Die namen zijn ouderwetsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Wrm doet er niemand meer mee met de naam Klaas of Pieter Jan?
Er zit een Piet in, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
ga je adopteren? O.oquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe schrijf je 'Katief'? Vast niet zo
Ook qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een verschil tussen die twee meiden. De ene super leuk en enthousiast en die ander arrogant en kak.
MCWquote:
Precies, Johannesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan word je wel plubliekslieveling.
quote:
quote:
quote:
quote:
Jij hebt DVD'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Krijg gelijk zin om m'n dvd's op te zetten
Qnaijerick, Qshanthony, Ricardoboy of RolliNHCy zijn nu hipquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
quote:
Dit moeten we op Twitter smijtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Ze herhalen zoveel, herhaal MCW een keer!
je houdt EN niet van kinderen EN niet van ouders?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk even en ik krijg de drang om kinderen en vooral hun ouders door elkaar te rammelen. Hoe komt dit?
Van Medisch Centrum West... ik kon niet wachten tot ze uit zouden komen, ik ben altijd fan geweestquote:
ik eb denkik niet veel afleveringen gemistquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
jaaaaa dat zou echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik weet het niet, maar de deur is nu op slot, nu moet je dit afkijken Peenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk even en ik krijg de drang om kinderen en vooral hun ouders door elkaar te rammelen. Hoe komt dit?
ja ik bedoelde ook van MCW, niet dat je uberhaupt DVD's hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van Medisch Centrum West... ik kon niet wachten tot ze uit zouden komen, ik ben altijd fan geweest
Wtfquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Qnaijerick, Qshanthony, Ricardoboy of RolliNHCy zijn nu hip
KLB / 'Creatieve' kindernamen 2012
Niet van die ouders die hun kinderen het nieuwste wereldwonder vinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
je houdt EN niet van kinderen EN niet van ouders?
katiefquote:
Nee, ik ben 28, dus iets jonger dan 28+quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Stickertje het volgende:
iedereen die mcw herkende is minstens 28+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |