quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof ik mezelf hoor jodelen onder de douche.
Next.
reken maar dat ze zangles heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk echt dat ze met zangles enorm vooruit kan gaan en dan over 10 jaar lekker met de volwassen versie mee moet doen.
Hoorde eerder in RTL Boulevard dat ze vorig jaar ook al geprobeerd had en toen niet de audities gehaald had. Dus er zit gewoon wel progressie in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk echt dat ze met zangles enorm vooruit kan gaan en dan over 10 jaar lekker met de volwassen versie mee moet doen.
tja......quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vond het slecht, maar toch heeft ze een goede stem, beetje tegenstrijdig. Misschien had ze een ander liedje moeten doen.
dat....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik vond het slecht, maar toch heeft ze een goede stem, beetje tegenstrijdig. Misschien had ze een ander liedje moeten doen.
Vooral voor dit soort genante beeldenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof de redactie van The Voice niet automatisch een kind van een bekend iemand selecteert om te mogen zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |