Heb ik gisteren nog gegeten. No offense, bro. Woo Woo Woo, you know it!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken met spek en stroop
*proest*quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Tchock het volgende:
Science fact: wisten jullie dat Aktaion een Griek was die door zijn eigen jachthonden werd opgegeten omdat hij aan het fappen was op een naakte godin?
nOU jij begon weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Houden we nou eens op met dit slappe gelUL of wat?
Moet dit nou weer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:20 schreef Tchock het volgende:
Science fact: wisten jullie dat Aktaion een Griek was die door zijn eigen jachthonden werd opgegeten omdat hij aan het fappen was op een naakte godin?
In de moderne vertolking zouden de jachthonden vervangen zijn door de novietenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet dit nou weer?
En het is wel een moderne vertolking van het verhaal, niet?
Nouja, misschien stond er rukken in plaats van fappen maar de strekking (hihi) was hetzelfde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet dit nou weer?
En het is wel een moderne vertolking van het verhaal, niet?
Ik heb de originele tekst niet gelezen, maar als ik wiki moet geloven heetten de honden Melampus (Zwartvoet), Ichnobates (Spoorzoeker), Pamphagos (Alleseter), Dorceus (Spieder), Oribasos (Bergloper), Nebrophonos (Hertendoder) Theron (Jager), Laelaps (Stormwind), Pterelas (Vleugelsnel), Agre (Jageres), Hylaeus (Boshond), Nape (Ravijn), Poemenis (Herderin), Harpyia (Grijpster) met twee jongen, Ladon (Grijp), Dromas (Loopster), Canache (Klepper), Sticte (Vlek), Tigris (Tijger), Alce (Kracht), Leucon (Witte), Asbolus (Roet), Lacon (Spartaan), Aëllo (Storm), Thoos (Snel), Lycisce (Wolfje), Cyprius (de Cyprioot), Harpalos (Rover), Melaneus (Zwarte), Lachne (Krulhaar), Labros (Wildebras), Argiodus (Wittand), Hylactor (Blaffer), Melanchaetes (Zwarthaar), Therodamas (Wildvanger) en Oresitrophos (Zoon van de Bergen) en nog veertien anderen. Boy, wat zal dat pijn hebben gedaan.quote:
We kunnen in ieder geval concluderen dat het een pervhert was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, misschien stond er rukken in plaats van fappen maar de strekking (hihi) was hetzelfde.
[..]
Ik heb de originele tekst niet gelezen, maar als ik wiki moet geloven heetten de honden Melampus (Zwartvoet), Ichnobates (Spoorzoeker), Pamphagos (Alleseter), Dorceus (Spieder), Oribasos (Bergloper), Nebrophonos (Hertendoder) Theron (Jager), Laelaps (Stormwind), Pterelas (Vleugelsnel), Agre (Jageres), Hylaeus (Boshond), Nape (Ravijn), Poemenis (Herderin), Harpyia (Grijpster) met twee jongen, Ladon (Grijp), Dromas (Loopster), Canache (Klepper), Sticte (Vlek), Tigris (Tijger), Alce (Kracht), Leucon (Witte), Asbolus (Roet), Lacon (Spartaan), Aëllo (Storm), Thoos (Snel), Lycisce (Wolfje), Cyprius (de Cyprioot), Harpalos (Rover), Melaneus (Zwarte), Lachne (Krulhaar), Labros (Wildebras), Argiodus (Wittand), Hylactor (Blaffer), Melanchaetes (Zwarthaar), Therodamas (Wildvanger) en Oresitrophos (Zoon van de Bergen) en nog veertien anderen. Boy, wat zal dat pijn hebben gedaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval concluderen dat het een pervhert was.
Maar van de andere kant, kleinzoon van een mooie jonge god zijn kan ook niet iedereen zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, misschien stond er rukken in plaats van fappen maar de strekking (hihi) was hetzelfde.
[..]
Ik heb de originele tekst niet gelezen, maar als ik wiki moet geloven heetten de honden Melampus (Zwartvoet), Ichnobates (Spoorzoeker), Pamphagos (Alleseter), Dorceus (Spieder), Oribasos (Bergloper), Nebrophonos (Hertendoder) Theron (Jager), Laelaps (Stormwind), Pterelas (Vleugelsnel), Agre (Jageres), Hylaeus (Boshond), Nape (Ravijn), Poemenis (Herderin), Harpyia (Grijpster) met twee jongen, Ladon (Grijp), Dromas (Loopster), Canache (Klepper), Sticte (Vlek), Tigris (Tijger), Alce (Kracht), Leucon (Witte), Asbolus (Roet), Lacon (Spartaan), Aëllo (Storm), Thoos (Snel), Lycisce (Wolfje), Cyprius (de Cyprioot), Harpalos (Rover), Melaneus (Zwarte), Lachne (Krulhaar), Labros (Wildebras), Argiodus (Wittand), Hylactor (Blaffer), Melanchaetes (Zwarthaar), Therodamas (Wildvanger) en Oresitrophos (Zoon van de Bergen) en nog veertien anderen. Boy, wat zal dat pijn hebben gedaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de moderne vertolking zouden de jachthonden vervangen zijn door de novieten
Je bent geen kleinzoon van een god, prutserquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar van de andere kant, kleinzoon van een mooie jonge god zijn kan ook niet iedereen zeggen.
Ik heb nog een collega. Die staat dat niet toe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In de moderne vertolking zouden de jachthonden vervangen zijn door de novieten
quote:Beste student,
Dinsdag 15 januari vonden in het kader van het LLP de voortgangsgesprekken
plaatst. Je was daar zonder bericht bij afwezig. Dit is natuurlijk niet
acceptabel, zeker bij gebrek aan een behoorlijke afwezigheidmelding. Mocht
het zo zijn dat de uitnodiging je niet per email heeft bereikt of je een
andere goede reden had om zonder bericht afwezig te zijn dan hoor ik dat dan
ook graag.
Ik wil je vragen uiterlijk maandag 21 januari mij de reden voor je
afwezigheid te e-mailen (@law.leidenuniv.nl). In dit bericht wil
ik ook dat je je resultaten en studievoortgang tot nu toe evalueert. Voldoet
de studie aan je verwachtingen? Ben je tegen problemen aangelopen? Hoe
beoordeel
je het functioneren van de LLP groep als geheel en jouw rol daarin? Naar
aanleiding hiervan kan eventueel nog een individueel gesprek worden
ingepland.
Met vriendelijke groet,
Got your back, broquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb nog een collega. Die staat dat niet toe.
Hahaha ik had precies hetzelfde vorig jaar, kansloos gedoequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Alsof ik dat soort gesprekjes nodig heb, kan ik nu ik student ben nog steeds niet zelfstandig mn zaakjes regelen? Dit doet me denken aan mentoruur op de middelbare.
Noujaa in jouw verhaal wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent geen kleinzoon van een god, prutser
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even editten![]()
Ik mag het niet opnemen voor een ander?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sideshowbobbie een figuur uit de Griekse mythologie is.
ja, kuttopic dat dit is..quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
zozo, een hele TR zelfs, er moet hier een slotje komen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even edittentranen in mijn ogen hier
Ja, vergt veel te veel van mijn tijd dit topicquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
zozo, een hele TR zelfs, er moet hier een slotje komen?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag moet een mod het maar even edittenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Toen ik met school in Rome was waren we ergens bij zo'n vage straatverkoper die ons allemaal van dit soort kaarten probeerden aan te smerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag het niet opnemen voor een ander?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.
Nee, de zoon van Kadmos en Harmonia.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aristaios is toch de zoon van Apollo? Of heb ik nog steeds last van 4 dingen tegelijk doen
Mij ook. Tchock had alles gepland, zullen we maar zeggen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je zo snel dit plaatje wist te plaatsen, schokt mij enigszins.
Dit is té makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ga gerust je gang. Ik wou je in de rug dekken. Tchock kom d'r maar in.
En dan ben ik de topic-perv. Tsssk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is té makkelijkRabbit in the headlights dat idee
Huh nee dat klopt echt niet volgens mij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, de zoon van Kadmos en Harmonia.
Ik praat ook alleen maar wiki na. Voor zover ik die stamboom überhaupt ooit geleed heb ben ik hem weer volledig kwijt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Huh nee dat klopt echt niet volgens mij?
Dat ben je ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dan ben ik de topic-perv. Tsssk.
Maaruh zelfs daar staat het anders?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik praat ook alleen maar wiki na. Voor zover ik die stamboom überhaupt ooit geleed heb ben ik hem weer volledig kwijt.
[..]
Dat ben je ook.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maaruh zelfs daar staat het anders?
Volgens die stamboom is de vrouw van Aristaios een dochter van Kadmos? Check het lijntjequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aktaion en Makris, zonen van Aristaios, zoon van Kadmos?
Dat bedoel ik. Maar dat maakt Kadmos dus nog steeds Aktaions opa.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens die stamboom is de vrouw van Aristaios een dochter van Kadmos?
Juist en Apollo via z'n vaders kant. Maar dat is niet zichtbaar op jouw plaatje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar dat maakt Kadmos dus nog steeds Aktaions opa.
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Juist en Apollo via z'n vaders kant. Maar dat is niet zichtbaar op jouw plaatje.
Wat betreft je tweede punt zie artikel 175 gemeentewet. Hij kan alle bevelen geven die hij nodig acht ter handhaving van de openbare orde. Hij kan dan van de grondwet afwijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
n.a.v. een hertentamen staats- en bestuursrecht wat ik net had, hier wat vraagjes:
- Kan de Nationale Ombudsman onderzoek doen naar klachten van burgers over uitspraken van nationale rechters?
- Kan bij zeer ernstige wanordelijkheden de burgemeester een noodbevel uitvaardigen en zelfs (tijdelijk) afwijken van bij de Grondwet gestelde voorschriften?
Inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.
Zoon van z'n opa?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, verrek. Dus achterkleinkind van Ares en kleinkind van Apollo. En dus ook achterkleinkind van Zeus. Wat weer redelijk vreemd is aangezien Ares een zoon van Zeus is.
Zijn ene overgrootvader is de broer van zijn opa en de andere de vader van zowel zijn opa als zijn andere overgrootvader.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wat betreft je tweede punt zie artikel 175 gemeentewet. Hij kan alle bevelen geven die hij nodig acht ter handhaving van de openbare orde. Hij kan dan van de grondwet afwijken.
Dus niet van de Grondwet zelf lijkt mequote:Artikel 175 1. In geval van oproerige beweging, van andere ernstige wanordelijkheden of van rampen, dan wel van ernstige vrees voor het ontstaan daarvan, is de burgemeester bevoegd alle bevelen te geven die hij ter handhaving van de openbare orde of ter beperking van gevaar nodig acht. Daarbij kan van andere dan bij de Grondwet gestelde voorschriften worden afgeweken.
Daarom zijn die kerstdiners altijd zo complex hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn ene overgrootvader is de broer van zijn opa en de andere de vader van zowel zijn opa als zijn andere overgrootvader.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
#pwnd by paxcon
Ben je hipster ofzo met je underground-muziek?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
Hé, ik roep iets over muziek en iemand kent het. Dat gebeurt niet vaak hier.
Hipster alertquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
Hé, ik roep iets over muziek en iemand kent het. Dat gebeurt niet vaak hier.
Wel lekker weinig stoelen nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom zijn die kerstdiners altijd zo complex hier.
`quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef Yreal het volgende:
Nog niet betaalde rekeningen, die wel verstuurd zijn en de prestatie in 2012 is geleverd vallen voor de ib toch gewoon in 2012?
Waar zou jij vandaan komenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je hipster ofzo met je underground-muziek?
Nee, helemaal niet. Jullie kennen niets. Ik laat soms de allergrootste namen in de genres horen en dan is het hier zo stil als op Aktaion's verjaardagen.quote:
Shit, overheen gelezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Dus niet van de Grondwet zelf lijkt me
Yup dat scheelt wel. Maar wel altijd ruzie enzo over wie wat beter weet. Heb je met van die inflated ego's als Zeus etc.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wel lekker weinig stoelen nodig.
Wij kennen heel veel. Alleen niet in jouw sferen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Nee, helemaal niet. Jullie kennen niets. Ik laat soms de allergrootste namen in de genres horen en dan is het hier zo stil als op Aktaion's verjaardagen.
Staat toch in me profiel?quote:
Zijn er toch wel een aantal voorbij gekomen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
Ik heb trouwens in de 100,120 topics dat ik hier post nog nooit een afgestudeerde gezien, behalve Marharbal.
Die staat in elk geval niet in de OP.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zijn er toch wel een aantal voorbij gekomen?Trinity enzo?
Nah zie de edit ik was in de war met iemand anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staat in elk geval niet in de OP.Volgens mij verder niet hoor.
iDeal kost 0,667 euro per transactie. Is altijd zo, alleen de meeste bedrijven rekenen het niet door. Voor concerttickets moet je het ook altijd wel betalenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
Ik zit al de hele middag te F5'en op Blackboard voor de antwoorden van mn hertentamen. Ik ga het van dit tentamen af laten hangen of ik ga stoppen of niet. Erg goed ging het niet, dus ik hoop op net een 5,5.
Inderdaad. Meestal komt men even melden dat hij/zij is afgestudeerd en dat was het. Volgens mij is nailpolish inmiddels ook al klaar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zijn er toch wel een aantal voorbij gekomen?Yashaa enzo?
Ooh oke, ik dacht al dat ik moest betalen om ze zelf op te komen halenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
iDeal kost 0,667 euro per transactie. Is altijd zo, alleen de meeste bedrijven rekenen het niet door. Voor concerttickets moet je het ook altijd wel betalen
Valt wel mee, maar als ik deze niet haal heb ik in het eerste semester maar 15 van de 30 punten gehaald. En anders 25 dus.quote:
Dat is niet best. Geen kans meer om het daarna op te halen? Of gewoon geen interesse in de studie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
Ik zit al de hele middag te F5'en op Blackboard voor de antwoorden van mn hertentamen. Ik ga het van dit tentamen af laten hangen of ik ga stoppen of niet. Erg goed ging het niet, dus ik hoop op net een 5,5.
Ben jij voornemens te blijven hangen als je afgestudeerd bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal komt men even melden dat hij/zij is afgestudeerd en dat was het. Volgens mij is nailpolish inmiddels ook al klaar?
Heel vaak ook komen mensen melden dat ze studeren en waar en of ze in de OP mogen en dan komen ze niet meer terugquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal komt men even melden dat hij/zij is afgestudeerd en dat was het. Volgens mij is nailpolish inmiddels ook al klaar?
Nee inderdaad, niet van de grondwet zelf. Staat ook in Belinfante, 15de druk, beginselen van het Nederlandse staatsrecht, blz. 232. Wel oude druk maar dit artikel is niet gewijzigd sinds die druk. De burgemeester mag niet afwijken van de grondwet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Dus niet van de Grondwet zelf lijkt me
Ben je het daar niet mee eens?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel vaak ook komen mensen melden dat ze studeren en waar en of ze in de OP mogen en dan komen ze niet meer terugWat in godsnaam maakt dat OP-plekje dan uit, denk ik, het is geen titel ofzo
Om nog maar niet te beginnen over de 'scholieren'-categorie
Daar vraag je met wat trouwens. Een van de redenen waarom ik tegenwoordig de godgansedag op Fok, social media en dat soort onzin zit, is omdat ik wat afleiding tijdens het studeren nodig heb. Als ik aan het werk ben heb ik er geen tijd voor, ik vraag mij dan ook af hoeveel tijd je na het afstuderen daarvoor overhoudt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben jij voornemens te blijven hangen als je afgestudeerd bent?
Nee. De OP geeft aan waar de intensieve posters studeren, ik zie geen enkele reden daar mensen in te zetten die überhaupt niet studeren. Laat staan als ze hier toch al vrijwel niet posten.quote:
Ik bedoelde de 'scholieren' sectie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. De OP geeft aan waar de intensieve posters studeren, ik zie geen enkele reden daar mensen in te zetten die überhaupt niet studeren. Laat staan als ze hier toch al vrijwel niet posten.
Ik ook?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 'scholieren' sectie.
Oh ja... Dan zal de BSA wel lastig beginnen te worden..quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar als ik deze niet haal heb ik in het eerste semester maar 15 van de 30 punten gehaald. En anders 25 dus.
Ik heb inderdaad beetje hetzelfde. Later heb ik er ongetwijfeld minder tijd voor. Maar ik wil wel in de OP blijvenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar vraag je met wat trouwens. Een van de redenen waarom ik tegenwoordig de godgansedag op Fok, social media en dat soort onzin zit, is omdat ik wat afleiding tijdens het studeren nodig heb. Als ik aan het werk ben heb ik er geen tijd voor, ik vraag mij dan ook af hoeveel tijd je na het afstuderen daarvoor overhoudt.
Wellicht dat als ik als gemeenteambtenaar (baliemedewerker II) van Zoetermeer kan beginnen ik nog wel tijd heb om rond te blijven spoken. Je moet dan toch wat te doen hebben tussen het uit het raam staren door.
Vergeet niet dat je ook nog het scheurkalender blaadje af moet scheuren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar vraag je met wat trouwens. Een van de redenen waarom ik tegenwoordig de godgansedag op Fok, social media en dat soort onzin zit, is omdat ik wat afleiding tijdens het studeren nodig heb. Als ik aan het werk ben heb ik er geen tijd voor, ik vraag mij dan ook af hoeveel tijd je na het afstuderen daarvoor overhoudt.
Wellicht dat als ik als gemeenteambtenaar (baliemedewerker II) van Zoetermeer kan beginnen ik nog wel tijd heb om rond te blijven spoken. Je moet dan toch wat te doen hebben tussen het uit het raam staren door.
Dus eigenlijk heb je maar 1 vak niet gehaald? (Mits je een voldoende hebt op het tentamen van 10 punten)quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar als ik deze niet haal heb ik in het eerste semester maar 15 van de 30 punten gehaald. En anders 25 dus.
Wat doe jij eigenlijk aan de UvA? Gewoon rechtsgeleerdheid of,... en hoeveelste jaars enzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook nog het scheurkalender blaadje af moet scheuren.
we hadden 4 vakkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je maar 1 vak niet gehaald? (Mits je een voldoende hebt op het tentamen van 10 punten)
Arbeidsrecht, tweede master na vorig jaar strafrecht te hebben gedaan. Daar wacht ik nog steeds op mijn scriptie. Ik heb strafrecht dus nog niet afgerond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk aan de UvA? Gewoon rechtsgeleerdheid of,... en hoeveelste jaars enzo.
Maar dan kun je volgend semester alsnog 30 punten halen en op 45 punten uitkomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
we hadden 4 vakken
2 van 10 punten (1 gehaald, 1 her) en 2 van 5 (waarvan ik er 1 gehaald heb)
Als ik deze her heb gehaald heb ik dus 3 van de 4 vakken gehaald
Ah nice.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef Polacco het volgende:
[..]
Arbeidsrecht, tweede master na vorig jaar strafrecht te hebben gedaan. Daar wacht ik nog steeds op mijn scriptie. Ik heb strafrecht dus nog niet afgerond.
Daarvoor gewoon bachelor rechtsgeleerdheid.
true, maar ik heb voor mezelf gewoon besloten dat ik stop als ik in het eerste semester niet 20 punten of meer kan halen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Maar dan kun je volgend semester alsnog 30 punten halen en op 45 punten uitkomen.
Niet zo snel opgeven.
Ben je al begonnen aan je scriptie strafrecht (dat je hem hebt ingeleverd en op antwoord wacht) of nog niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef Polacco het volgende:
[..]
Arbeidsrecht, tweede master na vorig jaar strafrecht te hebben gedaan. Daar wacht ik nog steeds op mijn scriptie. Ik heb strafrecht dus nog niet afgerond.
Daarvoor gewoon bachelor rechtsgeleerdheid.
Al plannen voor daarna?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik doe notarieel & fiscaal. Hoop dit jaar klaar te zijn.
Ja ik heb mijn scriptie al geschreven. Het duurde alleen echt ontzettend lang voordat ik een antwoord kreeg van mijn begeleider. Ik had half juli ingeleverd en pas eind november kreeg ik antwoord. Nu heb ik de verbeteringen aangebracht en is de scriptie op weg naar de tweede corrector. Dus nog even afwachtenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan je scriptie strafrecht (dat je hem hebt ingeleverd en op antwoord wacht) of nog niet?
Aah vandaar! Ja, in vorig topic had ik al gequote dat ze bij strafrecht UvA nu dus geen bachelor essays meer doen vanwege onderbezetting van begeleiders. Weet jij hoe dat zit?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn scriptie al geschreven. Het duurde alleen echt ontzettend lang voordat ik een antwoord kreeg van mijn begeleider. Ik had half juli ingeleverd en pas eind november kreeg ik antwoord. Nu heb ik de verbeteringen aangebracht en is de scriptie op weg naar de tweede corrector. Dus nog even afwachten
Ja, ik weet niet precies hoe het zit maar volgens mij had mijn begeleider rond de 100(!) scripties en essays te behandelen. Ik neem het hem ook niet kwalijk dat het zo lang duurt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aah vandaar! Ja, in vorig topic had ik al gequote dat ze bij strafrecht UvA nu dus geen bachelor essays meer doen vanwege onderbezetting van begeleiders. Weet jij hoe dat zit?
Maar half juni tot november is wel echt heel erg lang. Als je voor augustus had willen afstuderen, dan was je nu de pineut geweest,
Nog geen idee eigenlijk, het balanceert van het doen van een nieuwe studie tot gaan werken in een van de twee richtingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Enigszins maar moet nog even kijken hoe ik het concreet allemaal wil invullen. Jij?
Welke studie zou dat dan evt. zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef Polacco het volgende:
[..]
Nog geen idee eigenlijk, het balanceert van het doen van een nieuwe studie tot gaan werken in een van de twee richtingen.
Als je de mogelijkheid hebt om het te doen moet je het doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef Speedy_T het volgende:
Twee masters.. Ik begin er ook steeds meer over te denken.
Iets heel anders dan rechten denk ik dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef Polacco het volgende:
[..]
Nog geen idee eigenlijk, het balanceert van het doen van een nieuwe studie tot gaan werken in een van de twee richtingen.
Jij kan ook wel twee masters doen met jouw cijfersquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Paxcon het volgende:
Zijn jullie allemaal zo slim dan?
Of is het gewoon een makkelijke domme kutopleiding?
Vraag ik me ook af aangezien ik het wel steeds vaker hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Paxcon het volgende:
Mag ik vragen hoeveel uur je er in de week mee zoet bent? En hoe het bevalt om zonder voorbereidende bachelor ineens een master in een andere richting (erbij) te doen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik doe notarieel & fiscaal. Hoop dit jaar klaar te zijn.
Pretstudie hé!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Paxcon het volgende:
Ja geschiedenis of archeologie heb ik altijd interessant gevonden, maar ook taalwetenschap (Pools of Russische) lijken mij interessant.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Iets heel anders dan rechten denk ik dan?
Heb ik ook weleens aan gedacht trouwens.
Gaat prima. Hier is dat ook de enige manier om fiscaal te doen. Er is alleen een fiscale master. En aantal uren...dat moet ik je schuldig blijven. Het is niet exact te zeggen. De ene week heel weinig en de andere superveel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:38 schreef Argelos het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af aangezien ik het wel steeds vaker hoor.
[..]
Mag ik vragen hoeveel uur je er in de week mee zoet bent? En hoe het bevalt om zonder voorbereidende bachelor ineens een master in een andere richting (erbij) te doen?
Inderdaad. Misschien ga ik ook weleens een keer een studie erbij pakken later.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ja geschiedenis of archeologie heb ik altijd interessant gevonden, maar ook taalwetenschap (Pools of Russische) lijken mij interessant.
Wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pretstudie hé!
Nee, de meeste (of althans: heel veel) rechtenstudenten doen twee masters. Na het voltooien van een bachelor rechtsgeleerdheid heb je namelijk toegang tot een heleboel verschillende specialisaties.
Als je al zeker weet welke kant je op wil (bijv ondernemingsrecht) dan is dat niet altijd zo verstandig. Hoge cijfers halen voor je eerste master en alles op alles zetten voor een mooie stage kan dan veel meer opleveren. Ik ken een meisje dat vanwege haar extra master strafrecht (geen cum laude i.t.t haar privaatrecht master) afgewezen werd. Nadat zij strafrecht van haar c.v. verwijderde kwam ze wel aan de bak.
Dat laatste is iets waar ik serieus bij stil zou staan voordat ik twee totaal verschillende specialisaties zou doen, aangezien je dan niet kunt aantonen dat je echt voor een bepaalde richting kiest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pretstudie hé!
Nee, de meeste (of althans: heel veel) rechtenstudenten doen twee masters. Na het voltooien van een bachelor rechtsgeleerdheid heb je namelijk toegang tot een heleboel verschillende specialisaties.
Als je al zeker weet welke kant je op wil (bijv ondernemingsrecht) dan is dat niet altijd zo verstandig. Hoge cijfers halen voor je eerste master en alles op alles zetten voor een mooie stage kan dan veel meer opleveren. Ik ken een meisje dat vanwege haar extra master strafrecht (geen cum laude i.t.t haar privaatrecht master) afgewezen werd. Nadat zij strafrecht van haar c.v. verwijderde kwam ze wel aan de bak.
Tja, dat is dus een beetje de vraag. De geldkraan van zowel de overheid als van m'n ouders gaat een keertje dicht en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik over twee masters zou doen en hoe je dat überhaupt het beste kan aanpakken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Polacco het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt om het te doen moet je het doen
Bij een aantal universiteiten kun je in elk geval twee specialisaties doen, binnen één master rechtsgeleerdheid. Je schrijft dan 1 scriptie en rond twee masterspecialisaties (bijvoorbeeld privaat- en ondernemingsrecht) in 1,5 jaar (RuG) af.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Tja, dat is dus een beetje de vraag. De geldkraan van zowel de overheid als van m'n ouders gaat een keertje dicht en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik over twee masters zou doen en hoe je dat überhaupt het beste kan aanpakken.
Spannend!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:46 schreef Studeur het volgende:
antwoorden staan erop, daar gaan we dan
Ik gebruik mijn uitloopjaar van mijn eerste master. Eerst 1 master afronden en dan het jaar daarop de tweede.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Tja, dat is dus een beetje de vraag. De geldkraan van zowel de overheid als van m'n ouders gaat een keertje dicht en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik over twee masters zou doen en hoe je dat überhaupt het beste kan aanpakken.
Was het multiplegok? Of ook open vragen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:46 schreef Studeur het volgende:
antwoorden staan erop, daar gaan we dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Doen?
• Doen!
• Ga heen met je banner.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Normaal gesproken betaal je toch het instellingstarief bij een tweede master?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn uitloopjaar van mijn eerste master. Eerst 1 master afronden en dan het jaar daarop de tweede.
Ik betaal dezelfde collegegelden als vorig jaar.
De kennis is vaak ook compleet niet relevant als je een andere kant op wil. Natuurlijk helpt het als je voor twee masters heel goed scoort (dat toont wel aan dat je een slimme meid/jongen bent) maar een lijst met zesjes en zeventjes erbij omdat je het er voor de lol bij deed werkt eerder als een molensteen dat om je nek hangt dan als een teken van kunde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:44 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat laatste is iets waar ik serieus bij stil zou staan voordat ik twee totaal verschillende specialisaties zou doen, aangezien je dan niet kunt aantonen dat je echt voor een bepaalde richting kiest.
Gewoon voor twee masters inschrijven. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd je doordeweeks hebt om te studeren. 120 master punten per jaar halen is goed te doen, maar is wel echt een fulltime bezigheid. Ik geloof dat Maharbal aangaf van tentamen naar tentamenperiode te leven, en zo voelt dat ook wel. Als je ook nog een (afstudeer)stage wil gaan doen dan moet je rekenen op flink wat vertraging.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niet als je twee masters tegelijk doet. Met andere woorden: je moet zorgen dat je je eerste master (formeel) niet afrondt, voordat je ook met je tweede master klaar bent. Oftewel: twee scripties tegelijk in leveren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Normaal gesproken betaal je toch het instellingstarief bij een tweede master?
Dat kan met je bachelor ook toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet als je twee masters tegelijk doet. Met andere woorden: je moet zorgen dat je je eerste master (formeel) niet afrondt, voordat je ook met je tweede master klaar bent. Oftewel: twee scripties tegelijk in leveren.
Ja, als je er al een hebt afgerond. Zolang je nog aan het studeren bent kan je praktisch onbeperkt door blijven gaan tegen wettelijk tarief. Een kennis van mij heeft uitgevogeld hoe hij tijdens zijn masters ook nog een extra bachelor kan krijgen. Maar dat is een ingewikkeld proces.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef Tchock het volgende:
Meningen iedereen!60% Sdu, 40% KluwerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Doen?
• Doen!
• Ga heen met je banner.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Lettertype niet gecentreerd
Lettertype niet gecentreerd wat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
60% Sdu, 40% Kluwer![]()
Lettertype niet gecentreerd
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Studeur het volgende:
31 van de 40 punten bij meerkeuze. de open vraag (10 punten) is nog geen antwoord van bekend, maar ik ga er van uit dat ik daar wel minstens een 6 voor heb. in totaal moet je 32.5 punten halen voor een voldoende.
Dus ik blijf rechten doen![]()
Ja, werkt hetzelfde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan met je bachelor ook toch?
Ik zeg net - letterlijk - dat ik dit nog nooit gedaan hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje Tchock doe je dit voor het eerst ofzo?
Gefeliciteerd! Met 37 van de 50 punten heb je wellicht ook nog een mooi cijfer! 7.4 oidquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Studeur het volgende:
31 van de 40 punten bij meerkeuze. de open vraag (10 punten) is nog geen antwoord van bekend, maar ik ga er van uit dat ik daar wel minstens een 6 voor heb. in totaal moet je 32.5 punten halen voor een voldoende.
Dus ik blijf rechten doen![]()
haphapquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg net - letterlijk - dat ik dit nog nooit gedaan heb
Bij de uva kon ik voor het wettelijke tarief een tweede master doen als ik mij gewoon zou inschrijven in juni '12.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Haha jawel man, is toch heerlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Tchock het volgende:
Okay, geen bannerGa ik mijn tijd weer nuttiger besteden.
Heb je dan bijvoorbeeld nooit het probleem dat twee tentamens op hetzelfde moment zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
De kennis is vaak ook compleet niet relevant als je een andere kant op wil. Natuurlijk helpt het als je voor twee masters heel goed scoort (dat toont wel aan dat je een slimme meid/jongen bent) maar een lijst met zesjes en zeventjes erbij omdat je het er voor de lol bij deed werkt eerder als een molensteen dat om je nek hangt dan als een teken van kunde.
[..]
Gewoon voor twee masters inschrijven. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd je doordeweeks hebt om te studeren. 120 master punten per jaar halen is goed te doen, maar is wel echt een fulltime bezigheid. Ik geloof dat Maharbal aangaf van tentamen naar tentamenperiode te leven, en zo voelt dat ook wel. Als je ook nog een (afstudeer)stage wil gaan doen dan moet je rekenen op flink wat vertraging.
Ja, dat had ik eerst, maar dat stond saai. Sowieso zijn die letters het moeilijkste, de rest vond ik wel geslaagd. Maar met 4 tegen 0 is het niet echt een succes by popular vote.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha jawel man, is toch heerlijk
Met gecentreerd bedoel ik dat de tekst niet in het midden staat (wat mij dan wel weer leuk leek)
Ik heb voor gestemd nuquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerst, maar dat stond saai. Sowieso zijn die letters het moeilijkste, de rest vond ik wel geslaagd. Maar met 4 tegen 0 is het niet echt een succes by popular vote.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:38 schreef Valid het volgende:
Het studeren gaat waardeloos hier, al een paar dagen. Moet echt verandering in komen, want het komt natuurlijk niet vanzelf goed.
Die kans bestaat natuurlijk. Maar is relatief klein. Het kan voorkomen dat je van 9 - 12 vak 1 hebt en dan van 13 - 16.00 vak 2 op dezelfde dag. In dat ben je wel even bezig. Ik heb altijd het geluk gehad dat er maar relatief weinig overlap zat tussen de verschillende vakken. Afgelopen semester had ik wel een dag dat ik om negen uur 's ochtends begon en tot negen uur 's avonds op de UvA bleef. Maar goed, dan maak je ook meteen flinke stappen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Heb je dan bijvoorbeeld nooit het probleem dat twee tentamens op hetzelfde moment zijn?
Bij een aantal keuzevakken aan dezelfde faculteit liep ik al tegen dit probleem aan..
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:59 schreef Paxcon het volgende:
Die vraag over dat wanneer nog hoger beroep mogelijk is altijd een prejudiciele vraag gesteld moet worden, is eindelijk geschrapt
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:59 schreef Paxcon het volgende:
Die vraag over dat wanneer nog hoger beroep mogelijk is altijd een prejudiciele vraag gesteld moet worden, is eindelijk geschrapt
4 uur wachten voor je rijbewijs. Druk baan vriend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je problemen hebt kan je altijd een klacht indienen bij 'de baas' maar verwacht dan niet dat ik jouw aanvraag nog in behandeling ga nemen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
4 uur wachten voor je rijbewijs. Druk baan vriend.
Er zijn dagen dat het niet kan, maar als het mij of Erik met enige regelmaat lukt...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Onverkapte 'wij hebben een enorm drukke baan'?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het niet kan, maar als het mij of Erik met enige regelmaat lukt...
Erik studeert toch nog?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het niet kan, maar als het mij of Erik met enige regelmaat lukt...
Ach ja, of je nou belastingformulieren invult of rijbewijzen uitprint..quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Die is voorlopig nog niet klaar hoor. Bijna noviet nog.
Bedenk hier zelf gewoon lekker wat bij aan de hand van de horrorverhalen die je overal hoort over uren op Zuidquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onverkapte 'wij hebben een enorm drukke baan'?
Ik ga zeker nog een derde master doen als ik een jaar of 2/3 werk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien ga ik ook weleens een keer een studie erbij pakken later.
Ik sta nog niet officieel ingeschreven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef Valid het volgende:
[..]En Maharbal is ook nog niet klaar, met z'n strafprocesrecht.
Wajoooooo kijk hem brutaal doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Die is voorlopig nog niet klaar hoor. Bijna noviet nog.
Notoire aanstellers dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bedenk hier zelf gewoon lekker wat bij aan de hand van de horrorverhalen die je overal hoort over uren op Zuid
Fixed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Notoire overbetaalde aanstellers dus.
Jouw forum kan nu wel opgedoekt worden: WGR / Juridische kwestiesquote:
In beide gevallen het summum van je bestaan!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach ja, of je nou belastingformulieren invult of rijbewijzen uitprint..
Slotje was net later dan Pax.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
Pax, jij kunt door een slotje posten?
Scheelt werk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jouw forum kan nu wel opgedoekt worden: WGR / Juridische kwesties
3.000 netto, netjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
3000 netto noem ik niet overbetaald
Stond er zelf ook van te kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
Pax, jij kunt door een slotje posten?
Wou even weten of je boven of onder dat bedrag zit.quote:
Oh god, een vermoedelijk eerstejaars student die gelijk alles denkt te wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jouw forum kan nu wel opgedoekt worden: WGR / Juridische kwesties
En ben je nog geen hol verder. Misschien zit ik op 2.999.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wou even weten of je er boven of onder dat bedrag zit.
Nu weet ik het.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En ben je nog geen hol verder. Misschien zit ik op 2.999.
hoe zie je dat allemaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij heb ik er weer een sloot notes bij. Wat stom dat Mods je nooit vertellen als je genote wordt
Waarom zou je vrijwillig in WGR willen posten? Tenzij levensmoe natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Mahar, is het je wel opgevallen dat ik sinds je oproep veel meer (inhoudelijk) in WGR post?
Ja, en trots op jequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Mahar, is het je wel opgevallen dat ik sinds je oproep veel meer (inhoudelijk) in WGR post?
Zodat je 4,50 gaat betalenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij heb ik er weer een sloot notes bij. Wat stom dat Mods je nooit vertellen als je genote wordt
Klik bovenaan op Abonnementen en dan op notes opvragen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hoe zie je dat allemaal![]()
ik ben nog nooit genote denk ik
Sommige topics heb ik wel degelijk het idee dat ik kan helpen. De topics waar ik zin van krijg mijn eigen hart op te eten zodat het allemaal voorbij is vermijd ik zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig in WGR willen posten? Tenzij levensmoe natuurlijk
quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
hoe zie je dat allemaal![]()
ik ben nog nooit genote denk ik
Volhouden. Ik maakte (of maak) die selectie ook altijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:25 schreef Tchock het volgende:
Sommige topics heb ik wel degelijk het idee dat ik kan helpen. De topics waar ik zin van krijg mijn eigen hart op te eten zodat het allemaal voorbij is vermijd ik zo veel mogelijk.
Ja, dan schiet het toch compleet zijn functie voorbij? Ik weet van twee notes waarom ik ze heb (eentje terecht, eentje niet), de andere veertien nooit iets over gehoord. Hoe moet ik dan weten wat ik steeds fout doequote:
Ik wil wel eens posten in de wat arbeidsrechtelijk getinte topics. Dat wordt echter al heel snel teniet gedaan zodra infantiele wezens aldaar beginnen te postenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige topics heb ik wel degelijk het idee dat ik kan helpen. De topics waar ik zin van krijg mijn eigen hart op te eten zodat het allemaal voorbij is vermijd ik zo veel mogelijk.
Zinloos toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb op één na ook geen idee waarom ik er 21 heb... Betalen is wel het laatste wat ik doe.
ik doe het ervoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Bruce_Cutler het volgende:
3000 netto noem ik niet overbetaald
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:51 schreef Ties02 het volgende:
Daar kan je aardig wat notes mee bekijken per maand!
Yer is ook prima. Wel groot kaartenbak gehalte, verwacht er geen wonderen van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Valid het volgende:
Gisteren ben ik trouwens op basis van m'n LinkedIn benaderd door YER. Iemand daar ervaring mee voor sectie legal? Ik heb wel eens begrepen dat je voor de juristerij beter bij Ebbinge kan zitten. Iemand die daar meer over weet?
Ik zie geen filmpjequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef Tchock het volgende:
Sekstape Twents tienermeisje in omloop Nou zeg, dit valt ook tegen. Ze lijkt haast in slaap te vallen.
Zou aanhoren wat ze te vertellen hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Valid het volgende:
Gisteren ben ik trouwens op basis van m'n LinkedIn benaderd door YER. Iemand daar ervaring mee voor sectie legal? Ik heb wel eens begrepen dat je voor de juristerij beter bij Ebbinge kan zitten. Iemand die daar meer over weet?
Ik heb me op minder fapbaar materiaal gefapped.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Tchock het volgende:
Ik was eten. En fappen op dat filmpje het is niet echt fapbaar.
Wut?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb me op minder fapbaar materiaal gefapped.
en
Ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik heb me op minder fapbaar materiaal gefapped.
en
quote:
Oh. Nee. Ik zou nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik post youtube filmpje
Jij post :
Ik post :terug
Zo dat ritueeltje ook weer gehad.
Voor de juristerij kun je inderdaad beter bij Ebbinge zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Valid het volgende:
Ik heb het gedaan, maar snap de grap niet. Gaat het om het leuke deuntje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, wat geniaal dit![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een muziekbestandje in je uitvoerbestanden van je PC met allemaal slechte midimuziek er op, hoe vet is dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, maar snap de grap niet.
Haha ja, daar kwam ik achter inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit een muziekbestandje in je uitvoerbestanden van je PC met allemaal slechte midimuziek er op, hoe vet is dat?
Weet je ook waarom dat zo zou zijn? Omdat ze simpelweg meer advocatenkantoren als klant hebben?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor de juristerij kun je inderdaad beter bij Ebbinge zitten.
Wat wil je weten?
Dat zijn interessante feitenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef Tchock het volgende:
Het schijnt dat dit moest spelen tijdens de installatie van Windows '95 en dat het er nooit uitgehaald is.
Wat ik ervan heb begrepen is dat Ebbinge meer (high profile) kantoren als klanten heeft inderdaad en strenger selecteert. Iets met de beste 5% op basis van benchmarks t.o.v. WO'ers.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef Valid het volgende:
[..]
Weet je ook waarom dat zo zou zijn? Omdat ze simpelweg meer advocatenkantoren als klant hebben?
Ja dat heb ik ook gehoord, dat Ebbinge strenger selecteert. Ik heb nu een telefonisch gesprek gehad met een consultant (hele laag van campus recruiter zit er in mijn geval niet tussen) en ik heb m'n cv en cijferlijsten (vanaf middelbare school) opgestuurd. Op basis daarvan kreeg ik een uitnodiging om op gesprek te komen. Verschil is volgens mij dat YER (voor zover ik weet) geen assessment afneemt. Die consultant had het inderdaad ook over een volledige begeleiding naar een gesprek toe, zodat alles (cv / brief / voorbereiding op de vragen die je kunt verwachten) goed is en het enkel gaat om de klik. Kan handig zijn lijkt me.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb begrepen is dat Ebbinge meer (high profile) kantoren als klanten hebben inderdaad en strenger selecteren. Iets met de beste 5% op basis van benchmarks t.o.v. WO'ers.
Yer is meer een 'we flikkeren alles er maar in' groep, althans dat idee krijg ik wel eens. Voor Ebbinge moet je voorgedragen worden door een campus recruiter, eerst een lange vragenlijst invullen en vervolgens nog eens uitgenodigd worden op basis van het uitkomst van die lijst (+ CV, cijfers middelbare school, referenties etc.)
Verder hangt het ook erg af van je studierichting. Ik had het niet nodig met fiscaal, maar zit wel in de poule van Ebbinge. Je kreeg een gesprek, psychologische toetsen en IQ testen / assessment. Op basis van die cijfers, het gesprek en de psychologische toetsen besluiten ze dan of ze je in de poule opnemen.
Het kan handig zijn. Ze begeleiden je bij sollicitatieprocedures (ook voor stages), introduceren je bij kantoren (je hebt dan al een streepje voor omdat de Ebbinge ook een selectieprocedure + assessments doet dus), helpen je voor te bereiden op de gesprekken en beoordelen (en bekritiseren) zelfs je sollicitatiebrieven.
Het kan inderdaad handig zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord, dat Ebbinge strenger selecteert. Ik heb nu een telefonisch gesprek gehad met een consultant (hele laag van campus recruiter zit er in mijn geval niet tussen) en ik heb m'n cv en cijferlijsten (vanaf middelbare school) opgestuurd. Op basis daarvan kreeg ik een uitnodiging om op gesprek te komen. Verschil is volgens mij dat YER (voor zover ik weet) geen assessment afneemt. Die consultant had het inderdaad ook over een volledige begeleiding naar een gesprek toe, zodat alles (cv / brief / voorbereiding op de vragen die je kunt verwachten) goed is en het enkel gaat om de klik. Kan handig zijn lijkt me.
Nou ja, ik verwacht er verder niet heel veel van, maar het is wel een fijne bevestiging om er überhaupt uitgepikt te worden.
Colportagewet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit woord had ik nog nooit gehoord. Maar terechte klacht.
Helemaal rond 02:00quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijke lui, werkelijk waar. Paar jaar terug iemand nog net niet hardhandig van de verdieping gestuurd, omdat je als colporteur iedereen apart moet benaderen (elke verdieping zit hier achter een gesloten deur, naast een gesloten deur 'buiten') en dus niet doodleuk bij één iemand aanbellen en dan gelijk 20 anderen meepakt. Meneer was het daar niet mee eens, want dat was hem niet zo verteldquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit woord had ik nog nooit gehoord. Maar terechte klacht.
Die komen hier echt nooit joh.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijke lui, werkelijk waar. Paar jaar terug iemand nog net niet hardhandig van de verdieping gestuurd, omdat je als colporteur iedereen apart moet benaderen (elke verdieping zit hier achter een gesloten deur, naast een gesloten deur 'buiten') en dus niet doodleuk bij één iemand aanbellen en dan gelijk 20 anderen meepakt. Meneer was het daar niet mee eens, want dat was hem niet zo verteld
Hier een tweemaal per jaar ofzo en het zijn altijd van die vage energiebedrijfjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die komen hier echt nooit joh.Zal wel streekgebonden zijn denk ik. Afgezien van collecteurs voor goede doelen en de verdwaalde Jehova's getuige* komt hier niemand aan de deur.
*dat zijn trouwens ook hufters. Die houden ook gewoon hun praatje als er een kind open doet, maar dan wat neergeschaald. En zodra je de deur open doet inspelen op je schuldgevoel
Dat is natuurlijk onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hier een tweemaal per jaar ofzo en het zijn altijd van die vage energiebedrijfjesEen goed product verkoopt zichzelf wel denk ik dan, daarvoor hoef je niet aan de deur te komen.
Ik vermoed dat Sideshow bedoelt dat als je een product hebt dat automatisch meteen een behoefte creëert bij mensen je het niet zo agressief hoeft te marketen.Het zijn juist de producten waar mensen niet direct een gevoel bij hebben dat ze het nodig hebben die steunen op dingen als colportage. Dus in die zin verkoopt het ene product zichzelf meer dan het andere.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzinGeen enkel product verkoopt zichzelf. Maar dat ze aan de deur komen is wel bijzonder hinderlijk.
True, wat kort door de bocht, maar een product aan de deur verkopen waarbij je mensen overrompelt met geweldige verkooppraatjes is geen goede manier van verkopen, me dunkt. (het bedrijf dat hier nu rondloopt belooft ook goude bergen, maar even googelen leerde mij al de leuke addertjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzinGeen enkel product verkoopt zichzelf. Maar dat ze aan de deur komen is wel bijzonder hinderlijk.
Dat is waar, maar colportage stamt uit een tijdperk dat de consument nog niet de mogelijkheid had alle producten te overzien en dat het heel normaal was dingen aan de deur te verkopen. Dat het nog bestaat, tsja. Dat is gewoon stom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sideshow bedoelt dat als je een product hebt dat automatisch meteen een behoefte creëert bij mensen je het niet zo agressief hoeft te marketen.Het zijn juist de producten waar mensen niet direct een gevoel bij hebben dat ze het nodig hebben die steunen op dingen als colportage. Dus in die zin verkoopt het ene product zichzelf meer dan het andere.
Juistemquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sideshow bedoelt dat als je een product hebt dat automatisch meteen een behoefte creëert bij mensen je het niet zo agressief hoeft te marketen.Het zijn juist de producten waar mensen niet direct een gevoel bij hebben dat ze het nodig hebben die steunen op dingen als colportage. Dus in die zin verkoopt het ene product zichzelf meer dan het andere.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo. Een klein uurtje de stad in geweest, en bij thuiskomst een kaartje van de Jehova's gevonden dat ze ons niet thuis hadden getroffen. De foto van het kleine jongetje met de gebalde vuist kunnen jullie er zelf wel bij bedenken.
Dat is ook waar. Het was ook louter bedoeld ter nuancering van jouw stelling dat geen enkel product zichzelf verkoopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar colportage stamt uit een tijdperk dat de consument nog niet de mogelijkheid had alle producten te overzien en dat het heel normaal was dingen aan de deur te verkopen. Dat het nog bestaat, tsja. Dat is gewoon stom.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
Don't you love her madly? Wanna be her daddy?
Wauw, dat is de slechtste Doors-cover die ik ooit gehoord heb. Wat een verkrachting.quote:
Wat een nuance. Overigens: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)bij-PEC-Zwolle.dhtmlquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw, dat is de slechtste Doors-cover die ik ooit gehoord heb. Wat een verkrachting.
Smaakloos.quote:
Als er daadwerkelijk een uiterste bereikt wordt is nuance niet meer nodig, toch? En ja! Ik zag hetquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een nuance. Overigens: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)bij-PEC-Zwolle.dhtml
Niet helemaal relevant maar ik vind het ook geweldig dat het weer PEC heet. Herinneringen aan een 6-4 in De Meer, maar ook een kansloze 4-1 uit in Zwolle, Ajax nog met Arnold Muhren en ik stiekem met mijn oor aan de radio omdat ik allang hoorde te slapen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smaakloos.
[..]
Als er daadwerkelijk een uiterste bereikt wordt is nuance niet meer nodig, toch? En ja! Ik zag hetPEC heeft wel een neusje voor Ajax-veteranen lijkt het.
Ik lees 'm liever als Stip Mindergeest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
Wat vind je van Guardiola bij Bayern dan, stiploze geest?
Ja, haha. Ach, ik heb de PEC-tijd niet echt meegemaakt, maar het is een mooie naam met heel veel geschiedenis. FC Zwolle had altijd een hoog 'FC Omiworldgehalte', als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet helemaal relevant maar ik vind het ook geweldig dat het weer PEC heet. Herinneringen aan een 6-4 in De Meer, maar ook een kansloze 4-1 uit in Zwolle, Ajax nog met Arnold Muhren en ik stiekem met mijn oor aan de radio omdat ik allang hoorde te slapen.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Overigens vind ik Bayern een mooie club voor Guardiola. Een potentieel graf maar wel een mooie club. Beter dan Manchester City of Chelsea.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, haha. Ach, ik heb de PEC-tijd niet echt meegemaakt, maar het is een mooie naam met heel veel geschiedenis. FC Zwolle had altijd een hoog 'FC Omiworldgehalte', als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik lees 'm liever als Stip Mindergeest.
Ik vind het zo vet wel dat mijn lieve Zwolle weer in de Eredivisie zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Overigens vind ik Bayern een mooie club voor Guardiola. Een potentieel graf maar wel een mooie club. Beter dan Manchester City of Chelsea.
Natuurlijk. Ik denk dat het afbreukrisico alleen maar groter was geweest bij Chelsea of Manchester City. Guardiola die een potje moet vechten met een idioot als Balotelliquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo vet wel dat mijn lieve Zwolle weer in de Eredivisie zit![]()
Hoop echt enorm dat ze handhaven. Maar we gaan het zien.
En over Pep: Bayern is een prachtige club, ben blij dat het Engelse geld niet alles in de wereld kan kopenEen potentieel graf is het natuurlijk wel, maar dat is iedere grote club als je eenmaal zo'n reputatie hebt, denk je niet?
Die zouden echt weggevaagd worden. Die zijn al voor de top van de Jupiler League niet goed genoeg. Je hebt wel gelijk dat het IJsseldeltastadion niet het mooiste in het land is, nee. Zeker van binnen niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb liever Eagles of Cambuur erin dan jullie met je lelijke stadion
Zo zou ik ook echt heel blij worden als Sparta weer terugkomt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zouden echt weggevaagd worden. Die zijn al voor de top van de Jupiler League niet goed genoeg. Je hebt wel gelijk dat het IJsseldeltastadion niet het mooiste in het land is, nee. Zeker van binnen niet.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo zou ik ook echt heel blij worden als Sparta weer terugkomt.
Nee, ander onderwerp snelquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
Jezus Ties, het kan niet eens 10 posts over iets anders dan voetbal gaan he.
Sale bij Bijenkorf, dus genoeg geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, ander onderwerp snel![]()
waren er nog leuke koopjes bij de Bijenkorf?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Inb4 Tchock die dit de slechtste cover van Britney Spears ooit vindt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Inb4 Tchock die dit de slechtste cover van Britney Spears ooit vindt.
Om het beter te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]. Nee, het is niet slecht. Al snap ik niet waarom je dat zou coveren, maar oké.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We hebben tijdens een examenfeestje op het VWO wel eens een punkbandje gehad. Stonden we de hele tijd te roepen "speel sneller, speel sneller". Op een gegeven moment vraagt de zanger "waarom moeten we sneller spelen?" Wij "dan is het eerder afgelopen".
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
We hebben tijdens een examenfeestje op het VWO wel eens een punkbandje gehad. Stonden we de hele tijd te roepen "speel sneller, speel sneller". Op een gegeven moment vraagt de zanger "waarom moeten we sneller spelen?" Wij "dan is het eerder afgelopen".
Ik denk dat dat best gezellig wordt. Alleen in Amsterdam kom ik echt zelden tot nooit. Drie jaar gewerkt en toen was ik wel een beetje genezen van de files.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
![]()
Stip Mindergeest, hoe vaak ben jij in A'dam? Wij moeten eens een biertje drinken![]()
Die files kan ik me wel voorstellen ja. Ik laat m'n auto tegenwoordig vaker staan dan toen ik in Groningen woonde, en daar woonde ik in de hoofdwinkelstraat in het centrumquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best gezellig wordt. Alleen in Amsterdam kom ik echt zelden tot nooit. Drie jaar gewerkt en toen was ik wel een beetje genezen van de files.
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Valid het volgende:
Wat is strafprocesrecht een kutvak. Meer mensen om de smart mee te delen?
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.
Jij begint vroegquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
4 maart heb ik tentamen in Leiden. Ik ga dit weekend beginnen met studeren, dus wellicht dat je me dan hoort zeuren.
Ik doe ook vaak (helft van de vakken) enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel risico nemen, het is een hertentamen.
Doe jij rechtsgeschiedenis nou ook 2e kans?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak (helft van de vakken) enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |