Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsatoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsato.
Hij schreef niet zelf zijn teksten hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Marco -ik heb een carrière in Nederlandstalige muziek- Borsato.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe kan Wolter zo'n mooi meisje maken?
spring maar achterop bij mij, die jongen met die bril en figuurtjes in zijn kopquote:
moeder heeft met de melkboer zich voortgeplantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe kan Wolter zo'n mooi meisje maken?
Die was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
spring maar achterop bij mij, die jongen met die bril en figuurtjes in zijn kop
Serieus, ik ken alleen dat voetballiedjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Hele albums vol begrafenismuziek
Jij kent "Ik heb de hele nacht liggen dromen" nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus, ik ken alleen dat voetballiedje
Viva hollandia is ook wel een hit geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik ken alleen dat ene liedje van hem, wat je net hoorde. Geen idee wat hij verder allemaal zingt.
Oh dat is het voetballiedje, ik wist niet dat dat van hem wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Viva hollandia is ook wel een hit geweest.
Ohja sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent "Ik heb de hele nacht liggen dromen" niet?!
Ja, al is het totaal mijn smaak nietquote:
ook alleen maar door voetbal. zonder een hype die hij niet kan gebruiken voor een liedje kan hij helemaal niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Viva hollandia is ook wel een hit geweest.
en marco drukt na 1 secondequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |