Vooraf teken ik alleen voor winstquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef jakees het volgende:
Ook al verliezen we is een deel al weer recht te zetten volgende week, dan kun je weer binnen 3 punten van de koploper staan. Andersom zou natuurlijk wel super zijn. Gelijkspel zou ik echt voor tekenen.
stel ik zou mogen kiezen wedstrijd spelen of gelijk spel zou ik zelf kiezen voor gelijkspel. Vindt Ajax de laatste tijd erg sterk, maar ja je kunt niet kiezen. Koeman heeft vast wel een briljant plan bedacht.quote:
Volgens mij verloor hij nog nooit één van zijn 9... vanavond 10 klassiekers?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:37 schreef jakees het volgende:
[..]
stel ik zou mogen kiezen wedstrijd spelen of gelijk spel zou ik zelf kiezen voor gelijkspel. Vindt Ajax de laatste tijd erg sterk, maar ja je kunt niet kiezen. Koeman heeft vast wel een briljant plan bedacht.
Vandaag uiteraard de 10/equote:Op zondag 20 januari 2013 10:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij verloor hij nog nooit één van zijn 9... vanavond 10 klassiekers?
Bekerduel is pas na Feyenoord - Twentequote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, deze wedstrijd maakt an sich niet heel veel uit wat dat betreft - het gaat om die kleine wedstrijden. Als je vandaag wint wordt enkel de druk groter. Dat gezegd hebbende, volgende week is belangrijker - de Tukkers zullen na gister getergd zijn, en wi zullen een bekerpot in de benen hebben.
Overigens, Fernandezalsjeblieft niet zeg.
I stand corrected.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bekerduel is pas na Feyenoord - Twente
Dat riep een PSV'er vorig jaar ook...quote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we vanmiddag winnen worden we kampioen
Lol of 2 mensen worden hard genaait hier, of iemand heeft een goede daad verricht voor ons..quote:
Mwoah...quote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef 1908. het volgende:
[..]
Lol of 2 mensen worden hard genaait hier, of iemand heeft een goede daad verricht voor ons..
Dillema
Bezoekje zwijndrecht doen i.p.v. de aRENa vandaag dan Hap? Dit soort gastjes gaan toch nooit naar de wedstrijd van hun clubquote:
Zelfde verhaal als bijv. Delft waar 80% jood is omdat ze zichzelf klein-Amsterdam voelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
Toch wel grappig dat ze uit jullie eigen contreien komen
Zullen vroeger wel gepest zijn door Feyenoordsupporters.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef Tarado het volgende:
Toch wel grappig dat ze uit jullie eigen contreien komen
Nah, geen tijd vandaag. En heb zo een vermoeden dat het redelijk snel afgehandeld zal worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bezoekje zwijndrecht doen i.p.v. de aRENa vandaag dan Hap? Dit soort gastjes gaan toch nooit naar de wedstrijd van hun club.
Kan me zo voorstellen dat een gouden gast (verantwoordelijk voor het spandoek ten tijde van Coenherdenking) as we speak onderweg is, of op het minst een van zijn goede vrienden...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:05 schreef Happel het volgende:
Nah, geen tijd vandaag. En heb zo een vermoeden dat het redelijk snel afgehandeld zal worden.
Bah, goor volkquote:Op zondag 20 januari 2013 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah...
https://www.facebook.com/nick.hams.1
https://www.facebook.com/mike.hams.3
Nou die staan er lekker op dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah...
https://www.facebook.com/nick.hams.1
https://www.facebook.com/mike.hams.3
Is toch mooi, reizen ze na een nederlaag terug naar huis, komen ze daar aan, staat er een twee-etages hoog "kampvuur" op ze te wachten om ze op te warmen...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:12 schreef 1908. het volgende:
Die gasten zullen waarsch zelf vandaag in de pisbak zitten, weinig kans dat je ze vandaag tegenkomt dus.. Even wachten tot morgen
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 januari 2013 10:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan hebben we toch geen bekerduel in de benen voor Feyenoord - Twente?
Toont maar weer aan dat je digitaal niet te bijdehand moet doenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, die gaan vandaag sowieso niet lekker thuis zitten
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is toch mooi, reizen ze na een nederlaag terug naar huis, komen ze daar aan, staat er een twee-etages hoog "kampvuur" op ze te wachten om ze op te warmen....
Klopt, ze zijn wel snel gevonden trouwensquote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toont maar weer aan dat je digitaal niet te bijdehand moet doen
hoe zeker is het dat het ze zijn dan (niet dat ik voor represailles ben hoor).quote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn wel snel gevonden trouwens
Faalhazenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toont maar weer aan dat je digitaal niet te bijdehand moet doen
Zal Happel beter weten, en als je sowieso de eerste fb-pagina bekijkt lijkt het me vrij zeker...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:21 schreef jakees het volgende:
[..]
hoe zeker is het dat het ze zijn dan (niet dat ik voor represailles ben hoor).
Ludieke grappen, daar zouden juist Rotterdammers tegen moeten kunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou die staan er lekker op dan.
Ik ben zelf geen voorstander van het gebruik van geweld, maar het zou wel heel naïef van ze zijn als ze vanavond na de wedstrijd naar huis toe gaan. Je kunt er natuurlijk vanuit gaan dat er mensen die twee op staan te wachten bij hun huis.
Maarja, wel een beetje eigen schuld.
Tuurlijk is het grappig. Dat zouden Feyenoord supporters andersom ook leuk vinden. Maar die twee weten nu ze herkend zijn wel dat flink aangepakt zullen worden. Helaas....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ludieke grappen, daar zouden juist Rotterdammers tegen moeten kunnen.
Is goed joh, is het bekladden van de grafsteen van Sjakie Wolfs ook ludiek? Er is nog een bepaalde grens qua respect.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als een paar gasten uit laten we zeggen Hoofddorp het andersom hadden gedaan kan je ook verwachten dat ze visite krijgenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ludieke grap is niets mis mee. Onteren van clubhelden en het tot schande brengen van hun familie,quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor om ze tikken te verkopen. Verzin iets leuks om ze terug te pakken, pak hun hele huis in met Feyenoord-wc-papier ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk is het grappig. Dat zouden Feyenoord supporters andersom ook leuk vinden. Maar die twee weten nu ze herkend zijn wel dat flink aangepakt zullen worden. Helaas....
Nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed joh, is het bekladden van de grafsteen van Sjakie Wolfs ook ludiek? Er is nog een bepaalde grens qua respect.
Is er meer gebeurd dan wat er op de foto staat dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ludieke grap is niets mis mee. Onteren van clubhelden en het tot schande brengen van hun familie,.
Gewoon brandmerkenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor om ze tikken te verkopen. Verzin iets leuks om ze terug te pakken, pak hun hele huis in met Feyenoord-wc-papier ofzo.
[..]
Nee.
Even wat corrigeren bij dit soort knaapjes is juist goed. Leren ze nog op tijd wat het betekent om jezelf normaal te gedragen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:25 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben er niet voor om ze tikken te verkopen. Verzin iets leuks om ze terug te pakken, pak hun hele huis in met Feyenoord-wc-papier ofzo.
Klopjacht met HMF en Happel vooropquote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even wat corrigeren bij dit soort knaapjes is juist goed. Leren ze nog op tijd wat het betekent om jezelf normaal te gedragen.
Idd, ze hebben hun eigen graf gegraven met die foto.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Dekatria het volgende:
Wat een poeha weer om een Ajax shirtdie 2 hebben zichzelf al gestraft door het online te zetten, en successievelijk de lul te zijn. Laat ze lekker.
Vind het vooral mooi dat dat geblur nutteloos was...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Dekatria het volgende:
Wat een poeha weer om een Ajax shirtdie 2 hebben zichzelf al gestraft door het online te zetten, en successievelijk de lul te zijn. Laat ze lekker.
Voor iemand die het zo weinig zou doen ben je er wel flink mee bezig vriend.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even wat corrigeren bij dit soort knaapjes is juist goed. Leren ze nog op tijd wat het betekent om jezelf normaal te gedragen.
Een Ajaxshirt om de schouders van de man die de 'handen uit de mouwen' mentaliteit van Rotterdam representeert, is naar mijn mening hetzelfde als zijn graf onderpissenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is er meer gebeurd dan wat er op de foto staat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |