Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsatoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsato.
Hij schreef niet zelf zijn teksten hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsato.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe kan Wolter zo'n mooi meisje maken?
spring maar achterop bij mij, die jongen met die bril en figuurtjes in zijn kopquote:
moeder heeft met de melkboer zich voortgeplantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe kan Wolter zo'n mooi meisje maken?
Die was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
spring maar achterop bij mij, die jongen met die bril en figuurtjes in zijn kop
Serieus, ik ken alleen dat voetballiedjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Hele albums vol begrafenismuziek
Jij kent "Ik heb de hele nacht liggen dromen" nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus, ik ken alleen dat voetballiedje
Viva hollandia is ook wel een hit geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik ken alleen dat ene liedje van hem, wat je net hoorde. Geen idee wat hij verder allemaal zingt.
Oh dat is het voetballiedje, ik wist niet dat dat van hem wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Viva hollandia is ook wel een hit geweest.
Ohja sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent "Ik heb de hele nacht liggen dromen" niet?!
Ja, al is het totaal mijn smaak nietquote:
ook alleen maar door voetbal. zonder een hype die hij niet kan gebruiken voor een liedje kan hij helemaal niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en marco drukt na 1 secondequote:
Dat was dan ook niet van hem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wolter is de Mariah Carey van NLquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cover van een natuurlijk Brabantse bandSanta Rosa
Ik ben ook wel toe aan wat afwisseling.quote:
Alleen hebben wij geen Britney in de juryquote:
Er verschilden twee zinnen of zo en nog volhouden dat het geen cover was hèquote:
Nou dat was een succes zegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Alleen hebben wij geen Britney in de jury
X-Factor ook niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney had een hele goede protegé, zij werd nipt tweede uiteindelijkquote:
amerikaanse versie hebben mensen in de jury niet niet kunnen zingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Demi kan best goed zingen! TIjdens de finale zong ze, helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
amerikaanse versie hebben mensen in de jury niet niet kunnen zingen
Dat lag meer aan dat meisje dan aan Britney. Misschien dat ze achter de schermen een goede coach was, maar op tv was het nou niet echt een leuk figuur, vooral tijdens de auditie rondes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney had een hele goede protegé, zij werd nipt tweede uiteindelijk
wie is demi?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Demi kan best goed zingen! TIjdens de finale zong ze, helemaal niet slecht.
Ik ken iemand die mee doet (en door is) bij Bloed zweet en tranen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
RTL: The Voice Kids -> Everybody Dance Now -> X Factor -> HGT -> Zomerstop -> The Voice
SBS6: The Next Pop Talent -> Bloed, Zweet en Tranen
Damn_!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
RTL: The Voice Kids -> Everybody Dance Now -> X Factor -> HGT -> Zomerstop -> The Voice
SBS6: The Next Pop Talent -> Bloed, Zweet en Tranen
Damn_!
Ja, maar ze moet wel op zuiverheid letten.quote:
zekerquote:
ze ging uit de bocht jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ze moet wel op zuiverheid letten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof ik mezelf hoor jodelen onder de douche.
Next.
ja accenten vallen sneller opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet niet, ik heb altijd het gevoel dat Nederlandstalig snel slechter lijkt dan het is.
dan kun je volgend jaar ook mee doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof ik mezelf hoor jodelen onder de douche.
Next.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |