Ze laten altijd het dak open zodat hij mee kan kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb de kaart van ene Carlo P. Gekregen? Stoeltje schijnt in topconditie te zijn, successupporter heeft zich al jaren niet laten zien begreep ik
quote:Op zondag 20 januari 2013 09:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze laten altijd het dak open zodat hij mee kan kijken.
quote:Ronald Koeman @Koeman1963
Steun voelt altijd goed bij laatste training #Feyenoord ! Gaan er alles aan doen om de Supporters blij te maken @Feyenoord
Wij gaan winnen!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:24 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag?
Mulderquote:Op zondag 20 januari 2013 09:42 schreef arjan1212 het volgende:
Ronald Koeman meld op twitter dat ie het liefste zichzelf opstelt
Schaken?nice!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat Koeman Van Gastel Van Bronckhorst
Clasie Immers Vilhena
Schaken Pellè Boëtius
Tussen de tweet en de daad zat behoorlijk wat tijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vijf minuten na die tweet stond er een groep daar, niks te bekennen. Niet lullen dus.
Alleen, met hoeveel?quote:
Ah, ze stonden er maandagavond om 20:00. Typisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tussen de tweet en de daad zat behoorlijk wat tijd.
Je bent echt een - en ik weet dat ik met dit woord een ban riskeer, maar so be it - grote kneus als je clubiconen van een ander team op deze manier onteert. Weer typisch een streek voor Ajacieden zonder enig eerbesef, gedrag wat je bij het legioen niet terug zou zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Tussen de tweet en de daad zat behoorlijk wat tijd.
Daar zat ik vanochtend ook over na te denken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent echt een - en ik weet dat ik met dit woord een ban riskeer, maar so be it - kneus als je clubiconen van een ander team op deze manier onteert. Weer typisch een streek voor Ajacieden zonder enig eerbesef, gedrag wat je bij het legioen niet terug zou zien.
Vind het echt te triest voor woorden. Het is niet grappig, het is niet "O SNAP HEBBEN WE JULLIE EVEN LEKKER GEDISST / TE PAKKEN", het is niet beledigend naar Feijenoorders toe, het is niet pijnlijk voor ons, helemaal niets.
Wat het wel is? Zeer onrespectvol naar de nabestaanden en de overleden voetballer Moulijn. Wees dáár maar trots op.
Hij heeft een nieuw account aangemaakt.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF. Hoe heb je die nickchange gedaan?
O zodoende.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw account aangemaakt.
gewoon een kloon. Zolang je geen ban heb mag je een kloontje hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF. Hoe heb je die nickchange gedaan?
ditdusquote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw account aangemaakt.
HMF en de Zuurkoolrijke admins.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:07 schreef Grifte het volgende:
Zou HMF dan toch nog sneuvelen in het zicht van de haven luttele uren voor de klassieker? We zien het in de volgende aflevering...
Het gaat idd helemaal nergens over grote vriend van me. Droevig, zulke acties.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O zodoende.
Maar even serieus, het grappige is dat die jochies van 15 met hun tweetje denken helemaal het mannetje te zijn.. Lekker boeiend ook.
Ik heb het woord ook weggeedit grgrquote:Op zondag 20 januari 2013 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
Heb het toch maar even wegge-edit. Wil mijn afspraken met Opa (de admin) niet schenden, daar hij me een gunst verleend heeft.
Dus Opa, sorryEn een goed nieuwjaar.
Fernandez lijkt me wel heel sterkquote:Op zondag 20 januari 2013 10:15 schreef Grifte het volgende:
Op FR12 berichten over geen Immers/Schaken en wel Fernandez/Vormer??
Kan er niets over vinden
Ik denk eigenlijk al de hele tijd dat Fernandez wel gaat spelenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:19 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Fernandez lijkt me wel heel sterk
neuhquote:Op zondag 20 januari 2013 10:22 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk al de hele tijd dat Fernandez wel gaat spelen
Mwoh, deze wedstrijd maakt an sich niet heel veel uit wat dat betreft - het gaat om die kleine wedstrijden. Als je vandaag wint wordt enkel de druk groter. Dat gezegd hebbende, volgende week is belangrijker - de Tukkers zullen na gister getergd zijn, en wi zullen een bekerpot in de benen hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we vanmiddag winnen worden we kampioen
We gaan ook gewoon winnen, no problemquote:Op zondag 20 januari 2013 10:24 schreef Siyara het volgende:
Ben overigens wel goed nerveus, kan echt niet hebben dat we verliezen vandaag.
beide winnen. Dan staan we 1equote:Op zondag 20 januari 2013 10:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, deze wedstrijd maakt an sich niet heel veel uit wat dat betreft - het gaat om die kleine wedstrijden. Als je vandaag wint wordt enkel de druk groter. Dat gezegd hebbende, volgende week is belangrijker - de Tukkers zullen na gister getergd zijn, en wi zullen een bekerpot in de benen hebben.
Overigens, Fernandezalsjeblieft niet zeg.
En als je alles wint dan wordt je kampioenquote:
Staat Lex ook op scherp?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En als je alles wint dan wordt je kampioen
Ik zie de Pel danwel Lex voor volgende week wel geschorst zijn.
Ja, helaas welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |