Geen vuurwerk !!EINZ!EINZ!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:38 schreef Grifte het volgende:
Zo nog mensen naar laatste training?
Ga toch nog maar, ploeg kan het wel gebruiken.
ben aan t werkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:38 schreef Grifte het volgende:
Zo nog mensen naar laatste training?
Ga toch nog maar, ploeg kan het wel gebruiken.
quote:Vuurwerkverbod grotendeels genegeerd op laatste training
Geschreven op 2013-01-19 om 10:48:17 | Bekeken: 894 | Reacties: 10 | Foto: VI-Images |
Ronald Koeman stuurde zijn manschappen zaterdagochtend het veld van De Kuip op voor de laatste oefensessie voor het belangrijke duel van morgen tegen aartsrivaal Ajax. De oefenmeester van Feyenoord wilde een 'normale' training afwerken en door de traditioneel grote opkomst met veel vuurwerk werd de training naar De Kuip verplaatst. De Rotterdamse club liet donderdag bovendien weten dat vuurwerk dit keer niet toegestaan zou worden en Feyenoord fouilleerde haar eigen aanhang daarom bij de toegangspoorten.
Supporters hadden echter maling aan die vooraf aangekondigde impopulaire maatregelen en wisten toch tientallen fakkels het stadion binnen te 'smokkelen'. Een duidelijk statement, aangezien het Legioen er niet van gediend is als men aan zijn eigen opgezette tradities komt, zo bleek donderdag al na vele woeste reacties op het bericht waarin Feyenoord de opzet van de training verduidelijkte.
Mooi man, zoals het hoortquote:
Voice-overquote:
Dat is het geval.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef Divje het volgende:
Immers verlaat vroegtijdig de training? Hopelijk alleen uit voorzorg..
Heeft geen ban.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:48 schreef CasselerRIP het volgende:
Naar aanleiding van welk topic is HMF eigenlijk weer geband?
Hij postte gisteren toch nog. DM hem ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik hier te lezen. Om een andere reden weg?
Was prima training, heerlijk sfeertje. Massaal vuurwerk, ze kunnen de tyfus krijgen bij het bestuur.quote:
Waar zit je dan jo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
Eerste jood al een poeier op zijn grote neus gegeven. Liep bijdehand te doen dat hij naar de aRENa gaat voor het eerst in anderhalf jaar, tenzij het gaat sneeuwen.
Begon tegen mij te ouwekankerhoeren dat ik geen "ekte" was omdat ik waarsch. niet kan naar PSV uit (ik reis niet met combi's, weiger ik).
No spang.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef TC03 het volgende:
De komende twee wedstrijden zijn zo cruciaal, het is bijna niet te bevatten.Ik hoop zo op twee keer drie punten.
Die homo's komen net uit Rio, direct janken over 't weer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
Het dak is morgen dicht tegen de kouwat een stel homofielen zijn het ook, niet tegen een beetje kou kunnen
Pellè geeft gewoon meteen aan dat hij ook in de kou in zijn element isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die homo's komen net uit Rio, direct janken over 't weer.
held.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè geeft gewoon meteen aan dat hij ook in de kou in zijn element is
gvd toch.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
Eerste jood al een poeier op zijn grote neus gegeven. Liep bijdehand te doen dat hij naar de aRENa gaat voor het eerst in anderhalf jaar, tenzij het gaat sneeuwen.
Begon tegen mij te ouwekankerhoeren dat ik geen "ekte" was omdat ik waarsch. niet kan naar PSV uit (ik reis niet met combi's, weiger ik).
Het is altijd koud daarboven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè geeft gewoon meteen aan dat hij ook in de kou in zijn element is
Saaaaang, zelfs Happel begint Sranan te sprekenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
No spang.
Koeman heeft het wel in de tang.
Sommige mensen worden nu eenmaal pas op late leeftijd verstandig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Saaaaang, zelfs Happel begint Sranan te spreken
. . .quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Jean Paul brengt zoveel wind voort als hij weer eens die back voorbij blaast dat het ook met dak dicht koud wordt in die sporthal.
SEEEEEEEHHHHHHHH G, DAT MEEN JE?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
'En toen zei Frank de Boer dat Ajax ook een volksclub is'
Wat een allejezus lelijke bedrukking op die hoodies. Net iets wat je ma op je shirt strijkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck de Boer. Ajax is een koude club, Feyenoord is familie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een mooi interview in de VI. Ajax liet Kostas gewoon in de steek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:22 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Fuck de Boer. Ajax is een koude club, Feyenoord is familie.
Ajax = kil, Feyenoord = familie
nog een paar uurtjes, dan slapen en t is al weer zo verquote:
quote:Traditie = traditie
Vanochtend hebben duizenden Feyenoord-supporters de spelers en technische staf een extra steuntje in de rug gegeven in aanloop naar de uitwedstrijd tegen Ajax met het zingen van Feyenoord-liederen en (volgens traditie!) het afsteken van het nodige vuurwerk.
De Rotterdamse club liet donderdag nog weten dat vuurwerk dit keer niet toegestaan zou worden en Feyenoord fouilleerde haar eigen aanhang daarom bij de toegangspoorten op het niveau gelijkwaardig met een categorie C wedstrijd.
Feyenoord-supporters hadden echter maling aan die vooraf aangekondigde impopulaire maatregeel en wisten toch fakkels het stadion binnen te ‘smokkelen’. Een duidelijk statement, aangezien de Feyenoord-supporters er niet van gediend zijn als men aan zijn eigen opgezette tradities komt, zo bleek donderdag ook al na vele woeste reacties in de sociale media op het bericht waarin Feyenoord de impopulaire maatregel had genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |