen sympathie voor De Guzman hebben. Hij is gelukkig geen Fer of Wijnaldum, maar toch. Doesn't feel right.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef heiden6 het volgende:
http://www.footytube.com/(...)152821?ref=wv_relbox
Twee lekkere goals van De Guzman vandaag voor Swansea (2-0 en 3-0). Die zal toch wel een keer in Oranje gaan komen op deze manier.
Say wut?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hij is gelukkig geen Fer of Wijnaldum, maar toch.
Ik snap wat je bedoelt. Wel jammer, groot talent, zes jaar lang opleiding, toen deed hij het aardig, vervolgens twee keer een jaar geblesseerden dan zo transfervrij de deur uit lopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik kan op een of anderem manier echt geen sympathie voor De Guzman hebben. Hij is gelukkig geen Fer of Wijnaldum, maar toch. Doesn't feel right.
Ik kan me nog herinneren dat hij ook nog liep te stoken in een interview.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:35 schreef De_Pel het volgende:
Guzman heeft jaren op ons geteerd met gescheurde banden en nooit terugbet
meh...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heb helemaal geen haat jegens Fer, Wijnaldum of de Guzman.
Ze delen helemaal geen sneren uit naar onze club.
Als je een hekel aan die drie hebt dan moet je ook een hekel hebben aan van Persie en Kalou.
bullshit natuurlijk dat van Persie Feijenoord ontgroeid was. Hij had prima nog 2 jaar bij Feijenoord kunnen spelen om daarna uiteindelijk ook bij Manchester United te eindigen. Misschien zelfs snellerquote:Op zondag 20 januari 2013 01:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
meh...
Van Persie en Kalou waren ons écht ontgroeid.
Heb verder ook weinig met ze overigens.
Met name Kalou's flirt met PSV vind ik nog wel kwalijk.
In zware tijden snel wegvluchten, nogwel naar de concurrent ipv buitenland.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heb helemaal geen haat jegens Fer, Wijnaldum of de Guzman.
Ze delen helemaal geen sneren uit naar onze club.
Als je een hekel aan die drie hebt dan moet je ook een hekel hebben aan van Persie en Kalou.
Okay, anders gesteld dan, hij was de rol die hij bij Feyenoord kreeg bedeeld ontgroeid.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
bullshit natuurlijk dat van Persie Feijenoord ontgroeid was. Hij had prima nog 2 jaar bij Feijenoord kunnen spelen om daarna uiteindelijk ook bij Manchester United te eindigen. Misschien zelfs sneller
Maar toch ook heel menselijk? Voetballers zijn opportunisten pur sang. De clubliefde die zij voelen zal nooit hetzelfde zijn als die van een supporter. Een supporter ziet dingen van buiten af terwijl een speler er midden in zit. Als er zich dan gebeurtenissen voordoen die hun niet bevallen zullen ze een ander beeld krijgen van de club en dus hun heil ergens anders gaan zoeken.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Okay, anders gesteld dan, hij was de rol die hij bij Feyenoord kreeg bedeeld ontgroeid.
Lulring
In ieder geval blijft, hier was sprake van een wederzijdse probleemsituatie, en zodoende heeft Feyenoord hem maar verkocht.
Die jongens van nu hebben ons gewoon in tijden van nood in de steek gelaten, dat vind ik veel triester.
Ik vind niet dat ze ons in de steek hebben gelaten. Je zag duidelijk dat het niet werkte met hun, Fer werd niet beter en Wijnaldum stond ook stil. Dan moet je denken wil ik de club nog helpen door een goede transfer (maakt niet uit naar wie) of blijf ik nog een jaar en zit je nogsteeds diep in de problemen met Feyenoord (financieën met een naderend faillissement).quote:Op zondag 20 januari 2013 01:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Okay, anders gesteld dan, hij was de rol die hij bij Feyenoord kreeg bedeeld ontgroeid.
Lulring
In ieder geval blijft, hier was sprake van een wederzijdse probleemsituatie, en zodoende heeft Feyenoord hem maar verkocht.
Die jongens van nu hebben ons gewoon in tijden van nood in de steek gelaten, dat vind ik veel triester.
en zo hoort hetquote:Op zondag 20 januari 2013 02:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik koester geen enkele wrok richting Wijnaldum of Fer. Ik vind het prachtig wanneer hun club slecht gaat maar ik gun ze het allerbeste.
Jesusquote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar zit je dan met je grote stinkbek? Maak je even bekend dan, kk kakkerlak.
Doe eens normaal jongen.quote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat vanmiddag sneeuwen hè, durf je dan nog wel naar die stinkbak?quote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:13 schreef De_Pel het volgende:
HMF nu al weer weg?![]()
Ik dacht dat hij zich in ging houden for the sake of morgen?
Ik heb de kaart van ene Carlo P. Gekregen? Stoeltje schijnt in topconditie te zijn, successupporter heeft zich al jaren niet laten zien begreep ikquote:Op zondag 20 januari 2013 06:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Copyright onlogisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb de kaart van ene Carlo P. Gekregen? Stoeltje schijnt in topconditie te zijn, successupporter heeft zich al jaren niet laten zien begreep ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |