Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsatoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsato.
Hij schreef niet zelf zijn teksten hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsato.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe kan Wolter zo'n mooi meisje maken?
spring maar achterop bij mij, die jongen met die bril en figuurtjes in zijn kopquote:
moeder heeft met de melkboer zich voortgeplantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe kan Wolter zo'n mooi meisje maken?
Die was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
spring maar achterop bij mij, die jongen met die bril en figuurtjes in zijn kop
Serieus, ik ken alleen dat voetballiedjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Hele albums vol begrafenismuziek
Jij kent "Ik heb de hele nacht liggen dromen" nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus, ik ken alleen dat voetballiedje
Viva hollandia is ook wel een hit geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik ken alleen dat ene liedje van hem, wat je net hoorde. Geen idee wat hij verder allemaal zingt.
Oh dat is het voetballiedje, ik wist niet dat dat van hem wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Viva hollandia is ook wel een hit geweest.
Ohja sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent "Ik heb de hele nacht liggen dromen" niet?!
Ja, al is het totaal mijn smaak nietquote:
ook alleen maar door voetbal. zonder een hype die hij niet kan gebruiken voor een liedje kan hij helemaal niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en marco drukt na 1 secondequote:
Dat was dan ook niet van hem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wolter is de Mariah Carey van NLquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cover van een natuurlijk Brabantse bandSanta Rosa
Ik ben ook wel toe aan wat afwisseling.quote:
Alleen hebben wij geen Britney in de juryquote:
Er verschilden twee zinnen of zo en nog volhouden dat het geen cover was hèquote:
Nou dat was een succes zegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Alleen hebben wij geen Britney in de jury
X-Factor ook niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney had een hele goede protegé, zij werd nipt tweede uiteindelijkquote:
amerikaanse versie hebben mensen in de jury niet niet kunnen zingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Demi kan best goed zingen! TIjdens de finale zong ze, helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
amerikaanse versie hebben mensen in de jury niet niet kunnen zingen
Dat lag meer aan dat meisje dan aan Britney. Misschien dat ze achter de schermen een goede coach was, maar op tv was het nou niet echt een leuk figuur, vooral tijdens de auditie rondes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney had een hele goede protegé, zij werd nipt tweede uiteindelijk
wie is demi?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Demi kan best goed zingen! TIjdens de finale zong ze, helemaal niet slecht.
Ik ken iemand die mee doet (en door is) bij Bloed zweet en tranen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
RTL: The Voice Kids -> Everybody Dance Now -> X Factor -> HGT -> Zomerstop -> The Voice
SBS6: The Next Pop Talent -> Bloed, Zweet en Tranen
Damn_!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
RTL: The Voice Kids -> Everybody Dance Now -> X Factor -> HGT -> Zomerstop -> The Voice
SBS6: The Next Pop Talent -> Bloed, Zweet en Tranen
Damn_!
Ja, maar ze moet wel op zuiverheid letten.quote:
zekerquote:
ze ging uit de bocht jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze moet wel op zuiverheid letten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof ik mezelf hoor jodelen onder de douche.
Next.
ja accenten vallen sneller opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet, ik heb altijd het gevoel dat Nederlandstalig snel slechter lijkt dan het is.
dan kun je volgend jaar ook mee doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Next.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Next.
reken maar dat ze zangles heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk echt dat ze met zangles enorm vooruit kan gaan en dan over 10 jaar lekker met de volwassen versie mee moet doen.
Hoorde eerder in RTL Boulevard dat ze vorig jaar ook al geprobeerd had en toen niet de audities gehaald had. Dus er zit gewoon wel progressie in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk echt dat ze met zangles enorm vooruit kan gaan en dan over 10 jaar lekker met de volwassen versie mee moet doen.
tja......quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vond het slecht, maar toch heeft ze een goede stem, beetje tegenstrijdig. Misschien had ze een ander liedje moeten doen.
dat....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vond het slecht, maar toch heeft ze een goede stem, beetje tegenstrijdig. Misschien had ze een ander liedje moeten doen.
Vooral voor dit soort genante beeldenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof de redactie van The Voice niet automatisch een kind van een bekend iemand selecteert om te mogen zingen.
Dat riep D hier ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand een beugel zou moeten hebben...
quote:
Echt he? Het is net de nieuwe Lloydquote:
Die namen zijn ouderwetsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Wrm doet er niemand meer mee met de naam Klaas of Pieter Jan?
Er zit een Piet in, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
ga je adopteren? O.oquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe schrijf je 'Katief'? Vast niet zo
Ook qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een verschil tussen die twee meiden. De ene super leuk en enthousiast en die ander arrogant en kak.
MCWquote:
Precies, Johannesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan word je wel plubliekslieveling.
quote:
quote:
quote:
quote:
Jij hebt DVD'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Krijg gelijk zin om m'n dvd's op te zetten
Qnaijerick, Qshanthony, Ricardoboy of RolliNHCy zijn nu hipquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
quote:
Dit moeten we op Twitter smijtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Ze herhalen zoveel, herhaal MCW een keer!
je houdt EN niet van kinderen EN niet van ouders?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk even en ik krijg de drang om kinderen en vooral hun ouders door elkaar te rammelen. Hoe komt dit?
Van Medisch Centrum West... ik kon niet wachten tot ze uit zouden komen, ik ben altijd fan geweestquote:
ik eb denkik niet veel afleveringen gemistquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
jaaaaa dat zou echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik weet het niet, maar de deur is nu op slot, nu moet je dit afkijken Peenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk even en ik krijg de drang om kinderen en vooral hun ouders door elkaar te rammelen. Hoe komt dit?
ja ik bedoelde ook van MCW, niet dat je uberhaupt DVD's hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van Medisch Centrum West... ik kon niet wachten tot ze uit zouden komen, ik ben altijd fan geweest
Wtfquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Qnaijerick, Qshanthony, Ricardoboy of RolliNHCy zijn nu hip
KLB / 'Creatieve' kindernamen 2012
Niet van die ouders die hun kinderen het nieuwste wereldwonder vinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
je houdt EN niet van kinderen EN niet van ouders?
katiefquote:
Nee, ik ben 28, dus iets jonger dan 28+quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
iedereen die mcw herkende is minstens 28+
kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
Kijk Toddlers en Tiara's een keertje... dat is pas erg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet van die ouders die hun kinderen het nieuwste wereldwonder vinden.
Oooh, ik dacht dat je cynisch wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ik bedoelde ook van MCW, niet dat je uberhaupt DVD's hebt
Dat heeft me een tv gekost.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk Toddlers en Tiara's een keertje... dat is pas erg.
ruimquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
Die ouders vind ik zo vreselijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het als 9 jarige zo spannend, als ik mijn zus en moeder zag kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik ben 28, dus iets jonger dan 28+
Al snap ik écht niet dat ik dat mocht kijken van mijn ouders, ik zou dat nooit goed hebben gevonden op die leeftijd
ja precies dat bedoelde ik. Gadver.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ouders vind ik zo vreselijk.
Dat valt altijd tegen. Koester de herinneringen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het als 9 jarige zo spannend, als ik mijn zus en moeder zag kijken
Ze moeten het herhalen
dat zou serieus verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ik denk niet dat ze verder komt dan de battles
Ja daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je cynisch was![]()
Vrouwenvleugel dan!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt altijd tegen. Koester de herinneringen.
Ik weet dat ze seizoen 1 en 2 destijds hebben herhaald toen Sport 7 kwam. Op zondagavond, op het tijdsslot van Studio Sport. Maar toen hield Sport 7 ermee op en was het klaar. Wat baalde ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moeten het herhalen
ze heet dus Hannahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
geadopteerd![]()
ik heb mijn 3 adoptie mensjes nu
die heb ik dan weer niet gevolgd. De Fabriek welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Diamant! Dat was was tof. Als iemand dat nog weet.
even gecheckt wanneer het ook alweer was: van 1988 tot 1994.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moeten het herhalen
Ook, vroeger was ik ook al tv verslaafdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet gevolgd. De Fabriek wel
Noesquote:
ik ook, nu niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook, vroeger was ik ook al tv verslaafd
Blij van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ja goffer... ze kan natuurlijk wel zingen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ja goffer... ze kan natuurlijk wel zingen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef ZaZoe het volgende:
The Voice Kids 2 #15 Mogelijk gemaakt door Grolsch
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:59:45O marly hou op met me hoor!!! Haat na zulke kinderen grrrrrr marly heeft gezonde spanningen hou op!!! Nee ga aub niet door!!! reageer retweet
beter dan over cocaiene hoerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kinderen die zingen over morfine. Prachtig
Hehe ze is er ook weerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:59:45O marly hou op met me hoor!!! Haat na zulke kinderen grrrrrr marly heeft gezonde spanningen hou op!!! Nee ga aub niet door!!! reageer retweet
Over dat kijken he? VOnd ik nou ook niet zo gepast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat was een ranzige opmerking, Martijn.....
Is ook een ransaapje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
wat zei hij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, zo kijkt 'ie normaal naar Leontien, bah. En zo geinen we in de volwassen voice wel over z'n piempie, maar hier vind ik het niet gepast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Over dat kijken he? VOnd ik nou ook niet zo gepast.
Zie je Marco kijken, zo kijkt hij normaal alleen naar Leontinequote:
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 22:02:08Akelig rood zelf ingenomen kind en ze drukken ook nog nou dames en heren de grootste rrrr v de show marly reageer retweet
waaaattt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo kijkt 'ie normaal naar Leontien, bah. En zo geinen we in de volwassen voice wel over z'n piempie, maar hier vind ik het niet gepast.
Gekkie. Ze verhuist achter het werk van papa aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo is ze zenuwachtig? Ze is toch een oorlogsvluchteling? DAT is pas spannend.
die laat hij echt niet thuis hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo kijkt 'ie normaal naar Leontien, bah. En zo geinen we in de volwassen voice wel over z'n piempie, maar hier vind ik het niet gepast.
ik heb erger gehoord van een Fok!ker die ik niet bij naam ga noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Martijn zei: 'Zo kijkt 'ie normaal alleen naar Leontien'.
Bah.
het is pas 22:05, het duurt tot 22:30quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat Marly de laatste was.
Pfff.
Ja dat kan nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bah.
ja ranzig manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bah.
Maak daar maar 22:40 van .....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het is pas 22:05, het duurt tot 22:30
Een soort aids die je daar kan sparen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |